Üdv!
1. A regisztrációs lapon/játékszabályoknál fel van tüntetve, hogy a max. szakértelem (alap+tárgyak) az alapszakértelem másfélszerese lehet. Tehát ha 6-os valami alapból, azt max 9-ig tudod felnövelni. Ahhoz, hogy mind az öt csecsebecse beszámítson a karizmába, 10-re kell felnyomni az alapot.
2. Szinte azonnal jóváírják a pénzt, amit befizetsz (jó, nyilván van banki átfutási idő, ill. behóéknál sem ülnek gép előtt 0-24 óráig, de hamar megvan a jóváírás.) |
Sziasztok!
Kettő kérdésem lenne.
1; A karizma szakértelmem alapból 7-es. Van 3 csillogó lopott fülbevalóm + 5 db csillogó lopott nyakláncom. Ezeket mind magamra öltöm és a karizmám felmegy 10-re(!) Hol marad az 5 plussz pont?
2; Befizetés után mennyi idő a kari aktiválása?
Előre is köszi!
Üdv. |
Már megyek a 4. zónába is.
Ott is van a házam. |
Sziasztok!
A helyreállítás egésszégesebb, és be lehet rakni egy varilistába. Ha így akarsz tápolni, akkor platina amulettek és rengeteg + IQ-s tárgy kell, ha meditálásra adod a fejed, akkor is kell az a +IQ, de nem javaslom.
Picike |
Üdv Mindenki!
Tökéletesen egyetértek Taingir barátommal. Nem éri meg a meditálás. A mágia úgyis nőni fog, mint a bolondgomba, sokkal gyorsabban mint a fegyverszaki. Azonban másik lehetőség a csodakútba dobált arany, mert előfordul, hogy a csodakút feltölti a vp-t (azonban ezt sem javaslom). Ha végképp nem tudlak lebeszélni, akkor viszont a helyreállítást nyomd Ogur helyett.
Lord Cormacc |
Üdv!
A salétromos falakhoz nem igazán értek, úgyhogy abban nem tudok segíteni , viszont a mágiához hozzászólnék. ![](pic/smiley/smile.gif)
Szóval. kb. 31. mágia szintig nagyon jól fog nőni. Ha már mindenképp tápolni akarsz rá, inkább használj helyreállítás varit, az működik akkor is, ha nincs is mit eltávolítani, az ogurozással meg csökken a tárgy értéke, + macerás állandóan keresgélni. Egyébként szvsz nem éri meg az energiát elb@szni arra, hogy "poénból" meditálgass, de te tudod. Fog az nőni magától is, mint a gomba.
Ja, ha ellenállhatatlan vágyat érzel a mágia tápolására, és úgy érzed a pénz nem számít, akkor vásárold fel a bolt manaital készletét, és rúgjál be belőle Istenesen. Hascsikarásod lesz utána pár napig, de tisztelni fognak a szörnyek a varázstudásod miatt. ![](pic/smiley/biggrin.gif)
T |
Hi all!
A nagy kombo!![](pic/smiley/smile.gif)
Lehet az,hogy 15os magianal minden elkoltott varazspont egy fejlesztesi ponttal egyenerteku?Mertakkor ha meditalok(10+5targybol) es csak csupaszitok egy napnyi energiabol,siman no egyet a magiam,nem?marmint 10k varazsponot elnyomok,akkor megno eggyel?Nem?Naponta,ha gyozom targykkal.pl nyilvesszokkel.
Varom a reakciot.
Tundoklo Kispufi
Ui.:Esetleg varom a segitseget vizesedo/saletromos fal boltives burkolasara vonatkozolag is,de ez egy masik tortenet![](pic/smiley/smile.gif) |
Hy!
Az összejön pár nap alatt.
Ezek szerint a 3. z-ben nyomod. Mikor jössz nyomulni a 4. zónába? ![](pic/smiley/smile.gif)
Tairngir |
akkor már csak röpke 100000 fp kell... |
Üdv!
Ajánlom figyelmedbe a 'Minden amit tudnod kell a KF-ről!' fórum írásait. Az elején rengeteg információ van a játékról!
Egyébként 26os fegyverszakértelemmel lehet 4x támadni jobb kézzel, de erre legkorábban a 4. zónában van szükség és lehetőség.
Az azonos sebzésért a fegyverek szórása a felelős, de véges sok mintavételezésnél a durmitbuzogánynak jobban kell sebeznie ugyanazon a szörnyön. A sebzésbe a fegyver sebzésén kívül az erőd, sebzés bónuszok, szörny vastagbőre valamint a találat számossága is beleszámít.
T |
Ha el futsz egy szörny elől, akkor félelem aurája van. Ez ellen magas IQ-val és szerencsével lehet védekezni. Próbálj meg ráöltözni.
T |
Ugyanis:Támadod a sunyi orgyilkost. Nekirontasz ellenfelednek a démonpallost használva. Vámpirizálsz (4 életpontot gyógyultál). (3 támadással 92 életpontot sebeztél)
2:Erôsen figyelve a roppant démonvadászt, nekirontasz. Megcsapod a durmitbuzogánnyal. (3 támadással 93 életpontot sebeztél) |
Minden szörnynél kb.
Mekkora szaki kell a 4 támadáshoz??? |
Üdv!
Olyan problémám van, hogy a züllött törpéktöl elfutok csata közben. Ez mitől lehet? Kicsi az Iq-m (97)? Vagy mit kell tennem? |
Ez rendszeresen előfordult nálad, vagy csak egyedi jelenség? |
Líthas, ifjú emberek!
Egy tanács: Nagyon sok fenőkövet halmozz fel, mert elég rendesen kopik a drága, és valóban nincs másik balkezes boxer. |
Köszi a választ, valószínűleg az lehet a baj, hogy a pusztakezes harc nem konkrét fegyverszakértelem. Balkezes fegyvereket (rövidkard, harci kalapács)próbáltam a bal kezébe adni, de nem oda vette fel őket. Azt hiszem, az zavart össze, hogy a boxereket az ütőfegyverek között tünteti fel, viszont azokhoz valóban nem ütőfegyver szaki kell, hanem pusztakezes harc. De jó tudni, hogy létezik balkezes boxer is, igyekszik majd a szerzetesem kiérdemelni. Addig meg nyomja a csupasz öklével. |
Mekkora erő kell 100-on felüli sebzéshez?
durmitbuzogánnyal(3d8+3) 25-ös ütöfegyverrel?
A Démon pallossal(2d10+) sebeztem ugyanannyit mint a durmitbuzogánnyal.Ez miért van? |
Itt valamit valóban nagyon benéztem, pardon! |
Valószínűleg az lehet a baj, hogy sima boxert akarsz beletenni a kezébe. De azok csak jobbkezesek. Szerzetesem hallott olyan legendát, hogy egyetlen olyan boxer létezik, amit bal kézbe lehet venni, és faja/kasztja épületében adják, hogyha méltó lesz rá. (Érthetőbben: a 3. zóna faj/kaszt épületének jutalomtárgya a Shulud(?) boxer). Nem pusztakezest kell fejleszteni 11-re, és réztőrt be tudsz fogni vele. Mondjuk inkább quwarg mágustőrt. Szerzetesem így tett. |
Wow, viszont most vettem észre, hogy fegyver nélkül sebez a puszta öklével. ![](pic/smiley/smile.gif) |
Sziasztok,
törpe szerzetesem 11-es pusztakezes harc szakértelemmel, 4-es balkezes szakértelemmel rendelkezik, rangja 6. Ennek ellenére nem sikerült a bal kezébe fegyvert adnom, mindig leteszi a jobb kezében lévőt, fegyvertípustól függetlenül...se harcikalapács, se rövidkard, a kis butus mindent jobb kézbe vesz. Próbáltam letenni a pajzsot, hátha attól rájön, hova kell felvennie a második fegyvert (ott az üres kezed, vedd fel szépen)...de nem. A félóriás barbáromnál semmi problémám nem volt a balkezes fegyverfelvétellel. Tudna vki segíteni, mi lehet a probléma? Köszi előre is! |
Szia!
Szerintem nem. Ha jól emlékszem a 16. küldi végén új csodabazár képességeket lehet vásárolni.
Lord Cormacc |
Szia!
Ezeket a képességeket véleményem szerint legalább a 3. zónában tudod csak fejleszteni. Vannak képességek, amiket csak magasabb zóna Akadémiája tud fejleszteni.
Lord Cormacc |
A 4. zónában szerezhetőek új faji/kasztos képességek??? Esetleg az ötödikben? |
Hali -
Magus karakterem 11. szintu, megkapta a magia erosites es koncentralas szakertelmeket. Mindketto 5-os (piros), de az akademian nem mutatkoznak a fejlesztheto szakertelmek kozott.
Mi a gond? A tobbi szakertelemmel nincs ilyen problemam. Probaltam Armingtonban es Quistvachban is.
Koszi:
Simon |
Kösz a segítséget! Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezeket én is olvastam anno, csak már rég elfelejtettem, hogy mit írtak, és most meg nem gondoltam, hogy enyire egyszerű/nyilvánvaló a megoldás.
A pusztulás kesztyű azon hatása, miszerint "Amikor viseled nagyobb eséllyel találsz varázstárgyakat.", szerinted ekvivalens a kincskereső hatással? (Tudom, hogy van olyan hatása is, ami szörnyek spec tárgyainak a találásának növeli az esélyét, de a kettő hatás lehet egymástól független, ezért a kérdés.) Szerintem van +kincskeresés hatása és egy spéci hatás (speciális bővített kincsker) spéci tárgyakra. Minél tovább gondolkozok rajta, annál inkább így gondolom.
Az algoritmus szempontjából is így tudom elképzelni, azaz hogy a mezei kincsker metódusnál letiltottak tárgyakat (egy kategorizáló flat alapján), míg a kesztyű vélhetően az (eredeti) absztrakt metódusnak (esetleg osztálynak) egy másik implementációját használja, mely mondjuk így, magasabb szintű flat kategóriát is "kezel". Tehát magyarul a kincsker kibővített változata. Persze úgy is csinálhatták, hogy meghívja a kincsker metódust, + egy másik spéci metódust, de szebb megoldás az újrahasznosítás. Mondjuk a végeredmény tekintetében, teljesen mindegy hogy csinálták.
Aki számára nem volt érthető a fenti gondolatmenet, attól elnézést kérek, hogy raboltam a drága idejét, és foglalta az eszmefuttatásom a helyet az oldalon.
Tairngir |
Olvasd el figyelmesen az aranykereses enciklopediajat. Hogy ne kelljen keresned, bevagom ide:
"Aranykeresés
A képesség megnöveli a szörnyeknl található pénz mennyiségét. Hatás: ha a szörnél van pénz, akkor képesség szint * 10 százalékkal többet lehet nála találni. Ha nincs nála pénz, akkor is lesz nála 1 ezüst. Hatóidő: képesség szint * 6 perc."
Az elso mondatot elolvasva rajohetsz, hogy miert is nem talalsz a ladakban tobb aranyat! ;)
A kincskereso itallal kapcsolatban nem igazan tudok sajat tapasztalatot mondani, mert nem vittem tulzasba a hasznalatat ladanyitogatas kozben, DE a kek kincsker ital enciklopediajat elolvasva, talan valaszt kaphatsz a kerdesedre:
"kék kincskereső ital
Mindig elkerül a szerencse, amikor a kincsesládákban kotorászol? A kincskereső ital segíthet rajtad!"
Szoval azt viszont - ez alapjan - el tudom kepzelni, hogy a ladakra hat a kincsker ital.
Kincsker ital hatasara nem fox jobb targyakat talalni csak kozvetve, ugyanis nem a talalt targyak minoseget, hanem a mennyiseget noveli meg. Tehat a tobb varazstargybol adodoan nagyobb az esely valami jobb darabra.
Remelem segitettem!
Q |
Valoszinuleg azert tunt ugy, hogy kevesbe kopik, mert nem azt talaltak el! ![](pic/smiley/smile.gif)
Tegnap lepegettem megint egy kicsit es nagyon jol lattam erre a peldat: egyik alkalommal a cserzett mokaszinomat kb 20 szorny utan fennem kellett, majd utana legalabb 300 szornyig nem. Kozben semmi sem valtozott, se a felszereles, se az ellenfelek. Egyszeruen mast utottek a mobok eme becses labbeli helyett.
Valamint - ahogy Lord baratom is mondta - az sem mind1 mekkora pofonokat kap az ember az ellenfeleitol, es volt e olyan koztuk, amelyik rendelkezik specialis targypusztito vegtaggal vagy kepesseggel.
Q | Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|