Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A sötétség párduca
Küldd el képeslapként!
Arithon, az Árnyékmester sötétséget idéz ellenfele, Lysaer, a Fény Ura flottájára. A varázslat hatására a sötétségből álló párduc átmenetileg elnyeli a napot.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Kártyavédő fólia - Gamegenic – színes
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Roxat céhei
Birodalom (könyvsorozat)
Könyvismertető - G. G. Asyron: Hősök kora

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ...
Nézet:
Köszi, de nekem már az ajton való bejutás okoz gondot.Hol szerezhetem meg hozzá a kulcsot?Vagy csak magas zárnyitás kell hozzá?
 
Hali!

ha sikerült elzavarnod Coldront is és összeszedtél egy halom vascuccot (ha megy akkor érdemes többször is leverni a random cuccai miatt), akkor gyere vissza Katayba. A lávamezőn lesz egy labi, ahol megtalálható az ősi lélektartó edény. Ha azt összeszedted, akkor vissza Norlandra és végérvényesen likvidálhatod a főhideget és újra ki fog sütni a nap
 
... a jéggólemeket megöltem, a két szobát felderítettem, csillagkulcsdarabkát megkaptam, de nem tudok tovább lépni.
 
Sziasztok.
Kinek sikerült és hogyan megölni Coldron Jégúrat?

Köszi.
 
Szia!
Be tudsz állítani hasznos varikat, amiket így 1 mozdulattal fel tudsz tenni magadra (ha raksz a listába varikat, italokat, akkor fog megjelenni a spec képességeid alatt a lista).
Lord Cormacc
 
sziasztok! 11.szinre lépéskor észrevettem, h megjelent egy uj panelem használati listák címmel, amiben vmi varázsitalszerü meg hasonlo dolgokat lehet állitgatni. ezt h tudom használni???? és egyáltalán mire valo?
 
Sztem dombokon és hegyeken a hasadékoknál keresgálj!!!!
 
Szia!
Armintontól É-ra a lávamezőpn és a környező mezőkön napi 1 jelenik meg.
Lord Cormacc
 
Elementalos labit keresek a 3. zonaban. Ha tudjatok, hogy melyik labi elementalos jelenleg halas lennek az infoert.
 
Démonplazmát kutatok, hol van az a "különös" lelőhely?
 
Szia!
Egy mezőn max 4 ház lehet, ha jól tudom. Ergo ha valakinek 4 karija van, és oda építkezel, akkor picit megszívatod, mert nem tud az összes karija egy mezőre építkezni, és ez a későbbiekben némi energiaveszteséget tud okozni. Más hátrányáról én nem tudok.
Lord Cormacc
 
Mutay jónak tűnik, ha nincs hátránya, engem nem zavar, ha mások is laknak velem egy mezőn.
 
Szia!
Szerintem a főváros mellé nem, mert oda el tudsz menni Songard itallal. A legkedveltebb hely Mutay környéke, de ott már sok ház van, ha egyedül akarsz lakni egy mmezőn, akkor 2-3 mezőre tudsz építeni, szerintem az út mellé építsd, és akkor kevés energiáért be tudsz menni az Arénába. Láttam már házat a Démonszigeten is, de ott nem kellemes a klíma, tehát ott nem vennék telket:-)
Lord Cormacc
 
Na, műxik is az építés!

3. zónában hova érdemes építeni a házikómat? (kikötő mellé, főváros mellé, esetleg máshová?)
 
vazze qrvára igazad van!!! kössssz!!!
 
Ja, majd el felejtettem. Ha sikerult elerni a nulla energiat es tiz eleterot, akkor ra kell kattintani, arra hogy Taborozas, nem eleg siman becsukni az ablakot. Utanna varsz egy kis idot, hogy legyen energiad. Ha jol tudom azt kell megvarni, hogy az eleterod tiz fole menjen, de mivel az ajtotores energiaba kerul, jobb egy kicsit tobbet varni, nehogy mar 11 eleteron fogyjon el nullara az energiad. Azt hiszem ennyi.
 
Keksarkanyporonty van a masodik zonaban, keksarkanybebik meg a harmadik zonaban.
Az ember ugy csinalja meg az energias a kuldit, hogy bemegy egy labirintusba es keres egy zart ajtot. Aztan addig megprobalja betorni, amig le nem megy az eletereje, utanna meg elmaszkalja a maradek energiat. Az ajto sebez, de 1 eleterod mindig marad. Labirintusban nincs random szorny, es ha ismert mezore lepsz, akkor csapda se okoz kellemetlen meglepeteseket. Javaslom meg hogy szed le magadrol a +erot ado cuccokat, nehogy veletlenul sikeruljon betorni az ajtot. En egyszer karomkodtam miatta.
 
sziasztok!! vki meg tudná nekem mondani h hogy érhetem el ezt az állapotot, anélkül h kicsinálnának? egy csomo idöt töltöttem el azzal, h ugy felturbozzam a karakterem h a tejjes energiámat gyogyutás nélkül elhasználljam!!! mert ezt kaptam küldinek: táborozz 0 energiában úgy, hogy 10 ÉP-nél kevesebbed van 3 alkalommal!
meg hol lehet kéksárkányivadékot találni, és kicsinálni??
 
Ó, yes! Ez lesz a megoldás: 2 aktív palota küldim van... Na, akkor csinálok még egyet...

Köszönöm a gyors választ!
 
Szia!
Ha a lépéseknél megjelenik az építés, mint lehetőség, akkor tudsz építeni. Ha mondjuk van 2 aktív palotaküldid, akkor lehet hogy csak 26-nál engedi. Ha viszont dobtál el palotaküldit, akkor minden eldobott helyett 2-t kell csinálni, tehát 1 eldobás esetén 27-nél enged építeni. Építeni csak bizonyos helyeken lehet (úton pl nem).
Lord Cormacc
 
Hogy van ez a saját ház építés?

Megvan a 25 palota küldi, utána minek kellene történnie? Van még más kritérium, aminek meg kell felelni?
 
Köszi!
 
Szia!
Szerintem ha nem teljesíted, újrakezdi a számlálást. Javaslom, hogy gyűjts némi tartalék energiát, és akkor a gyors regenerálással már biztos meg tudod csinálni.
Lord Cormacc
 
Sziasztok!

Lehet hogy már kérdezték, de az eddig elolvasott beírások közt nem találtam választ.
Szóval:
Kaptam egy küldetést, "Ölj meg egy óra alatt 6 goblint".
Speciel anni energiám vol épp, hogy egyet tudtam lépni s elfogyott.
Ilyenkor mi történik?
Ha újra visszamegyek, újra megkapom a küldetést?
Előre is köszi!
 
Szia!
A 10-s balkezes harc nem nagy kaland, hamar összejön rá az fp (összesen 8984 kell, de 5-nélés 10-nél menni kell Akadémiára). A szakiknál az a lényeg, hogy amire csak tudsz, öltözni kell (nem mind1 hogy a szúród 16 vagy 24). Szerintem az egyszerű mobokat ilyen fegyverszakival 100 körüli erővel már fel tudod szeletelni simán (persze minél magasabb annál jobb, és kell is tolni). Az ügyesség arra kell, hogy te kezdd a csatát, meg némi védelmet is ad. Nekem a fő karimmal (lovag) mindig az volt a legkisebb tulajdonságom. Sima fegyvert varival nem lehet mágikussá tenni tudtommal. Viszont a manaregeneráció+1-s vashegyű lándzsája is mágikus fegyvernek számít.
Lord Cormacc
 
Hali

Köszi a segítséget, akkor viszont tudom mi a baj: gyúrnom kell még :-) fegyverből vaszek valami jobbat majd, de még nincsen elég nagy balkezes fegyverszakim (jobbkezesből ott a 16-os szúró), illetve alacsony a szívósságom :-(

Szerintetek mekkora erő, ill. ügyesség kell?

Illetve, van-e olyan varázslat, amivel a nem mágikus fegyverek mágikusan sebeznek?

Attilio
 
Bocs elírtam, 10-s balkezes szaki elég. Célszerű legalább vas fegyvereket használni, valamint jó még a dimion fegyver is, de a boltban biztos lehet kapni olcsó mágikus titán fegyvert is, az a 3. zónában mindent visz. Varázslatot meg használj sebzést növelőt, meg támadás növelőt is ( a nevüket most nem tudom pontosan, de a kfhyperben benne van)
Lord Cormacc
 
Szia!
Ha harcos vagy, akkor ne a mágiával törődj. A felszerelésedben legyen a használt fegyverszakinak megfelelő (szúrás, vágás stb.) cucc, hogy az aktuális szakid 1,5-szerese meglegyen. érdemes használni a brutalitás dolgokat (íjból, fegyverekből van ilyen), és +támadást adó tárgyakat (pl. eshari fülbevaló, dicsőség csizma). Ez abban segít, hogy eltaláld az ellent. Ha a tükörképek miatt nem tudod leölni a szörnyeket, akkor pedig rakj fel szívósságot adó dolgokat, hogy több körig csatázz. A tükörképeket le kell verni, más megoldás nem nagyon van. Használhatsz még minden ellenfelet sebző varit (pl. savtenger), de a sebzés a mágia szakiól függ, ezért nem ajánlom harcosnak. Ha varit akarsz használni, akkor nyomd a bénítást, meg a gyorsítást. 15-s (+7 tárgyakból) jobbkezes szakival, és 20-s balkezes szakival már el lehetr kezdeni bátran a 3. zónát. Ha tudatzavarást kapsz, akkor meg szaladj el, akkor nem vernek le.
Lord Cormacc
 
Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogy a 3. Zünában szinte mindenkit csak mágikus fegyverrel lehet eltalálni? A legtöbb ellennél "fegyvereddel képtelen vagy megsebeni ellenfeled. lehet hogy más fegyverrel kéne próbálkoznod?" a sablonszöveg... viszont alig potyognak nekem mágikus fegyverek. Szerezni honnan lehet (a bolton kívül, persze)?

A másik kérdésem az lenne, hogy a tükörképek ellen mit lehet tenni? Harcosként nagyon szivatnak, a mágiám pedig sokszor nem sebez. Mekkora mágiával lehet boldogulni a 3. zónában, és milyen fegyverszakival?

Köszi!
 
Probald az irc.chaos.hu szervert. En felvaltva hasznalom a tolnaval oket, ha az egyik eppen valamiert nem menne...

Q
 
  ... | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ...
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.