Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ...
Nézet:
Vándor ámélkodva figyeli, a furcsa fényben derengő fegyverét. Mint egy gyermek, úgy örül megváltozott fegyverének.
-Hehee! Gügyögi gyermekien, majd hirtelen ismét a vérgőzös tekintetű barbár tör elő belőle!
Az imént mellette elhaladó, és Orionra támadó Lidérckatonára veti magát. És hatalmas csapást zúdít annak hátába. Majd búcsuzóul kardjával visszintes vágást ejt rajta.

//Felteszem háttal van nekem, mivel Oriont támadta. Ha nem akkor melkason vágta. //
 
Az élőholt a csapás elől félre táncol, így a penge csak épphogy eléri a lidércet. A késsel történő támadás esetlen, mivel nem sikerül az elfnek elérnie a fordulattal késével ellenfelét.
A második lidérckatona követi társa példáját, és ő is pördületből támad: lassan hátrafordul, majd felugrásból függőlegesen felfelé hasít pengéjével, ezáltál a neki háttal álló Leyonniast majd fellöki. Ugrása tetején kardját megfordítja, és lefelé hasít vele: az elf testét ismét zsibbadás keríti hatalmába.



//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Orion (55hp) - 13 kör
3. Lidérckatona 1 52/60 hp
4. Leyonnias- 33/63 hp
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Vándor- 98/120 hp te jössz
7. Lidérckatona 3 33/60 hp
8. Lidérckatona 4 16/60 hp
9. Arrb- sértetlen 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana.
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- 18/39 hp, 69 mana
13. ??? 34/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 46/60 hp - *átkozott 6 kör

//
 
A Fabiotra súlytó Lidérckatona mögé lép, és csap. Először kardjával próbál meg bevinni egy erőteljes csapást, balról-jobbra, vízszintesen. Aztán a lendületet megtartván, fordulatból vág egy a vadászkéssel is a lény felé. A kést úgy tartja, mintha egy fentről-lefelé szúrni készülő tőrt tartana. A kardot pedig úgy, ahogy azt szokás...

Ha védekezni kéne, akkor összébb húzódna, és azt a kisebb felületet próbálná védeni kardjával, és késével. Ha lehet ezek ellen védekezni.
 
Melkor tűzlabdája belevágódik a lény testébe, majd irdatlan nagyot robban. A detonáció következtében Vándor háta megperzselődik, a férfi rázuhan a vele szemben álló Lidérckatonára, a robbanáshoz legközelebb lévő két élőhalott hátraesnek, Fabiot haja pedig majd lángrakap, a varázsló maga a porba hanyatlik, hisz a destruktív mágia sajnos hozzá a legközelebb fejtette ki a hatását. Hasonlóan járt Arrb is, akinek bőrét jócskán megpörkölte a tűzgolyó.

A mennyei lény varázslata sikeres volt, a Lidércvipera helyben megdermed.

Most a furcsa csontlényen a sor: mind a négy kezével rituális mozdulatokat kezd, a port itt-ott furcsa szél veri fel a szörny körül, mialatt csontok egymáshoz verődése hallatszik egy megadott ütemben. A lény varázslatát befejezvén a vele szemben álló fejvadász felé tol, aki erősen szédülni kezd, és a körülötte lévő eseményeket felgyorsulni látja...

Orion ismét játékba kezd, a leggyorsabb lidérckatona forgásba kezd: Vándor mellett lassan elpörög, majd mozgását felgyorsítva kétszer sújt le Fabiotra.

//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Orion (55hp) - 13 kör
3. Lidérckatona 1 55/60 hp
4. Leyonnias- 43/73 hp te jössz
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Vándor- 98/120 hp
7. Lidérckatona 3 33/60 hp
8. Lidérckatona 4 16/60 hp
9. Arrb- sértetlen 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana.
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- 18/39 hp, 69 mana
13. ??? 34/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 46/60 hp - *átkozott 6 kör

*átok: egy támadást hajthatsz végre, és a kezdi aljára kerülsz. Ebben a körben jöttél, ezért nem jösz mégegyszer.

A Lidérc fegyverével manát éget, a varázsfegyver vari 10 manába került, mielőtt megijednél.

Stat javítva. Picit szétszórt vagyok mostanság.
//
 
//jajj igen. kérném javítani az Avalont a rendes Avoral-ra. ezen kívül nem vagyok benne biztos, hogy a lény a Javított Kezdeményezés képességének bírtokában is ilyen hátul van a kezdiben. persze nem tudhatom. de azért légyszi pillants rá ujra.//
 
Halvány fény támad a csarnokban, ahogyan az Avoral megmarkolva a nyakában lévő szent szimbólumot énekelni kezd. A dal bizalommal tölti el a kalandozócsapat tagjait, félelemnek helye nincs!
Az amulettből kék fénypászmák kúsznak elöl, majd kérlelhetetlenül körbeölelik az ellenséges Lidércvipera testét. A láncszemek záródnak, nem valószínű, hogy a varázsló lesz elég erős kitörni belőle. Márpedig cselekedni nem tud, míg rajta van.
A mennyei lény közben a levegőbe emelkedik úgy tíz lábbal a talajszint fölé, ezzel gördítve lekűzdhetetlen akadályt az őt támadó közelharcosok elé.
Fabiot eközben előkészítette varázslatát, melynek komponense egy kis ezüst rúd. A rudat eltörve a barbár csatabárdja mágiával telítődik, s felízzik, mint egy karácsonyfa. A viharmágus ezután Vándor mögé megy, hogy ha mégis megtámadnák a nagydarab ember rendkívül kedvező pozícióban lesz a visszatámadáshoz.

//Személy Fogvatartása: vs erőpróba, 1 körig tart (mágia, vagyis hiába a szellemtest). Varázsolni, harcolni, mozogni nem lehet a fogságában.
Varázsfegyver: csak közönséges fegyverre mondható, +1 módosítót ad (vagyis sebezhető a szellemtest, elviekben). A DnD-ben ez egy 1. szinű mágia, eszerint kérném a manalevonást.//
 
Melkor a hozzá legközelebbi ellenfele felé fordul majd elkezd mormolni egy varázsigét és néhány komponenst a zsebéből elővesz. Pár pillanat mulva már száguld is egy tűzlabda a lidércharcos (4) felé.
 
A robbanás nyomán jónéhány kristály megsemmisül, a por pedig erősen felverődik. A szörnyek hátát vastagon megperzselik a lángok.

//
1. Jak 46/60 hp
2. Lidércvipera (??hp)
3. Orion (55hp) - [ Ha elkezdi, 13 kör alatt fejezi be a dalt ]
4. Lidérckatona 1 55/60 hp
5. Leyonnias- 43/73 hp
6. Lidérckatona 2 49/60 hp
7. Vándor- 109/120 hp
8. Lidérckatona 3 44/60 hp
9. Lidérckatona 4 38/60 hp
10. Arrb- sértetlen (50hp)
11. Melkor (60hp) - te jössz
12. Avalon - (40hp)
13. Fabiot- 43/51 hp, 91 mana
14. ??? 34/?? hp
15. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Arrbot átjártja a félelem, ettől a helytől, de nem sok ideje van még rettegni sem. Robbanó nyilat illeszt a számszeríja húrjára, és úgy lövi ki, hogy afabiotot támadó mindkét harcoson kereszülszáguldva nem sokkal a lények háta mögött érjen földet (de úgy, hogy társait ne érje a láng).
 
A barbár csapása nyomán a lidérc teste megrázkódik, Vándor ereje ellen még az anyagtalansága sem nyújt sok védelmet.
A következő két lidérc a viharmágusnak ront: Fabiot testét a pengék átjárják, a férfi tagjaiban és elméjében pedig zsibbadást érez..


//
1. Jak 46/60 hp
2. Lidércvipera (??hp)
3. Orion (55hp) - [ Ha elkezdi, 13 kör alatt fejezi be a dalt ]
4. Lidérckatona 1 55/60 hp
5. Leyonnias- 43/73 hp
6. Lidérckatona 2 49/60 hp
7. Vándor- 109/120 hp
8. Lidérckatona 3 (60hp)
9. Lidérckatona 4 (60hp)
10. Arrb- sértetlen (50hp) - te jössz
11. Melkor (60hp)
12. Avalon - (40hp)
13. Fabiot- 43/51 hp, 91 mana
14. ??? 34/?? hp
15. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
A barbár dühödt bikaként veti magát ellenfelére. Komolyabb kárt nem tud okozni már benne, de legalább elvonja a figyelmét barátjáról! Torkából hatalmas bődülés tör elő, fegyverei pedig úgy csapnak le, mintha egy sziklát akarnának kettészelni. Jobról balról egy-egy csapás, a lidérc anyagtalan testére.
 
Az elf csapása végigszántja a légszerű testet, ellenfele hátréplép a csapás erejétől. A következő lidérc, aki az új helyzet alapján Leyonnias védtelenebb oldalán van, egy alulról felfelé irányított vágással felhasítja a kalandor testét: a férfi tagjait zsibbadtnak érzi az élőholt támadása nyomán..

//
1. Jak 46/60 hp
2. Lidércvipera (??hp)
3. Orion (55hp) - [ Ha elkezdi, 13 kör alatt fejezi be a dalt ]
4. Lidérckatona 1 55/60 hp
5. Leyonnias- 43/73 hp
6. Lidérckatona 2 (60hp)
7. Vándor- 104/120 hp - te jössz
8. Lidérckatona 3 (60hp)
9. Lidérckatona 4 (60hp)
10. Arrb- sértetlen (50hp)
11. Melkor (60hp)
12. Avalon - (40hp)
13. Fabiot- 32/60 hp, 100 mana
14. ??? 34/?? hp
15. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Szablyáját elővonja, s egy gyors, erőteljes csapást mér a Szellemsámánt támadó Lidérckatonára, annak a váltájékát célozva meg. Ha leeht ezek ellen védekezni, akkor megpróbálja szablyáját visszahúzni, és kivédeni az ellentámadást. ha nem, akkor arébb hengeredik, és elővonja vadásztőrét is.

//Elegem van a lidércekbő' :P //
 
A két kard visszhangzó csikorgás kíséretében hasítja fel a koponyát: a csonton a pengék félresiklottak.
A kardok visszhangját hangos szisszegés követi, ami szintén fájdalmasan tölti be a teret: a szürkésfehér por felverődik, amint az áttetsző hosszú test támadásba lendül. Jak a következő pillanatban felüvölt fájdalmában, amint a Lidércvipera szellemteste szabályosan keresztülsiklik rajta.
A Szellemsámán játékát félbeszakítja a leghamarabb akcióba lépő Lidérckatona kardcsapása..

//
1. Jak 46/60 hp
2. Lidércvipera (??hp)
3. Orion (55hp) - [ Ha elkezdi, 13 kör alatt fejezi be a dalt ]
4. Lidérckatona 1 (60hp)
5. Leyonnias- 50/80 hp - te jössz
6. Lidérckatona 2 (60hp)
7. Vándor- 104/120 hp
8. Lidérckatona 3 (60hp)
9. Lidérckatona 4 (60hp)
10. Arrb- sértetlen (50hp)
11. Melkor (60hp)
12. Avalon - (40hp)
13. Fabiot- 32/60 hp, 100 mana
14. ??? 34/?? hp
15. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid

*Javítottam a statot.
//
 
//sry, a bnőmmel voltam utsó 3 napban...^^'//

Jakshjalang lehunyja egy pillanatra a szemét, majd a következő pillanatban elrugaszkodik a talajtól, és úgy ugrik a magasba, mintha csak egy tollpihe súlyával rendelkezne...több lábbal a lidércek fölött ugrik át, egyenesen a koponya felé tart...fejvadászkardjait megfordítja, hogy a keresztvasra fog rá, és a pengék lefelé állnak...igaz, a pengék nem feketeacélból készültek, de mágikus mivoltukból kifolyólag elvileg úgy kell szelniük a csontot, mint a vajat...amikor ugrásának íve esésbe fordul át, ismét lehunyja szemét, amikor kinyitja, hirtelen az esés végén felgyorsul az esése...mintha eddig semmi súlya nem lett volna, most meg visszakapta volna...ezzel a sebességingadozással azt reméli, eléggé megzavarta ellenfelét, hogy már ne tudjon kitérni, és a fejvadászkardok a koponyába méllyedjenek...

//pszí-diszciplina: Testsúlycsökkentés/-növelés//
 
// Értékelném, ha Sal kezdené a kört //
 
Vándor védekező pozíciót vesz fel, testével védelmezve a Szellemsámánt! Mindeközben undorodva figyelve az ellenség tagjait. Már megint ezek a szellem lények! Olyan, mintha az árnyékával hadakozna az ember! Hogyan sebezhetne meg fegyverével , egy anyagtalan valamit?! Picit irigykedve néz a mágusokra, de amint rájön hogy valószínüleg őket fogják legelősször megtámadni, már nem is olyan biztos irigylésreméltó helyzetük. Mindazonáltal a hozzájuk vezető út, rajta keresztül vezet. Akár honnan is nézi a dolgot, mindenképpen bajban vannak ami dühíti a barbárt! És ha egy barbár dühös, akkor jobb nem kötekedni vele! Ezek mégis ezt teszik! Rövid gondolatmenete végén, arcárol eltűnik a gondterhelt ábrázat, s helyét vérszomjas vigyor váltja fel.
 
A győzelem után a kalandozók Orion vezetésével tovább haladnak: a teremből nyíló ajtó hosszú folyosósorra nyílik, a csapat pedig sietve halad előre, hisz a reggel egyre inkább közeledik. A folyosó mintha a végtelenbe nyúlna, a fáklyák mellett elsurranó csapat azonban hamar végig ér rajta: egy, az előzőhöz hasonló terembe érkeznek, aminek a túlsó oldalán a már ismerős varázsló igyekszik távozni egy ajtón.

Lendületes támadást indítanak hőseink, ám a terem nincs jól megvilágítva, így a csapat megrökönyödik, amikor egy fénylő pentagramma villan fel alattuk mialatt a áthaladnának a helységen. Egyszerre villan az agyukba, hogy "Csapda!", de már mindegy...

..minden szürke. A talajon vastag fehéres porréteg ül, itt-ott ciánkék kristályok merednek ki belőle, melyekből rideg fény árad: ezek adják az egész, végtelenbe nyúló helység világítását. Távolabbról két ismerős alak tart a csapat felé: A fejvadász Jakshahlang és Melkor. Igencsak sietős lehet a dolguk, hisz szedik a lábukat rendesen. Testük nem vet árnyékot.
- Láttam, amikor a Nekromanta ideidézett bennetek: így jártatok jobban, az épület nem sokkal később felrobbant. - üdvözölte Orion a rég látott társaikat.
- Igen? Mióta itt vagyunk, próbálunk eliszkolni.. -szólt most a fejvadász, ám félbeszakították: csontos zörej hallatszott, sziszegéssel támogatva. A kalandozók mostmár tudták, nincsenek egyedül: négy, áttetsző testű Lidérckatona állt mellettük, kétkezes pengéjüket fenyegetően előre tartva. Mögöttük valamennyivel egy furcsa lény állt, egy lebegő koponya és az azon lógó csuklyás ruha, mindkét oldalából két csontkar meredt ki. A sziszegés forrása pedig egy hatalmas, áttetsző testű szörnyeteg volt, ami a porban tekergett a kalandozók körül...

- Ki kell jutnunk innen! - szólt ismét a Szellemsámán- Ki tudom vinni magunkat innen, de a varázslat hosszú idejig tart! Védjetek amíg be nem fejezem! - avval meg sem várva társai válaszát, játszani kezdett a furulyáján..

//
1. Jak (60hp)
2. Lidércvipera (??hp)
3. Orion (60hp)
4. Lidérckatona 1 (60hp)
5. Leyonnias- 41/80 hp
6. Lidérckatona 2 (60hp)
7. Vándor- 101/120 hp
8. Lidérckatona 3 (60hp)
9. Lidérckatona 4 (60hp)
10. Arrb- sértetlen (50hp)
11. Melkor (60hp)
12. Fabiot- 30/60 hp, 100 mana
13. ??? (??hp)
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Avalon - (50hp)
//
 
//Folytatási reag a hétvégén. Addig szusszanjatok, meg szusszanok én is :P //
 
Megköszöni a gyógyítást, feláll, és várakozik.

/sry a vérszegéynségért de ki vagyok//
 
Valami köszönetfélét mond, majd szabadjára engedi az Energiakorbácsot. A villám vidáman pattogva -ám senkit meg nem sebesítve- illan ki a helyiségből. Nyugtalanító csend áll be.
Fabiot szöszmötöl valamit, majd a kritikus sebeket kapott Leyóhoz megy. Lefekteti a földre és kezét fölé tartja. Becsukja szemét és mormolni kezd, pillanatokon belül tenyere kék lángokba borul. Még néhány pillanat és a lángokból szikrák miriádjai kezdenek záporozni a testre, s ahol csak érik, szúró fájdalommal forrasztják be a sebeket. Egész sokáig eltart, mire a szikrák alább hagynak. Bár teljes gyógyulást nem hozott a varázs, de az Élet Szikrája a harcos legkomolyabb sebeit beforrasztotta.
-Keressetek valamit, amit fel tudunk használni annak kiderítése érdekében, hogy miként tudunk rálelni az árnyéktolvajra. Neki -mutat Leyóra- még pihennie kell egy kicsit, ne bolygassátok. És engem se.
Arrébb vonul és komponenses zacskójából aranyport, őrőlt ónixkő-port, nemesacélba foglalt ametiszt szimbólumokat és még sokfajta egyéb anyagot halász elő, majd nagy műgonddal egy -nagyjából öt négyzetlábat lefedő- igen összetett alakzatot kreál felhasználásukkal. Elégedetten végignézi. Köpenyéből ekkor egy fehérarannyal bevont tokot vesz elő. Feltöri tetején a figyelmeztető pecsétet, s egy tekercset húz elő belőle. Szétgöngyölgeti: az érdeklődő szem a vakító fehér papíroson szemet gyönyörködtetően szép, egybefüggő, folyékony írással írt sorokat lát végig. Mintha csak egy regény egy egész epizódját sűrítették volna rá. A viharmágus tekintete még egyszer körbevizslat esetleges ellenfelek után, akik megzavarhatnák. Nem akar hibázni, még ha kicsi is erre az esély az ő felkészültségével. Semmi gyanúsat nem talál a környezetben, ezért nekiáll a fölolvasásnak arcán olyan elégedettséggel, amilyennel más a születésnapi tortája első falatjait fogyasztja. A tekercs megelevenedni látszik, ahogyan Fabiot mennydörgő szavai felébresztik. A felolvasás nyomán az írás kék lángal leperzselődik a tekercsről. Percek múlva elfogy az írás és egy tökéletes kör alakú kapu nyílik meg az idéző szimbólum fölött. Fabiot parancsoló szavainak hangsúlya csakhamar olyanba vált, mintha csak egy régi ismerőssel beszélne, mintha kérne valamit. A pergamen a földre hull, immár nincs rajta az írás, és anyaga sem makulátlan fehér, hanem időrágta, kopott. Értéktelen. Természetesen mindenki elég kíváncsi ahhoz, hogy átnézzen a kapun, jutalmuk éles fájdalom és percekig tartó vakság az éles fény miatt. Azonban még így is néhány emlékfoszlány megmarad végteten, felhőkből épített térségekről, csodás szabadságról és a paradicsomi tájról. A viharmágus tovább folytatja a kántálást, tántoríthatatlanul céljától. A többiek ekkorra már végeztek a szoba átnézésével, Leyo is lábra tud már állni, mind türelmetlenül várják a végkifejletet. Több, mint fél óra is eltelik, mire Fabiot abbahagyja az elhívást. Barátságosan elmosolyodik, s széttárja karjait. Néhány szívdobbanással később a kapun egy szikár humanoid lép keresztül. A fényes hasadék lassan elhalványodik, így a körvonalakból előtűnik a lény valója. Magas, izmos embertesttel rendelkezik, de karjai részben hosszú, erőteljes szárnyak. Nő nemű. Bőre ciánkék, gyöngyszín szemei opálosan csillognak, arca bájos, testfelépítése remekbe szabott. Vállig érő aranyszínű fürtjeibe valamely sosem látott lény ezerszínű tollai vallak fonva. A lény szárnyainak közepe táján kicsi kezek vannak. Amikor összezárja szárnyait, akkor ezek nagyjából oda kerülnek, ahol egy hasonló termetű ember kezei lennének. Szinte mindenre ugyanúgy képes velük, mint egy átlagember a kezeivel. Testét míves bőrpáncél fedi, persze csak épp úgy, hogy az ne akadályozza a repülésben. Látszólag fegyvertelen. Egyetlen felszerelése egy rúnákkal telekarcolt kristály amulett, melyet nyakában hord.
-Üdvözlet, Avoral. Köszönjük, hogy eljöttél kérésemre. Segítségedért örök hálával adózunk. Segíts nekünk, különben végünk, mire felkel a nap.
Az Avoral bólint, majd csendesen hátrébb húzódik a fürkésző tekintetek elől.
Fabiot ezzel leül s megkérdi a többieket, hogy mit találtak. Közben komponenses szütyőjéből egy érdekes, szivárványosan csillogó égkövet vesz elő. Azaz, hogy csak égkőnek néz ki! Ugyanis ezután azt egy üres rézkupába dobja és egy kulacsból valamilyen folyadékot önt rá. Egy patináns rézkanállal kever rajta néhányat, majd felhajtja az egészet. Elpakolja a kellékeket, majd a társai által levont konklúziót követve elindul velük tovább. S jön a mennyei lény is. Közben nem feledi odaadni mana-italát Gródnak, hogy az is visszanyerjen valamennyit varázserejéből.

//A maradék 30 manámból Leyót gyógyítottam, az 30 sebpont gyógyulás. Jelenleg 51 hp-n áll, ha nem tévedek. Az Esszenciakővel visszatöltöttem magam 100 esszenciapontra. Az idézés tekercsről ment, így no manacost és kevesebb idő (idézhetek 6 órán keresztül is, de a kaland szempontjából nem tartanám kifizetődőnek).
Dilemmában vagyok: te tudod hogy folytatódik a kaland, nem tudom most mennyi időnk van. Elvileg az Avoral fel bírna mindenkit gyógyítani, mert megadott mágiái vannak (csak most jutott eszembe, hogy feleslegesen hoztam manaitalt :S). Az Elsősegéllyel körönként d10-et tud, és ez akaratlagossan létrehozható mágia. Vagyis bármennyit létrehozhatna. Tehát intézd úgy, hogy ne legyen ideje két harc közt gyógyítani, különben elvész az izaglom.
Más: légyszi írd le h mit találtak a többiek, és a továbbindulást, hogy elmozduljon a holdpontról a kaland.//
 
Ahogy befejezte ténykedését cuccai között, ismét feltekint.
-Akkor? Fordul körbe tanácstalanul.
-Kenegetitek magatokat, vagy megyünk tovább?
 
//siessetek gyerünk kenyétek azt a gyogyitást//
 
//Téged is és Melkort is beleírlak a következő csatába. Tehát a te érdeked is, hogy összefoltozzák egymást :P Győzködd őket egy picit. //
 
Vándor letörölné a vért fegyveréről, ha a lénynek lett volna! Érdeklődve körbetekint, és számbaveszi társainak állapotát.
-Egyben vagytok? Kérdezi úgy mellékesen, Majd matatni kezd felszerelései között.
 
//és én? és én? //
 
A lény teste a csapás nyomán feloszlik, és füstként szétterjed a levegőben. A csatát megnyervén, a csapat most fellélegezhet.. de meddig?

//
Beszéljétek meg a gyógyításokat és miegymást továbbhaladás előtt.

1. Orion (60hp)
2. Leyonnias- 11/80 hp - aktivizálódott a védelmed
3. Vándor- 101/120 hp -
4. Arrb- sértetlen (50hp) -
5. Fabiot- 30/60 hp, 30 mana -
6. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
A barbárnak veszett ötlete támad! Az imént a szörnybe becsapódott fegyver mellé szurja kardját, majd egy széles vágást ejt ellenfelén. S az ez álltal keletkezett seben keresztül megragadja a másik fegyvert. (Ha sikerül kiszabadítania, azt teste körül átfordulva a lény oldalábva vágja. Ha nem, akkor magában a lényben forgatja meg!)
 
//jajj de jó neked Cody megvan az uj netem ugyhogy ha vége a harcnak szoljál mert mostantol tudok jönni a karakterem marad a régi(a csatamágus)//
 
Tokoda 1 ROHADT CSALO MÁR 2 HETE VÁROK 2 ROHADT LAPOT !!!!!!!!!!
 
  ... | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.