| | | | | Fórum - Gontar utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| Gontar (előzmény: 10719 40.) | 2002.10.22. 10:48 |
| | | Kérdésedre a válasz:
Minnél magasabb szintű egy karakter, annál nehezebb kihívást jelentő építményeket, labirintusokat tud felderíteni. Tehát logikusan jelentkezik az igény, hogy legalább egy karakterem magas szintű legyen, akkor is, ha az alacsony szintű labirintusokat és építményeket is be akarom járni. Nyilván az alacsony szintű labirintusokat alacsony szintű karakterrel. Egy idő után a legjobb tárgyaim ott kötnek ki, ahol a legnagyobb szükség van--> a fő karakternél. Ha össze kell gyűjtenem 5 kutya nyakörvet, nem fogok 25000 tvp-t költeni egy lvl 12 karakterrel, hanem csak 500 at egy lvl 2 vel. Ez végső soron rabszolgázás, de nevezhetjük optimális csapatjátéknak is. |
| | | | |
| | | | Így van, én is túloztam egy kicsit.
Amúgy nem mondhatom, hogy nem élveztem a tesztelést, sőt, még a gondolatomat is kitalálta Maci azzal, hogy az adott pénzért (mert az nyilvánvaló volt hogy meg akarja kapni az 1500 forintját havonta) több karakterrel is enged játszani. Így szerintem is megéri - már annak aki nem talál jobb elfoglaltságot magának. De ha valaki spórolni akar, azt is megértem, de nem tud! A teszt során számomra bebizonyosodott, hogy egy fő karakter szintentartására kell 2-3 (vagy kevésbé megtervezett játék esetén több) rabszolga. Én azért a pénzért négy karakterrel szerettem volna játszani, de így is jó.
De koncentráljunk az időre. A tíz perc nem állja meg a helyét, de az igen, hogy a letöltés rendkívül lassú.
Nekem ISDN modemmel jó kapcsolat esetén 8 mp alatt jött le egy oldal.
Tárgylista 30-40 mp alatt.
Ez sok mindent meghatároz, például: potionok,varázslatok hatóideje real time, nem éri meg tárgylistát tanulmányozni a sok méregdrága potion elfogyasztása után---> a karakter megy mint az állat és irtja a szörnyeket--->Kublaj bunkója megsemmisül. Ez egy példa, hogy a lassú kapcsolat hogy teheti végleg tönkre egy ember kedvenc karakterét. (Igen, ezzel a tesztben VÉGLEG tette tönkre, mert kublaj bunkója pótolhatatlan).
Összegezve gondolataimat, szerintem sok finomításra, fejlesztésre van még szükség, nekem nem tűnik még késznek. |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Leader 34.) | 2002.10.17. 13:18 |
| | | Azért a hozzászólásod kicsit erősre sikerült. Senki sem várja el tőled, hogy segget nyalj, úgyhogy ne tedd...
Amúgy a havi 1500 Ft relatív. Végül is ezért napi tíz perc szórakozást kapsz, amit csak az nyújt másfél órára, hogy röhejesen lassú. Egyébként meg ezer ingyenes mud van, olyan professzionálisak is mint az arctic mud amit 10 éve fejleszt egy nagy létszámú immortal staff, szóval meggondolandó, hogy mire költi az ember nem csak a pénzét, hanem az szabad idejét is: Ingyen játszik bármikor egy élvezetes, pergő játékkal, vagy fizet egy fejlesztésben levőért ami ráadásul lassú...
Szóval ne nézd le azokat akik haboznak egyelőre, és olcsó reklámfogásokkal se próbálkozz. |
| | | | |
| | | | A korábbi fejlesztési ötletemet most a bugok között tesuem közre. Az ok: a mutáns koboldok meg egyéb szörnyek által okozott hatások néha 2 oldalt is kitesznek ilyen körülmények között nem biztos, hogy észre veszi az ember, ha a felszerelése sérült. Ráadásul néha egy kör alatt több mint 5 %-ot is sérülhet a fegyver. Nekem 1 forduló alatt sikerült 99%-ról 0-ra redukálnom egy kublaj bunkóját, ami minden előzetes figyelmeztetés nélül megsemmisült. Felettébb kellemetlen, ráadásul több mint valószínű, hogy a későbbiek során még keményebb szörnyek/ magasabb támadási szám mellet még gyorsabban romlanak az eszközök. Jó volna valamit kitalálni ez ügyben. |
| | | | |
| | | | dél-keletet írtam tévedésből, de d-ny ra gondoltam |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Leif 42.) | 2002.09.11. 11:38 |
| | | Ha a szigeteket kérded, akkor az egyik titkos sziget dél-keleten van, 10-es úszás kell a megközelítéséhez. Főleg nagyobb mutáns koboldok jönnek. Ha 2 kör alatt le akarod nyomni, akkor... szóval legyél tápos.
Nem árt a magas védettség és a tüskés bőr sem hátrány. Min 10-es méregimmunitás javasolt. Én semmi kincset nem találtam náluk, még pénzt sem.
A másik sziget barátságosabb. 100-120 xp-t érő szörnyek hajtják a fejüket önként a bunkó alá. Általában 2-3 arany szóródik ki a zsebükből ilyenkor. |
| | | | |
| | | | A barbár küldetésekért kapható futás elég táposnak tűnik nekem Egy cserzett mokasszinnal kombinálva már 30%-kal többet tudok mozogni, ami 30%-kal több szörnyet jelent. Igaz elég sokat kellet pöszmögnöm a küldetésekkel, de most fordulónként 11000 xp-t, vagy többet teszek zsebre- 9. szinten. |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Frihyr 40.) | 2002.09.10. 19:50 |
| | | Nem egy, hanem 2 titkos sziget is van. De amit a fogadós mondott, hogy kemény szörnyek misztikus kincset őriznek egy titkos szigeten, az hazug koholmány.
Egyébként a nagyobbik titkos szigeten amelyikhez 10-es úszás kell nincs semmi érdekes, csak erős szörnyek. Ezeknek a legyőzéséhez nem árt némi táp. Ráadásul nem intelligensek, nem halmoznak fel kincseket... |
| | | | |
| | | | Az természetes, ha egy 4 körös csatában 50 %-kal csökken a jóllakottságom? |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Tothferi 27.) | 2002.09.10. 10:15 |
| | | Elég butaság volt bénítást vásárolni.
Hogy miért?
Nos, ha okosan fejleszted a barbárod 1 vagy 2 kör alatt lenyomsz bármilyen szörnyet.
Ehhez kell - magas támadás (+ fegyver szakértelem/ támadás cuccok, agresszivitás varázslat, esetleg varázsitalok)
- magas sebzés (magas erő, óriás erő III, harag lehetőleg magas mágiával, hűtés vagy izzítás)
- magas védettség (jó páncélok, magas ügyesség, majomügyesség III, erőpajzs III)
Varázslatok fontossági sorrendje barbárok számára: gyógyítás, erőpazs, óriáserő, agresszivitás, majomügyesség, harag, hűtés/ izzítás, bénítás.
- Ha nincs magas meditációd akkor ne állíts be lőfegyver fázisra bénítást. (Ha magas meditációd van, akkor se.)
-Egyébként meg próbáld ki a körökre bontott harcot!!! Egyáltalán nem lassabb mint a folyamatos, de lehetőséged van beállítani, hogy kit akarsz támadni!!! 5-6. szinttől feltétlenül szükséges. |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Xendor. 37.) | 2002.09.10. 09:50 |
| | | A szétdúlt kripta neves szörnye. |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Nancs 31.) | 2002.09.09. 18:53 |
| | | Nem vagyok ingerül, csak úgy tűnt. Mindenesetre a 4 barbár küldetés egy kicsit nehéznek tűnik számomra, legalább is a varázsló vagy harcos küldetéshez képest. Ölj meg 9 goblint 1 óra alatt...
5 goblint bármikor megölök, a 6 is össze- össze jön. Egyszer már sikerült a 7 is, na de 9?
Persze lehet, hogy csak rossz helyen keresem. Én síkságon rohangálok és goblin anarchistákra vadászom. |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Jesus 27.) | 2002.09.09. 10:47 |
| | | Kóbor kutya mezőn és úton is jön, tehát könnyen teljesíthető.
A lidérc elementál hasadékban található, gyakran jön, néha több is.
Ami pedig a szörnyek aktivitását illeti, én sem szoktam jegyzetelni, azonnal elfelejtem a szörnyek adatait. De még ha nem felejteném el akkor sem tudnám, hogy mi az a nyugalom meg farkas stb. órája.
Ráadásul szerintem is bosszantó a gyorsvadászat küldetés. Akár így is megfogalmazhatnánk a küldetést: Ne játsz 3 napig (hogy legyen elég energiád 1 órán keresztül rohangálni), 3 nap múlva pontban 18:00-kor (amikor a szörny aktiv) próbáld lecsapni.
Na ne. |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Friczy ) | 2002.09.08. 20:44 |
| | | 1: Én cserére ajánlottam.
2: Amúgy elég lenne, de nem akarom megbolygatni a kereskedelmi egyenlegemet => marad a rendes ár. 3 Ap (eladva 1 ap) köré pedig nem akarom alakítani a fordulómat  |
| | | | |
| | | | Csudabőr takaró, szektajelvény info bugos. Nem ír ki semmit az ikon fölött tartva a nyilat. Ha rá kattintok megjelenik a leírás, majd szétesik a kép. |
| | | | |
| | | | Pontosan mit csinál a -mozgás energia?
Azonkívül a -kezdeményezés jó vagy rossz? |
| | | | |
| | | | Mitől függ az építményekben a találkozás valószínűsége a neves szörnyekkel? Teljesen véletlenszerű? |
| | | | |
| | | | Szerzetesek!
az ököl +2-es rézpáncélja 91Ep
az erő +10-es bronzboxere 3Ap 55Ep
Kell valakinek?
Engem elsősorban gyűrűk érdekelnek cserébe.
A főtéren 2. zónában zöldfülű (8464) 1. zónában Gáspár fülébe suttoghatod az esetleges ajánlatodat. |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Jesus 15.) | 2002.09.06. 10:39 |
| | | Úgy is azt fogja mondani, hogy persze hogy van, nagyon is sok esélyed van.
Nézd meg az aktivitását/előfordulását a kóbor kutyának. Nem csak városban jön, és lehet hogy nem egész nap.
Mindenesetre ez a küldi sem nehezebb mint az ölj meg 8 goblint 1 óra alatt - 8 szinten. |
| | | | |
| | | | A szörnyekből, építményekből, labi kincsesládáiból kinyerhető kincsek közül melyikre hat a kincskereső varázsital? |
| | | | |
| | | | A 3126-os karaktert nézd meg légyszíves, egy üres helyet visel karkötőként. Emlékkép is van róla. |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Nancs ) | 2002.09.06. 07:05 |
| | | Hmm, biztos nem a szint miatt? Nekem azt írta, hogy a sáskák bamba szeme elkerekedik a félelemtől és elmenekülnek félelmetes alakom elől - vagy vmi hasonló. |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Awenhai 224.) | 2002.09.06. 07:03 |
| | | Nem véletlenül tettem fel a kérdésemet, végezz el egy kísérletet MOST.
A legújabb változtatás miatt, hiába van 4 rézgyűrűm, amint az elsőt felveszem a visel ikon eltűnik, csak a levesz ikon lesz látható. Visel ikon nélkül pedig nem tudom a többit felenni! |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Gendel 58.) | 2002.09.05. 21:45 |
| | | 1. zóna (42,46) koordináta, szükséged lesz 10 díszes nyakörvre a 2 gyűrűhöz.
Ha nincs díszes nyakörved, gombafonalat tudsz ugyanitt nyakörvre cserélni. |
| | | | |
| | | | Milyen erősre terveztétek a kék/zöld/piros gyógyitalokat?
Az elvarázsolt rubin/smaragd stb eladásra vagy használatra terveztétek?
Azért kérdem, mert jelenlegi formájában (egy használat=egy kattintás=6-15 mp) használhatatlan - számomra. Mire visszanyerem a varázserőmet a rubin segítségével, addigra az összes varázslatom (erőpajzs stb) véget ér.
Nem lehetne a használathoz egy mennyiségi paramétert is beállítani? |
| | | | |
| | | | Fel lehet venni két ugyanolyan tárgyat? (például két gyíkbőr karkötőt)
Ha nem, akkor az a bug, hogy rajtam négy is van. He fel lehet, akkor pedig az, hogy nem tudok felvenni két légiós fülbevalót az új javítás miatt. Ha egy már rajtam van akkor csak a levételt teszi lehetővé. |
| | | | |
| | | | Belépéskor az energia tartalékból max. ennyit kapjak: (Ez csak a hagyományos regenerációra vonatkozik!) [beállítások]
Én szeretném magamnak ezt 0-ra állítani - ezt meg is tettem-, a gép elfogadja, de táborozáskor (pedig ez az egyedüli alkalom amikor számít) mindig visszaállítja 5000-re és továbbra is kapom a max ideiglenes energiát. Miért? |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Quinn 10.) | 2002.09.05. 08:16 |
| | | Egy sámán még viszonylag magas szerencsével is egyenlő -8 támadással, úgyhogy legjobb menekülni vagy bénítani. |
| | | | |
| | | | A tűzgolyó ellen mi véd, mágiaimmunitás vagy tűzimmunitás? |
| | | | |
| Gontar (előzmény: Gyagya 1.) | 2002.09.04. 19:34 |
| | | A kereskedelmi egyenleg azt hivatott megakadályozni, hogy minden tárgyad egy karakterednél halmozódjon fel, és hogy első szintű karakterek tápos tárgyakkal rohangáljanak.
A kereskedelmi egyenleged a + és a - érték között változhat, amikor te adsz tárgyat valakinek, akkor a tárgy tényleges értékével nő. (Nem számít a karizma)
Ha már nem tudsz több tárgyat fogadni, akkor bizonyos értékű tárgyat adj át valakinek. (akár 10 db szakadt bőrpáncélt)
Végül is ezáltal a csere olyan mint a vásárlás. |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|