Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Görényteknőc
Küldd el képeslapként!
"Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját." - esemény a ryuku hajóroncsok felé tartva
Nézz szét a galériában!
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Titanitdukát aukció - 2024. nyár
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)
TF help (6657)
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)

További témák...

2024-07-01 11:18:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
Én tegnap tomboltam, és vami miatt (első szintű a skill) 6 csatába mindig eltaláltam az ellenfelet!3 bátorságpróba gyógyítás nélkül ) ja ,meg 1 érdekes bug: gyógyítás 1 cselekvésért: lett 147.5 HP-m )))
 
Ez igaz. Viszont 2-es, 3-as szinten két szintlépés között belefér, hogy csak tombolással bátorságpróbázol.
 
Örökké nem használhatsz tombolást. Tombolás nélkül volt már aki legyőzte?
 
Hát, eléggé valóságosnak tűnik, egy szilmill végzetharcos!
A te reflexeid a gyengébbek.
A szilmill végzetharcos apró fegyverével nem talált.
Lesújtasz. 30 sebzést kapott.
A szilmill végzetharcos rád veti magát. 24 ép-t vesztesz.
Lesújtasz. 35 ép sebzés.
A szilmill végzetharcos melléütött!
Odacsapsz. 34 pontnyit sebződött.
A szilmill végzetharcos melléütött!
Kritikus ütés: Odacsapsz. 61 sebpontot kapott.
428 tapasztalati pontot kaptál!

Ezért kell tombolással menni a bátorságpróbákra
 
Milyen szilmill-t látsz felsorolva??? Szemüveged az alsó polcon.
 
Melyik szilmill-t nem verted le?
Verkatona, vagy parancsnok?
 
Nem hiszem,hogy a koncentráció a szintlépésnél bele számítana a kapot Ép-be. Ekkora tápot nem adnak.

20.szint-bátorságpróba 18
ízeltlábú gnat
vámpír kutató 204
éjtündér parancsnok 224
kyorg jós 184
amorf életszívó 207
minotaurusz boszorkánymester 274
kegyetlen rémfelügyelő 284
nagyobb földelementál 226
sárkány teknős 232
démoni unikornis 228
vénségesen vén ork 304
ében élősködő 233
szilmill végzetharcos
borzalmas idol 226
sivatagi gigász féreg 240

Persze a szilmillt megint nem verte még le senki. Tudjuk Miklós ez így jó. Csak azt nem értem miért nem ér az ilyen lény több Tp-t!!!!!!!
Ha csatákat másoltok be, húzátok össze a sorokat.Ne legyenek képernyő hosszúak.
 
Gracca!

Reméljük a továbbiakban is ilyen szerencséd lesz!
 
Ez volt az első két kalandom... mindkettő 4 aranyas és a legelsőben rögtön rézkalapács Törpként persze...

Egy kereskedőkaraván kíséretének tagja vagy. A karaván a gyors és kényelmes, ámde veszedelmes Aranyúton halad. Nem is az a kérdés, éri-e támadás a karavánt, hanem az, hogy mikor. Két napja utaztok, amikor a támadás bekövetkezik. Azonban nem rablók, hanem kiéhezett szörnyek támadnak rátok. A te ellenfeled egy háromlábú trim!

Te voltál a lassabb...

A háromlábú trim csápjával támad. 3 sebpontot vesztesz.

Csapásod betalált, 6 ép-t vesztett.

A háromlábú trim sikeresen eltalált! 1 ép-t sebez rajtad.

Ellenfeled félrehajolt.

A háromlábú trim támadását könnyen elkerülöd.

Találtál, 6 sebzést kapott.


3 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy rézkalapács!
Szerencsére a hátralevő úton nem történik újabb rajtaütés. A kereskedők bőségesen fizetnek védelmezőiknek. Jutalmad 4 arany!


A kristálytemplom csodálatos emlékmű az ezeréves múltból. Az épületre vigyázó szerzetesek most a segítségedet kérik. Egy fenevad beszennyezte a kristálytemplomát, zsákmányát nap mint nap oda vonszolja, és ott fogyasztja el, és már több szobrot összetört. A megbízást rögvest elfogadod. Nem kell sokáig várakozni. A szörny érkeztére a szerzetesek riadtan elbújnak, egyedül kell szembenézned vele. Hiszen ez csak egy háromlábú trim!

Elsőként mozdulsz.

Megütötted, 3 ép-t vesztett.

A háromlábú trim csak köröz körülötted.

Melléütöttél!

A háromlábú trim csápjával támad. 2 ép-t vesztesz.

Odacsapsz. 4 ponttal csökkent az ép-je.

A háromlábú trim csápjával nem talált.

Fegyvered lesújt. 4 életpontnyit sérült.

A háromlábú trim habozik támadni.

Telitaláltat! 3 ponttal csökkent az ép-je.

A háromlábú trim melléütött!

Csapásod betalált, 6 sebpontot kapott.


3 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy rozsdás pajzs!
A szerzetesek boldogok, hogy a szentségtörő lénytől nem kell tartaniuk többé. Jutalmad 4 arany!
 
Megnőnek a tulajdonságaid, mintha tárgyak növelnék.
 
2-es szinten is csak 21-et ad, de 2 körig tart.
 
Megnonek a tulajdonsagaid, vagy csak kiirja, hogy csata alatt +21 lesz?
 
Szintlepeshez idealis!
Es 2. szinten 42-t ad hozza? az mar ubertap lenne...
 
mithril csodafegyver
sebzés: 28 védekezés: +3 erő: +3 egészség: +3 ügyesség: +3 érték: 226 arany
 
hmmm... a barbár 44-es ügyivel és 96-os védelemmel egészen jó...
 
Lurgad kardja
sebzés: 38 támadás: -7% ügyesség: -2 életpont: +15 érték: 154 arany
 
Koncentráció a csata idejére minden tulajdonságra ad +21-et.
20.szint-bátorságpróba 18
ízeltlábú gnat
vámpír kutató 204
éjtündér parancsnok 224
kyorg jós 184
amorf életszívó 207
minotaurusz boszorkánymester 274
kegyetlen rémfelügyelő 284
nagyobb földelementál 226
sárkány teknős 232
démoni unikornis 228
 
Emberek, elmondok egy trükköt, ami nálam eddig nagyon bevált!!!
1, lépés: NE játszatok minden nap, csak úgy hetente 1x, mert így les zrengeteg cselekvésetek.(olyan 100)
2, mindig csak 10 tolvajkulcs, és az aktuális fegyverzeted, valamint néhány kiegészítő tárgy legyen nálad!
Ezzel a módszerrel a templomban 2 cselekvésért lehet gyógyítani max. ra, ami 100ból nem nagy ár.Én már egy ideje így nyomom, 13. szinten vagyok, lassan fejlődök ugyan, de ha kell egy tárgy meg tudom venni.Sok szerencsét!
 
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 166 sebzést kapott.

Ez nemtom, mennyire jó...
 
12. szinten milyen szakértelmet lehet elsajátítani?
 
mert egy on-line játék nem arról szólna, hogy folyamatosan gép előtt ülsz. Pénzt halmozni, meg csak így lehet. A játék jelenlegi állása szerint, meg nekik van előnyük...
 
Persze.
 
De ez akkor örökös ugye?
 
Gyerekek,miért paráztok előre?
Eddíg az új cuccok mindig továbbmentek, megvehetőek voltak a jövetkező szinten is, nem?
A pénzhalmozók is szerettek volna valamit, amire költhetnek. Hát most van. Ez miért baj?
 
bár érdekelné Miklósékat...
 
Hát azzal a módszerrel, amivel a barbáromat viszem, be lehet hozni őket is... annyit lépek csak, amit kibír ép-vel, aztán hanyagolom... legközelebb mikor be tudok lépni, akkor megint.... kicsit lassan megy a dolog, de gyűlik a pénz és a cselekvés nem veszik el... aztán ha van elég tárgy meg pénz, megveszem amit akartam és onnantól mehet a gyorsabb, templomos lépés.... egyébként a barbár egészen jól bírja a gyűrődést 100 fölötti védelemmel és 40 feletti ügyivel...
 
Reméljük,hogy a következő szinten is lesz a boltban azoknak akik most nem tudták mindet megvenni. Ha nem lesz: pech, megint a gazdagok nyertek !! Vagyis,ha nem tudsz 4 óránként játszani véged, a templom miatt. De érdekel ez valakit is???? Szerinted?
 
persze ezek az italok megint azt eredményezik, hogy akinek peches volt és nincs elég pénze mindre, az megint lassulni fog, hogy megvegye őket...
 
érdekes, mióta a barbárommal sikerült összeszednem az ében fókusz árát és eldöntöttem, hogy lelépem azt a majd 100 felgyülemlett cselekvést, úgy szárnyal, hogy csak na.... már 45 cselekvésnél tartok és a pénze meg a tárgyai is csak nőnek.... ja és tudom, hogy nem ez a rekord de azért jól esik kiírni, hogy még ilyet is ütött:

Eltaláltad, 91 ponttal csökkent az ép-je.
 
1 a tudás itala vásárlásakor 6000 aranyat fizettél.
Megiszod a varázsitalt: +1 szakértelempont permanensen.
1 az egészség itala vásárlásakor 4500 aranyat fizettél.
Megiszod a varázsitalt: +1 egészség permanensen.
1 az életerő itala vásárlásakor 4500 aranyat fizettél.
Megiszod a varázsitalt: +5 max. életpont permanensen.
1 az erő itala vásárlásakor 4500 aranyat fizettél.
Megiszod a varázsitalt: +1 erő permanensen.
1 az ügyesség itala vásárlásakor 4500 aranyat fizettél.
Megiszod a varázsitalt: +1 ügyesség permanensen.
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.