Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A múlt törpe bányái
Küldd el képeslapként!
Amikor még több feltáratlan hegység és dombság volt Ghalla magasabban fekvő vidékein, a bányászkodás is könnyebben ment. Azóta a legértékesebb ércekből már a föld alatt sem találni, vagy csupán nincs az a mai törpe, aki képes lenne azt felszínre hozni. Így csak a legenda maradt a hihetetlen szakértelemmel rendelkező törpe ősökről.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3.
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
2. Yaurri testépítő verseny
XLVII. Alanori Mini Olimpia
2. Yaurri titkosírás verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (1)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)
TF help (6696)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (2)
2. Yaurri testépítő verseny (11)
Jégmágus kt. alakulna (9374)

További témák...

2024-08-15 15:24:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ...
Nézet:
Esetleg az is megoldás lehet, hogy visszamész az első zónába labikat pucolni... néhányszor már visszapislogtam, főleg a boltot ellenőrizni... utána alig tudtam megszabadulni a sok rézcafrangtól... Talán te is találsz ott rézpajzsot... bár ez le fogja rontani a Tp-energia arányt... de mondjuk én sosem arra hajtottam, hogy optimálisan tápoljak...
 
HI!

A 3. zónában(nem írtad hogy hol tartasz) tegnap adtam el 4 darabot, ha már nincs és nagyon nem megy a dolog és van sok manád és sok pénzed ogar csupaszítás varázs se rossz megoldás
 
Üdv Mindenki!

Hol, avagy kinél tudnék rézpajzsot szerezni? Nem találok régóta, a boltban meg nincs, és kell a palotának, meg majd áldozni is. Ha jó, manaitalt tudok érte adni, vagy a klasszikus aranyat:-) Kb. 10 db kéne.
Előre is köszi:

Lord Cormacc
 
A gyíkos labirintusokban van valamilyen varangy, és abból esik nyelv.
 
Hi!

Miből lehet kinyerni varangy nyelvet, ill. hol találom kb. 2 hónapja keresek van 1 db-m :-(
 
Magusoknak volt valami titkos kapcsolo is, nem tudom itt lehet-e az a helyzet.

Laci
 
Líthas, ifjú emberek!

Ha nem azt a választ kapod az ajtóra klikkelve, hogy csekély az esélyed a kinyitására, akkor növeld meg a Zárnyitást... és esetleg a felderítést, és nézd végig, hogy az egy lépésnyi falaknál van-e titkosajtó...
 
A dolgok jelenlegi allasa szerint mashova nem kell mar, de en azert megtartanam a helyedben. Sosem lehet tudni ... ;)

Skull
 
térden csúszva könyörgöm valaki segítsen, mert képtelen vagyok megcsinálni a labis küldetést a törpe szerzetesemmel van rézkulcsom, nagy rézkulcsom, címeres rézkulcsom, az ajtót se betörni se zárnyitni nem tudom!!!
 
Üdv Néktek!

Rövid kérdésem: a ősi lélektartó edény kell-e még valahol, vagy csak a jégúr lelkéhez volt szükséges?

Leoneydas
 
építhető élet templom: 15,3
építhető halál templom: 51,21
 
Sziasztok.

Hol épülnek templomok?
Akár a élet, akár a Halál istené.

Köszi.
 
Sajnos abban nem tudok segíteni:-(

Lord Cormacc
 
Oké a lovaggal sikerült köszi szépen, de a szerzetessel valahogy nem akar menni, ezek a kulcsaim vannak:

címeres rézkulcs 1 db
nagy rézkulcs 1 db
rézkulcs 1 db
 
Köszönöm a válaszokat. A küldiket megcsinálom, szerintem érdekessé teszik a játékot.

Lord Cormacc
 
Üdv!

A lovag küldiben az a helyzet, hogy figyeld a leírásokat minden lépésnél, mert nem veszed észre a tőrt egyébként. Menj vissza a küldi helyére, ha bejártad a teljes labit, meg lesz a küldi oldva. Nekem legalábbis így volt. A kulcs valószínű nagy rézkulcs lesz, lehet venni, vagy cserélni asszem 10 szakadt bőrpáncélért Armington valamelyik boltjában.

Üdv:

Lord Cormacc
 
Könyörgöm valaki segítsen, hogy a szerzetes küldiben 2. hajtsd végre a feladatot a 20105. labirintusban milyen kulcsot kell használni az utolsó ajtónál, már 6. szintű a karakterem és ezt nem tudom megcsinálni. 66-os erővel nem tudtam betörni és 3-as zárnyitással nem tudtam kinyitni!!!
Ugyan ez a helyzet a Lovag karakteremmel!
2. hajtsd végre a feladatot a 20102. labirintusban
 
szerintem eleg megcsinalni a 2-2 sorozat faj es kasztkuldetest, az akademia varhat. Utana 6-8 szint kornyeken masodik zona es 10-11 korul vissza az akadmia kuldisorra. Utana meg mehetsz a 3. zonaba.

Mondjuk en megcsinaltam minden kuldetest mindenhol, csak a presztizs kedveert.

Laci
 
Szi@!

Az 1. zonaban csinald meg a faji es kaszt kuldeteseket valamint az akademia kuldetessorat. Ha kozelharci karakter vagy es nem magus, akkor a halal templom kuldeteseit is csinald meg amig meg nem kapod a fekete sisakot. Tobbi kuldetes hanyagolhato, szerintem.
A palota kuldeteseit sem art nezegetni, mert kesobb nagyon sok teljesitett kuldetesre lesz majd szukseged a jatekban es nem art idoben elkezdeni.

Udv: Skull
 
Hi!

Nos, valszeg igazad van, mert nelkem eszembe sem jutott, hogy a jobbkézből letegyem a fegyveret... :-/

Amúgy a tipp jó volt, megtaláltam a kapcsolót, és "megöltem" a jégurat. Aki még eztán akar nekimenni, annak egy jótanács: a kőbőrrel nem érdemes operálni, mert leoldja még csata előtt. Egy fél armingtoni akármi-töltetem látta a kárát annak, hogy én ezt nem tudtam.

Leoneydas
 
Üdv Mindenki!

Hanyadik szinttől érdemes a 2. zóna gondolatával kacérkodni? Vagy pontosabban milyen fő szakiértékek, és tulajdonság értékek mentén tervezgessek? Persze nem várok pontos választ, csak közelítő, tapasztalati értékeket:-)

Előre is köszi:

Lord Cormacc
 
Szi@!

Ismetelten kiprobaltam ezt a jobbkezes fegyver, balkezes fegyver, pajzs kombot es tovabbra is azt allitom, hogy inkabb nekem van igazam.
Amennyiben URES volt MINDKET kezem, akkor a balkezes fegyvert mindig a jobb kezbe vette, a balba soha. Oda csak akkor sikerult ha a jobb kezben mar volt valami. Pajzsot pedig alapertelmezes szerint csak a bal kezbe tudtam venni.
Szoval ha mindket kezed ures, akkor a felvetel sorrendjetol fuggetlenul a bal kezedbe kell kerulnie a pajzsnak, a jobb kezedbe pedig a reztornek.
Amennyiben szukseged lenne ennel joval magasabb bonuszu felderites cuccra, szivesen adok.
Elersz itt a forumon (bar nem tul surun nezegettem eddig), mailban a qwyxy@freemail.hu cimen, a 1078-as karakternek kuldott uzenetben vagy irc-n a #kf csatornan.

Udv: Skull

ui.: Nem csak Neked, hanem barkinek szivesen segitek a fent emlitett elerhetosegeken keresztul!
 
Hi!

Ez nem egészen igaz. Ugyanis a balkezes fegyvert, ha van balkezes harcod, és megfelelő, hozzá tartozó fegyverszakértelmed, akkor mindig balkézbe veszi a program, nem tudod jobb venni (legalábbis nekem nem sikerült). Elég baj ez, mert nem tudtam bekészíteni a +2-es pajzsot a balba, és a +2 réztőrt a jobba (a felderítés bunosz miatt akartam trükközni).

A labitérképet köszönöm. 30-as felderítéssel 10-re állított óvatossággal elsőre nem sikerült, de majd próbálkozom még. Köszi a segítséget.

Leoneydas
 
Szi@!

Itt egy terkep Coldron labirintusarol, remelem segit!

http://fabinet.hu/~qwyxy/20108.jpg

A felderitest igy mar celiranyosan tudod vegezni. A 29-es felderitesed mar eleg, de a titkosajto kereset tedd fel 10-re a kerdeses mezo elott. Igy mar valoszinuleg meg fogod talalni!

Udv: Skull
 
Szi@!

Alapertelmezes szerint a fegyvereket a program mindig jobb kezbe veszi. Ezert ha a bal kezedbe is szeretnel fegyvert, akkor a jobb kezedben legyen valami es ugy probalj egy balkezes fegyvert kezbe venni es maris megoldodik a problemad!
Legalabbis remelem! ;)

Udv: Skull
 
Hi!

Ha pajzs van a bal kézben, az nem baj, mert aut. lecseréli a balkezes fegyverre. Ennél azonban fontosabb, hogy legyen balkezes harc szakértelmed, mert különben nem harcolsz bal kézzel.
A balkezes harcnál mindegy, hogy pl. tőr, vagy ütőfegyver van balkézben, mert nem a szúró, vagy az ütőfegyveres szakértelemszint, hanem a balkezes harc szakértelemszint számít.
A fegyver tipusa csak abban számít, hogy a "használatához szükséges szint" akkor is szükséges, ha bal kézbe akarod venni a fegyvert.

Leoneydas, a "kétkezes" vándor
 
Líthas, ifjú emberek!

Ahhoz, hogy a balkezes fegyvereket bal kézzel is tudd használni, kell az, hogy a kapcsolódó fegyveres szakértelmed 11-es, vagy nagyobb legyen, és ne legyen a bal kezedben pajzs.
 
Sziasztok.

Van egy balkezes fegyverem, de nem tudom a balkezembe venni.Mindig a jobkezembe teszi.
Hogyan tudom a balkezembe venni?

Chin jr.
 
Halihó!

Egyetlen pontos, célirányos kérdésem van:

Norland, északi csücske, jégbarlang, Couldron jégúr (vagy hogy hívják). Képben vagytok? Nos. A labirintus közepén van egy kis zárvány, amit egy kapcsoló nyitott. Nyilván itt kellene valahogy kinyitni a masodik falrészt is, de egyszerűen nem találom a kapcsolót. A labi jobb oldalán, középen van egy vízszintes zárvány, ahová nem tudok bejutni. Talán itt lesz a kapcsoló. 29-es felderítéssel próbálkoztam/próbálkozom. Emeljem fel 10-re az óvatosságot, vagy tornázzam feljebb a felderítést?

Help!
 
Líthas, ifjú emberek!

Lényeges, hogy csak akkor érdemes bányászni, ha Földanya megsúgja, hogy mi van a föld alatt. A csákány épségére vigyázz, mert kopik, de a program nem írja ki. Ezt én is megszívtam...
Minél magasabb a Bányászat skilled, annál biztosabb szerintem, hogy találsz valamit.
 
  ... | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ...
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.