Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ...
Nézet:
Gyülekező lovasok

1 VP leah általános/lovas

Kijátszási feltétele, hogy pontosan 1 lovasod legyen játékban.
Előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe max. 2 lovast.

Megbéklyózó lovas

2 VP 1 nekron 3/4 leah szörny/lovas KF 1 SZK

Ellenfeled varázslataira immúnis.
Ellenfeled minden körben legfeljebb annyi lapot játszhat ki a kezéből, amennyit te az előző körben sikeresen kijátszottál (de minimum egyet).

A lovasok bosszúja

1 VP leah azonnali/lovas

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 1 lovasod nem áldozástól a gyűjtőbe került.
Ellenfeled elveszti minden VP-jét, sebződik 5 ÉP-t és eldob egy lapot a kezéből.

Poszt-apokaliptikus vidék

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lovasokra +1 VP reagálni.
S 1 VP: minden lovas kap 1 izom jelzőt.
K 2 ÉP áldozd fel egy lovasod: megakadályoz egy forrást.

Szűk átjáró

1 VP tharr bűbáj

A kör végén húzz egy lapot.
Ellenfeled őrposztjának a mérete 1.
Ellenfeled a te körödben körönként 1 lapot játszhat ki és legfeljebb 1 asztalon lévő lapja aktiválást kívánó képességeit használhatja.
 
Csak a flavor miatt.

A változás szele
1 nekron, Raia, azonnali, vízió, védekezés
Ebben a körben te döntöd el, hogy melyik lény támadjon a harci fázisban és hogy kire.
A megtámadott lények vissza fognak ütni.
"A mai háború már nem igazán erről szól... - Zén téves észrevétele egy vereséges csata előtt a parancsnoki sátorban."
 
Trinigan új
3 zsz
3/3

Semlegesítés: asztalon maradó lap
Kijátszásakor elkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtőből egy 3-as idézési költségű lapot.
 
Preventív harcmodor
szabálylap

Minden körben te cselekedhetsz először. Ha más is ilyen szabálylapot használ, a normál szabályok lépnek érvénybe.
 
4 nekron Moa nagyúr (új)
szörny 2 szk KF Tharr
moa, óriás

Ha nem az első körben játszod ki: 'repül'.
Varázslatokra immunis, nem kerülhet rá jelző, és nem cserélhet gazdát.
A Vp regenerációd semmilyen módon nem csökkenthető, és a Vp-det nem lehet ellopni, vagy elpusztítani.
S: célpont bűbáj vagy max. 1 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.

6 / 6
 
Ragacsos iszapteknős

2 VP 3/4 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak”

Anti mágia: 1.
Ellenfeled minden varázslata +1 VP.
Ha bemegy az őrposztba, vagy kimegy onnan: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt a tartalékába (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP)

Troglodita iszapharcos

2 VP 2/3 chara-din szörny/troglodita 1 SZK

Ha kijátszottad: ellenfeled következő lapja +X/2 VP (lefelé kerekítve), ahol X annyi ahány jelző van játékban.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t.
Kompenzáció: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt a tartalékjába (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).

Sötét ingovány

2 VP 2 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy polipot, vagy egy lapot, aminek nevében, vagy leírásában az „iszap” szó szerepel.
S áldozd fel 2 ÉP-d és egy lényed: ellenfeled kap a tartalékjába egy Iszapjelzőt (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).

Ragacsos iszapgőte

2 VP 2/2 sheran szörny 1 SZK

Semlegesítés: olyan lap, amit ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszott ki.
Áramlás: 1 VP: ellenfeled kap a tartalékjába egy Iszapjelzőt (0/1-es sheran szörny Hátrányok: nem mehet be őrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).

Védelmező féreg

2 VP 2/2 dornodon szörny/féreg 1 SZK

Kijátszásakor tégy rá annyi védelem jelzőt, ahány ÉP-je van az ellenfelednek.
Ha te vagy egy lényed sebződne, helyette végy le róla annyi védelem jelzőt, amennyi a sebződés lenne.
Amikor elfogynak róla a védelem jelzők: húzz egy lapot.
 
Timera hisztériája
1 VP Elenios azonnali mentális
Dobj fel egy érmét! Ha eltaláltad az eredményt, célpont játékosnak két lapot a semmibe kell dobnia.
Kijátszása után ez a lap a semmibe kerül.

Én most nem szólnék hozzá...
 
Jó ötlet, erre én is gondoltam. Mindegy mekkora a decked, mert keresni fogod a lapjaidat. Mindent ami kellhet, beleteszed, azt minden ellen jó vagy.
Csak két dolog van, ami ezt balanceolja:
1. Ha kikapcsolják a követőd, akkor meg vagy lőve a 200 lapos deckeddel.
2. Mivel 2 lappal kezdesz, nehezebben véded meg a lapjaidat, mert az ellenfél valószínűleg erőforrás fölényben lesz.
 
Ezt gyorsan kiszúrtad
 
Aki szerint a katalógus egy jó dolog:

1 Vp Xrim
Dornodon szörny kísértet
KF legendás háló védekezés

Párbaj: 1.
Semlegesítés: hatás.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer, akkor keress elő egy párbajos lapot a paklidból.
2|2

1 Vp Rezan
Dornodon szörny kísértet
KF legendás [+1] rezisztencia

Párbaj: 2.
Semlegesítés: max. 1-es alap idézési költségű lap.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer, egy max. 1-es költségű lap a gyűjtőbe kerül.

2|2

1Vp Haw'nar
Dornodon szörny kísértet
KF legendás [+1] védekezés

Párbaj: 3.
Semlegesítés: Vp-t vagy szk-t adó forrás.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer és gyógyulsz, az max. Ép-t is növel, ha párbajt nyer és sebez, az max. Ép-t is csökkent.

2|2

1 Vp Er'hat
Dornodon szörny kísértet
KF legendás rezisztencia védekezés

Párbaj: 4.
Semlegesítés: azonnali vagy reakció.
K, mutasd meg a kezedből: Ebben a körben kétszer párbajozhatsz és a párbajt megnyerő játékos kap 1 Vp-t.

2|2

1 Vp Mehiz
Dornodon szörny kísértet
KF legendás [+1] háló

Párbaj: 5.
Semlegesítés: semlegesítéssel rendelkező lap.
Ha párbajt nyer és a gyógyítást választod, a követőd kör végéig mindenféleképpen működik.
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer és a sebzést választod, ellenfeled szabálylapja kör végéig nem működik.

2|2

2 Vp Ra'wash, a vörös lord
Dornodon szörny kísértet
legendás rezisztencia háló

Párbaj: 6.
Kijátszásakor húzz annyi lapot, amennyi az ebben a körben kijátszott és Semmibe dobott párbajos lapok száma összesen(de max. 3-at).
Legendás képesség vagy kötelék: Ha párbajt nyer és ellenfeled nem rakott ki párbajos lapot, akkor a kijátszáskori képessége létrejön, de utána el kell dobj egy lapot a kezedből.

2|5
 
A találkozón fogalmazódott meg bennem:


A követő ereje
1 VP szintelen azonnali ősmágia
Végy vissza egy altípusos lapot a kezedbe az asztalról vagy a gyűjtőből!
K: Mutasd meg a kezedben: Dobd A követő erejét és még egy lapot a semmibe: A követőd a következő kör végéig mindenképpen működik!
 
3 zsz Zanarchia

lila instant

Minden játékos legmagasabb ik-jú lapja gazdát cserél, majd minden permanens, aminek a tulajdonosa a gazdája, a gyűjtőbe kerül.
 
Trisaf Iscik, a térhajlító

követő, hordaparancsnok

A játék elején kettővel kevesebb lapot húzol. Ha ellenfeled a játék elején kikapcsolja, vagy szabálylapja/követője letiltja a keresést, 5 lappal kezdesz. Nem használhatsz szabálylapot és másik követőt. Nincs csere és harci fázisod. A húzási fázisodban laphúzás helyett előkereshetsz annyi lapot, amennyit húznál.
 
2 Vp Szipolyozó (új)
kalandozó KF Tharr
végzetúr

Ellenfeled minden előkészítő fázisában eggyel kevesebb Vp-t kap.
Ha ellenfelednek nincs Vp-je +2/+2-őt kap.
K: aktivizálódik vagy ellenfeled veszít 1 Vp-t.

"Álnok kígyó! Négy főtisztet is elintézett, mire rájöttünk mit művel."

2 / 4
 
A Xenüid szerintem lehetne Rhatt színű, oda inkább illik mint a chara-dinba.
 
Idegen csírák

1 VP chara-din általános/xenó

+2 VP rá reagálni.
Kapsz 2 idegen tojás jelzőt (chara-din tárgy/xenó 3 ÉP-s büntetéssel, Késleltetett hatás: 1, 1 VP áldozd fel: a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 idézési költségű xenót mintha kijátszottad volna).

A túlvilág bosszúja
1 VP leah azonnali

Kompenzáció: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Ellenfeled annyit sebződik, amennyi az ebben a körben az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került lények sebzése összesen.

Xenó fürkész
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat és minden olyat a semmibe kell dobnia, amin a „keres” vagy a „húz” szó bármilyen formában szerepel. Ha egy lapot sem dobott: előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy xenót.

Xenüid

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó, ganüid 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből a gyűjtőbe, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot, amennyi az eldobott lap idézési költsége.
Az előkészítő fázisodban, ha ez a lap a gyűjtőben van: visszaveheted a kezedbe (de körönként csak egyet).

Moa fürkész (új)

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa 1 SZK

Anti mágia: 0. Varázslatokra immúnis.
K ha ellenfeled kijátszik egy varázslatot: választásod szerint kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t VAGY húzz egy lapot, VAGY ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
 
A barátnők titka
2 Zsz
bűbáj, elenois, mentális
Húzz egy lapot!
S: X Zsz: dobj egy érmével, ha eltaláltad az ereményt, akkor kijátszhatsz a paklidból x idézési költségű lapot. (Keresésnek számít.)
 
Kalózkapitány
2vp Dornodon kalandozó/ember kf,szárny 3/3
Kijátszása után eloszthatsz kalandozóid között 3 db +1/+1-es sörjelzőt.
(K): Célpont lényről egy jelzőt(életjelzőt is) átrakhatsz egy kalandozódra.
(S): Vegyél le egy kalandozódról egy sörjelzőt: kapsz 2vp-t és gyógyulsz 3-mat, vagy húzz egy lapot. Az első körben nem kaphatsz így vpt.

Dolórez(új)
2vp Fairlight kalandozó/ember kf,ősmágia, szárny 3/3
Kijátszásakor minden kalandozód kap egy +1/1-es sörjelzőt.
(S): Vegyél le egy kalandozódról egy sörjelzőt: Előkereshetsz egy Sörsátor(új) lapot a paklidból, vagy kapsz 2vpt és gyógyulsz 3-mat, vagy húzz egy lapot. Az első körben nem kaphatsz így vpt.
 
Semmirekellő

1vp[2]

Elenios szörny 1szk +1 rá reagálni, 0/4

Élet:1
K, [X]: Sebződsz 2xX-et (X max. 4 lehet).
Ha nincs lap a paklidban azonnal megnyerted a játékot.


Bufa hírnöke (új)

Xvp

Bufa szörny 1szk, 1/4

X max. 3 lehet.
Ha a gyűjtöbe kerül húzz X+1 lapot!
Kompenzáció: Húzz 1 lapot és kapsz 1 vp-t!


A fókusz tágítása

3 zsz

Elenios bűbáj

Anti-mágia:0

Ha egy forrás vagy szabálylap hatására nem lehet lapot húzni, 2xX+1 ÈP áldozásért cserébe a húzási fázisban + X lapot húzol (X max. 2).
Áramlás: 1 vp: A következő húzás fázisodban eggyel több lapot húzol.
 
Álmatlanság 1vp
bűbáj színtelen
antimágia:0
Sikeres kijátszásakor minden lapról és önálló jelzőre kerül annyi elmúlásjelző, ahány álom jelző van rajta, majd minden álomjelző kikerül a játékból.
K:Rakj egy elmúlásjelzőt egy olyan lapra amelyen található álomjelző.
Álom és halál fivér és nővér.
 
Tudom, nem nyomdakész ötletek, inkább új mechanikákon gondolkozok:
- húzás fázisban lapot húzni (még mindig gyakran előkerül a bilincs/börtön)
- IK-ért sebezni (a versenylapok nagy részével minimális, egy Öntörvényű krabber egy nagy kör alatt többet sebez, ráadásul életjelzőket kap)
 
Aranyrög 1zsz
Fairlight, tárgy, kincs

Kézből való sikeres kijátszása után: választásod szerint a következő előkészítő fázisodban vagy az ellenfélében +2 lapot húzol.
Áldozd fel: keress elő egy lapot a paklidból vagy kapsz 1 SZK-t

Morgan kegyeltje 1 VP
Leah, szörny, vámpír, ősmágia

K, dobj egy lapot a paklid tetejéről vagy a kezedből a gyűjtődbe: célpont játékos sebződik annyit, amennyi a lap IK-e
Ha a gyűjtődben van: 1VP, dobd egy lapod a gyűjtődbe: rakd játékba, mintha kijátszottad volna.

1/3
 
Lyukas erszény: Cantrip 0-ért áldozni az ellenfél egy lapját talán még mindig túl beteg.
 
Lyukas erszény
0 SZK
tárgy, kf, háló
Kijátszásakor húzz 1 lapot! Ellenfeled veszít 1 Zsz-ot (te választod mi legyen). A Lyukas erszény nem lehet feláldozni.

"Egy ezüstöt kérek - Adószedő.
Már adom is... - A legszegényebb lovag."
 
A leggazdagabb tolvaj
2 Zsz
kalandozó, árnymanó, Dornodon
kf, 1 szk
S: keress ki egy legalább 2 idézési költség tárgyat.
K: 1 Zsz: kapsz 2 Dobótőrt passzívan a tartalékodba.
0/4
 
1 nekron Orgling sárhajító
Chara-din szörny orgling
1 szk KF

Semlegesítés: azonnali.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor ellenfeled veszít 1 Vp-t ÉS a következő lapja +1 Vp vagy a következő Chara-din lényed -1 Vp (de min. 1).
Áramlás: 2 Ép: Célpont lény vagy játékos max. Ép-je 3-mal csökken.

1|1
 
? Vp Raz'Von
Chara-din szörny
KF 1 szk legendás

Semlegesítés: nem-lény lap.
Ha semlegesítésként játszod ki, idézési költsége legfeljebb annyi, amennyi Vp-t ellenfeled a kijátszandó lapjára költött (de max. 2), egyébként 1.
Ha nem semlegesítésként játszod ki, egy permanens a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled veszít 3 Vp-t és 3 Ép-t.
Legendás képesség vagy ha +1 Vp-ért játszod ki:
Anti-mágia: 1.

3|2
 
Terc (új) 2zsz
Elenios, általános

Kijátszási feltétele, hogy legyen 3 azonos nevű, játékban maradó lap a kezedben (ezeket meg kell mutatnod). Ezeket a lapokat rakd a játékba, mintha most játszottad volna ki őket (a kijátszási feltételnek teljesülni kell).

K: mutasd meg ezt a lapot a kezedből, 1VP, dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: keress élő egy lapot a paklidból. Ezt a képességet egy játszmában max. 3-szor használhatod.
 
A hatalom korlátozása (új)

1 VP tharr bűbáj

Húzz egy lapot!
Minden ultra ritka és nagy kiegészítős ritka 2 VP-vel drágább. A gyakori és nem gyakori lapok idézési költsége nem változik. Minden más lap 1 VP-vel drágább. Mindez már az erre a lapra kijátszott reakciókra is vonatkozik.

A kezdők szerencséje

1 ZSZ bufa azonnali

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy lapod létrejöttét: nem lehet rá reagálni.
Fordítsd fel a paklid felső 3 lapját! Ezek közül a gyakori és a nem gyakori lapokat vedd a kezedbe: a többit dobd a semmibe.

Erősödő kántálás (új)

2 VP leah bűbáj „ősmágia”

Anti mágia: 0.
Erre a lapra és a jelzőire nem hatnak forások.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tégy rá egy kántálás jelzőt, majd X-el nő a max. ÉP-d gyógyulsz X ÉP-t és célpont pakli tetejéről X lapot a semmibe vagy a gyűjtőbe dobhatsz. X a rajta lévő kántálás jelzők száma.

Élőholt xenó

1 VP 3/1 chara-din szörny/xenó „élőholt” 1 SZK


Az előkészítő fázisodban, ha a gyűjtődben van ellenfelednek a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe kell dobnia (több ilyen összeadódik).
Rakd át az élőholt xenót és még egy lapot a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe.

Nagyobb zan

4 ZSZ dornodon tárgy

Kijátszási feltétele, hogy kiválassz egy játékban lévő lapot! Büntetés: 5 ÉP.
Kapsz 2 aktív jelzőt, ami minden szempontból megegyezik a kiválasztott lappal (kijátszáskori képességük is létrejön).
Ha a Nagyobb zan kikerül a játékból: az általa adott jelzők is kikerülnek.
 
Itt a piros
Színtelen, 3 VP, azonnali, reakció
Nem lehet rá reagálni.
Kijátszási feltétele, hogy csak 1 lény lapod legyen az őrposztodban. Az őrposztodban lévő lénnyel megegyező színű 2 egyforma tokent rakj mellé (Dobótőr nem lehet), fordítsd arccal lefelé őket és ezt a 3 lapot keverd meg, majd tedd őket az őrposztodba. Amíg ott vannak ellenfeled nem támadhat meg csak ezek a lapokat és te sem cserélhetsz a csere fázisban amíg ott vannak.

"De hol?! - Akmal."

(A lapokat akkor kell felfordítani mikor az ellenfél már kijelölte a támadókat, és ekkor is csak azokat amiket támad.)
 
  ... | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.