Ahogy kalandozni indulsz, megpillantasz egy kétségbeesett öregembert. Holmija szanaszét hever a földön. Megszólítod:
- Öregapám, mi történt, segíthetek?
- Jaj, ne is mondd - sopánkodik - elvesztettem a mágikus kulcsot, ami a varázskönyvemet zárja.
Most már te is látod az apró ajtószerű zárat a könyvön. Talán segíthetsz!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A könyv kinyílik, füst száll fel belőle. Az öregapó szája gonosz mosolyra húzódik. A következő pillanatban materializálódik előtted egy nyálkás habzsoló!
Tiéd a kezdeményezés!
Kritikus ütés: Zumm! 204 ép-t vesztett.
518 tapasztalati pontot kaptál!
- Ejnye, apó, ez meg mi volt? - kérdeznéd, de a fickónak és a könyvnek már csak hűlt helyét látod. Nyilvánvalóan, lopta a könyvet, és azt akarta, hogy te süsd ki a védelmező csapdát. Figyelj, hogy legközelebb a jó szíved ne engedje, hogy így beugrassanak!
Elég gyors nagyapó lehetett. |
Istenem ez nem szintfüggö=D lol még szamolgatod.
Az elönye a magasabb szintu kariknak kezdetben a lépésnél kapott hp bonusz
meg a jobb cuccok .Késöbb ezeknek szerepe nem lesz csak annak ki mire fejlesztett. |
5. szintű karakter a 6. ellen, az ugyebár 20% különbség a szintjeik között. 79. szintű a 80. ellen, azt nem vagyok hajlandó kiszámolni, de alig több, mint 1% - ez tehát már nem olyan jelentős differencia. |
És milyen szinttől tud szerinted legyözni egy alacsonyabb szintű egy magasabb szintű karit ?, mert itt az 5. szinten még egyértelműen a nagyobb tp a döntő. Itt az arénában eddig még nem sikerült magasabb szintűt legyözni , akár milyen gyenge fegyverzettel volt is. |
Nincs ilyen funkció, és várhatóan semmilyen fejlesztés em lesz![](pic/smiley/sad.gif) |
Jaja emléxem, jó volt, megy még? |
Régebben volt a Warriors(R) nevü jatek ami nem volt ilyen összetett mint ez de kb ilyen irányu volt ott ha beléptél az arénába akkor kiirta kiket hivhatsz ki de ott 1 embert csak 1szer hivhattál ki per nap.Ja és amint beléptél az arénába te is kihivhatopvá váltál mindenki számára.Nem volt rossz=) |
Biztos igazad van , amit irtál , de azt figyeltem meg , hogy ha azonos szintű ellenfél támad meg akkor nagyából a fegyverzet a döntő , de ha magasabb szintű támad meg akkor szinte kőbunkóval agyonveri a fullosan felfegyverzett és feltuningolt karakteremet , nem tudom ,hogy késöbb is ilyenek az arányok , de a döntő szempont a legtöbb csatánál szerintem a tapasztalati pont. Van itt olyan topik ahol javaslatokat lehet tenni . Pl. a kihívó amikor párbajozik a gép felkinálhatna egy listát az éppen szabad harcosokról csak a név és a szintje lenne mellette . Nála alacsonyabb szintüt nem támadhatna csak azonos vagy magasabb szintűt , de a magasabb szintűt ha sikerül megvernie akkor a magasabb tp-t kapná. |
Szia , igen tetszik , eddig stratégiáztam 2 évig , de túl sok időm köttöte le , ez a szerepjáték érdekes. Sok szint van , viszonylag gyorsan lehet haladni , legalábbis az elején és nem kell sokat foglalkoznom a karakterekkel. |
igen új vagyok.köszi a választ a kérdésemre.és jó a játék! |
Szia.
Igaz nem az enyém de azt mondta Bendi, hogy jol áll.
14-15-ös szintű lehet. Asszem. :PP |
hát nagyábból mind1...
de 5 szintű nem végezhet ki egy 15 szintűt ez olyan mintha egy óriás elé álna egy boblin vagy egy törpe...
ja ás hogy áll minilovag???
de a RANDOM mester a legfőbb mester! |
Minden taktikázásnál, okos tervezésnél nagyobb úr a RANDOM, ő dönti el, hogy ki nyeri a csatákat az arénában. Lehet persze a kedvében járni magas ügyességgel, magas támadás-bónusszal és viszonylag magas védelemmel, de néha megharagszik rád, és agyonveret valami alacsonyabb szintű lúzerrel. Ha elég sokat arénázol, azért működik a statisztika, az nyer gyakrabban, aki a fenti tulajdonságokat tápolja. |
Szia , én új vagyok ebben a játékban még kevés a tapasztalatom , de igazat kell adjak neked , mert a kihivó sokszor gyengébb mind fegyverzetben mind páncélzatban és mégis legyöz. Nem tudom , hogy a gép , hogy keveri a gyözelmeket , mit pontoz , mit nem. |
Sziasztok , valaki megtudná mondani nekem , hogy az arénában mit pontoz a gép ? Mert szerintem véletlen -szerű , hogy ki győz , erősebb karikat is legyözhet egy gyengébb. Szerintetek ? |
Attól, hogy hanyas szintű. Vagyis, hogy mennyi tapasztalatot gyűjtött. Új vagy? Ha igen akkor ÜDV! |
mitől függ az hogy a lényünk milyen hatalmas? |
Az utolsó bekezdés érdekes volt. Ezt már én is tapasztaltam!!! |
Az az érdekes, hogy öcsém nézegette az ügyi szerepét a sebzés nagyságában, és azt mondta, hogy szerinte minél magasabb az ügyi, annál nagyobb sebzéslevonást tapasztalt. Lehet, hogy a kísérleteknél nem figyelte meg a védelemmel való összefüggést is, de ez is egy elmélet ![](pic/smiley/smile.gif)
Én úgy vagyok vele, hogy minden karakteremet ügyire fejlesztem, és öltöztetem, úgyhogy védelem vs. ügyibónuszos tárgy esetén inkább az ügyibónuszt részesítem előnyben. (Az utóbbi időben azért a támadó%-ot is igyekszem növelgetni, mert tapasztalatom szerint az ügyi mellett (!) az is sokat számít a találatoknál)
Amúgy az arénás kihívásoknál többször vettem azt észre, hogy mintha a kihívó fél kicsit előnyben volna. Többször előfordult már, hogy ugyanazzal a karakterrel küzdöttünk meg oda-vissza, ugyanazzal a felszereléssel, és többnyire a kihívó nyert. (tünde vs. tünde és tünde vs. barbár) |
Ez szépen és jól hangzik, de...
A védelemből való sebzéscsökkenés valahogy nem látszódik a magas szintű szörnyek és főleg karakterek ellen; már többen is megemlítették, hogy szerintük a sebzéscsökkenés, -ami itt felezés inkább nem csökkenés- az ügyességgel lehet összefüggésben és én is velük értek egyett, mégha a leírásban más is van. Ezt tapasztalható ha tündér vs nemtündér harcol egymás ellen, akkor nagyon kiélezett helyzett miatt pl törp vagy barbár ritkábban felezi a sebzést, míg a tünde majdnem minden 2. sebzést befelez.
Egyébként a védelem sztem mindenképpen szerepet játszik abban, hogy eltalál a szörny vagy nem, ezt egyrészt tapasztalataim miatt van így, másrészt mi más befolyásolhatná azt hogy eltalálnak-e. És egyébként minden tisztes szerepjátékban a védelem azt a célt szolgálja, hogy kevésbé lehessen eltalálni.
De ha esetleg sikerülne valahonnan megszerezned a csaták pontos képletét és abból kiderülne, hogy nincs igazam, úgy elnézést kérek, de ezt eddig nekünk sajnos nem sikerült kikönyörögnünk sehonnan, semmilyen indokkal.
További jó játékot!! |
VÁLASZ a 2076 os hozzászolasra NICK1!
2004 jul 30adikan regisztraltal ha jol lattam akkor miert nekem kell elmondjam hogy a védelemmel sebzést csökkentesz nem a bekapott találatokat redukálod!!!Istenem vagy en vagyok hulye mert az infot olvasom vagy vmi nagyon el van tolva...
Idézet a VÉDELEM leirasabol:
"Érdemes minden védelmet adó tárgyat a boltból megvenni és magadra húzni. Így a szörnyek kevesebbet sebeznek rajtad. Ezzel könnyen elkerülheted a templombajárást. Így a vesztes csaták is csökkenek, hiszen nem veszítesz annyi ÉP-t és tovább bírod a kûzdelmet"
Ha erdekel még kiskoromban kiprobaltam lvl 3-6 és valoban van értelme meg is mondom hogy nézett ki, ugyan olyan szörny ellen küzdöttem ugyan azon a szinten több csatát is hogy lássam a random ütéseit magas és alacsony védelemnél.4-5 csata a szint akkori legmagasabb védelmet ado tárgyaival valoban csökkentették a bekapott sebzést pár pontal habár mivel védelemre öltöztem ezek után mindig eltaláltak.Azert támaszthatom alá az állitásom mert a karaktereinknek is van egy átlag ütése mint mondjuk a barbáromnak volt átl. 40 szoval ö üthetett 37-43ig de átlagban 40korüliket ütött.Na a szörnyikéknél is van ilyen és ezt tolta el 2-3 pontal.Van-e értelme védelemre öltözni?Ezt mindenkire rábizom de szerintem van és föleg a harcosoknak a tündér az más téma... |
2 hegyü szithaka azt le van rendezve... |
Melyik a jobb:
acélbuzogény: 18 sebzés
vagy
Kígyókard:12 sebzés,+1 védekezés,+5támadás%,
+1 ügysség,+1erő
Várom a válaszokat! |
akkor is egy kőnek megfelelő tp-t kapsz. a másikl nem hat |
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni az mitől van, hogy 1 Kalandozásért 3 cselekvést von le? nektek is vagy csak nekem?! |
de egyébként ha rajta hagyod a kurzort amikor veszed a boltban akkor írja, hogy több tapasztalatkő hatása nem adódik össze!!! |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|