Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tűzmágia
Küldd el képeslapként!
Talán a sors fintora, hogy a Túlélők Földjén a dornodoni tűzvihar pusztításából született civilizáció épp a tűz szférájának varázslatait tárta fel, és aknázta ki a leginkább. Korunkban érezhetően a tűzmágia birtoklása bír a legjelentősebb hatalommal.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (9)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)

További témák...

2024-06-06 10:30:00 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Az szép!
 
két szabálylap?
 
De azt is fel kell húzni...
Ődi bölcsesség + Hálócsapda?
 
most jelent meg egy jó 2 vp-s (asszem) UR ami a keresés problemet megoldja
 
én se akartam drágítani alapból hanem megenni a manáját..
 
Az én verzióm nem drágít olyan naghyon sokat...
 
nem kell anyit drágítani mert át megy a deck erdőbe...
 
Tegnap kipróbáltam a dekkem haverok között. Hát nem örültek neki. A kontrollt volt nehezebb megverni, de az első vesztett meccs után kétszer is felhúztam az affinitást és így már a második körben lent volt egy (mindkétszer én kezdtem, 1 Vp-ből meg nem lehet counterelni ). Annak már nem örült, hát még mikor lejött a halandó és hiei ellentámadása + jelzőt pakolt rá, és még sikeresen letettem két felfelét is.

A villámdekk két meccs alatt nem bírt lesebezni rajtam 20 Ép-t, az nem okozott gondot. (nem volt counterje, de antimágikus raksizott).

Összességében jól kezdett a dekk, bár még kell neki változtatás. Először is valami keresés
 
Cselvetésem nincs, és nem is tok szereni

Zöld meg nálam nem fér be. Meg minek annyira drágítani, ha lentvan 2 lejtő, meg 2 affinitás az már +4-8 Vp laponként...
 
hát nemtom sztem ha drágítunk akkor már minél több lappal drágítsunk.Ragacsos iszappolip,iszapmester,túlnyomás,bánatos teknős zöldből,
agyzavarás,éfaon,asylux,asylux átka kékből
cselvetés sárgából
a többi counter meg ölés
 
Nah de ha kijön...
Meg a két mana annyira nem sok, és ő sem fog annyira counterelgetni a háló miatt...
 
de az affinitással az a baj hogy kulcslap és ha nem jön ki akkor nem ér semmit hogy 2-ért jövő lapokat raksz bele-mert akkor olcsóbb lokat is lehetne rakni bele(erős,malfunkció,gyenge)
 
drágítja.2vp+1nerkon=3.furmányost ne mondom próbálj védőangyalt szerezni.
 
Viszont azok nem kettőért jönnek. Kreációt miért drágítja?
Mert ha drágítja kkor Furmányost teszek bele inkább...
 
energiaspirál nagyongyenge lap.remélem tudod hogy a kreációt drágítja az affinitást.lehet hogy 6ért jönnek az affinitás mellet,de nem lehetnek rosszak:ezer világ őre,thuzad hazaérkezése.energiaspriál helyett inkább védőangyal,de abból 3is.
 
Nah összedobtam egy paklit: (kontroll féle)

Hálócsapda

3 Lélekcsapda (új)
2 Nyugalom
3 timera döntése
3 Rhatt hárítása
3 Hiei ellentámadása
3 Időszaggatás
3 Hópárduc
(3 Manacsapda?)

20 (23)counter

3 Páros affinitás
3 Felfelé a lejtőn
3 Manaválság

9 ellenfél lefogás

3 Életerős halandó
3 Autentikus kreáció
2 Energiaspirál

8 ölés

2 Rughar átka
3 Impulzus
3 Purifikáció
3 Látomás
3 Mélység felfedezése
3 csodafegyver

17 egyéb

Összesen 54 (57) lap.
Vélemény?
 
Hja persze, Lélekcsapda, Manacsapda, Cselvetés...
 
és x-eseket,owooti,hikoltás meg iylesmik
 
Persze hogy használom. Meg 2 Vp-s countereket is, mint pl.: Timera döntése, Agybénítás
Azon gondolkozok, hogy betegyem-e követőnek egy Antimágikus raksit...
 
gondolom azokat is használja am unaloműző is jó
 
persze de akkor ne csak affinitással drágírson hanem felfelé a lejtőnnel is,meg áldozat a holnapért is hsználjon.
 
igaz de be kell számolni hogy a mezőny fele rúnázik a mésik leszarja a hálót(pl molluszk komolyan elgé durva hogy 3dik körre nyert háló melett) szóval szerintemaz extra drágítás jó dolog
 
de az affinitást miért rakod be? a háló úgyis eléggé lelassítja a játékot..
 
Kipróbáltam a Hálócsapdás Tharr paklim...
Hát nem szuperál elég gyorsan, úgyhogy most egy páros affinitásos dekket próbálgatok vele összerakni, ilyen lapokkal: Életerős kalandozó, Egyenlő esélyek, Hópárduc, Ormat, Ügyességpróba...
 
aha nem rossz...akkor túlnyomás is belefér ha megy a sheranos része...meg éfaon,talán agyzavarás,

a counter része tényleg nem volt eléggé átgondolt, a shererannál owooti trükk,békés izoláció,csak az a baj a tekinél h anti-mágiázik.
 
hát a counter szekciót kicsit átnézném a helyedben enni olcsó asztalon maradó lap mellé a preventálás kissé erőtlennek tűnik, meg elég nagy bátorság 3 vps counterekkel nyomni...a moák elég jók, főleg a times-hin diktátor, ha csak 3 lappal kezdesz. a szilmill kapitánynak mit akarsz bedobni? a manapusztítás helyett érdemes lehet áthelyezni a hangsúlyt a drágításokra, a bánatos teknős nagyon jól működik, antimágiázik, ilyesmi...be lehet próbálni a mentális kalapácsot is, nagyon meg tudja fogni az ellenfelet, főleg, hogy a counter plusz 3 vp 3 ÉP alapból rá, amikor épp kell a mana, visszatekered áramlásank
 
oké
benéztem
 
Olvasd el a Molluszkot.
 
mér?
 
Az nehezen.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.