Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Valere kürtje
Küldd el képeslapként!
Hosszú évszázadokon át meséltek az utazó mutatványosok Valere elveszett kürtjéről, a legendás Kürtről, ami egy napon életre kelti majd a Korok hőseit.
Nézz szét a galériában!
Birodalom (könyvsorozat)
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Moa civilizáció
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Elfeledett barlangok
Termékismertető - Alfa menü – Druidák

A lista folytatása...
Kaland-Játék-Kockázat (157)
Könyv adás - vétel (623)
Hannibal (4)
Megújult webbolt (14)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Emlékek lapelemzés


Akár egy kis ízelítőként is tekinthetünk az Örökkévalóság előtt megjelent Emlékekre, hisz ez is felújítós kiegészítő, csak mini verzióban. Szerintem ez a zén kifejezetten jól sikerült, majd mindegyik lapja versenyerős, megéri beszerezni az összes lapot belőle.

A furfang temploma (9): Asztalról counterelgetni, és erőforrást termelni igen jó dolog. Főleg, ha nem is varázslat az illető lap. Négy ÉP-t azt hiszem bőven megér A furfang temploma, de ha akad egy kósza Manaevő férgünk vagy valami hasonló lényecskénk, akkor még ezen is spórolhatunk. A játék elején az extra mana igen jól jöhet (még úgy is, hogy először kicsit vaskos a lapköltsége - de a Kurtz ezen is segít), később pedig az elfáradt Erős erejéket cserélhetjük értelmesebb lapokra. Mindeközben még az ellenfelet is sakkban tarthatjuk, ha tartalékolunk négy manát. Bátran ajánlom bármilyen pakliba.


A gyógyítás fájdalma (7): Gyógyulós pakliba egy ölés. Akár mi csökkentjük a saját életpontunkat (A furfang templomával és hasonlókkal), akár max. ÉP-t akarunk növelni, rövid úton kinyírhatjuk az ellenfelet, hisz gyógyulni manapság már rendkívül olcsón lehet.



Connor Wartause (7): A passzív lényes paklik kapnak mostanság egy kis erősítést. A pakli sorsa nem Mr. Wartause-on fog múlni, szerintem inkább afféle csapatkapitány lehet, akiből egyet berakunk a pakliba. A képessége nem rossz, de összességében túl drága, 5 VP-t kell befektetnünk a mulatságba. Tekinthetünk rá, mint egy 5 VP-ért 7/6-os cantrip repülő lényre. Nem hangzik túl keménynek.


Elmefacsarás (8): Ha az első körben kirakjuk, az ellenfélre akár keresztet is vethetünk. A játéknak ennyire korai szakaszában történő lefojtás teljesen kicsinálja a legtöbb paklit, főleg, mert közben még az ÉP-jéből is csemegézünk. Akár még egy kontrollba is bátran berakhatjuk, rengeteg erős bűbáj van (Felfelé a lejtőn, Bűvös forrás, Örökmozgó, stb.), s mindezt akár egy Edharati bűbájmesterrel is védhetjük.



Halálgömb (8): A kissé elhanyagolt nekronhorda végre kapott ismét valami kis hasznos huncutságot. Egy Elkorcsosult sziránusznál mindenképp jobb (igaz azt kisebb kedvvel szokták lelövöldözni), csinos mennyiségű sebzést lehet bevinni vele. Sajnos csak sikeres kijátszáskor sebez, és a helyettesítés vagy egyéb esetekben nem is működik. Ez talán nem baj, egy Nekronsárkánnyal már így is elég kemény lesz.


Isthar, a káoszpápa (8): Az ember elsőre azt hinné róla, hogy jobb, mint egy Chloe, hiszen ez minden körben kettőt dobat, ráadásul véletlenszerűen. Igen ám, de ez jóval sérülékenyebb jószág, és korántsem biztos, hogy összejön a dobatás. Molluszk ellen pl. eleve a kukába hajíthatjuk, hisz vagy nem tud ütni a fatty miatt, vagy azonnal a szívébe repül egy dobótőr. Persze minden más paklinak is lehet az őrposztban egy lénye. Arról nem is beszélve, hogy Kurtz bácsi is könnyűszerrel visszaküldi az alvilágba. Azért egy börtönbe, vagy bilincsbe simán rakjuk be, hiába sérülékeny, viszont az ellenfélnek muszáj kezdeni vele valamit. A fókusz meglelésével is mókás tud lenni.



Káoszszellem (8): Ha már a dobatásoknál tartunk, akkor hamar rájövünk, hogy a mulatság akkor az igazi, ha megtámogatjuk egy-két Káosszellemmel. Ha nem sikerül kellőképpen megtizedelni az ellenfél lapjait, akkor sem annyira rettenetesen rossz (2-ért 3/3 repül - tudom gyönge eresztés, de legalább egy minimális veszélyforrás). Megnövekedett állapotban már igencsak bátrak lehetünk vele, kacagva pöccinthetünk le vele szinte bármilyen lényt, vagy vívhatjuk ki a győzelmet.


Minőségi csere (8): Ha kellőképpen sok olyan lappal játszunk, ami hasznosítja a gyűjtőt, vagy a gyűjtőből működik (Manaevő féreg, víziók, Sírrabló), akkor egy igazi sztár lap lesz. Jó esetben 1 VP-ért kapunk egy másik lapot és 3 hasznos lapot beraktunk a gyűjtőbe. Ez az eset mondjuk több mint ideális, de azért előfordulhat.



Nemes númak (8): Úgy gondolom a játék már elhaladt a mellett, hogy a "3 VP-ért kör végén húzok hármat" buli jónak számítana. Ezen még a gyógyítás sem dob túl sokat, de el kell ismerni, hogy hasznos. Ami a lapot viszont megmenti, hogy a legtöbb erőforrással ellentétben, ennek van alternatív haszna is, így nem teljesen haszontalan, ha börtön vagy bilincs ellen küzdünk. A lényeinknek járó +2 ÉP-vel megnyerhetünk olyan ütközeteket, amely amúgy mindkét fél halálával járna. Legeslegrosszabb esetben 3-ért 4/4 rezisztens. Abszolút gagyi, de legalább valami. S nem utolsó sorban az is jó lehet, hogy anti-mágiával nem tudják kidobatni, így ki tudunk vele menekülni a gonosz varázslatszívató teknősök hatóköréből.


Víziósólyom (7): Láttunk már hasonló költséggel veszélyesebb lényt is. S egy horda nem hinném, hogy túl könnyen ki tud perkálni a játék elején körönként 1 VP-t egy hármat ütő lényért. A lapnak az erénye inkább abban rejlik, hogy minden körben biztosan számíthatunk rá, vagyis képes lehet a kifulladt rohamunkat kicsit életben tartani. Az sem elhanyagolható tulajdonsága, hogy remek áldozható lap - emiatt talán leginkább egy áldozós pakliban tudom elképzelni.

Baross Ferenc

A kiegészítőben megjelent lapok listája

Ez a termék sajnos már elfogyott.

Létrehozás: 2010. november 5. 11:28:43
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:21
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.