Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Quwarg ősmágus
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földjén a manaszint oly magas, hogy még a quwargok - ezek az apró bogarak - egyes egyedei is képesek a varázslásra. Közülök a tapaszaltabbak apró varrótűkből készítenek varázsbotot maguknak. Őket hívják a kalandozók quwarg ősmágusoknak.
Nézz szét a galériában!
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Titanitdukát aukció - 2024. nyár
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)
TF help (6657)
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)

További témák...

2024-06-28 22:58:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ...
Nézet:
//A földrengés óta már támadtam is, sikeresen. Részletkérdés, hogy mágiahasználatra hivatkozva visszagyógyult... Reagban ezt írtad. Szóval még mindig nem értem, mit keresek a 2.-3. körben a földön... De ha ennyire ragaszkodsz hozzá...//

Az elf pengéit teste fölött megsuhintja kb. 30-40 centivel, védve magát a támadástól (a pengék természetéből adódóan csonkolnak, hála a rúnáknak), majd a lendületet kihasználva oldalra gördül, ki a lény hatósugarából, majd felpattan esetleges védekezésre készen.
 
\\Engem meg az frusztrál, hogy nem olvassák el normálisan amit írok! Amikor a mágiafalók megjelentek, földrengést idéztek elő, le van írva, Anarané két farkasának meg még van két köre, hogy ideérjenek! És most reagot, plíz!\\
 
//Lehet, hogy mindenható, de frusztrál, hogy mindenféle eksön nélkül a földre kerül a karim, a barátnőm karija, ráadásul a két farkasa semmivé enyészik... Legyen mindenható, de ne logikátlan. ^____^ //
 
//jaj, hagyd már szegény KMet...
ez az első kalandja...ismered a mondást: ,,A KM mindenható!"-t? ajánlom figyelmetekbe! ;)//
 
//Én leginkább arra lennék kíváncsi, hogy hogyan is kerültem a földre, mert nem találom azt a reagod, ahol ezt írod... És Anarane is... Ráadásul ő hívott két farkast, azokkal mi van? Szal ne kockákkal dobálj, hnem írd le, hogyak kerülünk a földre, és hol van a két farkas. Köszi. //
 
\\Felállni nem tudsz, túl közel van a mágiafaló! Képzeld csak el: egy két és fél méteres karmokkal rendelkező lénnyel harcolsz, és megpróbálsz fölállni... csak képzeld magad elé... Tehát írj egy védekezést a támadásomra, utána felhajthatod a lötyit, és feldarabolhatod! Persze ha akarod, dobhatok egy kockával, hogy a mágiafaló felnyársal-e, miközben feltápászkodsz (és nem mellékesen iszol), vagy halálra röhögi magát... :-DDD\\
 
//No, írtam privátot. Akkor miért is fexek? És mi lett Anaranë két farkasával? És a támadásommal? //
 
\\Ú, azt meg tudom érteni! Egyébként küldd el a listát (5 lötyi, két fegyver, teljes öltözet), és utána megbeszéljük\\
 
//Betegeskedem, bocs. Hétfőtől leszek rendesen. Most inkább arra lennék kíváncsi, hogy hogy kerültem a földre, mikor gyorsító lötyi ivása után nekimentem az Aranét fenyegető mágiafalónak.//
 
\\ Cart látta valaki? Miatta állunk!\\
 
//én is voltam KM...de én olyan radikális eszközökkel éltem, hogy jön az üriási radír, ha nem viselkednek, és végigszánt a kalapon...X)
meg a gigatáp 8as szintű nomád sámán kiegyensúlyozására bevittem egy 6os szintű törpe gladiátort főellenségként, aki a KM fegyverével volt felszerelve...(annak, aki nem tudná...KM fegyvere: KÉ 50, TÉ 100, VÉ sok+végtelen, sebzés 2k6+sok)
de ez még zöldfülű koromban volt...hej, azoka régi szép idők...//
 
//Nem si a msotani esetre mondtam, csak nekem volt olan rossz tapasztalatom, hogy KM voltam és folyton pofáztak, néha hülyeésget is. Nem akartam neked beszólni Bocs.//
 
//figy...nem ismerlek személyesen, így nem tudom, hogy játszol...elmondom, hogy tapasztalt szerepjátékosnak számítok, és hidd el, a KMnek az a jó, ha kijavítják a hibáit, így kiküszöbölheti azokat, és nem követi el mégegyszer...most például már bele fogja számítani, hogy a mágiafalók nem fogják karmaikkal a páncélos egyéneket támadni...ha nem javítanánk ki, abból bátorságot merítene, viszont később hivatkozna erre az esetre, ami egy tapasztalt KMnél azért már égő lenne...//
 
Két napig nem leszek, de legalább lesz ideje Car-nak meg Anaranének küldenie listát, + addig én is gondolkodom, hogy a tőlem telhető legjobb legyen ez a kaland. Találkozunk holnapután (este)!
 
//Értem és tudom, csak annyit mondok, hogy egyrést: az nem jó, ha a JK-k akarják irányítani a kalandot (erre itt nem láttam példát). Másrészt meg egy kezdő KM-nél néha hagyhatjátok, hogy oylanok is megtörténjenek, meik egyébként nem, csak, amíg belejön.//
 
\\ A varázslatokra ugyanaz vonatkozik, mint a sima támadás/védekezésekre: Ha támadsz, akkor egyszerre akár mind is castolhattok rá varázslatot, de ha védekezni akartok varázserővel, akkor egyszerre csak egy mági jöhet létre. Car még nem küldött listát, de ha elküldi, ő jön!\\

A mágiafaló karmaival két oldalról próbálja fernyársalni a fekvő Caronrodot.

\\Merthogy Car ugye fekszik, így elveszítette a kezdeményezést a mágiafaló ellen.\\
 
//valóban nem volt parancsolgatás, ez részemről csak segítség volt...segítettem a KMnek kiajvítani a hibáját...hidd el, attól, hogy ő a KM, meg hogy a KM mindenható, egy karom nem fog átszakítani egy áldott teljesvértezetet, ami mellesleg mithrillből készült...//

Xojertha továbbra is közeledik, már tisztán kivehető a főnix és a mellette szálló szárnyas kígyószerű valami...a következő körben már támadni fognak...
 
//na ez már egyből egy érdekes ötlet Ez mágiára hogy vonatkozik?Most még nem időszerű, de majd írd le ha van időd.//
 
\\huhh, végre valaki velem is van!\\

A mágiafaló Koga rugásától hátraszaltózik majd a földön landol, hason. A vállából csörgedezik a lila vére, miközben fejét fölemeli, és kísértetiesen hörgi:- Ezért meglakolsz!- és a hosszú, karmokkal teli mancsa már közelít is sebesen Koga lábai felé(miután földet ért, természetesen).

\\Koga reagját meg akkor kérem, mikor ismét rákerül a sor. Közben persze valaki beleszólhat, de ha ezt teszi, azzal is számolnia kell, hogyha nem jár sikerrel, a mágiafaló anélkül eléri Kogát, hogy az reagálhatna rá. Egy szörnyre ugyanis egyszerre csak egy ember reagálhat (nem így a támadásoknál).
 
//ez pl. nem volt parancsolgatás, bár szeritnem néha fogadjátok el, amit a KM mond.//
 
//Nem sok az 5 lötty, 2 fegyver + tárgyak? Milyen hosszúra tervezed a kalandot? Msárészt ne hagyd, hogy a JK-k mondajanak emg mindent. Persze a karakterük erejét ők ismerik igazán, de attól még a KM a kalandt teljhatalmú ura. Persze, gyakran van iagzuk, de sose hagyd, hogy ők parancsolgassanak. Amíg segítenek neked, addig jó, de, ha eluralkodnak a KM-en az nem.//
 
//A KI, az egy mindenben jelenlévő energia, amelyet bizonyos személyek, például a harcos szerzetesek, tudnak manipulálni.Segítségével erejüket megnövelhetik igen rövid időszakaszokra, vagy dirket KI támadásokat is használhatnak. (kis KI gömb, stb.) A KI nem olyan mint a mágia, sokkal inkább egy gázhoz tudnám hasonlítani, ami manipulálható.Nem a rúgás volt KI-val erősítve, hanem az elugrás, így a sebességem durván egy Roberto Carlos által meglőtt focilabdáéval vetekszik.//
 
\\Ok, akkor Salmeyna élete is 1,00%\\

A mágiafaló megpróbál alrébbugrani, de a támadás így is eléri, csupán nem a fején, hanem a jobb vállán.

\\Én nem nagyon értek a KÍ képességekhez, így elmondhatnád, hogy a lábad KÍ-erős volt vagy sem, ugyanis ez alapján kell meghatároznom, mi történik veled, és mi a mágiafalókkal. Egy kis terepleírás: tisztás, a nyugati részén egy nagy sziklával, több helyen kis kövek, az ösvény északra vezet, ezt zárja el egy mágiafaló, 1 mágiafaló a földön fekvőkkel küzd, míg egy másik Kogával harcol, a földön fekvők pont a tisztás közepén helyezkednek el, Koga, Salmeyna, Xojertha, pedig a az északkeleti részen. Xojertha jön!\\
 
//továbbra is tiltakozom... a apenge maga van egy olyan majdnem egy méter...a meghosszabított része csak fény és szent tűz...
a sebzésről annyit, hogy tetőtől talpig egy rúnázott, áldott, mithrill-teljesvértezetben mászkál...a zúzódásoktól ugyan nem véd tökéletesen, de biztosíthatlak, hogy azon karom nem jut át...;)
felszerelés megy//
 
\\Ok, megpróbálom adolgokat így csinálni, de a sorrendet, már meghoztam, legfeljebb a legközelebbi csatába már máshogy írom. A mágiafaló, úgy karcolta meg Salmeynát, hogy utolsó erejével még felnyársalta saját magát, ily módon közelebb kerülve a lovaghoz. Raptortól tanulva küldjetek priviben egy listát: 5 löttyöt, teljes öltözetet, (magyarul több mágikus amulettet nyakláncot stb.) hozhattok, + 1 elsődleges, és 1 másodlagos fegyvert (a másodlagos fegyver előrántásához egy kör kell).\\

A kobuderát észreveszi az egyik mágiafalóés a karmát döfi felé.

\\életszázalékok:
Sheisa:0,01%
Caronrod:1,00%
Anarané:1,00%
Salmeyna:98,9%
Koga:1,00%
Xojertha: 1,00%\\
 
A kobudera, látván a harci helyzetet, megrohamozza ugyanazt a mágiafalót mint a lovag.Mivel ő előbb ér oda, a mágiafalót biztosan meglepetésként fogja érni a lovag, tapasztalat szerint igen effektív támadása!Koga roham közben felugrik, és megkisérli fejberúgni a szörnyet.
 
//igazán érdekes ez a megkarcolás dolog...nem tudtam, hogy egy mágiafalónak több mint 3méter hosszú karja van...:P
a kezdeményezést sztem még gondold végig...a kobudera támad egész biztosan először, egy szerzetes roppantul gyors...ez kihat a támadásaira is, meg könnyebben kerüli a csapásokat
utána következzenek a harcosok, akik tapasztaltak, és gyorsan reagálnak...
utánuk a lovagok, paplovagok, akik szintén jártasak a harcban, viszont nehéz teljesvértezetben járnak...
az utolsók mindig általában a mágiahasználók, nekik nincs harcban tapasztalatuk, így ők a leglassabbak...

a druidák nagyjából egy lovag reakcióidejével rendelkeznek...konyítanak a harchoz, mágiahsználó voltuk ellenére...főnix-alakban lassabb, a mágiahasználók után jön, griff alakban viszont gyors, a harcossal egyszerre kezd, ha a levegőt hasítja, akkor mindenkit lehagy...olyan 100 fölötti KÉ-t képzelj el...
egy jó fejvadász, pl. Jak rendelkezik egy olyan 50essel...összehasonlításképpen ;)
próbálunk segí5teni neked, ne hagyd magad az olyan okostojásoktól, mint Cody vagy Raptor elbizonytalanítani...XDD//

sok szerencsét a KMkedéshez ;)
 
//értem én. A segítség az, amikor folyton fikázol.
Na pl. pár dolog, ami hazsnos lehet (régebben KM-kedtem egy keveset): először is tervezd elelőre, hogy kb. mit akarsz a kaland során és ne csak hasraütés szerűen találd ki. lgeyen benne valami réndszer. másodszor: jegyezd fel a különféle dolgokat (mana, élet stb). Így a JK-k és te is tudod, hogy hogy álltok nem csak úgy kb. fele éltete van szinten. Harmadszor: írd le a környezetet. Nem ilyen: előugrott a bokorból sárkány legyen, hanem írd le, hogy hogyan jelenek meg, hogy néznek ki és, ami a játék zsmpontjából szintén fontos: hol állnak merre mennek és hasonlók. Mindig tudd, hogy mi hogy van. Negyedszer: előre gondold át a karakterek erejét és kihívások nehézségét. Próbáld úgy összeállítani a nehézségeket, hogy emgoldhatóak legyenek uyan, de ne túl könnyen. Pl. most is 2 mp alatt végeznek az ellenfeleikkel, mert nem megfelelő az erősségük. Na kb. ennyi. Remélem tudtam valamelyest segítesni.
Üdv. deathlord.//
 
\\Ok, igazad van íme a sorrend (ha valakit kihagyok nyugodtan reklamálhat!):

1. Caronrod
2. Anarané
3. Salmeyna
4. Egy kobudera, kinek nevét még nem tudom
5. Xojertha\\

Salmeyna támadása védtelenül éri a mágiafalót, aki utolsó erejével még karcol egyet támadóján, majd végleg kileheli lelkét.
\\Az utolsó karcolásnak köszönhetően Salmeyna egy picit, lelassul, ha szörnnyel párbajozik, autamatikusan elveszti a kezdeményezést. Párbajnak az minősül, mikor mind a szörny, mind Salmeyna elég közel van a támadáshoz, és a pózuk is rendben van (értem ezalatt: egyik sem áll háttal a másiknak, nem fekszik stb).Car és Anarané szintén elvesztik a kezdeményezést, köszönhetően annak, hogy fekszenek. A kobudera jön! Ugy ez már valami olyasféle amit gondoltok? Egyébként légyszi segítsetek, elvégre ez az első kalandom(segítség címén nem azt értem, hogy írjátok meg helyettem a kalandot)...\\
 
//hm...a warcraft világán lehet...de a Worlukon S'almeyna a leghatalmasabb, és lesöpri a te piti kis Halálszárnyadat! ;)
S'almeyna egész életében csatasárkányokkal küzdött...;)

S'almeyna, az elf paplovag támadása:
megrohamozza az egyik mágiafalót, de már jó pár méterrel előtte suhint egyet...úgy tűnik, mintha csak az erejét fitogtatná...ám a kard hirtelen megnyúlik, és a 4méteres kard éppen kettészelné a mágiafalót...
ez meglepetésszerű támadásnak nyilvánul, ha a szörny fogadni akarná a támadást, csak másodpercekkel későbbre időzítené a védelmét...így ez felkészületlenül éri...plussz a MF fegyverhasználat, rúnázás, szent tűz...nem sok túlélési esélyt látok a mágiafaló számára...;) egy démonirtóval hozta össze a sors...;)
a csapás után rögtön rátámad a következőre, szintén a 4méteres lángcsóvával...a szent tűz elnyelése nem túl egészséges, ezt azért elárulom...;)//
 
  ... | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.