Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kalmárok itala
Küldd el képeslapként!
Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-04 22:26:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Ennek az alapváltozata még az Ősök városa utánról van

Úgy gondoltad?

2 ZSZ

Bufa azonnali reakció, védekezés, idézés, [+2]

Kijátszásakor válassz:
A lap vagy forrás létrejön, de ilyen lapot
vagy forrást ellenfeled nem játszhat ki
többet, vagy nem használhat.
VAGY a lap vagy forrás nem jön létre, a
Semmibe kerül (ha lap), és ilyenre nem
reagálhatsz többet Úgy gondoltad?-dal.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
 
Csöbörből vederbe

1 VP

? általános

Ellenfeled választhat:
Gyűjtőbe dobja a lapjait
és húzol 1 lapot.
VAGY a Semmibe rakja a gyűjtőjét
és visszavehetsz a gyűjtőből 1 lapot.
VAGY minden lap a gyűjtőbe kerül
és húz 1 lapot. Húzz 1 lapot.
Ha eldobatják, húzz 1 lapot.
 
Az első hordaparancsnok

Követő, hordaparancsnok

A játékot 3 lappal, és 20 ÉP-vel kezded.
Ha egy lényed az ellenfél forrása miatt nem jön létre, kapsz 1 VP-t. Ha egy lényed az ellenfél forrásától a gyűjtőbe kerül húzz egy lapot!
S: egy gyűjtődben lévő fix idezési költségű lényed feltámadás képességet kap.


Főnix felcser

0 VP

Elenios szörny, főnix 1/1 ‘repül’

Ha sebzést okoz annyit gyógyulsz, amennyit sebzett.


Lélekszívó párduc

2 VP

Raia szörny 2/2 ‘repül’

Ha gyógyulsz, rakj rá annyi +1/+1-es erőjelzőt, amennyit gyógyultál.
S: 2 VP: A kör végéig láthatatlan lesz.


Zubbony

3 VP

Rhatt bűbáj lényre, reakció

Idézési költségéből minden egyes VP-t helyettesíthetsz egy lapod passzivizálásával.
A lény akire a Zubbony kerül a tartalékba kerül passzívan, nem jelölhető ki támadónak és nem blokkolhat. Ilyen nevű lényeket egyik játékos sem játszhat ki!
 
Zsigerelés
szabálylap

Minden lényre +1 szk ikon kerül (arra is, amelyiken nem volt). Bármilyen lényből nyerhetsz ki "szk ikon"-t.
S, 3 szk: húzz egy lapot vagy kapsz 2 Vp-t (kivéve az 1. körben).
 
A védelmező

1 VP 1 ZSZ

Raia kalandozó, ember KF 0/3

Élet:1
A körödben az ellenfél lapjainak kijátszási feltétele +1 VP.
Nem vesztheti el speciális képességeit.



Fertőző mocsár

2 ZSZ

Leah általános ‘életkioltó’

Minden lény sebződik 3 ÉP-t. Ha ebben a körben egy lény a gyűjtőbe kerülne, helyette a Semmibe kerül.



Klónozás (új, új)

X-2 VP

Fairlight általános [+1]

X egy célpont lény idézési költsége. Rakj játékba egy jelzőt, ami megegyezik ezzel a lénnyel, kijátszáskori képességei létrejönnek.



Protomassza

2 VP

Sheran szörny 3/3 ‘repül’

Nem foglal helyet az őrposztban.



Biogenikus massza

2 VP 1 ZSZ

Sheran szörny 1 szk 3/3 ‘repül’

Kijátszásakor kapsz egy Protomassza lapot.
A köröd végén minden lapod, amin a ‘massza’ szó szerepel kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
S: 2 VP: Kapsz egy Protomasszát a tartalékodba.
 
Áldozati fétis

1 áldozás dornodon tárgy „horgony”

Minden áldozós idézési költségű lapodra (önmagára is) +1 VP reagálni.
S visszavehetsz egy olyan lapot a gyűjtőből a kezedbe, amit ebben a körben áldoztál fel.
Hátrány: Nem másolható. Ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a semmibe kerül.


Harapós birka

1 áldozás 3/1 leah szörny „szárnyak”

Kompenzáció: ellenfelednek fel kell áldoznia egy általa választott lapját.
Kijátszásakor célpont permanens a semmibe kerül, de ha kijátszásához áldozós költségű lapot áldoztál, akkor max. 2 célpont permanenst küldhetsz a semmibe.


Káoszfattyú

1 áldozás 3/1 chara-din szörny „szárnyak”

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, de ha kijátszásához áldozós költségű lapot áldoztál, akkor vagy általad választott lapot dob, vagy 2 véletlenszerűt.


A fekete kos papja

1 áldozás 2/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

Kijátszásakor húzz egy lapot és ha kijátszásához áldozós költségű lapot áldoztál, akkor vagy húzz még egy lapot, vagy visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe (kivéve amit a kijátszásához áldoztál).


Önkéntes áldozat

1 VP 1/1 dornodon kalandozó/ember KF

Idézési költségét helyettesítheted egy áldozós költségű lap asztalról kézbe visszavételével.
Ha áldozástól került a gyűjtőbe: a kör végén visszaveheted a gyűjtőből a kezedbe.
 
1 szk 1 zanszilánk Univerzális másológép
tárgy kincs Tharr
moa

P: lemásol egy tókent, vagy előre kikészített lapot. Ha a másolt lap a kezedben van (mutasd meg), a másolat is oda kerül.
Hátrány: ez előkészítő fázison kívül nem aktivizálódhat.
 
Az eletjelzo epp eleg
 
Szilmill spórák-új

1 Zsz - tárgy
+1 rá reagálni

Kijátszáskor kapsz 3 aktív szilmill spórát a tartalékodba (0/1). Ha nem áldozástól kerül a gyűjtőbe, kapsz 3 szilmill spórát.
S: 1 zsz - kapsz 3 aktív spórát a tartalékodba
K2: áldozz fel egy spórát, célpont lény gyógyul 3-at, vagy célpont játékos max. ÉP-je megnő 1-el és gyógyul 1-et.
J: áldozz fel 3 spórát: célpont játékos a maximális életpontjaiba gyógyul.
 
Ragadozó (Új-2)

5 VP

Tharr szörny, repül, <+2>, 2 Szk

Idézési költsége nem csökkenhet.
Idézési költségét helyettesítheted
azzal, hogy ellenfelednek fel kell
áldoznia 2 lényét.

(6)/(
 
Ha nagyon variáljuk fel lehet húzni azt a lapot a következő húzás fázisban is
 
Annyira örültem a tömörített szövegnek hajnal 2-kor, hogy kiment a fejemből, hogy nem csak emiatt a lap miatt lehet lapot dobni... szóval mondjuk inkább:

Ellenfeled veszít 1 VP-t 1 SZK-t, fel kell
áldoznia 1 ÉP-t és eldob 1 véletlenszerű
lapot VAGY ha ebben a körben ÉP-t áldozott
vagy önszántából lapot dobott, elveszti
az összes VP-t és SZK-t és húzz 1 lapot.

Lehet jó lenne a "saját forrásának köszönhetően" vagy "költségként" de most nincs időm ennek utánanézni.
 
háromszoros eltörlés

1 vp,ősmágia,védekezés,rhatt azonnnali
célpont permanens a semmibe kerül és egy lapot tégy egy gyűjtőből a semmibe
tégy egy lapot egy gyűjtőből a semmibe:visszakerül a kezedbe
csak egyszer játszhatod ki védekezésből
a játék során háromszor játszhatod ki,a harmadik kijátszás után a semmibe kerül és egy lapot tégy egy gyűjtőből a semmibe
 
Esetleg egy +2-es reakciódrágítás ráfér, hogy menő legyen
 
Lady Olívia trükkje (új)

0 VP

Elenios azonnali

ősmágia

Ellenfeled veszít 1 VP-t 1 SZK-t
és eldob 1 véletlenszerű lapot
VAGY ha ebben a körben ÉP-t áldozott
vagy lapot dobott, elveszti
az összes VP-t és SZK-t és húzz 1 lapot.

"Pikk-pakk!"
 
De hát a specializáció le van fakuzva, hogy így tolja.
Célpont permanenset témákat is drágítja.
A lapok viszont annyira olcsók, hogy az egyetlen téma, amivel tolni lehet bele, a főnix születik, ami 1-ért is két izom+1 élettel adja a témát, csak ugyanezt tolja a fókusz is, ami manapság sokkal divatosabb.
 
Sekélyvízi teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
S áldozd fel 2 lényed: előkereshetsz a paklidból egy teknőst és a kör végéig 2 VP-vel olcsóbban kijátszhatod.


Lándzsás teknős

2 VP 3/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Támadhat tartalékban lévő lényt is.
S rakj át egy sheran lényt a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Tengeri teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Kijátszásakor előkereshetsz egy teknős lényt a paklidból, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.


Teknős hálótolvaj (új)

1 VP 2/2 sheran szörny/teknős „háló”

Anti mágia: 1.
Dobj a kezedből, vagy a gyűjtődből egy teknőst a semmibe: kapsz 1 VP-t vagy célpont lény vagy játékos gyógyul 3 ÉP-t. Ez a képesség a gyűjtőből is működik. Egy körben max 2 VP-t kaphatsz így.


Teknős mágia

1 VP sheran azonnali/reakció, teknős

Nem lehet eldobni teknős anti mágiájának.
Anti mágia: 1.
Megakadályoz egy lapot.
 
Energiakatarzis (új)

0 vp

Fairlight azonnali ‘életkioltó’

Célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Kijátszhatod 3 VP-ért is, ekkor az ellenfél minden permanense visszakerül a tulajdonosa kezébe, majd az ellenfeled kap annyi VP-t, és gyógyul annyi ÉP-t, ahány permanens így visszakerült a kezébe.


Kincses térkép

1 ZSZ

Dornodon tárgy ‘kincs’

S: nézd meg a paklid felső lapját, ha akarod a pakli aljára teheted, es a Kincses térképre tegyél 1 kincs jelzőt.
K: vegyél le róla 3 kincs jelzőt: kapsz 3 szk-t és húzz 1 lapot!


Preventálás

0 vp

Sheran azonnali

Kijátszása után a Semmibe kerül.
Ebben a körben minden téged ért sebzés 0 lesz.


Túszejtő

1 VP [1]

Leah kalandozó, ember KF ‘életkioltó’ 2/3

Kijátszásakor célpont lényt vegyél a kezedbe. Amíg a Túszejtő játékban van ezt a lapot +1 VP-ért kijátszhatod, egyébként a Semmibe kell dobnod.
 
Xenó anyakirálynő

6-X VP 6/5 chara-din szörny/xenó 2 SZK

X annyi ahány xenó van a gyűjtődben, de max 5.
Kijátszásakor aktivizálódik, majd ellenfeled eldob X lapot.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled minden lénye, vagy minden nem lény lapja a gyűjtőbe kerül, az esetleges büntetésük nem érvényesül.


Lesből támadó xenó

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „életkioltó”

Kézből kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
S ha pontosan egy xenó van az őrposztodban (más lény nincs), a gyűjtődből az őrposztodba rakhatod, majd ellenfeled őrposztjából célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.


Pusztító xenomorf

3 VP 1 ZSZ 5/4 chara-din szörny/xenó

Kompenzáció: visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe, kivéve önmagát.
Kijátszásakor aktivizálódik, majd ellenfeled eldob 2 lapot a kezéből.
S: gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, ahány xenód van rajta kívül az őrposztodban. Ez a képesség csak akkor használható, ha az őrposztban van.


Őrjöngő rém (új)

2 VP 2/3 chara-din szörny/xenó

S2 áldozd fel egy lényed: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, de ha saját xenót áldoztál, akkor kettőt dob.
Duplakötelék: képességének költségeként egy körben egyszer ellenfeled xenóját is feláldozhatod.


Xenó immortalizátor

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, és választhatsz egy célpont lényt, vagy max 2 célpont xenót, ami a következő képességet kapja: „Nem kerül gyűjtőbe attól, hogy ÉP-je 1 alá csökken”.
Önmagát nem lehet választani a képességének.
 
Manahatalom

Szabálylap

Egyik játékos sem kaphat forrástól VP-t. Minden játékos csak 1 VP-t kap a köre elején, függetlenül a tartalékban lévő lények számától.
Ha megszüntetik a játék elején, minden körben +1 VP-t kapsz.


Nagyobb áldozat

2 VP 2 ZSZ

Chara-din általános

Nem lehet rá ‘ősmágia’ lappal reagálni.
Kijátszásakor ellenfelednek fel kell áldoznia egy lényét, amin nincs életjelző, és dobnia kell egy lapot a kezéből, majd egy gyűjtőből egy lényt a játékba rakhatsz az oldaladon, mint ha a kezedből játszottad volna ki.


Pszi-mester

2 VP

Elenios kalandozó, ember ‘mentális’ KF 1/3

Kijátszásakor válassz ki egy lapot! Amíg Pszi-mester a játékban van ez a lap, és ellenfeled minden ilyen lapja elveszti speciális képességeit, passzívan a tartalékba kerül, és nem lehet feláldozni.
S: tegyél rá egy életjelzőt.
 
Vyarg növendék

0 VP 1/1 elenios szörny/szkritter

Minden szkrittered idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (akkor is ha varázslatként játszod ki), de min 1 VP.
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.


Vyarg ifjonc

1 VP 2/1 elenios szörny/szkritter

Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor célpont max. 2 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Kifejlett vyarg

2 VP 3/3 elenios szörny/szkritter

Ha sikeresen kijátszottad: a kör végéig ingyen kijátszhatsz a kezedből vagy a gyűjtődből egy szkrittert varázslatként, de ha gyűjtőből játszottad ki, akkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
Kijátszhatod azonnali varázslatként is, ekkor megakadályoz egy lapot.


Vyarg aggastyán

3 VP 3/3 elenios szörny/szkritter

Kézből kijátszásakor kapsz 6 VP-t (kivéve az első körödben).
Kijátszhatod általános varázslatként is, ekkor húzz 2 lapot!


Felező vyarg

2 VP 2/2 elenios szörny/szkritter

Kijátszásakor ha ellenfelednek legalább 3-mal több lap van a kezében, mint neked: a lapjai felét (lefelé kerekítve) a gyűjtőbe kell dobnia.
Kijátszhatod általánosként is: ekkor mutass meg egy X költségű szkrittert a kezedből: ellenfelednek annyi lapot kell a kezéből eldobni, hogy a dobott lapok költsége X legyen (de max. 3-mat).


Vyarg reflektor

2 VP 2/3 elenios szörny/szkritter

K ha egy szkrittert varázslatként játszol ki: sikeres létrejötte után visszaveheted a kezedbe.
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor a kör végéig ingyen kijátszhatsz a gyűjtődből egy szkrittert varázslatként. de az így kijátszott lap sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
 
Trinigan ingujja

3 ZSZ fairlight tárgy

S előkereshetsz a paklidból egy 3 költségű lapot és tedd a Trinigan ingujja alá.
Ha kikerül a játékból, vagy a tulajdonosa irányítása alól: az alatta lévő lapokat a kezedbe veheted.
„ Trinigan mindig az ingujjából húzta elő a legjobb lapokat.”


Goblin kiskirály

1 VP 1/2 tharr szörny/goblin KF 1 SZK

Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t vagy húzz egy lapot!

Goblinjaid idézési költségében minden VP-t fizethetsz ZSZ-ből.
Ellenfeled, lapjainak ZSZ költségét csak VP-ből és/vagy SZK-ból fizetheti.


Gátló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ellenfeled nem jelölhet ki támadónak 2 vagy nagyon IK-jú lényt. Ilyen lapok és ilyen lapok képességei nem hatnak chara-din fattyaidra.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Chara-din fattyát.


Zavaró fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
Chara-din lényeidre nem hatnak ellenfeled olyan forrásai, amik nem célozzák őket. „Duplakötelék”: ez a képesség a gyűjtőből is működik.


Tolvaj fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „életkioltó”

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
S áldozd fel egy chara-din fattyad: ellophatsz egy célpont lényt, de ha kettőt áldozol, akkor egy permanenst.
 
Fertőzés (új)

1 vp

Chara-din bűbáj

Kijátszásakor célpont ellenfeled kap egy fertőzés jelzőt (a jelző forrásra immunis, nem lehet feláldozni, nem cserélhet gazdát).
Ha egy lényed sebzést okozna a harc fázisban, ehelyett adhatsz egy fertőzés jelzőt célpont ellenfelednek.
Ha egy játékosnak legalább 10 fertőzés jelzője van, elvesztette a játékot.


Az esélytelenek nyugalma

3 vp

Dornodon általános

Nem lehet rá reagálni.
Ezután a kör után még egyszer te következel. Ha abban a körben nem tudsz nyerni, elvesztetted a játékot.


A próféciák hirnöke

2 vp

Leah kalandozó, próféta KF 0/3

Élet: 2.
S: 1 ÉP: Az ellenfelednek egy általa választott lapot a Kiválasztott alá kell raknia képpel lefelé.
K: 2 ÉP: Rakj a kezedből egy általad választott lapot a Kiválasztott alá képpel lefelé.
J: 10 ép, áldozd fel: A Kiválasztott alatt lévő lapokat kör végéig ingyen kijátszhatod, minden befolyásoló szabálytól és forrástól függetlenül.


Mindentlátó főnix

3 vp 1 zsz

Elenios szörny, főnix ‘repül’ 4/4

J: Mutasd meg a kezedből: Nézd meg a paklid felső 3 lapját (keresés), bármilyen sorrendben visszateheted a pakli tetejére, vagy aljára.
E: Nézd meg a paklid felső lapját, ha akarod a pakli aljára teheted.
S: Húzd fel a paklid legalsó lapját.
 
Antimágikus Térvarázs

Tharr bűbáj/ 2 Vp 1Nekron

Antimágia 0.
Minden előkészítő fázisodban költs el egy nekront vagy áldozd fel 3 ÉP-d.
Kijátszásakor minden bűbáj a gyüjtőbe kerül.
Ha aktív Bűbájt nem lehet kijátszani és minden varázslat költsége +2VP.
A lények mágikus sebzése és védelme nem működnek.
P: Gyógyulsz 3 ÉP-t ezt csak az ellenfél körében a harci fázisáig használhatod.
 
Cseljáték

1 VP színtelen bűbáj

Nem lehet rá reagálni.
Kijátszása körének végén húzz egy lapot!
Minden körödben az első kijátszott lapodra ellenfeled ingyen reagálhat. Minden körben a második kijátszott lapodra ellenfeled nem reagálhat.


Büntető sün

2 VP 1/2 raia szörny „védekezés”

Nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal, vagy ilyen lap képességével reagálni.
Ha sikeresen kijátszottad, ellenfelednek a következő 2 húzás fázisában húzás után meg kell mutatnia milyen lapot, amit húzott és ha a költsége 2 vagy kevesebb: gyűjtőbe kell dobnia. Több ilyen hatás nem adódik össze.


Visszavágó sün

2 VP 1/2 raia szörny

Nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal, vagy ilyen lap képességével reagálni.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. 2 célpont lapot, ha ellenfeled ebben a körben vagy az előzőben megakadályozta vagy gyűjtőbe küldte legalább egy lapod.


Különcködő morf
2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf

Ellenfeled nem dobathatja el.
Semlegesítés: olyan lap, amin a „kötelék” ikon szerepel.
Ellenfeled a lapjai „kötelékének” használatához csak asztalról mutathat lapokat.


Krabber regulátor

2 VP 2/2 leah szörny/krabber „háló” „horgony”

Kijátszásakor max. 2 célpont lapot visszaküldhetsz a tulajdonosa kezébe.
Ha ellenfelednek van legalább 2 lapja van játékban, neked pedig egy sem: ingyen kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
 
Egyenlőség

Szabálylap

Nem használhatsz mellette követőt.
Egyik játékos sem játszhat ki lapot az ellenfele körében. Egy őrposztban max. 1 lény lehet.


Tömegátok (új)

3 vp

Chara-din általános ‘idézés’ [+2]

Célpont ellenfeled minden permanense elveszti speciális képességeit, majd kapsz annyi Chara-din fattya lapot, ahány permanense van játékban, de max. 3-at. Kijátszása után a Semmibe kerül.


Mágiafaló (új)

1 vp 1 zsz

Leah szörny 1 szk x/(1)

Feltámad.
X annyi, amennyi varázslat van a játékosok gyűjtőjében.
S: 5 ép: kör végéig láthatatlan lesz.


Gondolatáramlás

2 zsz

Chara-din általános ‘mentális’

Ellenfeled eldob a kezéből egy általad választott lapot, majd nézd meg a paklid felső lapját, ha akarod a pakli aljára teheted.
Áramlás: Ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot.


Fájdalmas dilemma

2 vp

Leah bűbáj

Ha ellenfeled egy lény lapot dob a kezéből, kapsz egy Nekromanta csontvázat. Ha nem lény lapot, kapsz 2 vp-t.
K: 2 vp: ellenfeled eldob egy általa választott lapot.


Fluxusmanó

2 vp

Elenios szörny, manó, reakció horgony ‘repül’ 1 szk 2/4

Idézési költségéből 1 vp-t helyettesíthetsz 1 lapod kézből a Semmibe dobásával.
Az őrposztodba kerül (ha van ott neki hely), majd egy varázslatot a gyűjtődből kijátszhatsz reakcióként.



Nekromanta mágus

2 vp

Leah szörny, nekromanta ‘horgony’ 1 szk 0/2

Élet:1
P1: Minden játékos eldobja a kezét a gyűjtőbe, majd húz annyi lapot, amennyi a legtöbb így eldobott lap volt.
P1: Rakj át egy lényt egy gyűjtőből a Semmibe: kapsz 1 Nekromanta csontváz lapot.
S: Aktivizálódik.
 
Te inkabb menjél magicezni innen!
 
Élőholt esszencia

1 zsz

Leah tárgy, háló

Minden játékos csak egy varázspontot kap a köre elején.
Ha kijátszol egy élőholtat, kapsz 1 vp-t.
Kárpótlás: Keress elő a paklidból egy élőholt lényt.


Pokoli lángok

3 vp

Dornodon általános ‘tűz’

Anti-mágia: 0
Célpont lény sebződik 6 ép-t (ekkor ‘életkioltó’), vagy célpont ellenfeled 4 ép-t.
Ha ellenfeled sebződött ebben a körben, idézési költsége 1 vp.


Maghasadás

2 vp

Dornodon általános ‘tűz’

Mutasd meg a paklid felső 2 lapját, és vedd a kezedbe. Ezeket a következő köröd végéig +1zsz-ért kijátszhatod, után a Semmibe kell dobnod.
Ha ellenfeled sebződött ebben a körben, idézési költsége 1 zsz.


Ikoh, a tűzmester

2 vp

Dornodon szörny 0/0

Élet: 1.
Kijátszásakor kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
K: Ha kijátszol egy ‘tűz’ lapot, rakj rá egy +1/+1-es erőjelzőt.
K: Végy le róla 4 erőjelzőt: Kapsz 4 VP-t a kör végéig (ez a képessége lehet reakció).
Hátrány: Max. 4 erőjelző lehet rajta.


Rizikó faktor

3 vp

Dornodon azonnali, vízió ‘tűz’ ‘idézés’

Ha a gyűjtődből játszod ki, utána a Semmibe kerül.
Kijátszása után ellenfeled választhat: Vagy sebződik 4 ép-t, vagy húzol 3 lapot.
 
Beolvasztás

1 VP elenios azonnali „ősmágia” „védekezés”

Kompenzáció: 1 VP vagy 1 lap húzása.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki és saját lényt küldtél gyűjtőbe vele: kapsz 2 VP-t és húzz egy lapot!


Arany fókuszsárkány

1 VP 3/1 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „védekezés”

Semlegesítés: varázslat.
Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe: kapsz 2 VP-t és húzz egy lapot!


Ezüst fókuszsárkány

2 VP 0/3 rhatt szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

+3-mas tűzlehelet. ÉP-ből is erősítheted.
Ha a saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe: ellenfeled eldob 3 lapot a kezéből.


Bronz fókuszsárkány

1 VP 1/1 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

Kijátszásakor célpont nem lény lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe, előkereshetsz egy sárkányt a paklidból (kivéve Bronz fókuszsárkányt).


Nagyobb fókuszsárkány

4 VP 4/5 elenios szörny/sárkány 2 SZK „szárnyak”

Idézési költségéből 2*X VP-t helyettesíthetsz X lényed gyűjtőbe küldésével.
Ha forrástól kerül a gyűjtőbe: ellenfeled és minden lénye sebződik 4 ÉP-t.
 
2.0

1 Vp 1 nekron Moa szellem
szörny 1 szk Tharr
moa, kísértet

élőhalott

'repül'
Feltámad.
S: ha sebzést okoz, akkor egy gyűjtőből max. 3 célpont lapot a Semmibe, vagy 1 célpont lényt az oldaladon a játékba rakhatsz (kivéve Moa szellemet).

1 / 1
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.