| Újabb thargodan (sajnálom, a Disciples 2 hatása miatt démonmániás vagyok
Manadémon
5vp
chara-din szörny, thargodan
1/1
ritka
1szk
Kijátszása után ha ellenfeled vp-t kap, a manadémon ugyanennyi +1sebzést vagy +1ép-t jelentő jelzőt kap (akár mindkettőből, de max. összesen annyit, amennyi vp-t kapott), majd elveszti összes spec. képességét.
'Milyen cuki kis démon! Kipróbálom rajta az új varázslatomat!'- Utolsó Mondások Könyve |
Naggyon vicces teist'od hogy nem arra értettem. |
Akkor hogy játszod ki? Max vp növeléssel? Hááát... Nemtom. Kicsit sokkal gagyibb lenne(ez szuper értelmes volt). |
Gondolkoztam azon, amit írtál és arra a következtetésre jutottam, hogy azzal az ultra rikta jellel nem tévedtem sokat, mert amennyi elf deck van annyiba bőven jut, a többi pedig úgyis az ultra ritka lapokat gyüjkőkhöz kerül. |
Csak egy hirtelen jött ötlet volt. Elf deck van, csak sajnos az idejük lejárt. 97-98 volt az elfek és a horda deckek ideje. Sajnos csak két lap készült a ami az elfekre specializálódott. A löfegyver szakértelem és a Tilgellagad. |
Ez a Lény kemény gyerek elfogadnám a paklimba.
De szerintem túl olcsó, minimum plusz 5 mana. |
1: Van egyáltalán olyan hogy elf deck? Szerintem nincs hozzá semmi lap, hogy megvalósuljon.
2: Ha ultra ritka, hogy mehetne, minden elf deckbe?
3: Ha van elég elfed is az asztalon még akkor is leszedem egy 3as lehelettel mert annál több nem hinném hogy lesz
4: Rohadt drága a képességeihez képest
Tehát semmi értelme a lapnak |
Örülsz hogy ágybapisálok, és ezt meg is köszönöd? Te és a te perverzióid |
Komolyan? Ha igen, kösz! Ha nem akkor...izé...nem kösz |
Most, hogy a szkritterek álmatlan éjszakáiról gondoskodtunk, sztem most foglalkozzunk az elfek álmaival. Tehát, ez az én lap ötletem:
Az elfek védőszentje
15 vp
x(mágikus)/x+1(mágikus) Sheran elf kalandozó.
horgony, őrző,ultra ritka.
Idézési költsége x vp-vel kevesebb, ahol x a jelenleg játékban lévő elfek száma. Direkt sebző képessége: 3-as nyilazás. Ha aktív, minden elfed idézési költsége 1 vp-vel kevesebb, de minimum 0 vp. Minden elfed kap +1 sb-t. Nem lehet forrás célpontja. Hátrány: Nem támadhat elfet és elf épületet. Előny: Nem támadhatja elf, nem lehet olyan lap célpontja, amely nevében, altipusában, szövegében vagy színesítő szövegében az "elf" szó szerepel.
Ez egy olyan lap, ami minden elf deckbe kellene. |
Már megínt én vagyok
Szkroj!!!!!!!!!!!!!
Lord Zul
7vp.4/2 mágikus sb.Kihozásakkor minden Szkrojod kap 2sb-t.Szkriterek nem sebezhetik meg.Öszefogás más Szkrojokkal. Repül
sb=Sebzés
ép=Életpont |
Ez egy kitalált új faj Szkroj
Alapvető tulajdonságuk:
Összefogás (max-3)
Mutánsklán Hegymélyi
Itt egy izelítönek
Zil Zul Király
7vp 3/3-mas mágikus ép.Kijátszásakor minden Szkrojod kap plusz 2ép-t.Szkriterek nem sebezhetik meg.Összefogás más Szkrojokkal. Repül |
Hopp, de kihaltak vagyunk itt jóemberek! De úgy látom az egész laptervezés a béka seneke alatt van.
Ugyanis (ez lehet egy kicsit egoista ): Senki nem nézte meg az altípusoknál hatalmas burástygyűjteményemet! :"(
Ja és a Beholder őslord egyszerűen zseniális egy ötlet. Olyan új és olyan hihetelenül eredeti, hogy ágybapisáltam az este örömömben. |
Orbitális ötletem van!!!!(dobpergés...
....éééééés:
BEHOLDER őslord!!!!!
18vp
fairlight avatár
ultra ritka
4/10mág
7szk
őrző
horgony
Kij. feltétele, hogy feláldozd 1 lényed és 2ép-d. Repül, látja a láthatatlant. 3-as tűzcsóva, 3-as jégcsóva, 3-as savcsóva, 3-as életszívás. +,3vp: célpont lény kap 1 kővéválás jelzőt. +,2vp: a Beholder őslord kör végéig láthatatlan lesz. P: célpont varázslat nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül (azonnali reakció hatás). Hátrány: 1 körben max. 2 képességét használhatja, mindegyiket egyszer, de ha kör elején feláldozod 2ép-d, max. 3-at. Ha kikerül a játékból(kivéve áldozástól), minden lény sebződik 3-at.
"Valódi élő kövület! Bár jobb lett volna, ha nem marad meg, rosszabb, mint egy sereg éjfatty!"
Ugyemilyenjó? ugyemilyenjó? ugyemilyenjó? |
Itt egy lényötlet ami felötlött bennem:
Illuzionista
3 vp Elenios kalandozó alakváltó 0/3-as
1 vp: az őrposztodba kerül egy Illuzionista jelző, ami mindenben megegyezik az eredetivel, kivéve hogy nem sebezhet meg lényt vagy játékost. A jelző a kör végén mindennképpen kikerül a játékból.
Ha bármilyen forrás célozná, vagy lény támadná, és rajta kívül van az irányításod alatt egy Illuzionista jelző, akkor kockadobással kell dönteni hogy a jelzőt vagy az eredeti Illuzionistát éri a forrás vagy a támadás. Egyszerre max 3 Illuzionista vagy Illuzionista jelző lehet az irányításod alatt.
Sztem ez fini kis lap lenne |
Az 1. így rohadt durva lenne, 1 csomó lapon szerepel a föld a szövegben. Pont azért írtam a nevét hogy tényleg csak a 'földeket' vehesse el. |
Ez az Ezüst Sárkány Túl olcsó a képeségeihez képest. |
1. Nagyon jó az ötlet de sztem, ne csak a névben hanem a szövegben is levő "földet" vegye el.
2. Ötletes. |
Hódító démon
4vp
chara-din szörny,thargodan
nem gyakori
1/3mág
1szk
P:célpont ellenséges építmény vagy olyan lap, melynek nevében a '...földje'(pl. Quwargok) szerepel, átkerül hozzád. +: Ebben a körben nem okozhat sebzést, és nem tudják megütni. Ez a képesség az ellenfél ütés fázisa elején használható.
Kövér démon
7vp
chara-din szörny, Thargodan
ritka
5/5
4szk
Ha megüti egy lény, dobj egy 6 oldalú kockával. 6:Nem sebződik. 5-3: A sebzésnek csak a felét szenvedi el. 2-1: Rendesen sebződik. Hátrány: ha bemegy az őrposztba vagy kimegy onnan, költs el 1VP-t, különben sebződsz 1ÉP-t.
'Olyan, de ollyan kövér volt, hogy még a legnagyobb ütéseket is elnyelte a hasa.' |
Az őrdémon, sztem nagyon drága, de a többi az korrekt. |
sztem a magzatnál be kéne bezetni h szkritter altípust sem lehet választani mert rengeteg olyan kombó van ilyen magzat(szkeitter) végtelen sebzés végtelen vp és stb.... |
Carnophage
4vp
Chara-din szörny, thargodan
nem gyakori
2/2
Ha megüt egy lényt, és a Carnophage a gyógyulás fázis végéig játékban marad, a lény a gyűjtőbe kerül. Hátrány: Ha megüt egy játékost, a tartalékba kerül. Ha bemegy az őrposztba, sebződsz 1ÉP-t.
"Hehehe, ez tényleg egy Thargodan? Egy Quwarg nagyobb sebet okoz!"- tapasztalatlan démonvadász utolsó mondata
Nem lény, de a Thargodanokhoz megy:
Thargodan portál
1 építő, 2VP
Chara-din épület
ritka
2SP
1vp: A következő elők. fázisodban nem kapsz VP-t, helyette aktívan a tartalékodba kerül egy X/X-es Thargodan jelző, ahol X annyi, ahány VP-t kaptál volna, majd a Thargodan portált vissza kell keverned a paklidba. Ha még egyszer kijátszod, az előző Thargodan jelző kikerül a játékból, és sebződsz 1 ÉP-t.
Syrju őrdémon
4vp
Chara-din szörny, thargodan
ritka
0/1
Hátrány: ha aktív, be kell mennie az őrposztba, nem támadhat. Amíg az őrposztban van, az ellenfél csak akkor támadhat meg,ha egy lénnyel már őt támadja. 6vp,P, áldozd fel: Ebben a körben nem sebződsz és a lényeid sem, vagy kapsz két Syrju őrdémon jelzőt passzívan a tartalékodba.
Tiamath
9vp
chara-din szörny, thargodan
ritka
5/5
Ha lényt támad, az ellenfél összes lényét egyszerre támadhatja. Hátrány: 2 helyet foglal az őrposztban. |
Ha tápos thargodant akartok, hát én írok egy táposat! |
Na végre.
Az 1. érdekes, elég jó.
A 2.-at nem egészen értem
Idéző Thargodan
7vp
chara-din szörny, thargodan
ritka
4/5
2szk
tud tárgyat használni
Kijátszásakor húzz 1 lapot, és minden húzás fázisodban 2 lapot húzol. 2-es tűzlehelet. P: Húzz 1 lapot vagy kijátszhatsz a kezedből egy VP-ért jövő lapot 3VP-vel olcsóbban. |
sztem ha már van követő, kéne vmi tápos thargodan
kéne egy laphúzó meg vmi más tápoló v. antimágus
thargodan révész
4 vp naná h thargodan és h szörny
aktívan jön. passzivizáld őt és egy másik thargodanod:
add össze az ő és a másik th. sebzését, ebből vond ki a másik módosított id. koltségét:
ennyit húzol kör végén
1/2 "ő hozza az utánpótlást a másik síkról"
thargodan antimágus
3vp
2 antimág. áldozd fel egy tárgyad: olyan mintha 1es antimág lenne. minden thargodanod kap 2es büntetést és 1lapos kárpótlást
1/2
thargodan relikviakészítő
2v
kijátszásakor kikereshetsz egy tárgyat a deckedből.
ha egy tárgyad gyűjtőbe kerül(akár áldozástól is) húzz egy lapot
0/3 | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|