| Gyülekező lovasok
1 VP leah általános/lovas
Kijátszási feltétele, hogy pontosan 1 lovasod legyen játékban.
Előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe max. 2 lovast.
Megbéklyózó lovas
2 VP 1 nekron 3/4 leah szörny/lovas KF 1 SZK
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Ellenfeled minden körben legfeljebb annyi lapot játszhat ki a kezéből, amennyit te az előző körben sikeresen kijátszottál (de minimum egyet).
A lovasok bosszúja
1 VP leah azonnali/lovas
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 1 lovasod nem áldozástól a gyűjtőbe került.
Ellenfeled elveszti minden VP-jét, sebződik 5 ÉP-t és eldob egy lapot a kezéből.
Poszt-apokaliptikus vidék
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Lovasokra +1 VP reagálni.
S 1 VP: minden lovas kap 1 izom jelzőt.
K 2 ÉP áldozd fel egy lovasod: megakadályoz egy forrást.
Szűk átjáró
1 VP tharr bűbáj
A kör végén húzz egy lapot.
Ellenfeled őrposztjának a mérete 1.
Ellenfeled a te körödben körönként 1 lapot játszhat ki és legfeljebb 1 asztalon lévő lapja aktiválást kívánó képességeit használhatja. |
Csak a flavor miatt. ![](pic/smiley/smile.gif)
A változás szele
1 nekron, Raia, azonnali, vízió, védekezés
Ebben a körben te döntöd el, hogy melyik lény támadjon a harci fázisban és hogy kire.
A megtámadott lények vissza fognak ütni.
"A mai háború már nem igazán erről szól... - Zén téves észrevétele egy vereséges csata előtt a parancsnoki sátorban." |
Trinigan új
3 zsz
3/3
Semlegesítés: asztalon maradó lap
Kijátszásakor elkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtőből egy 3-as idézési költségű lapot. |
Preventív harcmodor
szabálylap
Minden körben te cselekedhetsz először. Ha más is ilyen szabálylapot használ, a normál szabályok lépnek érvénybe. |
4 nekron Moa nagyúr (új)
szörny 2 szk KF Tharr
moa, óriás
Ha nem az első körben játszod ki: 'repül'.
Varázslatokra immunis, nem kerülhet rá jelző, és nem cserélhet gazdát.
A Vp regenerációd semmilyen módon nem csökkenthető, és a Vp-det nem lehet ellopni, vagy elpusztítani.
S: célpont bűbáj vagy max. 1 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
6 / 6 |
Ragacsos iszapteknős
2 VP 3/4 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak”
Anti mágia: 1.
Ellenfeled minden varázslata +1 VP.
Ha bemegy az őrposztba, vagy kimegy onnan: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt a tartalékába (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP)
Troglodita iszapharcos
2 VP 2/3 chara-din szörny/troglodita 1 SZK
Ha kijátszottad: ellenfeled következő lapja +X/2 VP (lefelé kerekítve), ahol X annyi ahány jelző van játékban.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t.
Kompenzáció: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt a tartalékjába (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).
Sötét ingovány
2 VP 2 nekron 1 SZK színtelen helyszín
S 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy polipot, vagy egy lapot, aminek nevében, vagy leírásában az „iszap” szó szerepel.
S áldozd fel 2 ÉP-d és egy lényed: ellenfeled kap a tartalékjába egy Iszapjelzőt (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).
Ragacsos iszapgőte
2 VP 2/2 sheran szörny 1 SZK
Semlegesítés: olyan lap, amit ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszott ki.
Áramlás: 1 VP: ellenfeled kap a tartalékjába egy Iszapjelzőt (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).
Védelmező féreg
2 VP 2/2 dornodon szörny/féreg 1 SZK
Kijátszásakor tégy rá annyi védelem jelzőt, ahány ÉP-je van az ellenfelednek.
Ha te vagy egy lényed sebződne, helyette végy le róla annyi védelem jelzőt, amennyi a sebződés lenne.
Amikor elfogynak róla a védelem jelzők: húzz egy lapot. |
Timera hisztériája
1 VP Elenios azonnali mentális
Dobj fel egy érmét! Ha eltaláltad az eredményt, célpont játékosnak két lapot a semmibe kell dobnia.
Kijátszása után ez a lap a semmibe kerül.
Én most nem szólnék hozzá... |
Jó ötlet, erre én is gondoltam. Mindegy mekkora a decked, mert keresni fogod a lapjaidat. Mindent ami kellhet, beleteszed, azt minden ellen jó vagy.
Csak két dolog van, ami ezt balanceolja:
1. Ha kikapcsolják a követőd, akkor meg vagy lőve a 200 lapos deckeddel.
2. Mivel 2 lappal kezdesz, nehezebben véded meg a lapjaidat, mert az ellenfél valószínűleg erőforrás fölényben lesz. |
Ezt gyorsan kiszúrtad ![](pic/smiley/biggrin.gif) |
Aki szerint a katalógus egy jó dolog:
1 Vp Xrim
Dornodon szörny kísértet
KF legendás háló védekezés
Párbaj: 1.
Semlegesítés: hatás.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer, akkor keress elő egy párbajos lapot a paklidból.
2|2
1 Vp Rezan
Dornodon szörny kísértet
KF legendás [+1] rezisztencia
Párbaj: 2.
Semlegesítés: max. 1-es alap idézési költségű lap.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer, egy max. 1-es költségű lap a gyűjtőbe kerül.
2|2
1Vp Haw'nar
Dornodon szörny kísértet
KF legendás [+1] védekezés
Párbaj: 3.
Semlegesítés: Vp-t vagy szk-t adó forrás.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer és gyógyulsz, az max. Ép-t is növel, ha párbajt nyer és sebez, az max. Ép-t is csökkent.
2|2
1 Vp Er'hat
Dornodon szörny kísértet
KF legendás rezisztencia védekezés
Párbaj: 4.
Semlegesítés: azonnali vagy reakció.
K, mutasd meg a kezedből: Ebben a körben kétszer párbajozhatsz és a párbajt megnyerő játékos kap 1 Vp-t.
2|2
1 Vp Mehiz
Dornodon szörny kísértet
KF legendás [+1] háló
Párbaj: 5.
Semlegesítés: semlegesítéssel rendelkező lap.
Ha párbajt nyer és a gyógyítást választod, a követőd kör végéig mindenféleképpen működik.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer és a sebzést választod, ellenfeled szabálylapja kör végéig nem működik.
2|2
2 Vp Ra'wash, a vörös lord
Dornodon szörny kísértet
legendás rezisztencia háló
Párbaj: 6.
Kijátszásakor húzz annyi lapot, amennyi az ebben a körben kijátszott és Semmibe dobott párbajos lapok száma összesen(de max. 3-at).
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer és ellenfeled nem rakott ki párbajos lapot, akkor a kijátszáskori képessége létrejön, de utána el kell dobj egy lapot a kezedből.
2|5 |
A találkozón fogalmazódott meg bennem:
A követő ereje
1 VP szintelen azonnali ősmágia
Végy vissza egy altípusos lapot a kezedbe az asztalról vagy a gyűjtőből!
K: Mutasd meg a kezedben: Dobd A követő erejét és még egy lapot a semmibe: A követőd a következő kör végéig mindenképpen működik! |
3 zsz Zanarchia
lila instant
Minden játékos legmagasabb ik-jú lapja gazdát cserél, majd minden permanens, aminek a tulajdonosa a gazdája, a gyűjtőbe kerül. |
Trisaf Iscik, a térhajlító
követő, hordaparancsnok
A játék elején kettővel kevesebb lapot húzol. Ha ellenfeled a játék elején kikapcsolja, vagy szabálylapja/követője letiltja a keresést, 5 lappal kezdesz. Nem használhatsz szabálylapot és másik követőt. Nincs csere és harci fázisod. A húzási fázisodban laphúzás helyett előkereshetsz annyi lapot, amennyit húznál. |
2 Vp Szipolyozó (új)
kalandozó KF Tharr
végzetúr
Ellenfeled minden előkészítő fázisában eggyel kevesebb Vp-t kap.
Ha ellenfelednek nincs Vp-je +2/+2-őt kap.
K: aktivizálódik vagy ellenfeled veszít 1 Vp-t.
"Álnok kígyó! Négy főtisztet is elintézett, mire rájöttünk mit művel."
2 / 4 |
A Xenüid szerintem lehetne Rhatt színű, oda inkább illik mint a chara-dinba. |
Idegen csírák
1 VP chara-din általános/xenó
+2 VP rá reagálni.
Kapsz 2 idegen tojás jelzőt (chara-din tárgy/xenó 3 ÉP-s büntetéssel, Késleltetett hatás: 1, 1 VP áldozd fel: a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 idézési költségű xenót mintha kijátszottad volna).
A túlvilág bosszúja
1 VP leah azonnali
Kompenzáció: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Ellenfeled annyit sebződik, amennyi az ebben a körben az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került lények sebzése összesen.
Xenó fürkész
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Kijátszásakor ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat és minden olyat a semmibe kell dobnia, amin a „keres” vagy a „húz” szó bármilyen formában szerepel. Ha egy lapot sem dobott: előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy xenót.
Xenüid
2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó, ganüid 1 SZK
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből a gyűjtőbe, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot, amennyi az eldobott lap idézési költsége.
Az előkészítő fázisodban, ha ez a lap a gyűjtőben van: visszaveheted a kezedbe (de körönként csak egyet).
Moa fürkész (új)
1 VP 1 nekron tharr szörny/moa 1 SZK
Anti mágia: 0. Varázslatokra immúnis.
K ha ellenfeled kijátszik egy varázslatot: választásod szerint kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t VAGY húzz egy lapot, VAGY ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. |
A barátnők titka
2 Zsz
bűbáj, elenois, mentális
Húzz egy lapot!
S: X Zsz: dobj egy érmével, ha eltaláltad az ereményt, akkor kijátszhatsz a paklidból x idézési költségű lapot. (Keresésnek számít.) |
Kalózkapitány
2vp Dornodon kalandozó/ember kf,szárny 3/3
Kijátszása után eloszthatsz kalandozóid között 3 db +1/+1-es sörjelzőt.
(K): Célpont lényről egy jelzőt(életjelzőt is) átrakhatsz egy kalandozódra.
(S): Vegyél le egy kalandozódról egy sörjelzőt: kapsz 2vp-t és gyógyulsz 3-mat, vagy húzz egy lapot. Az első körben nem kaphatsz így vpt.
Dolórez(új)
2vp Fairlight kalandozó/ember kf,ősmágia, szárny 3/3
Kijátszásakor minden kalandozód kap egy +1/1-es sörjelzőt.
(S): Vegyél le egy kalandozódról egy sörjelzőt: Előkereshetsz egy Sörsátor(új) lapot a paklidból, vagy kapsz 2vpt és gyógyulsz 3-mat, vagy húzz egy lapot. Az első körben nem kaphatsz így vpt. |
Semmirekellő
1vp[2]
Elenios szörny 1szk +1 rá reagálni, 0/4
Élet:1
K, [X]: Sebződsz 2xX-et (X max. 4 lehet).
Ha nincs lap a paklidban azonnal megnyerted a játékot.
Bufa hírnöke (új)
Xvp
Bufa szörny 1szk, 1/4
X max. 3 lehet.
Ha a gyűjtöbe kerül húzz X+1 lapot!
Kompenzáció: Húzz 1 lapot és kapsz 1 vp-t!
A fókusz tágítása
3 zsz
Elenios bűbáj
Anti-mágia:0
Ha egy forrás vagy szabálylap hatására nem lehet lapot húzni, 2xX+1 ÈP áldozásért cserébe a húzási fázisban + X lapot húzol (X max. 2).
Áramlás: 1 vp: A következő húzás fázisodban eggyel több lapot húzol. |
Álmatlanság 1vp
bűbáj színtelen
antimágia:0
Sikeres kijátszásakor minden lapról és önálló jelzőre kerül annyi elmúlásjelző, ahány álom jelző van rajta, majd minden álomjelző kikerül a játékból.
K:Rakj egy elmúlásjelzőt egy olyan lapra amelyen található álomjelző.
Álom és halál fivér és nővér. |
Tudom, nem nyomdakész ötletek, inkább új mechanikákon gondolkozok:
- húzás fázisban lapot húzni (még mindig gyakran előkerül a bilincs/börtön)
- IK-ért sebezni (a versenylapok nagy részével minimális, egy Öntörvényű krabber egy nagy kör alatt többet sebez, ráadásul életjelzőket kap) |
Aranyrög 1zsz
Fairlight, tárgy, kincs
Kézből való sikeres kijátszása után: választásod szerint a következő előkészítő fázisodban vagy az ellenfélében +2 lapot húzol.
Áldozd fel: keress elő egy lapot a paklidból vagy kapsz 1 SZK-t
Morgan kegyeltje 1 VP
Leah, szörny, vámpír, ősmágia
K, dobj egy lapot a paklid tetejéről vagy a kezedből a gyűjtődbe: célpont játékos sebződik annyit, amennyi a lap IK-e
Ha a gyűjtődben van: 1VP, dobd egy lapod a gyűjtődbe: rakd játékba, mintha kijátszottad volna.
1/3 |
Lyukas erszény: Cantrip 0-ért áldozni az ellenfél egy lapját talán még mindig túl beteg. |
Lyukas erszény
0 SZK
tárgy, kf, háló
Kijátszásakor húzz 1 lapot! Ellenfeled veszít 1 Zsz-ot (te választod mi legyen). A Lyukas erszény nem lehet feláldozni.
"Egy ezüstöt kérek - Adószedő.
Már adom is... - A legszegényebb lovag." |
A leggazdagabb tolvaj
2 Zsz
kalandozó, árnymanó, Dornodon
kf, 1 szk
S: keress ki egy legalább 2 idézési költség tárgyat.
K: 1 Zsz: kapsz 2 Dobótőrt passzívan a tartalékodba.
0/4 |
1 nekron Orgling sárhajító
Chara-din szörny orgling
1 szk KF
Semlegesítés: azonnali.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor ellenfeled veszít 1 Vp-t ÉS a következő lapja +1 Vp vagy a következő Chara-din lényed -1 Vp (de min. 1).
Áramlás: 2 Ép: Célpont lény vagy játékos max. Ép-je 3-mal csökken.
1|1 |
? Vp Raz'Von
Chara-din szörny
KF 1 szk legendás
Semlegesítés: nem-lény lap.
Ha semlegesítésként játszod ki, idézési költsége legfeljebb annyi, amennyi Vp-t ellenfeled a kijátszandó lapjára költött (de max. 2), egyébként 1.
Ha nem semlegesítésként játszod ki, egy permanens a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled veszít 3 Vp-t és 3 Ép-t.
Legendás képesség vagy ha +1 Vp-ért játszod ki:
Anti-mágia: 1.
3|2 |
Terc (új) 2zsz
Elenios, általános
Kijátszási feltétele, hogy legyen 3 azonos nevű, játékban maradó lap a kezedben (ezeket meg kell mutatnod). Ezeket a lapokat rakd a játékba, mintha most játszottad volna ki őket (a kijátszási feltételnek teljesülni kell).
K: mutasd meg ezt a lapot a kezedből, 1VP, dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: keress élő egy lapot a paklidból. Ezt a képességet egy játszmában max. 3-szor használhatod. |
A hatalom korlátozása (új)
1 VP tharr bűbáj
Húzz egy lapot!
Minden ultra ritka és nagy kiegészítős ritka 2 VP-vel drágább. A gyakori és nem gyakori lapok idézési költsége nem változik. Minden más lap 1 VP-vel drágább. Mindez már az erre a lapra kijátszott reakciókra is vonatkozik.
A kezdők szerencséje
1 ZSZ bufa azonnali
Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy lapod létrejöttét: nem lehet rá reagálni.
Fordítsd fel a paklid felső 3 lapját! Ezek közül a gyakori és a nem gyakori lapokat vedd a kezedbe: a többit dobd a semmibe.
Erősödő kántálás (új)
2 VP leah bűbáj „ősmágia”
Anti mágia: 0.
Erre a lapra és a jelzőire nem hatnak forások.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tégy rá egy kántálás jelzőt, majd X-el nő a max. ÉP-d gyógyulsz X ÉP-t és célpont pakli tetejéről X lapot a semmibe vagy a gyűjtőbe dobhatsz. X a rajta lévő kántálás jelzők száma.
Élőholt xenó
1 VP 3/1 chara-din szörny/xenó „élőholt” 1 SZK
Az előkészítő fázisodban, ha a gyűjtődben van ellenfelednek a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe kell dobnia (több ilyen összeadódik).
Rakd át az élőholt xenót és még egy lapot a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe.
Nagyobb zan
4 ZSZ dornodon tárgy
Kijátszási feltétele, hogy kiválassz egy játékban lévő lapot! Büntetés: 5 ÉP.
Kapsz 2 aktív jelzőt, ami minden szempontból megegyezik a kiválasztott lappal (kijátszáskori képességük is létrejön).
Ha a Nagyobb zan kikerül a játékból: az általa adott jelzők is kikerülnek. |
Itt a piros
Színtelen, 3 VP, azonnali, reakció
Nem lehet rá reagálni.
Kijátszási feltétele, hogy csak 1 lény lapod legyen az őrposztodban. Az őrposztodban lévő lénnyel megegyező színű 2 egyforma tokent rakj mellé (Dobótőr nem lehet), fordítsd arccal lefelé őket és ezt a 3 lapot keverd meg, majd tedd őket az őrposztodba. Amíg ott vannak ellenfeled nem támadhat meg csak ezek a lapokat és te sem cserélhetsz a csere fázisban amíg ott vannak.
"De hol?! - Akmal."
(A lapokat akkor kell felfordítani mikor az ellenfél már kijelölte a támadókat, és ekkor is csak azokat amiket támad.) | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|