Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mérgező karmok
Küldd el képeslapként!
Jéglehelet, tüskés bőr, regeneráció, stb... A galetkik mutálódási formáinak száma végtelennek mondható. Az egykor még alakváltóként jegyzett faj tagjai közt egyre nagyobb számban találhatunk olyanokat, akik méregtől csöpögő karmokkal születnek. De ér-e mindez bármit is az Ellenség elleni harcban?
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-07-07 21:51:13 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ...
Nézet:
Sacra Vazíh
0vp bufa azonnali
Altípus: ?
Kijátszásakor válassz neki egy altípust (nem csak varázslat altípust válszthatsz)
Idézési költségét nem lehet módosítani.
Nem lehet rá reagálni.
Kijátszhatod az ellenfél húzás fázisa után is.
Kijátszásakor nevezz meg kettőt az alábbiak közül:
Vízitündér, öntörvényű krabber, villámhorgony, szemétdomb, élet földje, italkeverés, albino varkaudar.
Nézd meg az ellenfél kezét. Ha van a kezében a megnevezett lapokból, akkor azokat a semmibe dobja, majd sebződik kétszer annyit, ahány lapot eldobott, és a kör végén húzz ugyanennyi lapot.
Kötelék:
Izomból szájba verheted az ellenfeled.
 
0 VP, A harcos szelleme

Azonnali, Raia
Reakció

Idézési költsége annyiszor {2 VP}, ahány reakció és semlegesítéssel rendelkező lap van a kezedben (mutasd meg a kezed).
Megakadályoz egy lapot.
 
Húzasson egyet kijátszásakor, és a kör végén, de azt vagy P:-re vagy S:-re, és minek jön passzívan? De ja, amúgy egy körig áll benne az erőforrás, és vagy megéri, hogy betörjük, vagy nem. Nem tudom.
 
Passzivan jon, 2ik korben huzat, az am:0 lehet tulzas
 
ezt a törpetárnát nem gondoltad komolyan...
Glion mellett első körben jön egy repülő törpe, felépíti és húzok rá 5 (öt) lapot? Egyet rögtön, 4-et a kör végén. Jah és mindezt anti-mágiásan.

Erre még nincs felkészülve a HKK, talán soha nem is lesz.
 
Tilretas mágiája

2 Zsz Tharr bűbáj ősmágia

Kompenzáció: Húzz egy lapot és kapsz egy Szellemszolgát a tartalékodba.
Épületeidet bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit lehet kijátszani.
Kárpótlás: keress ki a paklidból, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy épületet a kezedbe.

Törpetárna (új)

1 építő Tharr építmény 3 SP

Anti-mágia:0

Kijátszásakor és a kör végén húzz 1 lapot!
Áldozd fel: kör végén húzz 2 lapot, ha van törpéd vagy Szellemszolgád játékban akkor 3-at!
 
2 zsz Baghar fétise (új)
tárgy Chara-din
Thargodan

Minden Thargodanod (már a fétis is) az alábbi kompenzációt kapja: "egy lap húzása a kör végén".
P: célpont lény vagy játékos sérül X-et, ahol X a játékban és a gyűjtődben lévő Thargodanjaid száma (de játékosba max. 7-et sebezhetsz).
 
Hát jó.
 
1. Szerintem még a szabálylappal együtt sem hiszem, hogy lesz olyan pakli ahova 10 helyszín-t berakna bárki.
Egyszerűen nem éri meg. Az első (általad választott) helyszínt a harmadik körben, az erőforrásaid több, mint felével tudod kijátszani. (2 vp kikeresés, 2 vp kijátszás, mikor összvisz 6 vp-d van). Amit az ellenfél akár 0 erőforrás befektetéssel levakar az asztalról a mai metában. Ezeknek a java meg erőforrásnak kell lennie szerintem, tehát szerintem nem sok probléma lehet rúna/mező ellen.

2. Egy zarknod bilincs/büvös erdő/keltető hamarabb el tud lehetetleníteni egy ilyen paklit. Az olcsóbbítás 3-ból 2 ellen hasznos lenne. (A tábori adóról még nem is beszélek...)

3. Mivel a helyszínek kijátszását lapkijátszássá redukálná maga a szabálylap, ez a reagálhatatlanság egyszerűen megszűnik.

4. Önmagában egy helyszíndeck-ckel (ahol a pakli kb. fele helyszín) az a legnagyobb probléma, hogy a helyszínek közt nem igazán van színergia. (kivéve a túlélők földje, ami viszont szinte el is lehetetlenítené a paklit.) A helyszínek többsége meg önmagában nem ér sokat, csak a megfelelően köré épített pakliban. (amit koncepció nélkül be mernék vállalni jelenleg bármilyen pakliba, az a kalózsziget öszvisz, azt is csak azért, mert brutális erőforrás a véleményem szerint)
 
A szabálylapnak megszüntethetetlennek kell lennie, mert egy mellé összerakott helyszínekkel telepakolt pakli teljesen játszhatatlanná válik egy rúna/csatamező ellen. Ez pedig olyan kockázat, ami miatt sose kerülne versenyasztalra egy mesevilág pakli.

Ez a szabálylap azt tudja, hogy minden húzás fázisomban keresem a paklim javát. Az olcsóbbítás olyan mértékben tenné durvává ezt a szabálylapot, hogy ezt egyszerűen nem mertem ráírni. Még így is megmaradt a helyszínek reagálhatatlansága... Hidd el ez így is bitang erős szabálylap lenne.
 
mesék világa:
annyira nem érzem létszükségnek a szabálylapot, hogy a kikapcsolása annyira zavarna (csak helyszínekkel amúgy se igazán lehetne játékot nyerni, per pillanat)
Inkább olcsóbbítanám a helyszínek előkeresését/kijátszását ehelyett.
Az áldozás ne maradjon ki a sorból. (Persze épeszű ember nem áldozna helyszínt ZSZ-nek, de kényszerített áldozás még így is szóba jöhet)

tükörvilág.
az első képességén nem érzem a korlátot... (Inkább használok kumulatív-ot, ha valamiből +1 kell, ráad az automatikusan aktívan adja a jelzőt)
A fenti szabálylap nélkül pedig a végtelen kombók (amikhez eddig kumulatív kellett) túlságosan be vannak biztosítva. A helyszín szinte levakarhatatlan az ellenfél körében, és a megakadályozott permanenseket is simán vissza tudja csinálni az asztalra, azonnal. (Szinte megakadályozhatatlanul, vagy nagyon nehezen megakadályozhatóan.) Inkább másoljon csak az asztalról, az áldozásos korlát nélkül. (De ne másolhasson helyszínt)
a másik képességet inkább úgy fogalmaznám, hogy egy sebző forrás az eredeti célpontok helyett a használóját fogja sebezni. (Akkor is, ha nem kellett célpontot választani)
(A te fogalmazásod úgy hangzik, mintha csak a mindenkit érő sebzésekre vonatkozna, így pedig át is irányítja a sebzést.)
(szabálylappal 3 ilyen mellett azért jó sokat gondolkozhat az ellenfél Vagy ő is lerak ebből párat, és akkor matekozhat mindenki
 
2 Vp A béke fenntartása (új)
bübáj Sheran

Kompenzáció: 2 Vp
K3: ha egy lény bármilyen móson megsebez egy játékost, közvetlenül a sebzés kiosztása után sérül 10-et.
Áramlás: gyógyulsz 8-at.

flavour maradhat
 
1 Vp Ragyás kriptod (új)
szörny 1 szk Chara-din
szkritter

Semlegesítés: lény
Ha nem semlegesített, és akarod: 'repül'
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy nem-lény lapot.

2 / 1
 
2 Vp 1 szk 1 nekron Tükörvilág
helyszín színtelen

S, 1 Vp: egy játékban vagy gyűjtőben lévő permanensről másolatot készíthetsz (de egyszerre csak egy ilyen másolat lehet játékban, ha bárki ismét Tükörvilággal másol, az előző másolatot mindenképp fel kell áldozni).
K: egy sebző forrás kizárólag a használóját fogja sebezni VAGY kapsz egy Gólemszilánk lapot.

A mesék világa
szabálylap

Semmilyen módon nem lehet kikapcsolni.
Bármennyi helyszín lehet játékban egyszerre, de a helyszínek is játékban lévő (nem-lény) lapnak számítanak, kijátszásuk lapkijátszás, és ugyanúgy leszedhetők és célozhatók, mint más, asztalon lévő lapok.
 
Pont ez futott át az fejemben is, amit most leírtál Viszont ez csak egy ötlet, ha valaki lát benne fantáziát, majd kitalálja, hogy érdemes-e tovább bonyolítani a játékot, mert sztem ez eléggé beleillik az atmoszférába és a megújulás amúgy is jót tesz neki. Majd az illetékesek...
 
Inkább ne... (mint szerepjátékos támogatnám, de a játék miatt azt mondom, hogy ne...)

A játék erőforrásait számon tartani már így is komplikált néha. (Nem csak ÉP, VP, hanem például max VP, max ÉP, SZK, mindenféle jelzők, életjelző külön, mert az speciális..., és a zanszilánkig még el se jutottam...)

Persze először csak néhány lap termel páncélt (és ha jól értelmeztem, a páncélok nem is esnek le a kártya leszedésekor.), majd egyre bizarabb lapok jönnek, amik a páncélt módosítják, vagy használják erőforrásnak. Majd jönnek a páncéltörések (mint most az életkioltó kábé), és a stb...

Már most látom, milyen szálon tud elszaladni ez az egyszerű kis mechanika....

Az új mechanikák kitalálását hagyjuk inkább a tesztelőkre ^^
 
2 VP Felvértezés
bűbáj, Színtelen

Anti-mágia: 1
Kapsz 2 páncélpontot. Amikor sebződnél, az életpontod helyett a páncélpontod csökken.
S: kapsz 2 páncélpontot.
S: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyi páncélpontod van. (Játékosba max. 5-t)
 
1 Vp A lustaság átka (új)
bűbáj Fairlight

Húzz egy lapot!
A passzív lényeknek semmilyen képessége nem működik (kivéve a kijátszáskori képességeiket), és ellenfeled minden előkészítő fázisában sebződik annyit, ahány passzív permanense van játékban.
Áldozd fel vagy dobd a kezedből a Semmibe: ellenfeled minden lénye passzivizálódik.

flavour maradhat
 
1 Vp Átfordítás
bűbáj Chara-din

Minden jelző, ami a lények sebzését és/vagy Ép-jét növelné, ehelyett csökkenti azt. Minden jelző, ami a lények sebzését és/vagy Ép-jét csökkentené, ehelyett növeli azt. Ha egyszerre több Átfordítás is játékban van, ezek hatása csak egyszer érvényesül.
K: célpont lény passzivizálódik vagy egy lapot célpont gyűjtőből a Semmibe rakhatsz.
 
Sztem a sárkánymágia mindenkire kiosztja a sebzést, és az a része, ami játékost sebezne, egy célpont totemet sebez.

Én inkább a harci fázis sebzéskiosztását kérdőjelezném meg a lappal kapcsolatban.
 
Meg mindig nem jo. Mi van azokkal a sebzo forrasokkal amik nem cssk egy celpontot sebeznek? Pl. Sarkanymagia?
 
Ez is igaz
Akkor végül:

Goblin totem 2zsz
Tharr, szentély, repül, 2sp

P: kapsz egy passzív goblin totem lapot

Minden sebzés, amely téged sebezne, helyette egy célpont goblin totemet sebez.
 
Katunak igaza van amúgy.

Egy darab dobótőr az összes (aktív) Goblin totem-et leszedné. (a passzívakat azért nem, mert nem müködik passziv épületnek a képessége)

Hisz a dobotőr sebezne beléd 2-t, de ez bekapcsolja az ÖSSZES Goblin totem képességét, (Minden sebzés, amely téged sebezne, helyette a goblin totemet sebzi) aminek következtében, az összes goblin totem sebződik 2-t. Mivel 2 az SP-je, ezért leesik.
 
Igen, ezert oldja meg
 
Igazatok van:

Goblin totem 2zsz
Tharr, szentély, repül, 2sp

P: kapsz egy passzív goblin totem lapot

Minden sebző forrás, amely téged sebezne, ehelyett a goblin totemet sebzi
 
Csakhogy ő passzív lapot ad. (Tehát nem tudod egyből végtelenszer használni, ami eléggé egy korlát)
A te lapodon meg ott a szárny, tehát alapvetően aktív lapo(ka)t kapsz, ha nincs feltüntetve, hogy passzívat kapnál. (és így jön a végtelen kombó, mert az első építi a másodikat, a második a harmadikat, stb...)
 
Lehet, h kell korlát, de pl a kismasszán sincs
az analógia pedig hasonló!!
 
A dobótőr célpont lényt vagy játékost sebez!
;)
 
...és lesz végtelen goblin totem lapod...
Kell rá korlát!
 
Épülettermelésre:

Goblin totem 2zsz
Tharr szentély, szárny, 2sp

P: kapsz egy goblin totem lapot

Minden sebzés, amely téged sebezne, helyette a goblin totemet sebzi
 
  ... | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.