Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-06-28 22:44:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ...
Nézet:
Rovar Sámán ÚJ ÚJ

1vp

Torzszülött, 1szk,+1reagálni rá, Sheran, repül

Élet:1
2-es mérgezés. Hidegre,tűzre,villámra immúnis. Ha sebződik, a sebződés helyett kap annyi +1 sebzést jelentő erőjelzőt, amennyit sebződött volna.

2/1
 
Változó perzselés.

1vp

azonnali, ősmágia, dormodon, tűz ikon


Ha az ellenfél körében játszod ki célpont játékos sebződik 2vel többet mint ahány lap van ellenfeled kezében. Ha saját körödben játszod ki célpont játékos sebződik 2vel többet mint ahány lap van a kezedben.
 
Nem értem miért küldte be két alkalommal, elnézést.
 
Honfoglalás

1vp 1 nekron színtelen általános

Célpont helyszín átkerül hozzád, te leszel a gazdája.

Sikeres kijátszása után a Honfoglalás a semmibe kerül.

Flavor: Kell még.......
 
Honfoglalás

1vp 1 nekron színtelen általános

Célpont helyszín átkerül hozzád, te leszel a gazdája.

Sikeres kijátszása után a Honfoglalás a semmibe kerül.

Flavor: Kell még.......
 
Moszatfaló teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0.
Ha sikeresen kijátszottad: ellenfeled következő nem lény lapja nem jön létre.


Teknős páncélfoltozó (új)

1 VP 1/2 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1. Büntetés: 3 ÉP.
K: megakadályoz egy sebző forrást.
K 1 ZSZ: célpont teknős max ÉP-re gyógyul, vagy gyógyulsz 4 ÉP-t.


Teknős szuronyozó

1 VP 3/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled nem tudott dobni anti mágiának: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből (de egy körben csak egyet).
Ha sebzést okoz: célpont gyűjtőből egy lapot a semmibe rakhatsz.


Keselyűteknős

1 VP 2/2 sheran szörny/teknős „szárnyak”

Anti mágia: 1.
K rakj át egy lényt egy gyűjtőből a semmibe: minden játékos húz egy lapot, vagy minden játékosnak el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Ékszerteknős

2 ZSZ 2/3 sheran szörny/teknős „kincs”

Anti mágia: 1.
S 1 SZK vagy passzivizáld egy teknősöd: célpont lapot vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába.
 
A természet evolvál

0VP

Azonnali reakció, ősmágia,Sheran

Célpont lap kijátszáskori képessége nem jön létre és elveszti minden speciális képességét is.
Kompenzáció: Húzz 1 lapot.
 
A visszavágás elmúlása

1nekron 1zsz

Bűbáj, Bufa, ősmágia

Nem lehet rá reagálni.
Minden játékos körönként egyszer használhat reakciót.
Ha a visszavágás elmúlása a gyűjtőbe kerül, ehelyett tedd a semmibe.
 
Illékony tűz

0VP

Azonnali, tűzikon, színtelen, ősmágia


Kijátszásakor eldöntheted milyen színű legyen.
Ha Dornodon 1VP: Célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t és kör végén kapsz egy szikra lapot a kezedbe.
Ha Fairlight 1Nekron: Kapsz 2VP-t és kör végén húzz egy lapot.
Ha Elenios 1Vp, 1nekron: Húzz 2 lapot és dobj el egy lapot a kezedből a semmibe.
 
Trükkös languszta

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”


Kijátszásakor célpont permanenst visszaküldhetsz a tulajdonosa kezébe.
K 1 ZSZ: nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot: ilyen nevű lapot egyik játékos sem játszhat ki a kör végéig.


A jég szelleme

követő/epikus

Kedvelt lap: „hideg” lap.
K: dobj egy „hideg” lapot a kezedből, vagy kettőt a gyűjtődből a semmibe: célpont permanensre kerül egy dermesztés jelző.


Hótündér

1 VP 0/6 leah szörny „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis. Ha sebződik: szétoszthatsz célpont permanensek között annyi dermesztés jelzőt, amennyit sebződött.
Csak úgy kerülhet a gyűjtőbe, ha ÉP-je 1 alá csökken.


Északi holdsárkány

3 VP 1 ZSZ 4/(4) leah szörny/sárkány „hideg” „szárnyak”

Kompenzáció és kárpótlás: előkereshetsz a paklidból egy Déli napsárkányt, vagy egy Jégdiszkoszt.
Kijátszásakor kapsz egy Jégdiszkoszt a kezedbe.
K dobj a kezedből egy sárkányt, vagy egy „hideg” lapot: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Koporsókereskedő

1 VP leah kalandozó/ember 1/1 „rezisztens”

K: ha egy lény az asztalról a gyűjtőbe kerül: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
 
Szűzoltás

1 VP

Raia azonnali

Megakadályoz vagy gyűjtőbe küld egy célpont szirén vagy tűz lapot ÉS gyógyulsz 5 ÉP-t, vagy célpont lény kap egy életjelzőt. Ha van Fürge elfed a játékban, idézési költsége 0 VP.
 
1 Vp Kiegészülés
azonnali Bufa

Kijátszási feltétele, hogy eldobj a kezedből, vagy átrakj egy gyűjtőből a Semmibe egy X idézési költségű lapot: az összes 5-X idézési költsegű lap választásod szerint a gyűjtőbe kerül, vagy vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába (vegyesen is lehet).
 

rotyogó motyogó

IK: 1 zanszilánk 1 nekron
illusztrávión egy motyogó szellent

Chara-din szörny
motyogó, orgling

Repül, 1szk élőholt (1/1)
nem lehet feláldozni
K: (1zanszilánk) kapsz egy passzív orgling kártevő vagy motyogó kölyök lapot
rakd át a gyüjtőböl a semmibe: célpont pakli tetejéről 3 lap a semmibe kerül
 
Esti tűznél

X/2 akar lenni, tehát fele annyi mint amennyi vpje az ellenfélnek van.
 
Reggeli Tűz
0vp

Azonnali,tűz ikon,ősmágia,dornodon

Célpont játékos sebződik 2ÉP-t vagy kap 2VP-t.


Déli tűz
1vp

Azonnali,tűz ikon,ősmágia, dornodon

Célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t
és kapsz egy Reggeli tűz lapot a kezedbe.


Esti tűz
2zsz

Azonnali,tűz ikon,+2 reagálni rá,dornodon

Kapsz egy Déli tűz lapot a kezedbe.
Célpont lény vagy játékos sebződik X+5 ÉP-t. X annyi ahány VP-je van ellenfelednek de max. 3 (Lefelé kerekíts).
 
Tűz Invázió

1ZSZ

azonnali, dornodon,+1 reagálni rá, tűz ikon

Kézből kijátszásakor 1nekron: kapsz a kezedbe egy tűz síkját vagy kézből ingyen játékba rakhatod azt!
Célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t plussz annyit amekkora a taumaturgia szakértelmed.
 
Krabber kapitány

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

S megakadályoz egy lapot, majd a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ilyen nevű lapot a következő kör végéig egyik játékos sem játszhat ki a kezéből.
E 1 ÉP: kapsz egy Csattogó krabbert.


Krabber hajcsár

1 VP 0/1 leah szörny/krabber „háló”

Anti mágia: 0.
Minden krabbered kap +2 sebzést.
E: nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot! Ellenfelednek következő cselekvéseként ki kell játszania ezt a lapot a kezéből, ha ki tudja.


Őslénycsontváz

4 ZSZ (7)/6 leah szörny/dínó, csontváz 3 SZK [+1]

K tégy rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: megakadályoz egy min. 2 költségű lapot.
S tégy rá egy -2 sebzést jelentő jelzőt: célpont max. 1 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: kapsz egy Nekromanta csontvázat.


Plazmagömb

3 VP 1 nekron 3/4 fairlight szörny „villám” „szárnyak”

Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 passzív Elektrogömböt.
+3-mas elektromos lehelet (ÉP-ből is).
S rakj át egy „villám” lapot a gyűjtődből a semmibe: a kör végén húzz egy lapot!


Havasi ember (új)

2 VP 3/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Semlegesítés: olyan forrás, ami hatna vagy reagálna egy vagy több yetidre.
Ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több yetidet célozza +X VP, ahol X annyi, ahány yetid van játékban.
Hidegre immúnis. +3-mas jéglehelet.
 
???
 
???
 
Motyogó kanonok

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a semmibe dob, majd a paklidból egy motyogót a gyűjtőbe tehetsz.
S ha ellenfelednek legfeljebb 30 lap van a paklijában: ellenfeled sebződik 5 ÉP-t.


Hyass, a degenerált (új)

2 VP 1/1 chara-din kalandozó/xenó 1 SZK

Csábítás: 2. Ha a csábításnak nem választottál célpontot: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Áldozd fel: szétoszthatsz 2 izom, vagy élet jelzőt (vegyesen is lehet) célpont xenók között. Ezt a képességet reakcióként is használhatod.


Pusztító fatty

2 VP 5/(2) chara-din szörny/chara-din fattya


Ha megöl egy lényt: kapsz az őrposztodba egy Chara-din fattyát (ha van neki hely).
S áldozd fel egy chara-din fattyad: a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki nem lény lapot a kezéből.


Goblin vállalkozó

1 VP 1/1 tharr szörny/goblin 1 SZK

Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
A fő fázisodban 2 SZK árán, körönként egyszer előkereshetsz egyet a paklidból, ha van játékban goblinod.


Monoteizmus

1 VP színtelen általános

Kijátszásakor minden játékosnak meg kell neveznie egy színt. Minden játékos csak az általa megnevezett színű lap kijátszásával/képességével reagálhat rá.
Minden játékosnak fel kell áldoznia az összes olyan lapját, ami nem az általa megnevezett színű.
 
Vízitündér (új) (legújabb )

elenios, szörny, szirén,háló,csont,kf,horgony,őrző

Élet: 1. (K), ha valaki sikeresen használt egy aktiválást kívánó képességet, húzz 1 lapot, vagy célpont játékos gyógyul 4-et. Ha a körödben nem működött az előbbi képessége, akkor kör végén rakj egy célpont lényedre 1 életjelzőt
1/3

Gykorlatilag ugyanaz mint korábban volt csak szirénként altípussal talán jobb lenne.


A szirének élete.

1zsz

Bűbáj, szirén, háló,életkioltó,elenios


Minden sziréned kap 1 izomjelzőt.
Minden játékban lévő szirén védekezési bónusza +1/+2 a szokásos helyett.
S:1vp: húzz egy lapot.
 
1 zsz Ganüid tradíció
általános Rhatt
ganüid

Kapsz annyi Ganüid ifjonc lapot, mint ahány ganüid van a gyüjtődben és a játékban összesen (de max. 3-at).
Tedd át a gyüjtődből a Semmibe: ebben a körben Ganüid nagymesterrel ifjonc helyett bármilyen ganüidet kereshetsz.
 
Szirén transzduktor

2vp 1zsz

Elenios ,szirén,csont,kf,életkioltó,+1reagálni rá.

Ha van sziréned játékban idézési költsége 1VP.1ZSZ.
Csábítás:4
K: Ha valaki kijátszik egy lapot tégy a transzduktorra egy izomjelzőt.
S:Vegyél le 2 izom jelzőt a transzduktorról ellposz egy max.1 módosított idézési költségű permanenst vagy célpont lény kap egy életjelzőt.

0/3


Szirén matuzsálem

2vp

Elenios, szirén, kf,csont, ősmágia,

Csábítás:1
Forrásra immunis.
A lapok idézési költségét nem lehet módosítani semmilyen módon.

1/2


Atlantis

2VP, 1SZK, 1nekron

Helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szirén lánykát. (csábítás képessége létrejön.)
A szirénjeid idézi költsége 1vp-vel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
S: áldozd fel egy sziréned: Keress ki egy szirént a paklidból vagy áldozz fel két szirén lánykát és célpont permanenst ellopod.
 
Minotaurusz szuronyos

1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz szuronyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végén húzz egy lapot!
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie a kezébe 2 általa választott lapját.


Minotaurusz dragonyos

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz dragonyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont permanensed a következő előkészítő fázisodig forrásimmúnitást kap.


Minotaurusz hasogató
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz hasogatót a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: kapsz 1 VP-t.
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Pajzsos minotaurusz

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Pajzsos minotauruszt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végéig minden minotauruszod mágikus védelmet kap.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot, ellenfeled ilyen nevű lapot nem játszhat ki a következő előkészítő fázisodig.


Minotaurusz íjász

1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz íjászt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t.
 
Ami nem öl meg az megerősít
2vp
Elenios - Azonnali vízió

Minden lénynél fel kel dobni egy érmét, ha talált a lény kap 2 izomjelzőt és gazdája gyógyul 2-t. Ha nem talált a lény a gyüjtőbe kerül és gazdja sebződik 2-t.
Ha gyüjtőből játszod ki idézési költsége 1vp-vel kevesebb és ez a lap a semmibe kerül.
 
Szirén kürt

0szk
tárgy, szirén, ősmágia,elenios

A húzás fázisodban a húzás helyett ha akarod előkereshetsz egy szirén altípusú lapot, max 2szer.
[P]: áldozd fel: Húzz egy lapot.



Szirén dallam

0VP

Bűbáj, szirén, háló, elenios

Nem lehet rá reagálni.
Kör végén húzz egy lapot.
Amelyik szirénednek alapból van csábítás képessége annak 2vel megnő. Amelyik sziréned alapból nem rendelkezik csábítás képességgel az kap 2 izom jelzőt.


Vérszirén

2vp

szirén,ősmágia,szk,kf,repül,Leah

Csábítás:3
Nem cserélhet gazdát.
Ha megsebez egy játékost annak annyi lesz a max Ép-je amennyi az ÉP-je.
Árnyék:1ÉP

2/3
 
Őrszem tetszik, csak ne legyen mágvédelme.
 
Sellő őrszem új
1vp 1 nekron

Szirén, Elenios, repül,KF,1szk,ősmágia

Csábítás: 2
Amíg az őrposztban van az ellenfeled lényei nem sebezhetnek se más lényt, se téged.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül ehelyett tedd a semmibe és húzz 1 lapot.

2/4 Mágikus/Mágikus



Tengeri nimfa
x Nekron

Szirén, Elenios, repül,+1 reagálni rá,KF,1szk

Csábítás: 3
Szirénjeid idézési költsége X VP-vel (X max 2.) kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
S, X kötelék: Célpont lény kap 1 életjelzőt vagy kör végén húzz 1 lapot.


X/3
 
tudom, túl gyenge lenne így? reakciót is drágít 2vel. Azért nem gondolnám h fixen növeljen esetleg S2,E2,J2
még talán.
 
Illetve de értem mire gondolsz, S, E képességekre nem kell oda a Minden, A lényeg h eltérő körönként 1 szer működjön csak. De sztem érthető mit akartam vele leírni.
 
  ... | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.