Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A föld sárkánya
Küldd el képeslapként!
A föld mélyéről előbújó sárkányokat egyesek szerint az oknélküli vérszomj hajtja, mások szerint csupán a kincseikre áhítozó kalandozókat akarják távol tartani barlangjaiktól.
Nézz szét a galériában!
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Titanitdukát aukció - 2024. nyár
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)
TF help (6657)
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)

További témák...

2024-07-01 04:00:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ...
Nézet:
//A varázslat nem kavarod a levegőben, mert magamon aktiváltam... //

A varázslat aktiválódik, az elf körül halványan felizzik a levegő (Gyorsítás). Mivel a kiméra először jobbra küldi a villámot (és ez időbe tellik), az elf villámsebesen balra vetődik, majd felpattan, és továbbfut. Így pillanatok alatt Sheisa mögött köt ki. Közben előkészíti a következő varázslatát.

//Nos? //
 
Sheisa rögtön felfigyel a levegőben kavargó varázslatra. Vajon honnan lehet ez a képessége? Mindeközben hatalmas szárnyak surrogása hallattszik. Sheisa látja, eljött az idő. Zsebéből elővesz egy kékesen világító gömböt, majd közvetlenül a varázslat epicentrumára, az idéző vélt helye felé dobja. -Na ebből mássz ki elf!!! -sziszegi fogai között, majd amilyen halkan ezt suttogta, olyan hangosan kiáltja a következő mondatot: -Mountedsky! Egy villámot jobbra, egy tűzlöveget balra!

\\Tehát, vázolom: hátrálni nem tudsz elég gyorsan, ezért ha megpróbálod, vagy helyben maradsz, elkap a börtöngömb. Ha jobbra vagy balra térsz, megsüt a kimérám, ha előreugrasz, saját magadat nyisszantod ketté Sheisa kardján, valamint ha elsütöd a varázslatot, azt a gömb felszívja (mármint ha felém küldöd, ha a kiméra felé, akkor csak őt ütöd ki, a következő körben a gömb menthetetlenül elkap), a teleportvarázs pedig min. 2 körbe telik (magas szakértelemmel). Nos?\\
 
Az elf nekilát varázsolni, de közben feszülten figyel. A varázslat a köv. körben aktiválódik.
 
Sheisa törökülésben leül, kardját védekezőállásba helyezi, és vár.
 
Caronrod a belső érzékeire hagyatkozik a további harcban (értsd: vakharc). Óvatosan fülel, hátha meghallja ellenfelét.

//Baze, megint szombaton jössz? //
 
\\O.K. akkor folytassuk onnan!\\

Sheisát a tőr egészen meglepi, oldalra cigánykerekezik, de a tőr még így is megvágja, sőt kiszúrja varázsporos táskáját amiből hatalmas füstfelhő kerekedik, egyikük sem tudja, mi történik, ha a közelébe mennek, mindenesetre jobb, ha elkerülik. Ám, ami még rosszabb: a felhőtől alig látni valamit, ezért nagyon oda kell figyelniük, nehogy egy váratlan pillanatban végzetes csapás érje őket.

\\úgy értem, olyan csapás amitől elvesztik a párbajt, mert, ugyebár, meghalni nem lehet, még ha nyakonmetéljük egymást, akkor sem. 4 nap újabb kényszerszünet, de aztán jövök!!!\\
 
//Speciel én valami felületi sérülésre gondoltam, mondjuk az elzúgó tőr megvágja a karod vagy ilyesmi. De akkor folytassuk onnan, hogy visszaküldöm a tőrt, ami váratlanul ér. Várom a reagod!

Sal: én nem azt mondtam, hogy tokától bokáig nehézvértben rohangálok. A láncing NEM vért, a csataszoknya meg pláne nem! És felsoroltam a D20 idevágó skilljeit is, szóval akár nehézvértben is varázsolhatok, ha az adott skillem (Combat Magic = Harci Mágia, a páncélban történő varázslatok sikerének esélyét növeli, szintenként 5%-kal.) a megfelelő szinten van.
 
Nah vagyok.Szóval igen ugy volt beszorult.De aztán jött mégegy utána és annak már nem volt helye ahová beszorulhatott.
Egyébként jó hogy vannak szabályok de:Nem kéne megszabni hogy mi történik.Annak egyáltalán nincs értelme hogy meg van mondva mit lehet,mit nem lehet megcsinálni és hohgy pontosan mennyit sebez.Meg hogy ezt a képességet egy másikkal biztos ki lehet védeni,de csakis azzal a képességgel...
Igen kellenek szabályok,de csak annyi hogy nagyjából a realitás szintjén maradjunk.Szerintem.Szerinted)
Nah ennyit.Én is furcsának tartom a sárkányolést,de ha már idehozta Sonic miért ne?Bár én sem ilyen gyorsan gondoltam
 
Sheisa lábába fúródik egy tőr ettől kissé elkábul, elejti a kardját, és hátraesik. \\Na így már jó???\\
 
//2. nos, látom, te is elkanyarodtál a témától...épp most olvastam vissza, és én arra reagáltam így, hogy Carondil mondta, hogy páncélzat védi az altestét...én azért írtam a reagot, mivel Caronrod csatamágus, így valszeg varázsolgatni is fog, ami nehezére esne vértben...szó sem volt szókomponenses varikról...ezeket te hoztad szóba...:P (bagoly mondja verébnek ; méghogy csak én tértem el a tárgytól...X))
3. az előző hozzászólásamban fogalmaztam meg, hogy egyetértek abban, hogy az UTt nem kéne belevinni a topicba, és hogy csak példának hoztam fel...a kisgyerekes példához annyi, hogy normális kisgyerek hármasról 100ból egyszer sem fogja bedobni, mivel van benne olyan akadályozó tényező, hogy: erő. Ami a kisgyerekben nincs meg, és ezért még csak a palánkig sem fogja eldobni, 100ból egyszer sem, sem a M*ban, sem a Káoszban...még dupla nullával sem, mert akkor nem lenne realisztikus...(lehet, kicsit átfogalmaztam mondandódat, de tény, hogy egyik sem áll közel a valósághoz...most lehet azt mondod, hogy akkor dobjon büntetőt, akkor onnan van esélye, lényegtelen a távolság, de az ilyen apró dolgokra is kell figyelni...)
Amúgy egy: mi baja kötekedéssel? én szeretek kötekedni...
kettők, tökmindegy, nem sértődtem meg, csak lehet rosszul fogalmaztam meg...mondjuk rossz passzban voltam, szar kedvem volt, amikor írtam.
csak még valamit...lehetőség szerint kérlek szüleimet ne hozdd be, eléggé felháborgatsz az ilyen beszólásokkal, akkor is, ha nem szándékos...nem haragszom amiatt, csak ne hozd szóba. Okokba had ne menjek bele.//
 
//1. Akkor ugylátom ebben egy álláspontra jutottunk
2. ugylátom megint sikerült eltérni a tárgytol ezért visszaidézem: alapból arról volt szó, hogy mondtad Carnak, h nemnagyon fog vértben varázsolgatni. Történetesen írtam pár példát, amiben igen is kombinálható a vért és a mágia. Az egyik példa az egyes pont volt, a másik ez -vagyis a szókomponens. Ezzel szemben nekiálltál felsorolni, h miért nem hord egy vari vértet, és hogy a vért akadályozza a mozgáskomponenst -vagyis gyakorlatilag nem a szókomponenses varázslásra reagáltál. (az értő olvasás látom még mindig rulZ. nem áll szándékomban senkit alázni, de gondolom te sem örülnél, ha felhoznál egy érvet, ami a te látószögedből úgy helyes, erre meg én elkezdenék tök mást belemagyarázni a dologba válaszként. ez amolyan "visszazökkentés", hogy odafigyelj arra, hogy mit írok, és odafigyelj arra is, hogy te mit írsz.)
3. hát itt kénytelen leszek megint ismételni magamat: ezért nem jó az UT szabályrendszere, mert 100% nem létezik (mármint reális alapokon). Ezen kívül ne magyarázd bele a csonkolást, vagy a tudatállapot megváltozását. Igen is van esélye huszból egyszer eltalálni a manófattynak a lovagot, és nem a lovag figyelmetlensége, hanem a manó kivételesen jó támadása miatt (hétköznapi példa: beduin kisgyereknek aki még életében nem látott labdát adsze egy kosárlabdát, meg egy palánkot. Azt mondod neki dobja be a hárompontos vonalról. A M* szabályrenszere szenit az csak 100ból egyszer dobja be -dupla nulla- a káosz szerint 5x. Ha utánnaszámolsz, szerinted melyik áll közelebb a valósághoz?
Amugy egy: nem kötekedek kettő: nem nézlek hülyének. Amikor "kedves és aranyos" vagyok akkor csak beszélgetünk valamiről, most viszont vitázunk. Vita alatt ne azt értsd, amit anya meg apa szokott, hanem egy dologgal kapcsolatbani véleményeink egymással való szembeállítását. Lehet, hogy Te ezt személyed elleni agresszív támadásnak vetted, pedig nem annak szántam.. ha megbántottalak akkor sorry :-T//
 
Sheisán csak egy sárkánypikkely-melltartó és bugyi, meg egy köpeny két arany vállvédővel. Sztem álljon be bírónak Raptor vagy misihu, és akkor egyértelműbb lenne minden, a sárkányos balhéér meg mégegyszer bocs, remélem nem leszek emiatt kitiltva a fórumból. )-; Ja és Caronrod azt nem írjuk le, hogy a másik megsebződött-e vagy nem! Ennyi erővel odaugorhatnék és lenyírbálnám a fejedet, az utána jövő Reagodhoz pedig annyit írnék, hogy bocs, de már kínyírtalak, szóval Sztem bíró nélkül ne folytassuk a csatát.
 
//Abban igazad van, hogy teljes vértezetben nem ugrálnak a kalandozók, még az akrobata beállítottságúak sem. De van egy olyan, hogy láncing, teljes láncvért, csataszoknya. Kicsit jobb az MGT-je, mint a vértnek... ;) És abban nem is lesz darabos a varázsló mozgása, mivel a lánc nem merev, mint pl. a bádogvért.
 
//1.) nem tagadom, hogy nem lehet benne varázsolni, de a papi mágia enyhén más...a papnak csak meg kell érintenie a szent jelképét, és kimondania a varázsszavakat...úgyhogy hiba próbálsz kötekedni, nem állítottam, hogy a harci papok nem tudnak vértben varázsolni...
2.) teljes vértezetben azért sincsenek varázslók, mert az igazi varázslók magasabb mágiát is ismernek, az pedig nem csak hangkomponensekből áll...hanem pl. kézmozdulatok is csatlakoznak hozzá...azt azért be kell ismerned, hogy amikor egy bádogdoboz vagy, nem tudsz először is megfelelő gyorsasággal mozdulni, másodszor pedig a mozdulatok darabosak lesznek...ez elkerülhetetlen, ha a karjaidon páncél van...ráadásul az erőteljesebb varázslatok könnyen visszaüthetnek a varázslóra, egy jó varázsló pedig nem kockáztatja meg, hogy mondjuk elnyelje az örök sötétség, csak hogy egy bádogdobozban legyen, amiből nem tud elmenekülni...bádogdoboz nélkül ugye van protection from arrows (ID2), vagy teleport...(és ha megkérhetnélek, ne akarj megalázni úgy, hogy rosszul értelmezed írásaimat...
3.) nem állítottam, hogy jobban tetszik az UT, csak a piszkos cselt szedtem onnan...és a manófattyúnak van esélye, ha az a kardforgató történetesen részeg, vagy lekaszálták az egyik lábát...ugyanis az simán hárít minden támadást, a realitásban is.
nem bánom, ha kötekedsz velem, de legalább ne akarj hülyének beállítani...thx//
 
//az ID2ben teljesen más a piszkos csel...ott egy aljas orvtámadást jelent...
és ahhoz igenis tartom magam, hogy teljes vértezetben senki sem fog egy gyors rúgás elöl reflexből kitérni...amennyiben a rúgó nem ritka béna, nem fogsz tudni kitérni. az más lapra tartozik, hogy ki lenne olyan hülye, hogy teljes vértezetben mászkáló embereket rugdaljanak...X)
ne félj Raptor, mindjárt megírom a tiedére is reagot...nehogy nekem itt bepánikolj...XD//
 
//Ha a realitás talaján maradunk, vegyünk egy példát: ha valaki téged megléepetésként tökön akar rúgni, akkor a) van rá esély, hogy elhibázza a rúgást b) neked is van esélyed, h véded a rúgást.
Mivel nincs lefektetve, hogy milyen szabályrendszer szerint játszunk, ezért azt mondom: reflexből lehet védeni.
Piszkos csel van a D20-ban is, és ott igenis lehet ellene reflex mentőt dobni. Élő példa az Icewind Dale 2, ott le is van írva a képzettségnél...//
 
//1. Vannak harci papok igen: éppen azt magyaráztam meg, hogy igenis lehet teljes vértben varázsolni :P
2.a mezei mágus példáját nem a piszkos trükk képzettség kivédésére írtam, és nem példázatként a mágusok bátorságára, hogy nem rohan el, hanem szintén a teljes vérben (vagy tökmindegy milyen vértben) varázslás alátámasztására ugyhogy paff.. nem arra válaszoltál amit montam.. :P (átfogalmaznám a kérésem: ne elolvasd az írásaim, hanem értsd meg jelentéstartalmukat)
3. ugy tünik nem vetted le a véleményem az UT ezen részéről, ezért közérthetőbben megfogalmazom: az uj kiadás (és az első rész is) épp a harci szabályrendszere miatt gatya, mert gyakorlatilag egy bizonyos szint után dupla nulla nélkül sebezhetetlen a jk (voltam egyszer km M*-ban, és volt egy amund barbár a csapatban. nos a kaland néhány igen tápos monciján kivül hozzá se tudtak érni, míg az összes többit hentelték). A reális világban lehecc bármilyen táp, akkor is huszból egyszer eltalálnak (5% esély) és akkor legalább mosolyogva halhat meg a manófatty.//
 
//bár hozzászólásod egyes pontjaira reagáltam, legyen...
tehát, legyen realisztikus...
vannak harci papok, úgyhogy nem nagyon magyaráztad meg...:P
a sima mezei mágus eleve nem fog azért teljes vértezetben ott varázsolgatni, mert a mágusok nem éppen bátorságukról híresek...(mondhatsz ellenpéldát, én is ismerek,nyugi, de ez most egy sima mezei mágus ); első pont...hogy jut el a csatába...felhívnám a figyelmedet arra, hogy az egyszerű mezei mágusok fele nem tud lovagolni...ráadásul ha vesztésre áll, könnyedén utolérik...teleportot nem használhat, mivel köztudott, hogy az anyag ilyenkor összesűrűsödik, és a páncél behorpadna...(Yneven ezért még a lovagok is kénytelenek hátrahagyni családi páncélzatukat...), egy teljes vértezetben hadonászó varázslót könnyűszerrel meg lehet gyilkolni; elég mögémenni, aztán elvágni a torkát az illesztésnél.
mégegyszer megismétlem, az UTs piszkos csel képzettség először igenis 100%kal sikerül, és nem, nincsen ellene mentődobás...van különképzetség, amely ezeknek a védelmére lett kitalálva, de ne kérdezd melyik az...az a képzettség csökkenti a százalékot, de be vannak határolva a kasztok, amelyek ezt használhatják.
az übertáp harcosról annyit, hogy annak a szerencsétlen manófattynak nem tudnám elképzelni, hogy 50esnél magasabb támadója legyen, ehhez még ha hozzá is adunk 99et, az 149, egy übertáp harcosnak pedig van minimum 150es védője, mivel a 6os szintű fegyverhasználat ad bőven bónuszokat is...ráadásul a harcosoknak eleve magasab szokott lenni a védőértékük...a dupla 0 külön eset, még a reális világban is vannak véletlenek...mondjuk, mert figyelmetlen...ez sem volt különösebben meggyőző...

(na, boldog vagy? X)))//
 
//"[...]te páncélban kitérsz egy rutinszerűen végrehajtott rúgás elöl"
Átfogalmaznám: Páncélban Rutinszerűen kitér egy rutinszerűen végrehajtott támadás elöl..

Amugy te el szoktad olvasni a reagjaimat Sal? Érdekes olvasmányok, csak ajánlani tudom ;-)
Mert irok szép hosszut, de te egyik pontjára sem reagálsz, csak szajkózod, hogy "Szásszázalék! Szásszázalék! Szásszázalék!"
Tehát még az előző reagom pontjaira várom a cáfolatot.//
 
//hiába tiltakoztok, igenis a piszkos cselnek az első találati esélye száz százalék...de ezek gyengébbek, pl. a tökönrúgástól sebződsz k3 ép-t, és k3 körig vagy harcképtelen...tehát nem überdurva.
azt akarom látni, hogy te páncélban kitérsz egy rutinszerűen végrehajtott rúgás elöl
amúgy is, fölösleges ezen vitatkozni, majd Sonic dönti el, mit csinál, én csak példának vettem a tökönrúgást.
És mégegyszer mondom, a MAGUS Új Tekercseiben van a piszkos csel nevű képzettség, ahol az első 100, azaz 100%kal talál, és NINCS mentődobás. ezt nem KPpazarlásra találták ki.//
 
//Na most akkor milyen szabályrendszert használunk? Ha kötetlen, akkor hozhatom a D20 szabályokat, ott van egy Koncentráció nevű képzettség (sok más hasznos mellett), ami a páncélba történő varázslást teszi lehetővé, csökkentve a páncél varázslatrontási százalékát. Megfelelő szinten, megfelelő páncélban (pl. 2. kézettségszinten, láncingben) 0-ra is redukálhatja. És azt is vedd figylemebe, hogy a csatamágusom nem első szintű, közel 100 éve kalandozik.
A másik: van egy olyan mentődobás, hogy REFLEX. Ez leginkább az ilyen piszkos trükkök ellen hasznos, mint tökönrúgás, homokozás. Szóval az első sem tutira talál be, ha megdobja a megtámadott a mentőt. Persze ilyenkor is van találati esély, mondjuk combon rúgja, de teljesen ki is térhet előle, előnyére fordítva a fellendített lábat. ;)
Szóval döntük el, h milyen szabályrendszerben játszunk... //
 
//Ha nagyon kötözködni akarnék, most felhoznám a varázs teljesvértet viselő papunkat, aki fattyúkardal kűzd mellettünk a csatában, és ha kell, gyógyít. Ha jol emléxem egyéb képességei mellett 10%-ra minimalizálja a varázslatrontást. Mindemellett tegyük fel, h egy sima mezei mágus teljes vérben van. Ugye mozdulni alig tud benne, de ettől még csak szókomponenst igénylő spelleket símán tud castolni (persze csak ha nem ragaszkodsz ahhoz, hogy a lemezvért belülről zavaróan viszhagzik :P). Egyszóval nagyban befolyásolja a vért minősége és a varázslat fajtája annak sikerességét.
Bár a "képzettség" szot jol benéztem "képesség"-re, de mit sem változtat a tényen, hogy nincs az a képesség, ami 100%-os sikerességi biztosságot ad. Hogy magamat ismételjem ismét felhozom a Káosz RPG-t: vagy te egy übertáp harcossal (mondjuk vért nélkül, hogy a páncélvédő dobással ne bonyolítsuk a szitut), akiről már életében is mondák és legendák keringenek, hiszen a létsíkon egyedülálló mesteri precizitással tucc védekezni a fegyvereddel, legyen szó bármily hatalmas ellenfélről. Van az ellenfeled, egy koszos manófatty akit sarokba szorítasz, az meg ilyedtébe felkapja az óvatlanul az asztalon hagyott rövidkardot. Bár a szalonnázóbicskájánál halálosabb fegyvert még nem tartott a kezében a rút teremtmény (egyszoval full suta, képzetlen a rövid kard forgatásában), de még így is van 5% esélye találat bevitelére ellened, az ismert világ legnagyobb mesterére.

Remélem a fenti példát kellőképp kontraztoztam ahhoz hogy megértsd, mi is a még mindig fantasy kereteken belül értett Reális világ.

by: lord :P//
 
//UT=Új Tekercsek; a MAGUS továbbfejlesztett szabályrendszere, amiben 5fokú képzettségrendszer van.
a tökönrúgás, homokszórás, stb. nem képesség, képZETTség...Raptor, a különbséget érzed, ugye?
abban viszont egyetértek, hogy ez nem egészen idevaló, nem fogunk egy kalandfórumot szerepjátékklubbá átalakítani...
úgyhogy amit írtam, annak a végét nem kell figyelembe venni.
a misztikus varázslatrontás DnD...:P; én a realisztikus fantasyvilágról beszéltem. páncélos varázsló nem létezik. a sima varázslóknak semmilyen védelmük nincs, de nekik vannak a védővarázslataik. a csatamágusok szoktak használni bőrmellvértet, de csak azért, mivel nem annyira jártasak a védőmágiában, jelentősen erősebb fizikummal rendelkeznek, így szinte észre sem veszik, és mert a csatamágusok közelharcosok is egyben.
ha jól figyeltem, Caronrod csatamágus(javítsatok ki, ha tévedek), így nagy valószínűséggel van egy bőrmellvértje, páncél szóba sem jöhet.
by: S'almeyna ))//
 
//UT? Bármennyire erölködök, nekem csak az Unreal Tournament ugrik be.. homályosíts fel ó mester :P

Én a realitás szerint néztem az ővalatti rugást (vagyis a Káosz szerepjáték rendszeréhez viszonyítva :P). Ez annyit tesz, hogy mondjuk Caronrod egy szintel képzetlenebbül védekezik, mint ahogy ellenfele támad, vagyis az 65% eséllyel mér csapást rá. Mivel igen kis célpontra támad, ezért Caronrodnak megítélnék ugy +2 védőszintet, vagyis innentől az adott "testrészre" csak 45% eséllyel vihető be csapás. Persze ahhoz, hogy sikeresnek legyen mondható az akció -vagyis a harcképtelenné tétel- meg kell ütni egy minimális sebzésszázalékot, ám azt mondanám -figyelembe véve a hely érzékeny mivoltát- hogy eloegendő 45% alá dobni. Igy azért mindjárt barátságosabb, mint, hogy az első mindenképp talál.
Szép is volna, D&D rendszerben felveszem a harcosommal a Tökönrúgás() és a Szökellő Támadás képességet (igen, képesség), és minden sikeres támadásom után uj célpontra alkalmazhatom a "sokkoló" hatást. A hátamat fedezi egy barbár, aki végig megy utánnam, és lehenteli az összegörnyedt ellenfeleket.

A Homokszórás sem képesség, pusztán az ellenfél Rátermettségétől függ, hogy időben elhajol-e a szórt földanyag elől. Persze itt külön figyelmet érdemel, hogy honnan kerül a homok a harcos kezébe, illetve az ellenfél láthatta-e, amikor a harcos felmarkolta azt.

Fegyver használhatatlanná tétele... hmm.. ezen nem is gondolkoztam.. ez sem képesség, sokkal inkább tanulható jártasság, melyet Lefegyverzésnek hívnak :P

A tereptárgyak használata nem piszkos trükk (az én látásmódom szerint) csupán a józan ész használata. Szintén nem képesség, hanem jártassághoz köthető, melynek neve Taktika.

Most, hogy a fentieket áttekintetted Sal, láthatod, mennyire nem játszik itt a 'képesség' fogalom. A valódi világban -melyet ez a fórum is próbál fantasy elemekkel öimitálni- nem dolgozik képességekkel, csupán jártasságokkal. A jártasságok pedig külömböző szinten sajátíthatóak el, és az ellenük való védekezés is. Az mindenképp durva, h elsőre mindenképp talál a rúgás a 'helyre' valami érdekes képesség által. Akkor következő pariba beteszek egy szárazföldi óriáspolipot, aki meglepetésből ront rátok, és a képességet bitokolva tutibiztosra tökönrugja a parti férfi tagjait.. a példából látható, hogy olyan igenis nem létezik, h képességem van.

Mellesleg -bár nemtom Caronrod milyen mágiát használ- a vértek csak a misztikus mágia rontásának növelik az esélyét. Tehát ha Caronrod nem papi vagy bárdmágiát használ, akkor nem lehet gondja a vértel (max annyi, h lassabban castol benne néhány szegmensel).
Persze ebből a szempontból már a bőrvért is ad 15% rontási esélyt, szal bele lehet kötni ;-)
Minden esetre egy melvért aljára nyugottan lehet fűzve hosszított csataszoknya, ami máris több védelem a semminél.
by: lord//
 
//azt tudod, hogy a páncélnak varázslatrontó hatása van? :P
varázslók max bőrmellvértet hordanak, és mint a nevében is benne van, a mellvért nem megy altestig...
a csatamágusok ezenkívül középszintű harcosoknak szoktak számítani, tehát nem rosszak, de egy tapasztalt harcossal nem érnek fel, ugyanis a harc mellett a mágiát is tanulmányozzák
Raptor, a piszkos csel UTs képzettség, 1. szinten már ismerheti az altestre irányuló rúgást. az első mindig 100%kal talál, az, hogy ugyanazt másodszor is meg tudja csinálni, annak a valószínűsége 1. szinten kb.30%
támadódobás nem kell hozzá, mivel képzettség...csak ha kétszer akarja valki csinálni, kell k100zal dobni, hogy beveszi-e megint.
piszkos csel pl. a fegyver használhatatlanná tevése pl. egy ruhadarabbal, vagy tereptárgyak használata, esetleg homokszórás az ellenfél szemébe.
ezeket egy sima harcos is használhatja, ha nincs meg neki a képzettség, akkor kell támadódobást dobnia, mivel improvizál, nem rutinos. akinek megvan a képzettség, az rutinszerűen használja, a csel első használata biztosan bemegy.
(onnan tudom, hogy felvettem az UTs fejvadászommal a piszkos cselt 2.szinten :P)//
 
//Így van, ha övön aluli rúgással próbálkozna, az neki lenne igen kellemetlen, ugyanis az elfem kezében egy duplapengéjű kard van. Tehát elég csak fűggőleges helyzetbe hozni, rögtön a lába bánná... Arról nem is beszélve, hogy a csatamágus nem szokott csak egy szál köpenybe mászkálni, ergo a páncél ott is véd... ;) Szal ha nem rúgja át a páncélt, akkor szinte(!!) meg sem érezné az elf... //
 
//Ez most mellé Sal :P, nem akartam piszkálni őket, csupán kiváncsi voltam, hátha alkottak egy uj párbajszabályt, mondom le ne maradjak róla.

Én nem számítok igazán M* szakértőnek -főleg távolsági harcba nem- ezt a szerepet meghagyom neked
Bár a tharr-papom időnként saját készítésű méreggel preparált számszeríjjal is dolgozott, de akkor kihasználta azt, hogy a "Nagy Magasaságos Megnevezhetetlen" (vagyis a km) nem figyel oda, és jobb szeretett közelharci támadóértékkel dobni az íjászatra is (mivel abba elég suta volt szerencsétlen).

Mint tiszteletbeli M*szakértő hozzátenném, hogy az ővön aluli rugás célzott támadás (tehát nehezebb eltalálni), és mint férfi, Caronrod életében már kitanulhatta az oda érkező csapások viszonylagos hárítását.//
 
//szálljatok le szegény Sonicról...ez most egy kezdő párbaj...
Raptor, emlékezz vissza, milyen volt Xojertha párbaja Seoth-tal...XDDD
majd megtanulják, hogy lesz a legjobb. inkább próbáljunk meg nekik segíteni.

a szerepjátékkönyvek hasznosak, segítenek realiszikusabbá tenni a játékot, a szintkülönbség szépen meglátszik...

Sonicnak annyi, hogyha a köpeny mágikus, akkor véd a mágiától meg az elemektől, de nem fog fel egy csapást...(általában) a sárkányt pedig nem fogod így 12 perc alatt sem elintézni, ugyanis amint a sárkány megpillantja a kimérát, a levegőbe emelkedett volna, és rátámadt volna, mielőtt Petur felszáll Mountedsky hátára...ha Peturnak szerencséje van, a becsapódáskor leesik, legjobb esetben a fák közé...ha nem, pl. a sárkány felőli oldalán akar felszállni, eredmény-> palacsinta...vagy grillcsirke. ha a másik oldalon, a becsapódáskor leesik, vagy Mountedsky szétlapítja, ahogy az oldalára fordul...
a sárkány nem nézné végig, hogyan akarod lemészárolni...egy tüsszentéssel végez veled...
Sheisa nem fog felugrani az ellenfél fegyverére, ez nem Sailermoon...a fegyver soha az életben nem fogja megtartani, mégha Sheisa mondjuk csak 50 kiló, akkor se.-> a fegyver lesüllyed, Sheisa valszeg elveszti egyensúlyát és hátradől...ezenkívül a fegvyer sztem minimum 1 méter magasan van, ha megtartaná, sem tudna felugrani, kivéve, ha akrobata múltja van...orrbarúgáshoz szintén ajánlom az akrobatát, esetleg egy harcművészt, aki simán rugdal fejmagasságban. egy egyszerű harcos nem fog ilyen laza lenni...ez most minden szerepjátékkönyv nélkül van.
most jön a szerepjátékos része. a dobótőr okés, ha Sheisa elég gyors, hármat dobhat egy szegmens alatt...a dobótőr célzóértékre megy, ha jó a célzóértéke Sheisának, Caronrodot el fogja találni...nézzük csak. Caronrod lehet egy pár méterre, ez ad egy-két pontot a védőértékére...szemben állsz vele, az is csak pár pont...még ha támadóértékkel is dobod, valszeg eltalálod, mivel jó célpontot nyújt...k100zal kéne dobni. utána viszont, amikor fegyvert rántasz, csak egyet támadhatsz majd vele, amíg előrántja...megrúghatod egy kellemetlenebb helyen, az piszkos cselnek számít, és könnyű elsajátítani, Sheisa nagy valószínűséggel ismerheti. a dobótőrt ez esetben ki kell hagynod, de Caronrod egy-két körre harcképtelenné van téve...

te is mondj valamit Raptor, mi vagyunk a MAGUS-szakértők :P//
 
//Kérdezd Sonicot, én csak alkalmazkodom hozzá... //
 
//Most saját párbajrendszerben toljátok? Ha igen ismertetnéd a szabályokat?//
 
  ... | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.