| | | | Fórum - marat utolsó 21 hozzászólása | | | | |
| marat (előzmény: Yoro 162.) | 2016.05.15. 23:04 |
| | | | | | | |
| | | | Sziasztok!
Én is visszatérő vagyok, két karakterrel is. ("2802 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,-52] koordinátán." )
A "tapasztaltabb" karim 13. szintű, Fairlight hűséges követője, de egyelőre még komolyabb varázslatok nélkül. A legnagyobb problémám a szopókövekkel van. Még egy korábbi hosszabb kihagyásom (1 év) után pattant át hozzám néhány, a mostani újrakezdés után pedig elkezdtek gyarapodni. 10 kör lelépése után már 64 darab figyel a zsákomban, ami kezd kissé nyomasztani. Egyrészt ez nem tűnik egészségesnek (szerintem) egy 13. szintű karakternek, másrészt se varázslatom, se egyéb más módszerem nincs arra, hogy elpusztítsam. Kínomban kitaláltam, hogy esetleg átadom, de pl. az utolsó 5 fordulóban senkivel sem találkoztam, nemhogy 64 másik karakterrel.
Szóval, erre tudtok esetleg valami használható megoldást? Előre is köszönöm! 
Még egy kérdés: valamikor a 90-es évek elején "elhagytam" egy karit itt a TF-en. Létezhet, h az még valahogy visszaállítható? ("Kova" névre hallgatott... ) |
| | | | |
| | | | sziasztok!
egy kis segítség, vagy inkább megnyugtatás kellene értetlen lelkemnek:
5. szintű kalandozóként az első (azaz 1. számú) labirintusban egy savcsapdába léptem, és sebzett rajtam 222 életpontot. Persze azonnal meghaltam , aztán persze jöttek a szokásos dolgok: Leah, meg a feladatok, stb, de ez most mindegy is. Namost a kérdés az, hogy ez programhiba, vagy volt valami újítás, amiről lemaradtam (ez zusammen a 3. karakterem, szal nem először futok neki a kiégett föld felől). Megnéztem a hypert is, nyilván nincs egy csapda sem az 1. labirintusban. (azt nem is tettem hozzá, hogy volt előtte egy másik csapda is)
megköszönném, ha valaki felvilágosítana! |
| | | | |
| | | | sajnálom, hogy én nem olvasok Battletech könyveket, mert abszolút nem ismerem a szerzőt, de ezt el fogom olvasni (ha ennyi könyve jelent meg magyarul, rossz íro nem lehet ) |
| | | | |
| marat (előzmény: No-See-Me 6.) | 2005.01.16. 00:09 |
| | | egy

de kéne
(Bár megvan de kölcsönbe...) |
| | | | |
| marat (előzmény: Wadbill Diwision 768.) | 2005.01.16. 00:03 |
| | | olvasgatom itt a fórumokat és erre: "A Műérzetekre ÉRZETEKET rögzítenek előre letárolt formákban. Rárözíthetik, mit élt át a varázsló, amikor kinyom egy pokoltüzet, vagy az érzést, amikor a golyó belédhatol" van egy remek film. Angolul az a címe hogy Strange Days és vmelyik (Ralph) Finnes játszik benne meg a nő a Született gyilkosokból (neve sosem jön kezemre), érdemes megnézni, mert végre sikerült normálisan elképzelnem milyen is a műérzet! (Vizuális típus vagyok ) |
| | | | |
| | | | Nekem sajnos fordítva sikeredett (mármint elolvasni), de teljesen rendben van a regény. Ez a fazon írta egyébként a Magic in the Shadows kieget, úgyhogy gondolom ő konyít is valamennyit a szerepjáték részéhez is.
cybermarat |
| | | | |
| marat (előzmény: Wadbill Diwision 13.) | 2004.12.14. 13:10 |
| | | )) |
| | | | |
| marat (előzmény: No-See-Me 217.) | 2004.11.18. 00:21 |
| | | Ajjajj ) |
| | | | |
| | | | ) ez le maradt ... meg az hogy legközelebb érthetőbb leszek  |
| | | | |
| | | | Közben rájöttem (pontosabban jóval utána), hogy számomra tökéletesen érthető, de másnak lehet, hogy nem teljesen. Azért örülök, hogy neked sikerült, ezekszerint nem lehetetlen. |
| | | | |
| | | | Hi Frankie!
Kösz h nyitottad, valami ilyesmire gondoltam.
A lényeg: én azóta belerángattam a társaságot egy hatalmas összeesküvéelméletbe. Megpróbálom lehetőleg rendesen összefoglalni. Azzel kezdődnek az események, hogy a karikat elkezdik üldözni (eléggé parásak lesznek tőle), mindenhol fegyverekbe, pontosabban golyókba ütköznek, és a lényeg, hogy nem tudják kinek tettek keresztbe. Szépen lassan fel lehet gönygölíteni a szálat, én általában amolyan elkapott üzenetek, naplórészletek, feljegyzések összerakására kényszerítem őket. A lényeg a vége: egy olyan titkos társaság mozgatja a szálakat, akik között jóstehetséggel megáldott emberek (vhol olvastam ilyet) találják ki, hogy mi a teendő. Ezek a fazonok megjósolják, hogy a karik majd (!) vmikor kersztbe fognak nekik tenni ezért likvidálni kell őket.
Innen már bármerre el lehet menni: az én társaságom félig vallási fanatikusokból áll és három jós a vezető, akik Európában székelnek (a cél sztem most Árnyékmagyarország lesz), ahova majd el kell jutniuk a kariknak és fel kell őket számolniuk. Persze Tir Taingire is beleszól, az egyik tünde herceg személyében, aki a karakterek felhasználja arra, hogy saját céljait elérje (esetleg csak az egyik tagot akarja élve stb.).
Remélem nem voltam nagyon hosszú. |
| | | | |
| | | | Biztos van valami, csak én nem látom, nem tudom és megint lemaradok róla!
Mindig ez van!
Remek ez az árnyélet...
 |
| | | | |
| marat (előzmény: Necronis 2732.) | 2004.11.05. 09:53 |
| | | Szerintem ne ugorj a kútba (leírnám hogy azonnal, de nem merem mert ahogy olvastam már fél hónapja húzódik az ügy), szinte biztos vagyok benne, hogy nem az emberekben hanem valahol a rendszerben van hiba. Tudom, hogy ez nem nyugtat meg Téged, de nekem még mindig válaszoltak, bárhova is írtam. Valszeg Neked is fognak, amúgy én biztos napi 2 emailt írnék, az hatásos! 
maratvolt |
| | | | |
| | | | Én sajnos csak a trilógiát olvastam, a negyedik magyarul kiadott könyvét nem, és tetszett. Ezt is el fogom olvasni. Ennek ellenére nem akarok hangulatromboló lenni, de Nigel D. Findley (A nap háza), vagy a Sargent&Gascoigne szerzőpáros hangulati világa közelebb áll az én Shadowrunomhoz. Amúgy sz*rt még nem olvastam SR-hez, szóval mindegy. Ízlések és pofonok.
Cybermarat |
| | | | |
| | | | Én macska totemet választanék, de kizárólag tünde sámánnak, olyan jól összeillenek (szerintem), bár nem lesz a legtáposabb, viszont szerepjáték szempontjából nagyon ideális. |
| | | | |
| | | | Gondoltam azért írok, hogy megint az első helyre ugorjon a topic... 
Azért (mivel fantáziahiányban szenvedő mesélő vagyok, valamint nem kreatív és baromira lusta) ha valakinek van kalandötlete az megoszthatná a közösséggel. (Mondjuk pont tegnap játszottunk és már végülis késő ez a felvetés na de akkor is, jó ha van ötlet!)
Előre is köszi. |
| | | | |
| | | | Na ja. Lehet hogy a mágia semmit nem ér, de az agyondrótozott troll vadászt csak sikerült egy földelementálnak úgy letaglóznia, hogy ketten cipelték el a helyszínről.
marat |
| | | | |
| marat (előzmény: varlor 204.) | 2004.10.13. 13:16 |
| | | Kedves Varlor!
http://www.wizkidsgames.com/shadowrun/shadowland/article.asp?cid= 37607
Ezen a címen van egy sztem baromi jó Seattle térkép. Amúgy van a 2nd edisönben is egy (gondolom ezzel nem segítettem sokat), valamint a New Seattle kiegben is (ezzel sem segítettem semmit, de azért próbálkozom).
csá |
| | | | |
| | | | Végre megmozdult valami ezen a téren is! Remélem tényleg meg fog jelenni.
A Grimoire ellenben tényleg nagyon hiányzik, szerintem mindenkinek. (Én ugyanis sajna lemaradtam a 2nd editionhöz kiadott Grimről.)
Őrüljünk együtt... |
| | | | |
| | | | Felvetődött, hogy miért nincs magyar Sr regény (kiderült, hogy van). Én felvetném, hogy miért nincs Sr számítógépes játék? (Hátha kiderül, hogy van!)
Az előzőhöz: Ezek szerint meg lehet szerezni a jogokat, vagy ez a Mash gyerek amerikai?
Marat |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|