| Lort Con, a hagyományőrző
Követő, epikus
Kedvelt lap: varázslat
S: Ha ellenfeled kijátszik egy lényt, visszavehetsz egy varázslatot a gyűjtődből a kezdebe.
E: Ebben a körben nem dobhatsz lapot anti-mágiának.
Martian hőse
3 vp
Chara-din kalandozó ember, KF, idézés, repül, 1/4
Élet: 4
S: Rakj rá egy életjelzőt: húzz egy lapot, és kör végén kapsz 2 VP-t.
S: Vegyél le róla egy életjelzőt: célpont permanenst tedd a tulajdonosa paklijába fentről a 3-ik lapnak (életkioltó).
S: Vegyél le róla 8 életjelzőt: a játék további részében, ha lapot húzol, egy permanenst a Semmibe küldhetsz (életkioltó).
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.
Nark, a leszármazott
2vp 2 zsz
Dornodon szörny, thargodan KF (4)/4
Élet: 5
S: Rakj rá egy életjelzőt: az ellenfeled megnézi a paklid felső 2 lapját, az egyiket a kezedbe kell adnia (keresés), a másikat a Semmibe kell dobnod.
K: Vegyél le róla egy életjelzőt: Kapsz egy X/X-es láthatatlan leszármazott jelzőt a tartalékodba aktívan. X a játékban lévő leszármazott jelzők száma.
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.
Lávazuhany
3 vp 1 zsz
Dornodon általános ‘tűz’ védekezés, életkioltó.
Ha ‘kötelék’ kijátszhatod azonnali varázslatként is.
Minden lény sebződik 3 ép-t. Azok a lények, amelyeken van életjelző 7 ép-t sebződnek.
Kör végén sebződsz annyit, amennyi lény kikerült a lávazuhanytól. |
Feneketlen Bendő
Szörny
Óriás
Tharr
3 vp
4/4
Nem lehet rá reagálni
Sikeres kijátszása után minden token lap az asztalról a gyűjtőbe kerül, és feneketlen bendő kap annyi +1+1-et ahány lap így a gyűjtőbe került.
"Repetát!!" |
Kő Kövön
1 VP
Dornodon szörny, ork, repül, védekezés, KF
(3)/3
Anti-mágia: 0.
Semlegesítés: permanens.
Kijátszása után az összes nem ork
permanensed a gyűjtőbe kerül,
a forrásra immúnisak is.
"Nem marad!"
- népszerű ork üdvözlési forma. |
Zombi (új)
1 ZSZ
Leah szörny, élőholt, 1 SZK
2/1
1-es regenerálódás. Feltámad.
Ha kikerül a játékból,
rakj egy Zombit a gyűjtődbe.
Fátylat rá!
1VP <1>
Eleniosn bűbáj lapra
Közvetlenül azután is kijátszhatod,
hogy ellenfeled egy forrásával
megsebzett téged vagy egy lényedet,
vagy hatására egy permanensed kikerült
a játékból vagy gazdát cserélt.
Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Ellenfeled húz 1 lapot VAGY kap 1 VP-t.
Mindketten gyógyultok 6 ÉP-t. |
Kavicsdobáló Fred
1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF
K: célpont tárgyról levehetsz egy általad választott jelzőt.
Minden elemi köved +1-et sebez.
Nekronmanta
2 nekron 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt” „szárnyak”
Erre a lapra +1 nekron reagálni.
P1 nekron: rakj célpont gyűjtőből passzívan a tartalékodba egy fix. költségű lényt, aminek IK-ja legfeljebb 1 VP-t tartalmaz.
Trottyogó motyogó
1 VP 1/2 leah szörny/motyogó „élőholt”
Kompenzáció: kapsz egy Motyogó kölyköt.
S dobj egy lapot a kezedből a semmibe: ellenfeled eldob 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe és a következő kézből kijátszott lapja, aminek típusa megegyezik a dobott lapéval: nem jön létre. Több ilyen hatás nem adódik össze.
Xenó zanfaló
1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Semlegesítés: zanszilánkot tartalmazó költségű lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Ellenfeled a zanszilánkot csak VP költésével fizetheti (ez gyűjtőből is működik).
Savfolyam
1 VP leah azonnali
Ellenfeled és minden lénye sebződik 1 ÉP-t, majd vagy előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében a sav szó szerepel VAGY a kör végén húzz egy lapot. |
Zarknod bére
Szabálylap
Ha valaki kijátszik egy lapot,
el kell dobnia a kezében lévő lapokat a gyűjtőbe.
Hátrány: a gyűjtőből nem játszhatsz ki lapot!
Nem használhatsz mellette követőt! |
Bocs, az Őrület tornya megihletett (bár az eredmény nem lett teljesen szofisztikált)
Az őrület tornya
1 Zsz 1 áldozás
Chd építmény, torony, idézés, [+X]
(20)/X
Hátrány: Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből,
forrásra immúnis, nem lehet feláldozni.
Kijátszásakor dobd az összes lapot a kezedből
a Semmibe, X az így eldobott lapok száma.
KX: Nézd meg a paklid felső lapját, ha ez egy
építmény, rakd a játékba, ha nem, a Semmibe.
Közös képesség: X áldozás: Rakd a Tornyot a Semmibe.
"Jajgatnak majd és én kacagok,
Mint ők kacagtak, amikor én jajgattam. - Petőfi"
Ez már jóval szofisztikáltabb :P
Az őrület hegyei
<2>
Chd építmény, rezisztencia, hideg, repül
8
Idézési költségét nem lehet módosítani.
A lapok elvesztik ősmágia képességüket.
Azok a lapok (követők, szabálylapok, helyszínek)
amiknek drágítás képességük van, ezentúl
az eredeti drágítás helyett ugyanennyit
drágítanak nekron költségként.
Rakd a paklid felét a Semmibe (felfelé
kerekíts): Keresd elő az őrület hegyeit. |
Tolvajok fejedelme Dornodon |
A legősibb feltámadása
3 ZSZ
Leah bűbáj, vámpír +2vp
Forrásra immunis.
Kijátszásakor mindenkinek fel kell áldoznia egy nem vámpír lényét.
Késleltetett hatás 1: Mindenki eldob egy nem Leah lapot.
Késleltetett hatás 2: Áldozd fel: Rakj játékba max. 2 lényt célpont gyűjtőkből, kijátszáskori képességeik létrejönnek, majd a max. ép-d megnő 5-el és gyógyulsz 3-at.
A tolvajok fejedelme
1 VP 1 ZSZ
Kalandozó, árnymanó repül KF 2/3
Láthatatlan.
Ha sebzést okoz, nézd meg az ellenfél paklijának felső 3 lapját. Onnan egy lapot vegyél a kezedbe (keresés), a többit rakd a Semmibe.
Suttogó vérfarkas
2 VP [2]
Leah szörny repül 3/3
Kijátszási feltétele, hogy dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K3: Áldozz fel 2 ÉP-t: dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe. Ez a képessége lehet reakció.
K: Ha a gyűjtődben van, áldozz fel 2 ÉP-t: megakadályoz egy semmiző forrást.
Az őrület tornya
2 ZSZ
Chara-din építmény, repül, ősmágia, háló 4 SP
Ha Szellemszolga építette nem lehet rá reagálni.
Nem lehet feláldozni.
Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből.
A paklid felső lapját bármikor megnézheted (keresés), és kijátszhatod onnan, mint ha a kezedben lenne. Az épületeket az ellenfél körében is kijátszhatod.
4 ZSZ: Az őrület tornya a gyűjtőbe kerül. |
Izmos ganüid
2 VP (2)/2 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”
Izom: 3 (de ganüid dobása 1 helyett 2 izom jelzőt ad neki).
S vegyél le róla egy jelzőt: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Ganüid exkavátor
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”
Semlegesítés: max. X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány ganüidet megmutatsz a kezedből (de Ganüid ifjonc mutatása duplán számít).
Áldozd fel és rakd a semmibe: visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.
Giganüid
6-X VP (9)/9 rhatt szörny/ganüid 3 SZK [+2]
X a játékban és gyűjtődben lévő ganüidek száma, de max. 5.
Kijátszásakor húzz egy lapot, gyógyulsz 5 ÉP-t és célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
KX: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
Csendes domb
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szellem jelzőt (1/1 leah szörny/élőholt)
K áldozd fel egy élőholtad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
K ha ellenfeled egy forrása hatott egy élőholtadra: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Korlátlan áramlás
1 VP színtelen azonnali
Előkereshetsz a paklidból egy áramlás képességgel rendelkező lapot.
A kör végén, ha a gyűjtőben van: visszakeverheted a paklidba. |
Éjszakai féreg
1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”
Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izmot, ahány férget újrahasznosítottál vele.
Ha a paklidból, az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a paklidba: tehetsz célpont lényedre egy izom jelzőt.
Managyűjtő féreg
1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2.
Kapsz annyi VP-t, ahány férget újrahasznosítottál vele.
E: visszaveheted a kezedbe.
Fekete féreg (új)
2 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2. Húzz egy lapot!
S: ha a gyűjtődben van, rakd játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: nem áldozhatod fel.
Kisebb pókisten
2 VP 2/5 sheran avatár/pók 1 SZK
3-mas mérgezés.
Kijátszásakor előkereshetsz egy pókot, vagy egy sheran nem lény lapot.
Ha az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő nem sheran lapja nem jön létre.
Xenó paraprotektor
1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot VAGY kapsz annyi Xenó parazitát, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
Xenóid kapnak +1/+1-et és nem hat rájuk ellenfeled olyan forrása, ami nem célozza őket. |
3 Vp Metakáosz (új)
általános -1 reakciódrágítás Chara-din
Ellenfeled egy követője vagy szabálylapja megszűnik.
Ha a paklidban van, a fő fázisodban: S, 3 Vp: a paklid tetejéről dobd egyesével a Semmibe a lapokat, amíg ez a lap nem következik. Ahányszor Chara-din lapot dobsz, ellenfeled sebződik 1-et (de összesen max. 9-et sebződhet így).
Ha a Metakáoszhoz érsz, vedd a kezedbe, és a kör véget ér. |
Motyogó ellenérzés
3 VP Leah azonnali reakció motyogó
Idézési költségét helyettesítheted egy motyogó kézből vagy az asztalról gyűjtőbe dobásával.
Kompenzáció: megakadályozója 15 lapot dob a pakliból a semmibe.
Megakadályoz egy nem Leah lapot.
Ha a gyűjtődbe van, rakd a semmibe:megakadályoz egy semmiző forrást. |
Gyorsított evolúció
1 VP színtelen bűbáj [+1]
Húzz egy lapot!
S 1 ZSZ áldozd fel egy altípussal rendelkező X költségű lényed: a paklidból előkereshetsz és játékba rakhatsz egy max. X költségű lényt, aminek altípusa megegyezik a feláldozottal, de későbbi kiadású (a kártyára írt évszámot nézd).
Vörös ogre
2 VP 1 nekron 4/4 dornodon szörny/óriás 1 SZK KF
Semlegesítés: húzó vagy kereső forrás.
K: ha valaki VP-t kap, húzz egy lapot!
Kék ogre
2 VP 1 nekron 4/4 elenios szörny/óriás 1 SZK KF
Semlegesítés: VP vagy SZK adó forrás.
K2: ha egy játékos lapot húz: kapsz 1 VP-t.
Toborzási terület
2 ZSZ 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
S 1 VP: kapsz egy általad választott gyakori tóken lapot.
Előkészített lapjaid a következő képességet kapják: kárpótlás 1 VP és egy lap húzása.
Ócskaságharcos
1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF
Kijátszásakor játékba rakhatsz egy tókent a gyűjtődből.
Ha ez a lap a gyűjtődben van és egy tókened kikerül a játékból: rakd játékba az ócskaságharcost, mintha kijátszottad volna. |
2 VP 1 ZSZ Fókuszdió
tárgy [+1] Elenios
K, ha kijátszol a kezedből egy lapot, aminek költségéből legalább 2 VP-t helyettesítettél, vagy legalább ennyivel olcsóbbítottad, húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
K, ha kör végén nincs lap a kezedben, húzz egy lapot és kapsz egy SZK-t!
Kárpótlás: húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t. |
3 Vp Bahn szolgája (új)
szörny KF 1 szk Fairlight
horgony
Kijátszása körének végén húzz 3 lapot.
Hátrány: az előkészítő fázisodban fel kell áldoznod.
1 / 1
3 Vp Bahn, a türelmes
kalandozó KF Fairlight
ember
horgony
Ha a köröd végén nincs lap a kezedben, húzz 2 lapot.
Ha a köröd végén nincs Vp-d, kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: tedd játékba a kezedből vagy a gyűjtődből Bahn szolgáját.
1 / 3 |
Manaáramlás (új)
szabálylap
A játékot - választásod szerint - vagy mindig te kezded vagy mindig ellenfeled kezdi (több manaáramlás hatása kioltja egymást).
Ha ellenfeled Ősi rúnát vagy Semleges csatamezőt használ, nem húzol miatta kevesebb lapot. |
Xenó regenerátor
1 VP 2/3 chara-din szörny/xenó
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Élet: 1.
K: célpont xenó max ÉP-re gyógyul és ha legalább 2 ÉP-t gyógyult, akkor kapsz egy Xemó parazitát, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Zarknod tömlöce
1 ZSZ chara-din építmény 5 SP „szárnyak”
Amíg játékban vagy a gyűjtődben van, Zarknod börtönében ill. Zarknos bilincse szabálylapod mindenképpen működik.
S 1 ZSZ áldozd fel egy lapod: célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Zorall csatlósa
1 ZSZ 1 VP 1/(1) tharr szörny/troll KF 1 SZK
1-es regenerálódás (ÉP-ből is).
Kijátszhatod KF tárgyként is, ekkor csak trollra rakhatod, Semlegesítés: lap. és a hordozója kap 1 izom és 1 élet jelzőt.
Nerub patkányirtó (új)
1 VP 2/2 sheran szörny/nerub 1 SZK „ősmágia” KF
S ha sikeresen kijátszol a kezedből egy „ősmágiás” lapot, kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
K: célpont max 1 költségű lény a semmibe kerül, vagy célpont gyűjtőből max 2 lényt a semmibe rakhatsz.
Hobgoblin
X SZK (1)/1 tharr szörny/goblin 1 SZK KF
X min 1 max 4. Kijátszásakor kap X izom és ha „kötelék” akkor egy élet jelzőt is.
Végy le róla egy jelzőt: max ÉP-re gyógyul VAGY megakadályoz egy forrást, ami hatna rá. |
2 Vp Áruló teknős (új)
szörny 2 szk Chara-din
teknős
Anti-mágia: 1
Kompenzáció: ellophatsz egy lényt.
Kijátszása után az ellenfeled tartalékjába kerül.
Minden lapod anti-mágia: 1-et kap.
1 / 5
1 Vp Transzfúziós mágia
bűbáj Leah
vámpír
Mikor egy lényből szk-t nyersz ki, valasztasod szerint minden 1 szk helyett 1 Vp-t kapsz vagy gyogyulsz 2-őt (vegyesen is lehet).
Áramlás: X szk: kapsz 2×X Vp-t vagy gyogyulsz 2×X-et. |
A szabadság dala
2 zsz raia általános
Kijátszási feltétele h legyn játékban lényed. Kijátszásákor m8nden lényed aktivizálódik és ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat. Ebben a körben a háló nem fejti ki hatását. Kijátszhatod a gyűjtőből is egy légy feláldozásával, majd a semmibe kerül. |
2.0
1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah
Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot.
Kompenzáció: ellenfeled kap egy zombi szörny-jelzőt. |
1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah
Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot."
Áramlás: ellenfeled kap 1 zombi szörny-jelzőt. |
Tanítómester (új)
követő
hordaparancsnok
A játékot 18 Ép-vel és 5 lappal kezded.
K, passzivizáld egy lényedet: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et, ahol X a lény sebzése (de max. 9-et) VAGY a lényre tegyél egy izomjelzőt. |
2VP 1 nekron 1 SZK Színtelen helyszín
Óceáni áramlat
Minden kör végén húzz feleannyi lapot mint ahányszor használtad az áramlás képességet. (lefelé kerekíts)
Ha használod az áramlás képességet tegyél rá egy jelzőt.
[K], vegyél le róla 3 ilyen jelzőt: keress elő egy áramlásos lapot a paklidból és a kör véget ér.
Áramlás: 3 VP.
2VP Fairlight általános villám
Áram-lás
Célpont lény, játékos vagy építmény sebződik ötöt.
1 nekron: Ha a paklidban van és használtad egy lap áramlás képességét, körönként egyszer kikeresheted a paklidból.
Áramlás: Célpont lény vagy játékos sebződik hármat. |
Idegesítő teknős
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK
Anti mágia: 1.
Ellenfeled minden lénye anti mágia 1-et kap.
Minden varázslat kijátszási feltétele 1 lap kézből, vagy gyűjtőből semmibe rakása.
Teknős futóbajnok
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak” [+1]
Semlegesítés: reakció. Ha nem varázslatot semlegesített: a kör végén húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Anti mágia: 1.
Ganüid karbunkulátor
1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid
Minden Ganüid ifjoncod kap +3 sebzést.
1 VP áldozd fel és rakd a semmibe: a gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi Ganüid ifjoncot, vagy egy általad választott ganüidet.
Ganüid reinkarnátor
1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid 1 SZK
Újrahasznosítás: 3. Ellenfeled veszít annyi VP-t vagy sebződik annyit, ahány ganüidet újrahasznosított.
S áldozd fel egy ganüided: újra létrejön a kijátszáskori képessége.
Ork lángelme
1 VP 1/1 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”
Kötelék: láthatatlan.
Orkjaid és varkaudarjaid sebzése tűzsebzés.
K: ha tűzsebzést okozol, kapsz egy aktív Ork Harcost. |
Eh. Sehogyse jó ez Azt akartam írni, hogy így, hogy vizió lett, esetleg le lehet radírozni a kompenzációt.
Eredetileg a szándék az lett volna, hogy ellenfeled ne dobadhasse el a kezedből, csak "nem fért ki", stb stb. |
A cselekvés joga
1 VP
Fairlight
azonnali
vízió
A következő cselekvésedre és kijátszáskori
hatásaira az ellenfél nem reagálhat.
Ha ellenfeled forrása miatt a Semmibe
kerülne, vedd a kezedbe.
Kompenzáció: Vedd vissza a kezedbe.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
"Ezt soha nem fogod tudni elvenni tőlem."
- Rughar Morganhoz |
Ork szaggató
1 VP 3/1 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF 1 SZK
Kijátszásakor, ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van, sebződik annyit, hogy 20 maradjon.
Kötelék: „védekezés”.
Ha nincs működő követőd: forrásra immúnis.
Ork fejszehajító
2 VP 2/3 dornodon szörny/ork KF „szárnyak” [+1] 1 SZK
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy ork vagy varkaudar kézből gyűjtőbe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, vagy előkereshetsz egy dornodon KF tárgyat.
Ork behemót
3 ZSZ 4/6 dornodon szörny/ork KF 2 SZK
Anti mágia: 2. Ellenfeled minden forrása, ami célozza +2 VP.
S áldozd fel egy orkod: az Ork behemót aktivizálódik vagy tehetsz rá egy Varkaudar pálinka lapot.
Ork paraszt
1 VP 1/1 dornodon szörny/ork 1 SZK KF „szárnyak”
Kijátszásakor előkereshetsz egy ork tárgyat vagy építményt.
Amíg játékban van: ellenfeled forrásai nem célozhatnak más orkot csak Ork parasztot.
Hortyantó
1 VP 2/1 dornodon szörny/ork, varkaudar 1 SZK KF „szárnyak”
Az 1. körben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor te kapsz 2 VP-t és 1 SZK-t, ellenfeled pedig 1 VP-t. |
2 zanszilánk Szerencsétlen manó (új)
szörny 1 szk KF Dornodon
manó
'repül'
Amíg játékban van, minden kockadobás eredménye 1-el kevesebb (de min. 1).
K, ha bármilyen módon sebződik, kapsz 1 Vp-t.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól), húzz két lapot. Ha áldozod, gyógyulsz 4-et.
2 / 1
(hogy mindenki értse: az ork szerencsejátékos és a sérült gépharcos mellé szerintem tökéletes lenne.) |
Örök körforgás
szabálylap "háló"
Ha egy lap az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett tulajdonosa kezébe kerül vissza, kivéve, ha áldozástól kerülne a gyűjtőbe, vagy ha nem kerülhet vissza kézbe (pl. horgony), vagy ha a Semmibe kerülne.
"G-Gi-Gida...?" – a megdöbbent Zén | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|