Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Hány darabos asztali Puzzle a kedvenced? (33)
Melyik képből legyen puzzle... (45)
Hány darabos internetes puzzle a legjobb? (34)
Hatalom Kártyái Puzzle (97)
Elindult ingyenes, internetes puzzle játékunk! (21)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ...
Nézet:
//A földrengés óta már támadtam is, sikeresen. Részletkérdés, hogy mágiahasználatra hivatkozva visszagyógyult... Reagban ezt írtad. Szóval még mindig nem értem, mit keresek a 2.-3. körben a földön... De ha ennyire ragaszkodsz hozzá...//

Az elf pengéit teste fölött megsuhintja kb. 30-40 centivel, védve magát a támadástól (a pengék természetéből adódóan csonkolnak, hála a rúnáknak), majd a lendületet kihasználva oldalra gördül, ki a lény hatósugarából, majd felpattan esetleges védekezésre készen.
 
\\Engem meg az frusztrál, hogy nem olvassák el normálisan amit írok! Amikor a mágiafalók megjelentek, földrengést idéztek elő, le van írva, Anarané két farkasának meg még van két köre, hogy ideérjenek! És most reagot, plíz!\\
 
//Lehet, hogy mindenható, de frusztrál, hogy mindenféle eksön nélkül a földre kerül a karim, a barátnőm karija, ráadásul a két farkasa semmivé enyészik... Legyen mindenható, de ne logikátlan. ^____^ //
 
//jaj, hagyd már szegény KMet...
ez az első kalandja...ismered a mondást: ,,A KM mindenható!"-t? ajánlom figyelmetekbe! ;)//
 
//Én leginkább arra lennék kíváncsi, hogy hogyan is kerültem a földre, mert nem találom azt a reagod, ahol ezt írod... És Anarane is... Ráadásul ő hívott két farkast, azokkal mi van? Szal ne kockákkal dobálj, hnem írd le, hogyak kerülünk a földre, és hol van a két farkas. Köszi. //
 
\\Felállni nem tudsz, túl közel van a mágiafaló! Képzeld csak el: egy két és fél méteres karmokkal rendelkező lénnyel harcolsz, és megpróbálsz fölállni... csak képzeld magad elé... Tehát írj egy védekezést a támadásomra, utána felhajthatod a lötyit, és feldarabolhatod! Persze ha akarod, dobhatok egy kockával, hogy a mágiafaló felnyársal-e, miközben feltápászkodsz (és nem mellékesen iszol), vagy halálra röhögi magát... :-DDD\\
 
//No, írtam privátot. Akkor miért is fexek? És mi lett Anaranë két farkasával? És a támadásommal? //
 
\\Ú, azt meg tudom érteni! Egyébként küldd el a listát (5 lötyi, két fegyver, teljes öltözet), és utána megbeszéljük\\
 
//Betegeskedem, bocs. Hétfőtől leszek rendesen. Most inkább arra lennék kíváncsi, hogy hogy kerültem a földre, mikor gyorsító lötyi ivása után nekimentem az Aranét fenyegető mágiafalónak.//
 
\\ Cart látta valaki? Miatta állunk!\\
 
//én is voltam KM...de én olyan radikális eszközökkel éltem, hogy jön az üriási radír, ha nem viselkednek, és végigszánt a kalapon...X)
meg a gigatáp 8as szintű nomád sámán kiegyensúlyozására bevittem egy 6os szintű törpe gladiátort főellenségként, aki a KM fegyverével volt felszerelve...(annak, aki nem tudná...KM fegyvere: KÉ 50, TÉ 100, VÉ sok+végtelen, sebzés 2k6+sok)
de ez még zöldfülű koromban volt...hej, azoka régi szép idők...//
 
//Nem si a msotani esetre mondtam, csak nekem volt olan rossz tapasztalatom, hogy KM voltam és folyton pofáztak, néha hülyeésget is. Nem akartam neked beszólni Bocs.//
 
//figy...nem ismerlek személyesen, így nem tudom, hogy játszol...elmondom, hogy tapasztalt szerepjátékosnak számítok, és hidd el, a KMnek az a jó, ha kijavítják a hibáit, így kiküszöbölheti azokat, és nem követi el mégegyszer...most például már bele fogja számítani, hogy a mágiafalók nem fogják karmaikkal a páncélos egyéneket támadni...ha nem javítanánk ki, abból bátorságot merítene, viszont később hivatkozna erre az esetre, ami egy tapasztalt KMnél azért már égő lenne...//
 
Két napig nem leszek, de legalább lesz ideje Car-nak meg Anaranének küldenie listát, + addig én is gondolkodom, hogy a tőlem telhető legjobb legyen ez a kaland. Találkozunk holnapután (este)!
 
//Értem és tudom, csak annyit mondok, hogy egyrést: az nem jó, ha a JK-k akarják irányítani a kalandot (erre itt nem láttam példát). Másrészt meg egy kezdő KM-nél néha hagyhatjátok, hogy oylanok is megtörténjenek, meik egyébként nem, csak, amíg belejön.//
 
\\ A varázslatokra ugyanaz vonatkozik, mint a sima támadás/védekezésekre: Ha támadsz, akkor egyszerre akár mind is castolhattok rá varázslatot, de ha védekezni akartok varázserővel, akkor egyszerre csak egy mági jöhet létre. Car még nem küldött listát, de ha elküldi, ő jön!\\

A mágiafaló karmaival két oldalról próbálja fernyársalni a fekvő Caronrodot.

\\Merthogy Car ugye fekszik, így elveszítette a kezdeményezést a mágiafaló ellen.\\
 
//valóban nem volt parancsolgatás, ez részemről csak segítség volt...segítettem a KMnek kiajvítani a hibáját...hidd el, attól, hogy ő a KM, meg hogy a KM mindenható, egy karom nem fog átszakítani egy áldott teljesvértezetet, ami mellesleg mithrillből készült...//

Xojertha továbbra is közeledik, már tisztán kivehető a főnix és a mellette szálló szárnyas kígyószerű valami...a következő körben már támadni fognak...
 
//na ez már egyből egy érdekes ötlet Ez mágiára hogy vonatkozik?Most még nem időszerű, de majd írd le ha van időd.//
 
\\huhh, végre valaki velem is van!\\

A mágiafaló Koga rugásától hátraszaltózik majd a földön landol, hason. A vállából csörgedezik a lila vére, miközben fejét fölemeli, és kísértetiesen hörgi:- Ezért meglakolsz!- és a hosszú, karmokkal teli mancsa már közelít is sebesen Koga lábai felé(miután földet ért, természetesen).

\\Koga reagját meg akkor kérem, mikor ismét rákerül a sor. Közben persze valaki beleszólhat, de ha ezt teszi, azzal is számolnia kell, hogyha nem jár sikerrel, a mágiafaló anélkül eléri Kogát, hogy az reagálhatna rá. Egy szörnyre ugyanis egyszerre csak egy ember reagálhat (nem így a támadásoknál).
 
//ez pl. nem volt parancsolgatás, bár szeritnem néha fogadjátok el, amit a KM mond.//
 
//Nem sok az 5 lötty, 2 fegyver + tárgyak? Milyen hosszúra tervezed a kalandot? Msárészt ne hagyd, hogy a JK-k mondajanak emg mindent. Persze a karakterük erejét ők ismerik igazán, de attól még a KM a kalandt teljhatalmú ura. Persze, gyakran van iagzuk, de sose hagyd, hogy ők parancsolgassanak. Amíg segítenek neked, addig jó, de, ha eluralkodnak a KM-en az nem.//
 
//A KI, az egy mindenben jelenlévő energia, amelyet bizonyos személyek, például a harcos szerzetesek, tudnak manipulálni.Segítségével erejüket megnövelhetik igen rövid időszakaszokra, vagy dirket KI támadásokat is használhatnak. (kis KI gömb, stb.) A KI nem olyan mint a mágia, sokkal inkább egy gázhoz tudnám hasonlítani, ami manipulálható.Nem a rúgás volt KI-val erősítve, hanem az elugrás, így a sebességem durván egy Roberto Carlos által meglőtt focilabdáéval vetekszik.//
 
\\Ok, akkor Salmeyna élete is 1,00%\\

A mágiafaló megpróbál alrébbugrani, de a támadás így is eléri, csupán nem a fején, hanem a jobb vállán.

\\Én nem nagyon értek a KÍ képességekhez, így elmondhatnád, hogy a lábad KÍ-erős volt vagy sem, ugyanis ez alapján kell meghatároznom, mi történik veled, és mi a mágiafalókkal. Egy kis terepleírás: tisztás, a nyugati részén egy nagy sziklával, több helyen kis kövek, az ösvény északra vezet, ezt zárja el egy mágiafaló, 1 mágiafaló a földön fekvőkkel küzd, míg egy másik Kogával harcol, a földön fekvők pont a tisztás közepén helyezkednek el, Koga, Salmeyna, Xojertha, pedig a az északkeleti részen. Xojertha jön!\\
 
//továbbra is tiltakozom... a apenge maga van egy olyan majdnem egy méter...a meghosszabított része csak fény és szent tűz...
a sebzésről annyit, hogy tetőtől talpig egy rúnázott, áldott, mithrill-teljesvértezetben mászkál...a zúzódásoktól ugyan nem véd tökéletesen, de biztosíthatlak, hogy azon karom nem jut át...;)
felszerelés megy//
 
\\Ok, megpróbálom adolgokat így csinálni, de a sorrendet, már meghoztam, legfeljebb a legközelebbi csatába már máshogy írom. A mágiafaló, úgy karcolta meg Salmeynát, hogy utolsó erejével még felnyársalta saját magát, ily módon közelebb kerülve a lovaghoz. Raptortól tanulva küldjetek priviben egy listát: 5 löttyöt, teljes öltözetet, (magyarul több mágikus amulettet nyakláncot stb.) hozhattok, + 1 elsődleges, és 1 másodlagos fegyvert (a másodlagos fegyver előrántásához egy kör kell).\\

A kobuderát észreveszi az egyik mágiafalóés a karmát döfi felé.

\\életszázalékok:
Sheisa:0,01%
Caronrod:1,00%
Anarané:1,00%
Salmeyna:98,9%
Koga:1,00%
Xojertha: 1,00%\\
 
A kobudera, látván a harci helyzetet, megrohamozza ugyanazt a mágiafalót mint a lovag.Mivel ő előbb ér oda, a mágiafalót biztosan meglepetésként fogja érni a lovag, tapasztalat szerint igen effektív támadása!Koga roham közben felugrik, és megkisérli fejberúgni a szörnyet.
 
//igazán érdekes ez a megkarcolás dolog...nem tudtam, hogy egy mágiafalónak több mint 3méter hosszú karja van...:P
a kezdeményezést sztem még gondold végig...a kobudera támad egész biztosan először, egy szerzetes roppantul gyors...ez kihat a támadásaira is, meg könnyebben kerüli a csapásokat
utána következzenek a harcosok, akik tapasztaltak, és gyorsan reagálnak...
utánuk a lovagok, paplovagok, akik szintén jártasak a harcban, viszont nehéz teljesvértezetben járnak...
az utolsók mindig általában a mágiahasználók, nekik nincs harcban tapasztalatuk, így ők a leglassabbak...

a druidák nagyjából egy lovag reakcióidejével rendelkeznek...konyítanak a harchoz, mágiahsználó voltuk ellenére...főnix-alakban lassabb, a mágiahasználók után jön, griff alakban viszont gyors, a harcossal egyszerre kezd, ha a levegőt hasítja, akkor mindenkit lehagy...olyan 100 fölötti KÉ-t képzelj el...
egy jó fejvadász, pl. Jak rendelkezik egy olyan 50essel...összehasonlításképpen ;)
próbálunk segí5teni neked, ne hagyd magad az olyan okostojásoktól, mint Cody vagy Raptor elbizonytalanítani...XDD//

sok szerencsét a KMkedéshez ;)
 
//értem én. A segítség az, amikor folyton fikázol.
Na pl. pár dolog, ami hazsnos lehet (régebben KM-kedtem egy keveset): először is tervezd elelőre, hogy kb. mit akarsz a kaland során és ne csak hasraütés szerűen találd ki. lgeyen benne valami réndszer. másodszor: jegyezd fel a különféle dolgokat (mana, élet stb). Így a JK-k és te is tudod, hogy hogy álltok nem csak úgy kb. fele éltete van szinten. Harmadszor: írd le a környezetet. Nem ilyen: előugrott a bokorból sárkány legyen, hanem írd le, hogy hogyan jelenek meg, hogy néznek ki és, ami a játék zsmpontjából szintén fontos: hol állnak merre mennek és hasonlók. Mindig tudd, hogy mi hogy van. Negyedszer: előre gondold át a karakterek erejét és kihívások nehézségét. Próbáld úgy összeállítani a nehézségeket, hogy emgoldhatóak legyenek uyan, de ne túl könnyen. Pl. most is 2 mp alatt végeznek az ellenfeleikkel, mert nem megfelelő az erősségük. Na kb. ennyi. Remélem tudtam valamelyest segítesni.
Üdv. deathlord.//
 
\\Ok, igazad van íme a sorrend (ha valakit kihagyok nyugodtan reklamálhat!):

1. Caronrod
2. Anarané
3. Salmeyna
4. Egy kobudera, kinek nevét még nem tudom
5. Xojertha\\

Salmeyna támadása védtelenül éri a mágiafalót, aki utolsó erejével még karcol egyet támadóján, majd végleg kileheli lelkét.
\\Az utolsó karcolásnak köszönhetően Salmeyna egy picit, lelassul, ha szörnnyel párbajozik, autamatikusan elveszti a kezdeményezést. Párbajnak az minősül, mikor mind a szörny, mind Salmeyna elég közel van a támadáshoz, és a pózuk is rendben van (értem ezalatt: egyik sem áll háttal a másiknak, nem fekszik stb).Car és Anarané szintén elvesztik a kezdeményezést, köszönhetően annak, hogy fekszenek. A kobudera jön! Ugy ez már valami olyasféle amit gondoltok? Egyébként légyszi segítsetek, elvégre ez az első kalandom(segítség címén nem azt értem, hogy írjátok meg helyettem a kalandot)...\\
 
//hm...a warcraft világán lehet...de a Worlukon S'almeyna a leghatalmasabb, és lesöpri a te piti kis Halálszárnyadat! ;)
S'almeyna egész életében csatasárkányokkal küzdött...;)

S'almeyna, az elf paplovag támadása:
megrohamozza az egyik mágiafalót, de már jó pár méterrel előtte suhint egyet...úgy tűnik, mintha csak az erejét fitogtatná...ám a kard hirtelen megnyúlik, és a 4méteres kard éppen kettészelné a mágiafalót...
ez meglepetésszerű támadásnak nyilvánul, ha a szörny fogadni akarná a támadást, csak másodpercekkel későbbre időzítené a védelmét...így ez felkészületlenül éri...plussz a MF fegyverhasználat, rúnázás, szent tűz...nem sok túlélési esélyt látok a mágiafaló számára...;) egy démonirtóval hozta össze a sors...;)
a csapás után rögtön rátámad a következőre, szintén a 4méteres lángcsóvával...a szent tűz elnyelése nem túl egészséges, ezt azért elárulom...;)//
 
  ... | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.