Ha béna kérdés/volt már akkor elnézést kérek:
Ha van egy brutalitás akármilyen íjam felvéve, akkor a +valamennyi támadás, amit a brutalitás jelző miatt ad, érvényesül közelharcban is?
Ha sebzés +x-es fegyverét tartok mondjuk bal kézben, akkor a +x sebzést megkapom jobb kézre is?
(azért kérdem, mert az összefoglalóban csak ennyit ír: +5 sebzés közelharcban)
A sáskaamulett az található kincs a sáskavárban, vagy dobja ott valamelyik szörnyike?
Köszi,
Vi
Ui: ha nem törlöm ki idegből a varázslómat a 16. sikertelen Glimmonos csata után, most nem lennének ilyen kérdéseim |
Ha jól emléxem akkor kisebb vérfarkas barlangban. 35 arany az értéke. |
Zepar:
Van még esélye a törpédnek
Ludmilla ;) |
Nekem felkeltetted az érdellödésemet a farkasvíz iránt. |
Üdv!
13 percig tart a hatása. Egyébként hol lehet szerezni?
Lord Cormacc |
A farkasviznek több felhasználási lehetősége is van... kaja szerzés, épitkezés,de még a fekete lovagok szigetére is át lehet vele úszni... |
Farkasvíz = +10 minden szakértelem 5 percig. |
Hi!
Ok, most már tisztán látok.
Jokesz: Mi az a farkasvíz, és mire való?
T |
Szia!
A ráöltözésnek azért nincs értelme, mert ha megnézed +életpontot kapsz, nem +Max. életpontot. Tehát valóban többet kapsz, amikor így ráöltözöl szintlépésre, de abban a pillanatban elveszíted, mikor ezt a felszerelésed leveszed, mert at állóképességed és az IQ-d visszaesik. Nézd meg a statisztikákban, ha a szintlépős cuccokban vagy mennyi a max. Ép-d, és ha leveszel mindent magadról. Na az a mérvadó. Ugyanez a helyzet a Vp-vel is.
Kaját szerezni síkságon lehet a legnagyobb eséllyel. 9-s (6-s alap+felszerelés) élelemszerzéssel már szinte biztos mindig találsz, esetleg többet is. Persze a legjobb, ha veszel kék éhségűző italt, és amikor elkezdesz kalandozni, akkor megiszod. A napi kalandozás idejére kitart, és nem kell vadászni. A fogadóban meg mindig jól megkajálsz. A szerencsét én sem tudom pontosan mire jó.
Lord Cormacc |
Kaját szerezni sikságon a legkönnyebb. Jótanács: szerezz pár farkasvizet valaktől, aztán szedj annyi kaját amennyit nem szégyenlsz Ház épitésére is ugyan ez vonatkozik... |
Üdv!
Jól tudom, hogy mezőn érdemes kaját keresni? Esetleg, még hol éri/érheti meg? Tudtok olyanról, hogy a szerencse a varázslatok_ellen kívül jó még vmire?
Tairngir |
Ok. Megértettem.
T |
Ahogy már említettem, fölösleges a max ép-t és vp-t nagyon figyelni szintlépésnél, illetve szintlépés elött hozzá öltözni... Nagyjából ugyan annyi max ép-je és max vp-je lesz a karinak mondjuk 30-ik szinten akkor is ha már első szinten 200 az állóképessége ill, iq-ja mintha csak 30-ik szinten növelnéd fel 50-ről 200-ra. |
Csak a statisztika miatt:
7.-8. szintre 60/60 IQ/á.kép mellett: Gratulálunk, megállíthatatlanul fejlődsz! (+1 rang, +18 Életpont, +23 Varázspont, +7000 Fejlesztési pont)
T |
KF-Hyper, egyeb infok alatt. Denever ha jol tudom este 8 vagy 9tol van. |
Elérhető valahol a helyi időszámítás?
Mert OK, hogy vérdenevérre a síettség órája után mehetek - de mikor is van az? |
Szia!
A virgoncos cuccokat szerintem csak táborozáskor érdemes viselni.
Bűvös talizmánt meg én is vennék:-)
Lord Cormacc |
Az állóképesség egyáltalán nem értelmetlen, ugyanis nem csak szintlépésnék kapsz max ép-t, hanem az állóképesség növelésével is. Alacsony állóképességnél kevesebbel kell növelni, hogy ugorjon a max ép, magasabb állóképességnél már akár 20-25-el is növelni kell, hogy legyen észrevehető hatása. Ugyan ez a helyzet az összes többi tulajdonsággal.
Élelemszerzésnél főleg a szakértelem és a terület tipusa számit, a szerencse asszem nem. |
Köszi!
Igazán rendes tőled, hogy ennyire foglalkozol más "siralmaival".
Mégegyszer: köszi.
T
Ui.: Számomra a konklúzió, hogy nem éri meg őrült mód nyomni fp-ből az állóképességet, mert az a mennyiség ami már jelentős növekedést eredményez, maga is igen tetemes... Számomra a legjelentéktelenebb skill ez lett... Csá mindenkinek! |
Hi!
Ok. És élelemszerzésnél számít valamit a szerencse?
Megjegyzés: ha az állóképesség ennyire nem számít bele semmibe, akkor egy tök felesleges tulajdonság.
T |
nos különösebben nem rákészülve csak boltbol
8rol- 9szintre lépve 179es állóképességgel +33 épt kaptam
nagyjábol 16-18 volt várható öltözés nélkül.
megnéztem még a max épd is függ az álloképességedtöl, de ezzel szerintem nem mondok ujat.
nekem a max ép 7-eket nött
56 nál 276 épm volt
179 nél 374
remélem segitettem a kérdésben |
Császárom
direkt a te kedvedért felhuztam Szabó Bélát a 10 szintre hogymegnézzük számit e a max ép szintlépésnél
Az eredmény: 18 épt kapott
van most neki 1051
ugy tünik nem számit
majd kiprobálom magas álloképességgel másik karakternél
olyan 200as álloképességet biztos össze tudok hozni |
1,Jol felszerelt (buvos talik) karit keresnek megvetelre,
korrekt aron,contact Nhaziz Rhayol(4249) karineven.
2,A virgoncsag targyak csak taborozaskor adnak plussz energia reget vagy,menet kozben is? |
Hi!
Élelemszerzésnél számít valamit a szerencse? És kaszinózásnál? Gondolom ott igen. Volt már arról szó, hogy állóképesség -habár csekély mértékben,de számít szintlépésnél a kapott ÉP tekintetében. Namármost, számít-e az, hogy épp mennyi az aktuális max. ÉP-m (ld. vitalos cuccok)???
Üdv.: Tairngir |
Igazad van Lordom közben én is rájöttem
mondjuk akkor is fura hogyha a közelembe jönnek miért nem sebzi öket.
ha már a tüsibör megsebzi, a mágikus aurának is hatni kéne rájuk, hiába varázsolok és nem ütök
na mindegy
Kalandra Fel, legények! |
Szia!
A mágikus aurád azért nem sebzett, mert nem közelharci fegyverrel támadtál, hanem varázslattal. Mondjuk kérdés, hogy 33 tüsi mellé minek még sebző aura is 1. zónába.
Lord Cormacc |
kezdem azt hinni hogy megnövelték a találási esélyt, másik karakterem is talált egyet.
viszont ezt a csatát bevágom mert 'arcos'
Nagy levegőt veszel, és beúszol a barlangba. Minden kétség kizárva: három tüskés rettenet (legjobban szúrófegyverrel sebezhető) , egy ammonites (legjobban ütő- és vágófegyverrel sebezhető) és egy Pikkelylord az, akivel harcba keveredtél.
1 / 12. kör
Ellenfeledre lősz kettő nyílvesszőt. A nyílvesszô mélyen beléfúródik. (1 támadással 5 életpontot sebeztél)
Létrehozod a tűzgolyó varázslatot. Egy apró, fénylő pont jelenik meg a semmiből. Pár pillanatig csak vibrál, majd szédítő sebességgel irtózatos tűzgolyóvá válik. A varázslat megsebezte az első tüskés rettenetet (- 28 életpont). Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele. (15 TP-t kaptál).
A varázslat megsebezte a második tüskés rettenetet (- 29 életpont). Kioltottad ellenfeled életét. (15 TP-t kaptál).
A varázslat megsebezte a harmadik tüskés rettenetet (- 21 életpont). Kinyiffantottad az ellenfeledet. (15 TP-t kaptál).
A varázslat megsebezte az ammonitest (- 14 életpont). A varázslat nem sebezte meg a Pikkelylordot! A varázslat téged is megsebez! (- 7 életpont)
Az ammonites úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. Az ammonites csápja iszonyatos fájdalmat okoz. (1 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). Az ammonites olyan erôsen üt meg a csápjával, hogy térdre rogysz. (1 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). Az ammonites magasra emeli a csápját, de te kitérsz az ütés elôl. Az ammonites csápja ostorként csap le - szerencsére csak melletted. Az ammonites csápja veszélyes közelségben húzott el melletted. Elpusztítottad a szörnyet. (80 TP-t kaptál).
Pech, de a Pikkelylord szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A Pikkelylord erôs ütést mér rád a csápjával. (2 támadástól 19 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). A Pikkelylord csápja iszonyatos fájdalmat okoz. (1 támadástól 4 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). A Pikkelylord csápja iszonyatos fájdalmat okoz. (1 támadástól 4 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). A Pikkelylord csápja iszonyatos fájdalmat okoz. (1 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). Mágikus eredetű fájdalom hasít végtagjaidba (6 életpontot vesztettél).
2 / 12. kör
Megidézed a mágia hatalmát. Létrejött a tűzgolyó varázslat. Egy apró, fénylő pont jelenik meg a semmiből. Pár pillanatig csak vibrál, majd szédítő sebességgel irtózatos tűzgolyóvá válik. A varázslat megsebezte a Pikkelylordot (- 33 életpont). Gratulálok, leölted az ellenfeledet. (195 TP-t kaptál).
A varázslat téged is megsebez! (- 1 életpont)
Átkutatod a legyőzött szörnyet. Zsákmányod: 1 darab a virgoncság +1-es bőrsisakja , 1 darab Gilron gyűrűje , 1 darab Mogh gyűrűje .
a mágikus aurám nem is sebzett, biztos immunisak rá a nyomik |
nahát micsoda trezsör...
Nagy levegőt veszel, és beúszol a barlangba. Itt az ideje, hogy egy tüskés rettenet , egy gyilkos kagyló , egy vérivó hínárhal és egy Pikkelylord is megismerje vitézségedet.
Átkutatod a legyőzött szörnyet. Zsákmányod: 1 darab piros kincskeresőital , 1 darab Gilron gyűrűje , 1 darab Mogh gyűrűje .
levertek rolam vagy 300épt de azért megérte
elsö Gilron gyürüm, (Mogh már van egy pár) |
lenyomta két verölegény, ezért elment utcát söpörni Armingtonba
hülye voltam szuroval inditottam.
de majd folytatom |
Hi!
Mi van már Borzalmasan Bátor Harcos kalandjaival?! Várom a folytatást!
T | Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|