| Értem, köszönöm szépen a választ. |
De működik. Viszont csak a 2. hónapban kapcsol be. vagyis ha egyszer lépsz legalább 4-et egy hónapban, amikor még nincs jelenlét bónuszod, akkor még nem lesz aktív, csak a következő hónaptól. |
A jelenlét bónusz már nem működik? |
sziaztok én mikor tapasztaltam hogy egyszer csak 290-ft vontak utána meg csak 270-et azt hitem hogy elszámolták a levonást de aztán arra gondoltam hogy akik sürün lépkednek biztos kapnak kedvezményt. |
Érdekes mondatra (az idézett utolsó mondat) leltem most, jó idővel a JB beindulása, és általam is történő alkalmazása után :
"Azok a karakterek, akiknek Jelenlét Bónuszuk van minden hónapban az ötödik fordulótól kezdve 2 zsetonnal kevesebbet fizetnek egy email-es fordulóért. (pl.: 4. 31 zseton, 5. 29 zseton, 6. 27 zseton, stb..) Adott hónapban a fordulóért fizetett zseton összege nem lehet 20-nál kevesebb. A következő hónap 5. fordulójától ismét a csökkentett összeget kell kifizetni egy fordulóért."
Ez utolsó mondat ugyebár nem azt jelenti, hogy ha egy hónapban elérek a 20 zsetonos fordulóárig, akkor a következő hónapban 4 fordulót lelépek eredeti (mondjuk 46 zsetonos) áron, és az ötödiket újra az előző hónapban elért legalacsonyabb áron, azaz 20 zsetonért fogom lépni? Hanem ugyebár az 5. kör 44 zsetonba fog kerülni? |
Most csak azért léptem sokat mert szabin voltam. Egyébként heti max 2 fordulót fogok lépni... |
Akkor a kovetkezo honapban lep majd eletbe a husegbonusz!
Az elso honapban meg nem el, azutan - ha minden honapban lepsz minimum 4-et - mar allando lesz a husegbonusz.
Javaslom, hogy vard meg a jovo honap elejet a sok lepessel, mert akkor mar olcsobb lesz a negyediktol. |
Hát nem tudom hogy érdemes-e.
Új játékos vagyok és az 1. fordulóm is ingyenes volt és most a 6. is. Mind a hatot most márciusban léptem... |
Reklamálj, de csak akkor, ha ugyanazzal a karakterrel léptél. |
Ja, es karakterszam, nem szamlaszam fuggo... |
Nem ugy van, hogy az elozoben kell lelepni a 4-et, ahhoz, hogy a kovetkezoben eljen a bonusz??... |
Működik még ez a bónuszosdi?
Mert ma léptem ebben a hónapban az 5. fordulóm és ugyanúgy 310 ft volt... |
[/ url] |
sovány, karakterenkét nézik |
Sziasztok.
Nekem két karim van.A kettővel ki lépem az öt fordulót,de külön külön egyikkel sem. |
Azt nem tudom, de délelőtt ezt a választ kaptam:
Elmeletileg a TP bonusz is csak az 5. fordulo utan jart volna. Azonban
megneztuk a kiirast, es atgondoltuk a dolgot, igy jarni fog mindig, ha
az elozo honapban leptel 4 fordulot. Javitjuk hamarosan.
a jatekvezeto
|
Azért csak megérte reklamálni. => GN JV lev. |
Nyugi. Volt egy kis gond a forcsikkal, dolgoznak a problémán. |
Október 1-i táplálásu fordulóim alapján, a hír +5% TP-re vonatkozó része kamu volt. |
"Ilyen közvetlen konkurens jelenleg a Káosz Világa, illetve az online alapon működő, most induló Amos. "
Mi ez a plágium, kérem? Jogdíjat!
Amos |
A "minden játékos minél többet játsszon" felvetés problémája a következő:
- Ha túlságosan sokat lép egy játékos egyszerre, fennáll a lehetősége annak, hogy "kiég", érdektelenné válik a játék a számára, mondhatni telitődik az élménnyel. Ez így elsőre furcsán, esetleg viccesen hangzik, de így van. Nem egy üstökösgyáros illetve rövid idő alatt sokat lépő játékos hagyta már abba a játékot. A cél viszont pont az lenne, hogy folyamatosan, egyenletesen játsszanak az emberek és minél kevesebben hagyják abba. A játékhetenkénti egy lépés lehetősége pontosan erről (erről is) szól. Emlékezz csak vissza, amikor 9 napos volt egy játékhét, mennyire vártad a postást. Nos, ha túl sokat lépsz, elvész de legalábbis elveszHET a felfokozott várakozás és a játék élménye. (Ergo fennáll a leállás veszélye.)
- A túl sok lépés másik problémája az, hogy ha sokan elérnek a játék aktuálisan ismert, bejárható végéhez (az általad említett EXTrák miatt), nem tudja a játék fejlesztése felvenni a tempót a játékosok játékbeli haladási sebességével. Mivel egy-egy területet leprogramozni, szöveget, küldetéseket írni, koncepciót kitalálni, tesztelni jóval tovább tart, mint amíg végig mennek rajta a karakterek. Pl. speedz tervezte, programozta a ryuku szigetvilágot tegyük fel fél évig, a játékos pedig lemaradásból (vagy extrából) mondjuk három-négy hét alatt megcsinálja.
- Az is biztos, hogy ha elsőre nem is tud az ember mondani, de biztosan találnánk kimutatható költséget 1 és 1000 táplálás között. (Pl. A számítógép forduló generálási leterheltsége miatt nem lehet rajta egyéb más tevékenységet folytatni vagy fontos funkciót használni, vagy foglalja a kiküldés miatt a helyet más tevékenység elől stb stb. Biztosan van valami olyan ami kimutatható lenne és többletköltséget vagy veszteséget lehetne számítani belőle.) Amúgy termékek esetén (többek között) az egy termékre eső költség nagyságát is számolni szokták. Hiszen ebből tudod számolni, azt, hogy mennyi db értékesitése után éri el az értékesítés nagysága azt a szintet, amitől már visszahozza az árát illetve amitől már nyereséget is termel adott termék. (Kis érdekesség: ha jól tudom pl. általánosan mondható világ szinten, hogy az egyes termékek darabra vetített költségeinek cc. 30-40%-át a marketingköltségek teszik ki.)
Ha léphetsz ingyen, úgyis elfogy a lemaradásod. Vegyél EXTrát!"
Ebben sem értünk egyet , mert:
- El is kezdenének átvenni az emberek 600+ lemaradású karaktereket, csak, hogy ne kelljen fizetni.
- Létezik az EXT parancs a játékban (tudod: 25. fordulótól 100. fordulóig + 25 játékhét., 101. fordulótól 200. fordulóig + 20 játékhét stb.), amivel még a lemaradás nélkül indulóknak, vagy a kevesebb lemaradással rendelkező karaktereknek is egyszerű lenne a 400-500. fordulóig ingyen játszani. Ez sem lenne túl rentábilis. |
Szerintem semmiképpen se lenne jó ötlet, ha ingyenes lenne és extrákért kellene fizetni, emrt akkor sokan inkább ingyen játszanak, mint hogy pluszba fizessenek. Aki meg tud fizetni, az meg iszonyatosan elmegy a többiektől és neki nem lesz élménye sok, mert a fejlesztéssel meg nem lehet követni. Főleg ha még az illető napi 3-at lép. Érthető, hogy bizony nekik hamar elfogyna minden izgalom és abbahagyják. |
Ha pedig összeveted, hogy mennyien játsszák a két játékot, gondolom nem árulok el titkot vele, hogy ha azt mondom, hogy üzleti szempontok okán nem lehet ingyenes a TF.
Nem is szó szerint gondoltam.
De a jelenleg játszók, a játékélmény megőrzéséért, költenének ugyanennyit a TF-re, bármilyen koncepcióban is kerülne tálalásra.
A lényeg nem ez. Hanem hogy MINDEN játékos, MINÉL TÖBBET játszon. Léphessen, akár minden nap, naponta 3-at. EZ hozna bevétel növekedést, mert az emberek kedvet kapnának a TF-hez. Lássuk be, a Kft-nek ugyan akkora a költsége, 1 és 1000 táplálás esetén is. A gép megy, alkalmazottak dolgoznak, stb...
A pénzt másképpen kellene beszedni, a szolgáltatások átvariálásával. Ha léphetsz ingyen, úgyis elfogy a lemaradásod. Vegyél EXTrát! Higyjétek el, hogy látszólag nem csináltunk semmit, de az utóbbi mégis vonzóbb a vevőnek!
Megmarad az illúzió, hogy ő dönti el: fizet, vagy vár.
(persze nem fog várni)
Most viszont fizet, vagy nincs miről beszélni.
uff. |
A TF erosodott a WoW leepult? Azert ez ido alatt a TF novekedese meg aranyaiban merten sem foghato a WoW felhasznaloinak es aktiv jatekosainak novekedesehez ...
De teljesen mas a ket jatek, ne hasonlitsuk ossze. A Travian ingyenessegre es igenyessegre vonatkozo megjegyzeseit meghagyom magamban, de ilyen "tucat" jatek azert van par a neten. Mig a TF-hez hasonlo mar szinte egyse. A TF-et a jatekosok egysege tartja ossze akik hosszu ido alatt azert osszekovacsolodtak. Addig nem lesz gond, mig ez az egyseg fennall....
Akkor kell elgondolkodni, ha ebbe valaki beleeroszakol valamit, es pl sokeve jatszo jatekosok siman leallnak erdektelensegbol. Nah akkor mar az ingyenesseg se menti meg. Az illetekesek figyelmet inkabb arra hivnam fel, hogy az ujonnan indulo vagy visszatero jatekosok aranya osszhangban van e a regi jatekosok leallasaval. Illetve egy regi jatekosra vagy egy ujra tudja e epiteni a mostani TF-et. Ezen mar el lehet gondolkodni... |
A Wowhoz is hiba lenne hasonlítani a TF-et, de mindegy, nem kezdek bele a kifejtésébe a témának A TF igazi konkurenciáját a hasonló, "levelezős jellegű" fantasy játékok jelentik. Ilyen közvetlen konkurens jelenleg a Káosz Világa, illetve az online alapon működő, most induló Amos. Ide sorolhatnánk még a lassan újra induló Kűáosz Galaktikát, de az sci-fi jellegű játék, eltérő jellege okán pedig akár meg is férhet egymás mellett a TF-fel. |
TF vs. Travian. Két teljesen eltérő jellegű játékról van szó, ezért sok értelme nincsen összehasonlítani. A Traviant a Bitefighttal illetve a Gladiatorral lenne értelme összevetni (azonos jellegű játékok, azonos piac), ha már mindenáron hasonlítgatni akarnánk.
Ha mégis, mindenképpen a Traviannal akarnánk összevetni a TF-et:
A Traviant úgy 20-25 országban játsszák, két hónapja amikor számoltam, durván 1,8 millió aktív játékosa volt (míg a TF-nek valahol 300-500 közöttire tippelek). Ezen felül a benne levő extra (arany) vásárlásának árképzését ha megnézed, kiderül, hogy a legkisebb egység is többe kerül, mint egy netes 40 soros TF-es forduló. Ha pedig igazán komolyan csinálod a Traviant, akkor a legkisebb egységet nagyon hamar (egy óra se) el tudod költeni, de a legnagyobb vásárolható egység (5000 ft-ért 600 arany), sem tart túl sokáig, talán 1-2 hétig.
Szerintem a fizetős része a Traviannak ár/érték arányt figyelembe véve meglehetősen rossz, sokkal rosszabb mint a TF-é. Hiába használod a fizetős pluszt, a játékélményed sokkal nem lesz több mint az arany nélkül játszóké, csak a játék kezelése lesz kényelmesebb illetve gyorsabban tudsz építkezni, ezért az időt lerövidítve jutsz másokhoz képest fejlődési előnyhöz. Áttételesen annyi adhat esetleg játékélmény többletet, hogy hamarabb tudsz sereget gyártani és csatába indulni.
Ha pedig összeveted, hogy mennyien játsszák a két játékot, gondolom nem árulok el titkot vele, hogy ha azt mondom, hogy üzleti szempontok okán nem lehet ingyenes a TF. |
Viszont abba is nyugodtan bele gondolhatunk, hogy a TF átvészelt minden konkurens játékot. Itt vannak a WOW-hoz hasonló online játékok. Pár hónapig működtek csak. Mindenki el volt vele foglalva és milyen szépen le is épűlt. Mindez idő alatt a Tf fejlődött és erősödött. |
Toti ez sem egy rossz ötlet viszont azt neketek is be kell látnotok, hogy a Behonak azért van kiadása is rendesen és szerintem a TF, ŐV nagy bevételt jelent nekik havonta. Szerintem kivitelezhetetlen, hogy a játék törzse ingyenes legyen. De ötletnek egyáltalán nem rossz. Itt van pl a legfrissebb game a travian. Ha többet szeretnél fizetni kell érte. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|