Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ...
Nézet:
5 Vp Mardakor spiritiszta 2.0 verzió
kalandozó KF Raia
gnóm

Csak olyan pakliba teheted, amiben nincs Isteni érzés nevű lap. Ha a játék kezdetén a paklidban van (mutasd meg), akkor a max Ép-d és Ép-d 10-zel több, mint egyébként.
Ha ebben a körben az ellenfél forrásai és/vagy lényei 10-nél többet sebeztek rajtad, a gyógyulási fázisban előkeresheted a paklidból, és ingyen játékba teheted.

5 / (5)
 
Az 1 db-os kitétel szerintem teljesen jó. Úgy egy igen hasznos kártya lesz. Ha még így is túl erősnek tűnik,adj neki valami apró hátrányt(mondjuk el kell dobnod 2 nekronnyi lapot a pakli tetejéről és akkor az 5 követők sivarái,fókuszálásai v kurtzai is kirepülhetnek,ezzel vállalnak ezek a paklik is egy kis rizikót az ingyér laphátrány ledolgozásért)
 
1 építő Ostromtorony (új)
építmény reakció drágítás: +1 Tharr
torony

kötelék: kijátszásakor előkereshetsz egy tornyot a paklidból (kivéve Ostromtornyot).
'repül'
Minden lényed aktívan kerül játékba, és az őrposztod mérete eggyel nő.
P: minden lényed +2 sebzést kap a kör végéig.
Dobd el a kezedből: húzz egy lapot.

4 SP

5 Vp Mardakor spiritiszta
kalandozó KF Raia
gnóm

Ha a játék kezdetén a paklidban van (mutasd meg) max Ép-d és Ép-d 10-zel több, mint egyébként.
Ha ebben a körben az ellenfél forrásai vagy lényei 10-nél többet sebeztek rajtad, a gyógyulási fázisodban előkeresheted a paklidból, és ingyen játékba teheted.

5 / (5)
 
5 kovetovel tenyleg durva az elso verzio, bebolcsizve a 4iket, de nem lenne rossz egy ilyen kartya. Csak annyi kene ra hogy nem hasznalhatod a pakliban ha 1nel tobb kovetot hasznalsz.

Ps: mi az a soblinto?
 
Mindenki tudja, hogy a lapötletek topik adja az aktuális kieg 99%-át és ide csak komoly gondolatok kerülhetnek be, úgyhogy ez alapján azt kell hogy mondjam, sose lesz belőled tesztelő
 
Nyilván ez esetben nincs szó összeadódásról, az a sor skip.
 
Mielőtt le "elmebeteg hülyeségezünk" egy lapötletet:

-nézzük meg mit hivatott betölteni
-próbáljuk meg balanszolni, ha az ötlet jó

+1 sor: "Csak egy darabot használhatsz belőle."
 
Elmebeteg hülyeség.
Mardakor bölccsel beraksz négyet, és indulsz ötkövetővel. Gyakorlatilag nincs laphátrányod.
 
Mardakor sóblintó

6 vp (5)/5 kalandozó, gnóm

Élet: 1

Ha a játék elején a paklidban van (mutasd meg), és ellenfeled több lappal kezte a játékot, mint te akkor a kezdőkéz felhúzása után egy véletlenszerűen választott lapot el kell dobnia a kezéből a semmibe. Több Mardakor sóblintó hatása csak akkor adódik össze, amíg legfeljebb annyi lapja lesz az ellenfelednek, mint neked.
 
2 Vp Álommágia (új)
bűbáj mentális Elenios

Kijátszásakor kapsz X Vp-t vagy húzz X lapot (ahol X a játékban lévő álomjelzők száma, de max 3).
K: ha játékba kerül egy lény, tehetsz rá egy álomjelzőt.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sérül X Ép-t (de max 7-et).
 
1 építő Tilgellagad (új)
építmény Sheran

'repül'
Minden elfed 2, a többi kalandozód 1 szintet lép.
K, 1 Vp: megakadályoz egy forrást, ami egy építményedre vagy egy elfedre hatna.
S: kapsz egy 2/1-es elf kalandozót aktívan (színét te határozhatod meg).

5 Sp
 
1 Vp Kronoszóma (új)
szörny 1 szk Elenios

Kompenzácio: 1 Vp.
P: kapsz 1 Vp-t.
Minden játékos előkészítő fázisában kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: 1 Vp.

1 / 1

flavour maradhat
 
Jégóriás

4 VP 4/4 leah szörny/óriás, yeti „hideg” „KF” „szárnyak”

K: célpont lény kap egy -1/-1-et jelentő jelzőt, vagy célpont nem lény lap egy dermesztésjelzőt.
Áramlás: célpont lény sebződik 2-t (hidegsebzés) vagy célpont nem lény lap kap 2 dermesztésjelzőt.

Lamia

2 VP 2/2 sheran szörny/ember, kígyó

3-mas mérgezés.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány olyan lény van játékban, amin van méreg jelző.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: a gyűjtődből egy lapot visszatehetsz a paklid tetejére.

Elfajzott xenomorf

2 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kézből való kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Minden xenód kap +1/+1-et és mágikus támadást.
Az előkészítő fázisodban, ha nincs nem xenó lényed játékban: a gyűjtődből aktívan a tartalékodba teheted (de egy körben csak egyet).

Drakomorf

3 VP 5/4 chara-din szörny/xenó, sárkány „szárnyak”

Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust, majd nézd át az ellenfeled kezében lévő lapokat és minden ilyen típusút dobj a gyűjtőbe.
Ellenfeled körönként csak egy lényt jelölhet ki támadónak.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.

Védelmező xenomorf

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: ebben a körben elmarad a harci fázis.
 
Szerintem egy Antimágia:1 ráférne és a képessége legyen "K",hogy szükség esetén az ellenfél körében is meg tudd akasztani az esetleges pörgést.
Üdv.
István
 
1 szk Inváziós emlékérem (új)
tárgy KF Tharr

Ha legalább 2 kalandozó van a gyűjtődben, ingyen kijátszhatod. Kijátszásakor a hordozója aktivizálódik. Ha a hordozója kalandozó, lép 3 szintet és mágikus védelmet kap. Egyébként +3 sebzést kap.
Áldozd fel: hordozója kap egy életjelzőt (reakcióként is használható).

2 Vp Terc (új)
általános Elenios

Mutass meg három azonos lapot a kezedben és a gyűjtődben lévők közül: tedd őket játékba (nem számít kézből kijátszásnak, csak fix, max 3 idézési költségű lapot választhatsz) VAGY keress elő három azonos lapot a paklidból és/vagy a kiegészítő paklidból: közülük egyet dobj a Semmibe, egyet a gyűjtődbe, a harmadikat pedig a kör végéig 1 Vp-vel olcsóbban játszhatod ki.
 
Páncélos óriás

4 VP (6)/2 tharr szörny/óriás 1 SZK KF „szárnyak”

Nem lehet megsebezni. Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled őrposztjából minden lény passzívan a tartalékba kerül.
Minden óriásod (már önmaga is) a következő képességet kapja: Kompenzáció: a következő kézből kijátszott lapodra nem lehet reagálni.

A legnagyobb óriás

6 VP (10)/10 tharr szörny/óriás 2 SZK KF

Idézési költsége nem módosítható. Kézből való kijátszásakor az óriásokat kivéve minden lény a gyűjtőbe kerül.
K tégy rá egy -2/-2-es jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.

Emberevő óriás

4 VP 3/3 tharr szörny/óriás KF

Semlegesítés: lény.
Ha legalább 4 VP-t költöttél rá: nem lehet rá reagálni.
K: célpont kalandozó a gyűjtőbe kerül, az Emberevő óriás pedig kap 1 izom jelzőt. Ez ellen a képesség ellen semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik.

Nőstény óriás

4 VP 4/4 tharr szörny/óriás 1 SZK KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy Ekharion bébit.
K: ha sikeresen kijátszol egy óriást a kezedből: húzz egy lapot!

Xenó mellkasrobbantó

1 VP chara-din bűbáj lényre

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
Késleltetett hatás: 1: a lény a gyűjtőbe kerül és a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 idézési költségű xenót.
 
2 építő Mágikus erőd (új)
építmény Raia

'repül'
Idézési költségéből egy építőt helyettesíthetsz 2 nekronnal.
Minden tartalékban lévő lényed forrásra immunis.
Minden őrposztban lévő lényed látja a láthatatlant és mágikus védekezést kap.
Csak úgy rombolható, ha kettő vagy több lény támadja egyszerre.

5 SP
 
Ja, és az lemaradt, hogy ha narancslapot szüntettél meg, és ez alap leesik, akkor visszakapcsolódik.
Különben nem sok értelme lenne, hogy bűnáj legyen.
 
Gyorsuló világ
Színtelen bűbáj 2 vp
+1 reagálni.
Kijátszásakor válassz:
Minden háló képességgel rendelkező lapról le kerül minden lap, jelző, életjelző, képességeik nem működnek, és a gyűjtőbe kerülnek, VAGY megszüntetheted az ellenfél egy szabálylapját vagy követőjét, amely az egy körben kijátszható lapok számát bármilyen módon korlátozza. Nem lehet feláldozni.
 
1 Vp Nuk szolgája (új)
kalandozó KF Fairlight
gnóm

Áldozd fel: a kör végéig ingyen kijátszhatsz egy fix, max 5 idézési költségű varázslatot.
K: a következő varázslatod idézési költsége 1-el kevesebb (de nem mehet így 1 alá).
Kárpótlás: 1 Vp és egy lap húzása.

1 / 2
 
0 SZK, Szuvas husáng

tárgy, Tharr, fegyver
KF, fa, háló

Semlegesítés: reakció
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Nem lehet feláldozni!


Zén (új-új), 2 VP
Kalandozó, Fairlight, ember
3/3, repül, KF

Kijátszásakor keress elő egy Zén minikiegészítőben megjelent lapot. Minden ilyen lap idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de legalább 1).
Hátrány: ha valaki kijátszik egy szörnyet, kap egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt.


Olvasztókemence (új); 1 építő
épület, Tharr

K: a következő tárgyad idézési költsége 1-gyel kevesebb
 
Rughar könyvtára

2 építő

Fairlight építmény, horgony, 'repül' 3 SP,

Ha Szellemszolga építette +2 VP rá reagálni.
Kijátszásakor húzz 2 lapot, vagy keress ki egy épületet a paklidból (kivéve Rughar könyvtárát).
S: Kapsz egy Szellemszolga lapot aktívan a tartalékodba.


Legendák csarnoka

4-X építő

Raia építmény, 'repül' X+3 SP

Húzz egy lapot!
X az ellenfél kezében lévő lapok száma, de max. 4.
P: Eloszthatsz X álom, dermesztés, vagy elmúlás jelzőt a játékban lévő lapok között (vegyesen is lehet).
Kompenzáció: Rakd a tartalékodba passzívan egy elmúlásjelzővel.



Szellemkastély

2 építő

Tharr építmény, 'repül', 3 SP

Anti-mágia:0

K, áldozz fel egy Szellemszolgát: Megakadályoz egy varázslatot.
K, áldozz fel két Szellemszolgát: Megakadályoz egy lapot.
Áldozd fel: X épületed aktivizálódik. X a gyűjtődben lévő Szellemszolgák száma.
 
A soklapos deckeket AM:0-val is megrektelne, illetve kapjon izomjelzot elet helyett, hogy azert legyen egy kis haszon ha leszedik (ugye jon az eletkioltas).
Tetszik, az ilyen kijatszasi feltetelbol dragitas kicsit valtoztatna ezen a gusztustalan metan.
 
0 Vp Illúziórúna (új)
általános Fairlight
vízió

Kapsz 1 Vp-t.
Ha egy forrás, követő vagy szabálylap miatt nem kaphatsz Vp-t, vagy a max Vp-d 0, akkor a következő lapod idézési költsége lesz 2 Vp-vel kevesebb.
Áramlás: dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyüjtődbe.
 
Hortyogó motyogó

2 VP 2/1 leah szörny/motyogó „élőholt” 1 SZK KF

Ha bárhonnan, bármilyen módon a semmibe kerül: ellenfelednek a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe kell dobnia.
S áldozd fel egy másik motyogód: kapsz 2 VP-t és 1 SZK-t és gyógyulsz 2 ÉP-t (csak a második körödtől).

Szortyogó motyogó

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt” 1 SZK KF

Motyogó kultivátorod mindenképpen működik, kivéve ha te magad áldoztad fel. Ez a képesség a gyűjtődből is működik.
P: keress elő egy motyogót a paklidból és dobd a gyűjtődbe.

Yeti elmetrükk

1 áldozás leah azonnali/vízió „hideg” „mentális”

Célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t, vagy egy célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.

Üveggólem

2 VP (2)/1 fairlight szörny/gólem 1 SZK „kincs” KF „szárnyak”

Semlegesítés: varázslat.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Gólem szilánk lapot passszívan.

Ipari hulladék

1 ZSZ tharr tárgy „kincs”

P: áldozd fel egy tárgyad vagy rakj át egyet a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Dobótőrt.
P: költs el 1SZK-t vagy áldozd fel egy lényed: kapsz egy Gólem szilánk lapot.
 
A szirének éneke (új) 2zsz

Elenios, bűbáj
Csábítás:1

Dobj egy lapot a kezedből a semmibe, vagy áldod fel egy lapodat: célpont lény vagy játékos sebződik 2-t.




Teknős idomár 1vp, 1zsz

Sheran, teknős, 1szk
Anti-mágia:1

Lénnyel nem lehet rá reagálni!

P: Célpont lény kap 2 erőjelzőt, VAGY ellenfeled minden lénye kap egy -1/-1-t jelentő jelzőt.
 
na jó...
 
Pls maradjon a flavor
 
Eltorzult lélek

0 VP 1/1 chara-din szörny/káoszszellem 1 SZK

A fő fázisodban 4 ÉP feláldozása árán eldobhatod a kezedből a gyűjtődbe (de körönként max. egyet), ekkor ellenfelednek el kell dobnia egy általa választott lapot a kezéből.
A gyógyulási fázisodban visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe (de körönként max. egyet).

Fluxusfaló xenomorf

2 VP 3/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
K rakj át egy reakciót, vagy egy reakcióként is kijátszható lapot ellenfeled gyűjtőjéből a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.

Őshangya kultivátor

1 VP 1/1 sheran szörny/őshangya 1 SZK

K: ha ellenfeled oldalán játékba kerül egy quwarg: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
P 1 VP: célpont max. X idézési költségű lap visszakerül a tulajdonosa paklijának az aljára. X annyi ahány quwargja van ellenfelednek játékban.

Fatty nekromanta

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK „rezisztens”

Minden, bármilyen módon játékba hozott lényed után ellenfeled sebződik 1 ÉP-t.
P: visszavehetsz egy chara-din lényt a gyűjtődből a kezedbe.

Tükörlovas

2 VP 4/4 chara-din szörny/lovas KF

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
K: ha ellenfeled forrásának köszönhetően VP-t kap, te is kapsz ugyanannyi VP-t.
K: ha ellenfeled forrásának köszönhetően lapot húz (húzás fázison kívül), te is húzz ugyanannyi lapot!
 
Ork láda
Dornodon tárgy, 1 szk, vízió, kincs ikon

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül. Kijátszhatod az ellenfél körében is. ha ellenfeled forrása által a semmibe kerül, kapsz egy ork kölyök lapot.



Sokat tárgyaztam régebben, instant leszedés híján van a pakli sajnos. Vízióként elég erős és érdekes, hogy ritka legyen, de csontért jön, szóval nem op.
Ez csak egy alap, lehet gyengíteni (ne adjon kölyköt ha kisemmizik) vagy erősíteni ork irányba (ha van orkod játékban, ingyen kijátszhatod--->ők ugye nem nagyon termelnek csontot)
 
  ... | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.