Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
A D.E.M.-ezés
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
A Deus ex machina egy tárgy, amely akkor kezdi el áldásos működését, ha gazdája valami miatt meghalna. A D.E.M. megmenti ilyenkor, messzire repíti a baleset színhelyétől, majd még gyógyít is rajta egy keveset. Talán ez a legfontosabb tárgy a ghallaiak életében.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa?
HKK verseny április 12-én
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Tudatáthelyezés (559. tudati képesség)
Országjáró feladat 2024

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK verseny április 12-én (7)
HKK kérdés? (47421)
Lapötletek (65120)
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa? (55)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (15)
TF help (6783)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Kalandmester utolsó 30 hozzászólása 
     

 Egyéb - Válaszolok 

 
Kalandmester (előzmény: Macros 51.)2004.09.12. 23:15
 
 
A varázsló "csak" a mozaikmágiát használhatja. Ha ettől bármi eltérna akkor az az adott kaszt leírásában szerepel.
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Macros 49.)2004.09.09. 14:40
 
 
Kedves Macros!

Teljes mértékben a KM döntése, de megpróbálok némi irányvonalat adni...
bot mindkét végébe lehet 1-1 darabot rakni (hiszen itt csóva formában érvényesül a hatás.)

Kardba négy darabot, amennyiben a keresztvas, és a markolt "T" alakú (1-1 a kersztvas végeibe, 1 a kerszetezésbe, és 1 a markolatba)

Páncélba, és pajzsba 1-1 darabot.

Végezetül még egy gondolat. Ahhoz, hogy létrehozzuk ezt a varázstárgyat szügség van egy drágakőmágusra, aki ért a fegyverkovácsolás képzettséghez 4.fokon ill. MF-n, mert csak Ő lesz képes úgy beleilleszteni a drágakövet a fegyverbe, hogy a drágakő kifejtse a tárgyra a hatását. Adott esetben Gilron pap, vagy Törpe, ill. Elf kovács is helyettesítheti a Varázsló hiányzó képzettségét. Ebből következik, hogy páncélhoz, pajzshoz páncélkovács; gyűrűhöz, nyaklánchoz, egyébb ékszerhez ötvös; Bothoz fafaragó; tesbe ültetett drágakőhöz (maximum az Egonak megfelelő karát mennyiség helyezhető a testbe ha ezt az értéket túllépjük a személyes aura egyszerűen kilöki a drágakövet a testből. Ez akkor is bekövetkezhet, ha valamilyen hatás -pl. bódulat- miatt csökken az ego) Élettan, alkímia, herbalizmus, lélektan sebgyógyitás. képzettségek MAGAS szintü ismerete szügséges.

További kellemes játékot!

-Kalandmester-
 
  

 Egyéb - M.A.G.U.S. Rulez 

 
Kalandmester (előzmény: Quinn 1939.)2004.08.10. 16:20
 
 
és ÉN fogom lemesélni!
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Lobonc 1923.)2004.07.29. 12:40
 
 
Kényszermunka:a kaját maguknak főzik, a lakhelyüket maguknak építik, és gykorló városi őrök, ill. reguláris katonák örzik őket. A halandóság mags, a szökési kísérletet halállal büntetik. Nam beszélve arról, hogy mindig jelen vannak papok is, akiknek a hatalmával szemben védtelenek. A parsztok meghatározó szerepét nem vitatom, de azt se feledjük el, hogy mekkora összeget "adóznaok", és ha már pyaronnál tarton akkor a parasztok által megművelt terület (ami pyarroni befolyás alatt van) az Ynev teljes terülrtének 10%-a!
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Wyaquartis 1922.)2004.07.29. 12:32
 
 
Nem teljesen meggyőző ez az érv, de nem áll messze az igazságtól. Tény és való, hogy Pyarronban előszeretettel hódolnak a büntetésvégrahajtásban a kényszermunkának. De itt inkább az a döntő, hogy valójában mekkora befojási övezettel bír! Ez ynev ember lakta vidékeinek 90%-a (ott vannak jelen) Ennek a területnek 50%-a hoz profitot. Az is fontos szempont, hogy minden közösségnek megvan a saját gazdasági szervezete, ami többek között a kiképzést, taníttatást szervezi. Rangidős, és veterán lovagok oktatnak, saját rendházhálózataik vannak, (amik egyházon belül átjárhatóak) így a járulékos költségek jelentősen csökkennek. Miért? Az a Dreina hitü kovács aki egy Lovagvár kovácsa, nem fog olyan árakon dolgozni, mint a városi plgár társa (aki adót fizet ugyanannak a lovagvárnak). A lovagvár az vasércet is nagyobb tételben és olcsóbban tudja vásárólni, mint a városi társa, hiszen itt már több lovagvár nagyobb mennyiségben rendel, és az lesz szétosztva közöttük. Ez csak 1 példa a fegyverekről, de hasonló módon vannak megszervezve a többi ügyeik is. (példa: egy Syburri Dreina lovag, Erigowban a Krad testvériségnél, is meg tudja javítatnia vértjét, és így súlyos aranyakat lehet hosszú távon spórolni)
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Lobonc 1918.)2004.07.29. 11:41
 
 
Kedves Lobonc!

Ekőször is örülök neki, hogy hosszú idő után újra ellátogattál közénk! A kérdéseidre a válasz:

Ha az ínevi kontinens területét nézzük, akkor azt úgy kapjuk meg, hogy az összes földi kontinenest összetoljuk egybe. A másik fontos tényező, az az emberek megéhetése. Míg az 1100-as években a 300 hektár eltartotta a földműveseket, és a csaláfjukat, a földbirtokost, és a Királyt is. A földön ezeken felül kitermelt profitból lehetett pénzelni a lovagokat. 200 év alatt a népszaporulat növekedésével ez a terület is arányosan nőtt. Nem beszélve arról, hogy a fegyverek, vértek fejlődése ezek árát is jelentősen emelte.
Hangsúlyoznom kell azt is, hogy jó öreg földünkön ekkor monoteizmus, és feudalizmus volt, míg Yneven a legelterjedtebb a politeizmus, és a teokrácia. Ez a két különbség, pedig egyértelmüen az Ynevi lovagok számának gyarapodását fogja előidézni. A hatékony rabszolga (felvilágosultabb területeken kényszermunka) is a lovagok "előállítási költségének" csökkenését fogja eredményezni. -érvként talán nem helytálló- Figyelembe kell azt is venni, hogy míg a földön a lovagkor kb.250 évig tartott addig Yneven több mint 3000 éve tart! Yneven az egyházak továbbra is adókból, és adományokból éllnek. Rendkívül fejlett adórendszerüknek köszönhetően.

A hadviselésről
Élő és létező probléma amit felvetettél, de a szabálykönyv ad rá orvosságot. Ha egy reguláris hadsereg áll szemben nehézlovassággal, akkor mindaddig kapnak bónuszokat amíg az egységük fenn áll. Ha ez megtörik, elszigetelődnek, vagy elvesztik a kapcsolatot a parancsnokukkal, akkor ezeket a bónuszokat elvesztik. Továbbá a lovagok neveltetésüknek köszönhetően nem kezelhetőek reguláris katonáknak, és csak a legritkább esetben fognak bármilyen formációban harcolni. Mindannyian az egyéni harcmodort részesítik előnyban, csak többen támadnak egyszerre. Ha tapasztalati szintjüket nézzük, akkor egy átlagos lovag a csatatéren, akár 4.szintü is lehet, tekintve a napi szintü gyakorlásokat(erkölcs), lovagi tornák, gyengék védelmezése(erkölcs), nemesi vér védelme(erkölcs),stb.
A reguláris katona a legjobb esetben is maximum 1.tsz-ü harcos! Ha ennél több akkor már veterán, vagy elit katonákról kell beszélnünk. Szót kellene még ejtenünk az erkölcs képzettségről is. A lovag (elvileg) nem fél a haláltól, és vakon képes akár 20 szoros túlerőnek is nekimenni.
Viszont ha az előző gondolatmenetet nézzük, akkor 200db 4.tsz-ű lovag (akik külön személynek "kalandozónak" tekintendők a csatatéren) 200 nehéz harci lóval (ami még 1.tsz-en nagyon komoly ellenfél) akár 2000 reguláris katonának is nekimehet, hisz még csak 5-szörös túlerő. Ez első roham után nagyon sok bónuszt el is veszít a reguláris sereg, hiszen vonaliakat a lovasság szétzilálta.

Egyébb:
Nem szabad megfeledkezni a Mágiáról. A papoknak, és paplovagoknak KÉZZEL FOGHATÓ hatalmuk van! Innentól kezdve NEM lehet kételkedni az Istenek létezésében. És mint azt a muzulmánoknál tapasztalhattad a hit hatalmas erőt ad!
Nagyon sok lovag rendelkezik a Pallos joggal is, komoly igazságosztó szerepük van.

Kedves Lobonc!
Remélem sikerült megválaszolnom a kérdéseidet, és véleményem szerint a lovagok pont úgy jók Yneven ahogy vannak, ha a fentiek ismeretében használlja őket valaki. Az teljes térhóditásukat gátolja a Mágia, és persze nem szabad megfeledkezni a szabályrendszer hiányosságairól sem. Ha KM leszel, és nehézlovas rohamozik (akár csak egy) nyugodtan dobass Asztrál, ill. Akaraterő próbát. A kalandozók 30%-a a reguláris katonák, tolvajok, utonállók, 85%-a meg fog futamodni!

További Kellemes Napot Mindenkinek!
 
  

 Egyéb - Válaszolok 

 
Kalandmester (előzmény: kaaz 47.)2004.04.13. 12:35
 
 
Akinek új könyvre van szüdsége, annak a Titkos Fóliáns az ideális megoldás, mert a 2.Törvénykönyv mellt magában foglalja a Harcosok, Gladiátorok, Barbárok kiegészítőt is. Az új rendszer megjelenése miatt, - ez a többi kiadványra is igaz - a könyv gyártását leállították. Korlátozott páldányszámban még kaphatóak a szerepjáték szaküzletekben, és fellelhetőek nagyobb könyvesboltokban is.

Jó játékot Mindenkinek!
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Otto von Metzger 45.)2004.03.18. 17:49
 
 
Anyagi, vagy eszmei értéke?
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Quinn 41.)2003.02.05. 14:53
 
 
Így már tiszta. A tsz.-t pedig csak azért írtam,mert a hatalmat, és a tudást, ill. a tapasztalatot ez fejezi ki a leginkább.
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Kalandmester )2003.02.05. 10:43
 
 
Ebben az esetben vajszívü voltam, mert a 3. foknál arra jön csak rá a kari, hogy csinálhat majd új spellt,és iszonyú erősnek tartja. 4.fokon (9.tsz)arra, hogy valamikor talán képes lesz Ő is 1 seg alatt varázsolni.

Cor.: a beavatott 6.tsz-ű

Hangsúlyoznám,hogy mint mindenhol itt is vannak kivételek, és ez általánosan igaz csak.
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Quinn 38.)2003.02.05. 10:30
 
 
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Quinn 33.)2003.02.04. 16:35
 
 
Szertném felhívni a figyelmed a legendaismeret képzettség leírására, valamint a magasmágja titkos képzettségi mivoltára
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Quinn 30.)2003.02.04. 08:05
 
 
Szép napot!

4. foktól kezdve tudja az asztalos, hogy már mindent tud...
 
  
 
Kalandmester2003.02.03. 10:10
 
 
Sziasztok!

Mestert találni nem könnyű, főleg olyat aki hajlandó is tanítani. Mert lehet neked pénzed akkor se fogod 3. fok fölé fejleszteni a dolgot. Más probléma az, hogy a karakter gőze sincs arról, hogy a képzettsége hányadik fokú és így amíg magát a tudást meg nem szerzi /értsd. képzettségét magasabb fokon is művelheti/ addig nem valószínü, hogy tovább akarna fejlődni. A mesélési stílusunk is különbözhet, mert nálam nagyon gyakori a karakterhalál. Kifejezetten véreskezü, és könyörtelen vagyok. A tp-n nem vátoztattam egy ork max tp:15 ez azt jelenti, hogy újdonság varázsa, és majdnem meghalt a karakter. Egyébként, 2 tp. A legtöbb tp a jellem és a jó személyiség kijátszásáért jár amikor is valaki hitelesen el tudja játszani azt amit kitalált. A fokok közötti kérdésbe nincs értelme vitázni, mert hidd el nálunk még így is kevés a KP! Abban igazad van, hogy automatikasan adok neki képzettséget, de a kp-t levonatom vele, néha akár mínuszba is. Mert attól, hogy valaki ötször elmegy kocsmázni nem azt jelenti, hogy be is akar rúgni. De ha Ő is inni akar, meg bulizni és ötször elmegy így kocsmázni, vagy esetleg már Ő ajánlja fel, hogy menjenek el bulizni, akkor mág közlöm vele, hogy felvette a dorbéozás 1. fokát, és vonja le a kp-t (akár mínuszba is)
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Quinn 23.)2003.01.30. 08:18
 
 
Szia Gaga!

Nem rossz! Az a baj, hogy efféle szabályokat kell bevezetni, mert a játékosok képtelenek a varázslatok lélektani hatását megélni! Hiszem azt, hogy a tűzaura egy kétoldalu varázslat(pl.) mivel téged véd, mindenki mást pedig megrémít!

Válasz:csak a különbséget, mivel most még soknak tűnhet a kp, de mikor megalkotjátok a 10. saját képzettségeteket, és megveszitek a 3. kiegészítőt akkor már nem lessz ilyen rózsás a helyzet...

Kérdés:a személyes kontaktra nem reagáltál!

KalandMester
 
  

 Egyéb - M.A.G.U.S. Rulez 

 
Kalandmester (előzmény: Lobonc 1519.)2003.01.27. 13:48
 
 
Azért ne ess túlzásokbsa, csak a tiszteletet kívántam meg megadni a hölgynek.
 
  

 Egyéb - Válaszolok 

 
Kalandmester (előzmény: Quinn 19.)2003.01.27. 10:06
 
 
Kedves Quinn!

Nagyon érdekelnének a házi szabályaid! Ha nem gond kérlek küld el őket! Működésükkel kapcsolatban, pedig majd értsítelek téged!

KalandMester
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Quinn 17.)2003.01.24. 08:17
 
 
A pszi-je a dzsennek is megmarad, (akárcsak az elf CÉ-je)de az, hogy ő ezt milyen szinten kívánja kamatoztatni ez már rajta múlik. Természetesen álláspontod elfogadható, de akkor bátran megkaphatja a titkos diszcíplinákat is induláskor. A pszi-pont problémát, pedig úgy oldottam meg, hogy minden pszi használó az Intelligencia 12 feletti részét veheti meg, de max. az iskolájának megengedettet. Erre talán hörögve felkapod a fejed, de hidd el működik, és szeretik. A különböző okait most helyhiány miatt nem fejtem ki, ez is csak eggyike a felénk uralkodó "házi"szabályoknak.
A kasztokat azért kellet belekevernem, mert fajspecifikusak.

KM
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Alessandro 15.)2003.01.23. 17:58
 
 
Jól emlékszel, de ez egy olyan módosítás amivel a dzsenn nem veszti el sem a saját pszit, és sokkal reálisabbá válik a dolog, mert a mentálmozaikokkal nem csak "támadni" hanem "védekezni" is lehet.
Továbbá nem lessz az, hogy a dzsenn alapból "tápos" ugyanis az UT szabályrendszerében a 4. fokú pyar pszi is nagyon erős! Ezenkívül sokból nem tart neki megtanuni, de tanulja meg, hiszen csak a kp-t kell kifizetnnie és még csak új képzettségnek sem számít. Az UT rendszere alapján Ynev talán 10%-a jut el a pyar pszi 2. fokára! Ezek alapján érdemes sok dolgot újra átgondolni és ezek alapján az új rendszerbe illeszteni. Legyen csak elég arra gondolni, hogy a Dzsenn 1 pszi pontot automatikusan kap minden szintlépéskor, és már 1. tsz 4. fokú pszije van. Mindezt egy olyan rendszerben ahol induláskor csak 4 kaszt kap pszit! Természetesen amit írtál igaz mindaz amit itt írtam opcionális, de a játék realitását igyekszik szem elött tartani.

KM
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Alessandro 11.)2003.01.23. 15:58
 
 
Köszönöm a kérdést! Már nagyon régót vártam valami hasonlót. A dzsenn alapból megkapja a pszi(dzsenn) 4. fokát, azaz képes másokra is kiterjeszteni a befolyását, vehet pszi pontokat ha tapasztalati szintet lép. Ám amennyiben el kívámja sajátítani a pyarroni módszert, akkor ki kell fizetni a 1. és 2. fok közötti különbséget és felírhatja a pszi(pyarroni) módszer 2. fokát, de ez a képzettség nem számít bele a maximális képzettségek számába. Ha késöbb titkos pszi-t kíván tanulni az viszont már igen.
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Alessandro 10.)2003.01.23. 15:48
 
 
Nem!

KM!
 
  

 Egyéb - M.A.G.U.S. Rulez 

 
Kalandmester2003.01.22. 09:44
 
 
Keresek toroni viadalhoz embereket (12 fő)
Szintén keresek szerepjáték versenyhez embereket, hogy összeüssünk egy zúzós csapatot! Jelentkezés ill. a részletek (ha majd kell valakinek) A "Válaszolok" topicon.

KalandMester
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Alessandro 1459.)2003.01.21. 16:29
 
 
Chat-re ott az IRC!

KalandMester
 
  

 Egyéb - Válaszolok 

 
Kalandmester2003.01.21. 14:48
 
 
Azért dobtam fel ezt a kérdést, mert megkértek rá. Mindenkinek igaza van! Annak is aki azt mondja, hogy nem kiváncsi az öntömjénezésre, annak is aki pedig reggel nem akar 100 hozzászólást olvasni 4 embertől, mert erre van az IRC, stb. Csak kalandmesteri kötelességemnek szerettem volna eleget tenni. Ám ha racionálisan nézed a kérdést, a "Boszi topic" mint kifejezés sokkal kedvesebb mintha pl. kört írtam volna. Ha megbántottalak akkor Bocsánatot kérek.
Értetek vagyok nem ellenetek!

KalandMester
 
  

 Egyéb - Boszorkánykör (csak 3 mana, csajok!) 

 
Kalandmester (előzmény: Crimson 34.)2003.01.21. 14:30
 
 
Várlak!
 
  

 Egyéb - M.A.G.U.S. Rulez 

 
Kalandmester2003.01.21. 12:26
 
 
Na akkor döntsünk boszi topic vagy rulez
 
  

 Egyéb - Boszorkánykör (csak 3 mana, csajok!) 

 
Kalandmester2003.01.21. 12:26
 
 
Na akkor döntsünk, hogy boszi topic vagy rulez.
 
  

 Egyéb - M.A.G.U.S. Rulez 

 
Kalandmester2003.01.21. 11:34
 
 
Halandók!

Mint látjátok a Radírmonsta fenyegetése már testközelből érezhető. Most már elég csak a zsebembe belenyúlni, hogy elszabadítsam a szörnyet!

KalandMester
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Radirmonsta 1432.)2003.01.21. 11:32
 
 
Az más! De most beraklak a bőrgatyám zsebébe!
/és lőn/
 
  
 
Kalandmester (előzmény: Radirmonsta 1428.)2003.01.21. 11:23
 
 
Téged ki engedett ki?
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.