Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-07-05 01:52:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ...
Nézet:
A felvetésekre válaszolva, mielőtt nekiállok a második verziónak:

1, A stabilizátor- vagy stabilitásjelzőt szándékosan hanyagoltam, mert egy ősrégi szabály, ami vagy három sort lapszöveg, vagy vissza kéne hozni a köztudatba egy darab lap miatt. Nyilván akkor nem zavarna, ha ez ilyen 1-2 évente feltűnne pár lapon vagy hirtelen jönne egy csomó lap, ami ezzel operál, de egy lapterv miatt inkább megkerülném a dolgot.

Ezen túl, mivel nagyon kevés és speciális lap szed le helyszínt (Apokalipszis, a világok gyilkosa), amitől a stabilitásjelző védene, de ez a képesség nem, így ezek a lapok erősödnek ezzel.

2, A szándék az volt, hogy egy idő után kényszerűen is le lehessen cserélni a helyzínt, ezért drágul ilyen erőszakosan az egyébként sem olyan kézenfekvő költsége. Ha 1 Zsz lenne, akkor belebetonozódna az asztalba és tönkretenné a helyszínre építést.

3, Amit nagyon benéztem az a huzatás és az Edralian-féle lapok. Szerintem a 3 jelzőt nem kapja meg a sík újra, mivel azt "játék elején" kapná meg, viszont az Edralian képessége elég broken rá, mivel ha kaphat jelzőt, akkor végtelen dobatás, ha nem kaphat, akkor meg soha nem esik le. Azon gondolkodom, hogy kijátszását követő kör végéig működjön ingyen, utána 2 szk-ért/kör. Vagy valami hasonló és nem kap jelzőt vagy valami jelző nélküli módon drágul a képessége.

4, Az, hogy egy adott szabálylap megszüntetéséről illegális lenne a pakli egy FAQ-val elintézhető, sőt, a Rejtett tartalékon ez a probléma kezelve is van, mivel ez a képessége megszüntetve is működik. Amúgy se ártana erről egy FAQ, már csak a józan ész védelme miatt is.

5, a 4-estől független, ha úgy gondoljátok, hogy jobb lenne a lapnak, ha csak követőt lehetne bedobni neki vagy csak az egyiket, akkor aszerint módosítom.

Minden felvetést, ötletet szívesen hallgatok, igazából a fentebbiekből semmi nincs kőbe vésve.
 
UR terv

Multiverzum
szabálylap

Semmilyen módon nem lehet megszüntetni.
Bármennyi helyszín lehet játékban. Ha valaki kijátszik egy helyszínt, a játékban lévő helyszín nem kerül gyűjtőbe.
S, 2 Vp: ha még nem kerestél helyszínt ebben a körben, keress ki egy helyszínt a paklidból.
 
Csak így pont az a rész veszik el, ami a legértékesebb volt az ötletben...
 
A második része szerintem túl erős. Bedobsz neki egy kiürült Edraliant - ami alapból adott 2 lap előnyt. Utána az áldozás generál még 2 lap előnyt. És ezt az első 3 kör alatt, counterelhetetlenül stb. Ja, és utána generálhatsz még 3 lap tiszta előnyt a 'visszakapcsolt" Edraliannal, VAGY kapsz egy Semleges csatamezőt.

Lehetne picit egyértelműbb.
Az első rész sztem ennyi:

1 ZSZ: a következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani.

A másodiknál én a szabálylap áldozás lehetőségét kivenném. Sokszínűséget, Rejtett tartalékot stb. ne áldozzunk, illegális lehet a pakli, a kivételeket szövegezni meg durva. Elég a követő.

Ha van működő követőd, áldozd fel:
ellenfeled szabálylapjának VAGY követőjének semmilyen képessége nem működik, amíg játékban van, ÉS húzz egy lapot.

Szummázva:

Instabil félsík
1 VP 1 ZSZ 1 nekron
színtelen, helyszín

S, 1 ZSZ: a következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani.
Ha van működő követőd, áldozd fel:
ellenfeled szabálylapjának VAGY követőjének semmilyen képessége nem működik, amíg játékban van, ÉS húzz egy lapot.
 
Tetszik a gondolat hogy egy helyszínre delegáljuk a követőnk/szabálylapunk képességeit. Ez tényleg egyedi, újszerű ötlet. A lap megfogalmazásával vannak bajok, és feltaláltad a stabilizátor-jelzőt újra, de összességében érdemes lenne érdemben is dolgozni az ötlettel, mert bármilyen eredeti, így ebben az állapotában igen nehezen megvalósítható.
 
2 Vp 1 szk 1 nekron
Instabil félsík
színtelen helyszín

X szk: Rakj rá egy jelzőt és következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani (X kétszerannyi, mint ahány jelző van rajta).
Ha van működő követőd, áldozd fel a követőd és a szabálylapod megszűnik: Ellenfeled követőjének és szabálylapjának képessége nem működik amíg játékban van VAGY húzz két lapot most, egyet a kör végén. Ezután az Instabil félsík megkapja a megszüntetett követőd és szabálylapod képességeit.
 
1 VP Rák és mász

általános Leah

Kapsz aktívan a tartalékodba választásod szerint egy Öntörvényű krabber vagy egy Tarimász, a csúf lapot.

"Hát hogy volna ez rák, hiszen ez mász!" – magyar népmese
 
1 Vp Átrendeződés
általános Chara-din

Az első körben nem játszhatod ki.
Célpont játékos minden Vp-je, Szk-e és életpontja elvész (sebződés), majd gyógyul annyit, és kap annyi Vp-t és szk-t, hogy ezek száma megegyezzen egy általa választott ellenfeléével.
 
Ork előörs

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF 1 SZK

Kijátszásakor a paklidból játékba rakhatsz aktívan egy max. 1 idézési költségű lényt, ami elveszíti minden speciális képességét (a kijátszáskoriakat is).


Vetési varjú

2 VP 3/3 leah szörny „szárnyak” 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled veszít 3 VP-t és 3 SZK-t és sebződik 3 ÉP-t.
Áldozd fel és rakd a semmibe: ellenfeled a kezéből eldob annyi lapot, ahány Vetési varjú van a kiegészítő paklidban.


Morgan tanítványa (új)

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Ha sikeresen kijátszol a kezedből egy leah lapot: ellenfeled paklija tetejéről 2 lapot a semmibe, vagy a tiédről 2 lapot a gyűjtődbe dobhatsz (de ez utóbbit körönként csak egyszer).
Rakj át egy lapot a gyűjtődből a semmibe: célpont gyűjtőből 2 lapot a semmibe rakhatsz és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Zu’lit gömbje

1 ZSZ fairlight tárgy „kincs”

P 1 VP: előkereshetsz egy fairlight varázslatot a paklidból.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól): kapsz a kezedbe egy Zu’lit sárkánya lapot (passzívan is működik).


Erősödő kaffogás

1 VP tharr bűbáj lényre „rezisztens”

Tharr lényre ingyen rakhatod. A lényt nem lehet megsebezni.
Ha a lény az ütés fázisban sebzést okoz: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.
Kompenzáció: a kör végén húzz egy lapot!
 
Delyrox, a csontharcos

1 ZSZ 2/1 leah szörny/csontváz 1 SZK „élőholt”

Magiroxod mindenképp működik, kivéve ha feláldoztad.
S: tehetsz Magiroxra egy jelzőt, vagy a kör végén húzz egy lapot.


Féregmester

követő/epikus

Kedvelt lap: féreg.
Minden férged 3 ÉP-s büntetést és +1/+1-et kap.
S: ha van 2 férged játékban, vagy 4 a gyűjtődben: húzz egy lapot vagy kapsz 1 VP-t.


Jégféreg (új)

2 VP 3/3 leah szörny/féreg 1SZK „hideg” „szárnyak”

X-es jéglehelet: X annyi ahány férged és „hideg” lapod van játékban (erre a leheletre nem kell VP-t költened).
Áldozd fel egy férged vagy egy „hideg” lapod: célpont lapra tehetsz 3 dermesztés jelzőt.


Szintbővítés

1 VP fairlight általános

Áldozd fel egy mágusiskolád: a paklidból, a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy mágusiskolát, aminek a szintje eggyel nagyobb, mint a feláldozotté.


Mágusiskola alagsor

1 építő fairlight építmény 4 SP „háló”

A „háló” képesség korlátjába építmények kijátszása nem számít bele.
S 1 VP: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyi a játékban lévő mágusiskoláid szintjeinek az összege.
 
2 Vp 1 Zsz Ungothroa
Chara-din szörny
legendás KF 1 szk háló

Semlegesítés: lény.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, válassz ki egy gyűjtőből egy lényt, amit játékba rakhatsz.
Legendás képesség: Anti-mágia: 1.
2|5


1 Vp X Zsz Mantroxol
Tharr szörny féreg
legendàs 1 szk

Semlegesítés: X alap idézési költségű lap.
Semlegesítésként való kijátszásakor dönthetsz úgy, hogy a Zanszilánkot nem fizeted ki, ekkor ellenfeled kör vègén előkereshet egy, a megakadályozottal megegyező nevű lapot a paklijából.
Legendás képesség vagy kötelék: Élet: 2.

(X+1) | 2
 
Igen, a botos yetit látni akarom lapon!!
 
Gyorslábú zoryn

1 VP 2/1 rhatt kalandozó/kobudera KF „szárnyak” „ősmágia”

Semlegesítés: legalább 4 idézési költségű lap.
Áldozd fel: célpont legalább 4 idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül.


Holdfogyatkozás

2 nekron rhatt azonnali „életkioltó”

Max 2 célpont lény, aminek idézési költségében szerepel nekron, a semmibe kerül.
A kör végén húzz egy lapot!


Metamorfózis (új)

1 ZSZ chara-din azonnali [+1]

Célpont lény elveszíti minden speciális képességét és ha a te lényed: kap egy élet jelzőt és egy +3/+3-at jelentő jelzőt, a kör végén pedig húzz egy lapot!
Áramlás: kör végén húzz egy lapot!


Szirén cselédlány

1 VP 1/1 elenios szörny/szirén 1 SZK

Csábítás: 1. Minden sziréned csábítása 1-el nő.
Minden sziréned „életkioltó” képességet kap. Ellenfeled lapjai elveszítik „nem cserélhet gazdát” képességüket.


Korrozív xenomorf

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Semlegesítés: nem lény lap.
S: célpont nem lény lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfelednek a kezéből egy nemlény lapot a semmibe kell dobnia.
 
Botos yeti

1 VP 1 nekron

Leah szörny
yeti

hideg,KF

Repül.
Hidegre immúnis.
Kijátszásakor előkereshetsz egy olyan tárgyat,ami jég altípusú.
S,ha sikeresen kijászol egy ilyen tárgyat,ellenfelednek el kell dobnia egy nem-lény lapját a kezéből.

2/3


Jégrituálé

1 VP

Leah általános

jég

Mutasd meg a paklid felső 3 lapját.
A jég lapok közül amennyit akarsz,a kezedbe vehetsz(keresés),a többit dobd a Semmibe.
Ellenfeled sebződik annyit,és te kapsz annyi VP-t,amennyi lapot dobtál.
Az 1. körben nem kaphatsz így VP-.


Yeti matróna(új)

2 VP

Leah szörny
yeti

jég,KF

Repül.
Hidegre immúnis.
Kijátszásakor kapsz egy Yeti kölyök lapot passzívan a tartalékodba.
S:áldozd fel egy yetidet vagy egy jég lapodat:ellenfeled minden lénye és ellenfeled sérül 3 ÉP-t.
Kárpótlás:Kapsz egy Yeti kölyök lapot aktívan a tartalékodba.

2/6
 
Zombi yeti

1 ZSZ

Leah szörny
yeti

Élőholt,hideg

Semlegesítés:reakció vagy védekezéses lap
Hidegre immúnis.
Minden yetid az alábbi képességet kapja:
"Büntetés:1 véletlenszrű lap eldobása"
K:egy lap egy gyűjtőből a Semmibe kerül

1/4
 
Barátságos yeti

1 VP

Leah szörny
yeti

KF,Hideg

Semlegesítés:varázslat
Hidegre immúnis.
Te és lényeid nem lehettek "jég" forrás célponjai,az ilyen források nem hatnak rátok.
S:áldozd fel egy lényed:húzz egy lapot és célpont lény vagy játékos sérül 3 ÉP-t.

2/4


Zombi yeti

1 ZSZ

Leah szörny
yeti

Élőholt,hideg

Semlegesítés:reakció vagy védekezéses lap
Minden yetid az alábbi képességet kapja:
"Büntetés:1 véletlenszrű lap eldobása"
K:egy lap egy gyűjtőből a Semmibe kerül

1/4


Örök fagy(új)

1 VP

Leah bűbáj

hideg,védekezés

Kijátszásakor húzz egy lapot!
Minden hidegsebzés +1-et sebez.
S:ha hidegsebzést okozol vagy kijátszol egy yetit a kezedből,húzhatsz egy lapot vagy kapsz 2 VP-t(kivéve 1. körben).
Büntetés:célpont permanensek között eloszthatsz 2 dermesztésjelzőt.
 
3 Vp 1 zsz Elfeledett szingularitás (új)
általános +2 reakciódrágítás Sheran
szingularitás

Gyógyulsz 4 Ép-t.
Keress elő a paklidból egy fix, max 4 költségű lényt vagy vegyél vissza egyet a gyűjtődből ÉS tedd játékba.
Ellenfeled következő kézből kijátszott lapja az alábbi hátrányt kapja: "A köröd azonnal véget ért."

2 nekron Fakítás (új)
azonnali Elenios

Ha a gyűjtőben vagy a kezedben van (mutasd meg) a nekronszabályt nem kell betartanod.
Eloszthatsz 2 dermesztésjelzőt célpont lapok közt vagy célpont permanens passzivizálódik.
1 nekron, tedd át a gyűjtődből a Semmibe: célpont passzív vagy dermesztésjelzővel rendelkező permanens a Semmibe kerül.

1 Vp Káoszmágus (új)
szörny 1 szk KF Chara-din

Feltámad.
Amíg játékban van, a lények alap sebzése és alap Ép-je felcserélődik (több Káoszmágus esetén sem cserélődik vissza).
S, 1 nekron: dobd a Semmibe a paklid felső lapját: az ellenfél és minden lény sérül X-et, ahol X a lap a költsége (de max 4).

5 / 1
 
1 Vp Hallomásból
általános Chara-din
vízió

Kijátszásakor nevezz meg egy lapot, majd nézd végig az ellenfeled paklijának felső 10 lapját (de a pakliban lévő lapok sorrendje nem változhat).
Ha a megnézettek közt található ilyen lap, akkor ellenfeled sérül 4-et, egyébként kapsz 1 Vp-t vagy húzz egy lapot.

"Azt beszélik, egyesek a Király bukását kívánják... - Numpet Zaks."
 
Númak sorozó

követő/epikus

Kedvelt lap: szkritter.
A 2. körödtől minden szkrittered a következő képességet kapja: „Kompenzáció: 1 VP, vagy kör végén húzz egy lapot!”
S: ebben a körben egyszer ingyen vehetsz vissza egy szkrittert a kezedbe.


Númak fürkész

1 VP 1/3 raia szörny/szkritter 1 SZK „szárnyak” „védekezés”

Minden szkrittered idézési költsége 1-el kevesebb (varázslatként is), de min 1 VP.
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor előkereshetsz egy szkrittert a paklidból.


Szkritter mágus

2 VP 1 ZSZ 4/(4) elenios szörny/szkritter 1 SZK

Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor ellenfeled elveszíti minden VP-jét és eldob 2 lapot a kezéből.
S: kijátszhatsz a gyűjtődből egy szkrittert varázslatként, de sikeres létrejötte után a semmibe kerül.


Tudattágítás

1 VP elenios bűbáj „horgony” „mentális”

Kijátszásakor húzz egy lapot és nevezz meg egy lapot!
Késleltetett hatás 2: keresd elő a megnevezett lapot a paklidból!


Kareg-dhin terraformáló

1 VP 1 nekron 1/1 tharr szörny/moa KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Moa romvárost VAGY ingyen kijátszhatsz egy helyszínt a kezedből.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
 
2 VP 5-X nekron Taryma, a polipok ősapja

avatár 1 szk Dornodon
polip

Repül. X mindig feleannyi (lefelé kerekíts), mint amennyi lény van a Semmidben (max. 4). Kijátszásakor választhatsz X-et az alábbiak közül (ugyanazt max. 4-szer): ellenfeled kap egy Iszapjelzőt.

(3)/(4)
 
Keserű orvosság

0 VP chara-din általános „ősmágia”

Csökken 3-mal a max. ÉP-d, majd gyógyulsz 9 ÉP-t és kapsz 1 VP-t.
A kör végén húzz egy lapot!


Tarisznyarák

1 VP 1/1 leah szörny/krabber 1 SZK „háló”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy olyan nevű krabbert, amilyen már van a gyűjtődben.
Áldozd fel: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.


Languszta

1 VP 2/1 leah szörny/krabber 1 SZK „szárnyak” „háló”

Kijátszásakor ellenfeled sebződik annyit, amennyivel több ÉP-je van neki, mint neked (de max. hetet).
Ha a kezedből, vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül: ellenfeled elveszti minden VP-jét, vagy eldob egy lapot a kezéből.


Lepecsételt hatalom

1 VP chara-din bűbáj

K megakadályoz egy forrást, amivel ellenfeled lapot húzna, vagy VP-t kapna, majd tégy rá annyi pecsétjelzőt, amennyi lapot húzott/VP-t kapott volna ellenfeled.
Hátrány: ha legalább 10 pecsétjelző van rajta: fel kell áldoznod és húzz egy lapot!


Ozmotikus ganüid

1 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „szárnyak” „védekezés”

Láthatatlan.
Dobd el ezt a lapot és még egyet a kezedből a gyűjtőbe: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtődből a kezedbe.
 
Sem a hátasokat,sem az összefogást nem támogatja már a játék.
 
2 VP, Szamkány
szörny, hátas, sárkány
1 SZK, Tűz, Szárnyak

Semlegesítés: nem hátas és nem sárkány lap
[S]: Összefogás sárkányokkal és hátasokkal

Ha forrás hatna rá, vagy sebzés érné, dobj fel egy érmét: ha nem találod el az eredményt, nem hat rá.

Flavor: "Csökönyös és még vad is...szép volt, Kreátor!" - Őszinte Teofil

2/2


//Igen, ez a szamár-sárkány a Shrekből. Igen, arra is dobni kell, hogy sikerül e összefogatni valamivel.//
 
Abyss, a káosz hírnöke

2 VP 1/5 chara-din kalandozó/ember KF

Kijátszásakor aktivizálódik, majd előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy chara-din kalandozót.
K ha sebződik: gyűjtőbe küldhetsz egy lapot, aminek az idézési költsége max. annyi, mint amennyit sebződött.


Lapys, az elfojtó

2 VP 2/2 chara-din kalandozó/ember KF „háló”

Semlegesítés: húzó, kereső, vagy VP adó forrás.
S mutass meg a kezedből egy chara-din kalandozót: kapsz 2 VP-t vagy ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.


Dantus, a dimenziók vándora

1 VP 1 nekron 2/2 chara-din kalandozó/ember KF „szárnyak”

Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Lysa, az elterelő

1 VP 1nekron 1/3 chara-din kalandozó/mutáns KF „szárnyak”

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Reakció P: miután ellenfeled kijátszott egy lapot a kezéből: a lap nem jön létre, hanem visszakerül ellenfeled kezébe, és ellenfeled a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki a kezéből.


Varázskáposzta

7-X VP (7)/7 sheran avatár 2 SZK [+2] „szárnyak”

X annyi, ahány olyan lap van a kezedben, aminek nevében a varázs szó szerepel, de max. 5.
Élet: 7. 1 VP dobd ezt a lapot a kezedből a semmibe: kapsz a kezedbe egy Varázsborsó, -bab, vagy –tök lapot.
S végy le róla 3 élet jelzőt: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében a varázs szó szerepel.
 
1 csont Tarifa

tárgy KF (fa) Dornodon
polip

Az első körben nem játszhatod ki.
Polipra ingyen rárakhatod, akkor is, ha nem tud KF-elni.
Kijátszásakor és ellenfeled minden előkészitő fázisában ellenfeled veszit 2 VP-t, és ha nem veszitett ténylegesen VP-t, akkor kap 1 Iszapjelzőt.
Áramlás: Kör végén húzz 1 lapot!

"A polipok a tenger adószedői. És magas a tarifa..."
 
Tetszik bar nem azeretjuk a 0-ra olcsobbito lapokat...
 
Kreátor tanítványa
követő

Megszüntetés: 14 ÉP

Minden, legalább két altípussal rendelkező lapod idézési költsége 1-gyel kevesebb. A játék elején kapsz egy Kreátor műhelye lapot passzívan a tartalékodba.
 
1 Vp Qatxtohl
Tharr szörny féreg
horgony legendás 1 szk

S, 2 Vp, rakd a gyűjtődből vagy a paklidból a Semmibe: Keress elő egy Qatxtolh-t a paklidból.
Hátrány: Kijátszásakor mindkét játékosnak egy általa választott permanensét vissza kell kevernie a paklijába (kivéve Qatxtohl).
Legendás képesség vagy kötelék: Újrahasznosítás: 3.

2|3
 
Na, javaslat alapján kicsit drágult és elég sokat változott is (most már csak 2 egyforma altípusút tud dobatni):

2 Vp 1 Zsz 1 nekron Amorf Synthadril
Chara-din szörny
xenó, morf
legendás 1 szk horgony

Kijátszása után ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot és, ha annak volt altípusa, eldobathatsz még egy, ugyanolyan altípusút!
Semlegesítés: max. 2-es lény vagy reakció.
Legendás képesség vagy, ha van xenód a kezedben, gyűjtődben vagy a játékban: K, ha a kezedből használod, mutasd meg: Megakadályoz egy kötelékes képességet, ha a használója nem tud annak mutatni egy harmadik, ugyanolyan altípusú lapot.
2|4
 
Fürge krabber(új)

1 VP

Leah szörny
krabber

KF,háló,védekezés

Kijátszásakor célpont lap passzivizálódik vagy aktivizálódik.
Ha ellenfeled lapját választottad,arra tehetsz egy dermesztés- vagy elmúlásjelzőt.
Mutasd meg a kezedből ÉS kötelék vagy 1 nekron:Ha ellenfeled egy forrásával lapot húz(akár késlelteve is,de kivéve Fürge krabberrel),húzz te is annyi lapot,amennyit ő (fog). Egy forrásra csak egy Fürge krabbert mutathatsz.

(4)/3


A yetik ősatyja

Követő
epikus

Kedvelt lap:yeti
Hideg altípusú lapjaidra és yetijeidre a 2. körtől +1 VP reagálni.
S:egy dermesztésjelzőt levehetsz egy lapról és helyette egy lényedre tehetsz egy izom-vagy életjelzőt.


A szerencse kovácsa


1 VP

Bufa kalandozó
ember

Repül.
Kijátszásakor rakj játékba(használj előre kikészített lapot!) vagy keress ki a paklidból egy lapot,aminek nevében a "talizmán" vagy "amulett" szó szerepel!
K:célpont gyűjtőből 1 lap a Semmibe kerül.

0/1
 
  ... | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.