Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ...
Nézet:
//Kérlek titeket, hogy mindig jelöljétek meg, melyik szörnyet támadjátok valamilyen módon. Így a második szörnyet támadod, hisz könnyebb eltalálni. //

A barbár támadása hatalmas darabot hasít ki a nyökörgő árnylényből: a szörny még mindig vakon hadonászik csak, de a támadás erejétől fájdalmas hörgést ereszt meg.

//
1. ??? ellenség- 132/??
2. Leyonnias- 54/80 hp - 1 kör múlva szabadul
3. ??? ellenség- 121/?? - bénult 2 körig
4. Vándor- sértetlen (120hp)
5. Arrb- sértetlen (50hp) - te jössz (küld el amit megbeszéltünk tárgyakat privibe kérlek.)
6. Fabiot- 42/60 hp, 90 mana
7. Mullen - sértetlen (40hp) 80 mana -x A tárgyaid. A megbeszélés.
//
 
Vándor észreveszi a veszélyes helyzetet, és egy percig sem tétlenkedik! Bár tudja, hogy fizikailag nem tudja megsebezni ellenfelét. Mégis csapásokat mér annak testére! Ügyelve a védekezésre is, ellentámadások esetére. Ha nem is okozhat kárt benne, de a figyelmét elterelheti! S így talán a mágusok ismét lecsaphatnak rá!
 
//Játékos kimarad, új kör jön.//

A szörnyek értelmetlennek tűnő hangjeleket adnak egymásnak: egyikük csak nyújtogatja előre a tagjait és fegyverét, szembetűnően megvakult. A másik egy, testméretéhez képest meglepő, méretes ugrással Fabiot előtt terem: fegyverét két kezében vízszintesen tartja, majd felrántja a mágus feje felé: a fegyver immár két fekete pengének látszik, amik a következő pillanatban lesújtanak a mágusra.


//
1. ??? ellenség- 132/??
2. Leyonnias- 54/80 hp - 1 kör múlva szabadul
3. ??? ellenség- 133/?? - bénult 2 körig
4. Vándor- sértetlen (120hp) - te jössz
5. Arrb- sértetlen (50hp)
6. Fabiot- 42/60 hp, 90 mana
7. Mullen - sértetlen (40hp) 80 mana -x
//
 
//Mullen után ;) //
 
//Héjj, én már csak egy körig nem cselekedhetek. :P//
 
A lények immár fájdalmasnak mondható nyögéseket hallattnak: fekete testüket sisteregve marják a fényszemcsék, majd kiallszanak, de fehér pöttyökként jelen vannak, így az imént eltűnt szörnyeteg most leginkább egy lebegő hópehelyhalmazra emlékeztet.

//
1. ??? ellenség- 132/??
2. Leyonnias- 54/80 hp - 2 kör múlva szabadul
3. ??? ellenség- 133/?? - bénult 3 körig
4. Vándor- sértetlen (120hp)
5. Arrb- sértetlen (50hp)
6. Fabiot- 50/60 hp, 90 mana
7. Mullen - sértetlen (40hp) 80 mana -x beszéljük meg végre a tárgyaid, amúgy te jössz.
//
 
//amennyiben a lények nem vették menekülőre a felsbeng sebzésétől, a lentieket csinálom//

Fabiot látja a gnóm húzását, s ötletet merít belőle. Hátrébb lép, tarsolyából aranyport vesz ki és varázslatot kezd mormolni. A finom por szolidan folyik ki a viharmágus ujjai közül, földet érve ezer szólamú csengettyűkként csilingelve. A markában maradt komponens egyre inkább felhevül, ahogyan átjárja az esszencia. A szavak egyre halkulnak, ahogy a mágia kiteljesedik.
-Fordítsátok el tekinteteket, bolondok! -mennydörgi, s eldobja a kezében keletkezett aranyszínű labdát. Az félelmetes sebességgel a dobás irányában kirepül, majd -mintha csak falnak csapódott volna- hirtelen megáll. Egy hosszú pillanatig csak úgy lebeg, hogy aztán dobhártyarecsegtető, üvegcsörömpöléshez hasonlatos hanggal csillámló szemcsék gármádiájává pukkanjon szét. A heves fényvillanás nyílván valamennyire sebezte a szörnyeket, és némi eséllyel el is vakította őket. A szétrepülő szemcsék fő feladata, hogy mindenen megtapadva derítetsék fel a láthatatlan lényt. Innentől akadályozzák, hogy ilyen módon bármelyikük -beleértve a kalandorokat, hiszen ők is jócskán kaptak a szemcsékből- elrejtőzzön így a kutató szemek elől.
-Gród! Fényt nekik! -már csak ennyit marad ereje kiáltani. A varázs kivette belőle a szuszt rendesen. Csak reméli, hogy Gród megértette, hogy "tömegpusztító" fényvarázsra van szükség.

//Csillámpor: felfedi a láthatatlan lényeket, 1:3hoz eséllyel megvakítja a célpontot d3 körre (és mivel Árny altípusúak sebez is rajtuk egy keveset)
PS: sztem a flesbeng lényekre gyakorolt hatása olyan 2d10 környékén van//
 
//A KM meg találja ki mit dobtál oda? :P //
 
Arrb matat a zsákban, majd ivgyorogva szed elő valamit.
- Csukjátok be a szemeteket! - kiálltja, majd következő pillanatban csak annyit lehet érzékelni, hogy erős fényes villanás borítja be a termet.
Ahogy már kinyithatja a szemét, a gnóm célpontot keres a számszeríjjal.
 
Vándor első csapása sikeres, ám a második elől a lény könnyűszerrel kitér. A barbár kardja így is széthasítja az árnyékot, ám az a következő pillanatban már újra egyben áll: a csonkolás aligha jöhet szóba ilyen szörny esetén.
//
1. ??? ellenség- 143/??
2. Leyonnias- 54/80 hp - 2 kör múlva szabadul
3. ??? ellenség- sértetlen, láthatatlan
4. Vándor- sértetlen (120hp)
5. Arrb- sértetlen (50hp) - te jössz
6. Fabiot- 50/60 hp, 100 mana
7. Mullen - sértetlen (40hp) 80 mana -x beszéljük meg végre a tárgyaid
//
 
Vándor elérkezetnek látja az időt, hogy akcióba lépjen! Lendületes rohamot indít az imént megátkozott lény ellen. A furcsa fegyvert tartó kézre támad, az ellenkező oldalról. Figyelve arra, hogy még véletlenül se kerüljön annak útjába! Alulrtól felfelé irányuló csapással próbálja lemetélni annak kezét, vagy eltávolítani a kézben lévő fegyvert. Majd a mozdulatot folytatva, válkörzéssel tovább lendíti fegyverét. És a lábakra mér támadást. Comb fölött, a térdek felé!
 
//Törődjetek bele, nekem a csata egy stratégiai játék, eszerint álljatok hozzá a cselekvéshez (és figyeljetek Raptorra :P) //
 
//Mellesleg én is így cselekedtem volna a szörnyek (a KM) helyében. Elég bosszantó, hogy az ellenfél is taktikázik, beismerem
PS: mellesleg engem is ütöttek. A teljes lemezvért meg se zavarta őket ;-P //
 
//No, a szörnyek belátnak a kezdeményezésbe?
Mármint a játékon kívülibe... mert ugye simán, a helyzetbe magad beleképzelve nem tudod, hogy ki fog következőleg támadni.
Mondjuk jöhet a magyarázat, hogy Leyonnias a leggyorsabb, és ezért lőtték ki...
Egyébként nem vettem szeméylem elleni támadásnak. Karakter elleni támadásnak vettem. :P//
 
//Nem a személyed elleni támadás, hanem taktika.. így a két szörny közvetlen egymás után jön, a parti pedig elvesztette az egyik ütőgépét / ütésfelfogóját egy időre. //
 
//Te, miért csak engem hentelnek? ;)
Na mindegy...//
Nem izeg mozog, nem sikítozik... egyszerűen csak beletörődik, hogy pár másodpercig nem szabadul innen... kis idő múlva amjd fog próbálkozni a kiszabadulással.
 
A szörny a varázslatot némi artikulálatlan morgással nyugtázza, majd fegyverét Leyonnias felé tartja: a botból sivító hang kiséretében nagy árnyék tör ki, teljesen beborítva az elfet. A massza szerű anyag a földhöz tapasztja a harcost, amint az hangos csattanás kíséretében a földhöz vágódik. A második szörny maga fölé tartja fegyverét, így gyakorlatilag megérintvén a plafont: a következő pillanatban alakja megremeg, majd összeszűkül és eltűnik.

//
1. ??? ellenség- sértetlen
2. Leyonnias- 54/80 hp - 2 kör múlva szabadul
3. ??? ellenség- sértetlen, láthatatlan
4. Vándor- sértetlen (120hp) - te jössz
5. Arrb- sértetlen (50hp) -x
6. Fabiot- 50/60 hp, 100 mana
7. Mullen - sértetlen (40hp) 80 mana -x beszéljük meg végre a tárgyaid
//
 
Gród varázslatot mormol,majd hang alapján tájékozodva az egyik szörnyre rámondja a Félelem átkát.A varázslat a lény minden értékét felezi,beleértve a harchoz való kedvet is
 
//Ilyenkor szoktam volt mondani, hogy "a játékos kimarad, jön kezdeményezés szerint a következő" :-S //
 
//Én személyszerint jobban örülnék annak, ha beállnál a játékba, mert így kesze-kuszává vállhat a mesélés

Mullen: írj, vagy én írok, de abból nem lesz köszönet :P
//
 
//ja bazz elcsesztem. Boccs//
 
//Jelzem Mullen cselekvésére várunk. Ő nem csinált még semmit, írta h a kör végén kíván tenni. Khm.. kör vége wan Mullen..//
 
//Ja Rap, te jössz//
 
//Most nem egy varázslatra várunk?//
 
//3503//
A vízgyűjtő teremben suhogó fegyver hangok ,rövid
kiáltások vízhangoznak.A plafonon lebegő kékes vilódzásban, két melák szörnyet csépel a társaság.A falakra , barna-fekete vízfolyás nyomokat vésett a régmúlt.A hely állott szagú levegője rothadó víz szagával párosul.A folyosókon kísértetiesen suhan végig a Bestiák artikulátlan hangja...

//szóljatok ha gond hogy színesítek néha!//
 
//MSN rula, gondolom Bár Raptor kiszámíthatatlan //
 
//Ezt a taktikát közösen dogloztátok ki egyébként?//
 
//vagy mégse rajoskodok :-T //
 
//Legyen úgy, akkor Mullen reagjára várunk, mert ő bizony írta, h a kör végén jön. Nem veszünk össze egy csp-n.

Más: majd MSN megbeszéljük Mullen cuccait. Így szárazon úgysem fogadnád, szal rád kell dumáljam :P

Megint más:
Rajoskodokénismáregykicsit :P
//
 
// Lehet, hogy bennem van a hiba, de nekem eddig úgy jött le, hogy te le írtad, hogy mit lenne jó csinálni, deathlord pedig írt valamiféle kerülő reagot. Látom benne a lisz szót? Nem. Látom benne a kivár szót? Nem. Tehát nemhogy játékon kívül, de még belül sem volt megoldva, hogy nekem átjöjjön, hogy ti mit akartok, amikor azt kellett volna mondani. A KM még nem tud gondolatot olvasni interneten át, de már beszerezte hozzá a szakkönyveket.

Más: küld el priviben, mert lefekszem és alszom.

Megin más: mostantól többet fogom manipulálni a szöveget. (kiemelés, dőltbetű, stb.) //
 
  ... | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.