Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Battletech?
Háttértörténelem
Battletech univerzuma
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
Battletech könyvek
Írások, novellák
Linkek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A háború árnyai
Küldd el képeslapként!
Csatamechek csapnak össze A háború árnyai című könyv borítóján.
Nézz szét a galériában!
Battletechről általában (1300)
Bem Hussars (964)
Hogy tetszenek a Battletech regények? (115)
Szerinted lehet jó filmet forgatni a Battletech világában történtekről? (94)
A kötelesség szava (59)
Loren L. Coleman: A győzelem illúziója (26)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
1. Amig csak csarnokban jonnek, ott lehet oket dimkapuzni mint alternativa, VD-nel max nem csatazol veluk es kesz, randomkuldi kihagyhato.
Szoval maga az elv nekem se tetszik, hogy vmi TELJESEN immunis a galetkikre, jobb lenne, ha lenne lehetoseg tenni ellene vmit meg akkor is, ha az irrealisan nagy befektetessel jarna.

2. Brutussal nem ertek egyet, egyreszt akinek van szferaja, annak lehet megszakitas/hatalomvarazs is, szoval o manaformazas mellett is tokeletesen vedett tud maradni a legtobb lennyel szemben. Masreszt szerintem inkabb legyen egy lenynek 150-es attorese, mint 50-es manaformazasa, szerintem nagyon nem tesz jot a jateknak, ha olyan veletlenen mulik a csata kimenetele, amit a jatekos semmikepp se tud befolyasolni. Inkabb legyen az, hogy gyenge vagyok, kicsi a rezisztem, ezert belehalok a spellekbe, mint az, hogy pechem van, ezert 1 kor alatt kinyirnak, mikor maskor ugyanezt a csapatot sebzodes nelkul vertem...

3. Na ez az ami miatt elsosorban irok. Ezzel a kepesseggel gyakorlatilag az osszes kontaktmerges karaktert halalra iteltek, barmifele tulzas nelkul. Masodlagos tamadasi formanak megmaradhat esetleg nehany fanatikusnal a kontakt, de ezutan tobb, mint a lenyek 50%-a ellen nem hasznalnam a kontaktmergem pl a 12. szintes lenyeknel, mert pl egesz kicsi (20-30 koruli) nekro spellekkel tobb eselyem van, mint akarmennyire kigyurt kontakttal.
Ha pedig tobb, mint a fele ellen nem hasznalnam, onnantol kezdve a kontakt mar csak masodlagos tamadasi formava degradalodna, ugy pedig nem elvezetes a jatek.
KB ugyanaz a szitu, mint a lofegyvereseknel, csak egyes szinteken meg durvabban.
Mas mergekrol nem tudok nyilatkozni, de gondolom parasoknal is ugyanez a helyzet, ok legalabb sebzesbol tudnak olni tovabbra is valahogy, kevesbe maceras az atallas, mint kontaktosnal.

4. Ujabb indok, hogy akinek paraja volt, az leszedje teljesen, es ahova csak lehet vampirizaciot pakoljon, ami egyebkent talan galetkik ellen is mukodokepes taktika lehet akar, ha vki azert nem akarna leszedni a parat, mert galetkik ellen az hasznos tovabbra is.
Persze ki tudja a vampirizaciot mikor fogjak ismet lebutitani...

Szoval a lenyeg, hogy szerintem is hulyeseg volt berakni ezt a 4 skillt. 2-3.-at egy az egybe ki kene venni, es a korabban bevalt attoressel illetve kontakt/meregimmunokkal kellene megoldani a lenyek vedelmet ezek ellen.
1.-hoz mondjuk kene egy kepesseg, ami kulon arra jo, hogy ezt a bubajt leszedje az ellenfelrol. Ahanyas a skilled, annyi% esely van, hogy a tamadasod megiscsak sikeres a leny ellen.
4.-nel pedig a roncsolhatatlansagot le kene cserelni arra, hogy nehezebben roncsolhato, mondjuk fele annyira.

A fontos az, hogy lehessen ellenuk tenni valamit, mert az osztonzo jelleggel hat, mig a teljes immunitas csak ront a jatekmoralon, ezt kellene belatnia a jatekvezetesnek.
 
Szeretnem a jatekvezetes figyelmet felhivni egy elegge zavaro dologra. Az meg OK, hogy kihivast jelento, es felkeszulest igenylo szornyeket terveztek. Azonban ezt nem kene tulzasba vinni, mert a kesobbiekben a randomkalandokban ezek a lenyek ugyebar felszaporodnak es legyozhetetlen tomegeket alkotnak majd. Ez foleg akkor erzodik, amikor a 11-es de foleg 12-es lenyekbol 3 neadjisten 4 db-al talalkozik az ember. Ettol a randomkalandok jo resze teljesithetetlenne valik, valamint nem lehet minden ilyen lenyre BA-t kiadni, mert 1, johet szoviarenaban, ftk-ra vagy hasonlo helyen, 2 nem is lehet annyit kiadni es azt ugyebar senki sem szeretne, hogy minden masodik/harmadik kalandban -1 meret legyen. Mert igy a dolog vege az lesz, hogy nem csinal az ember rnd kalandot, ami kovetkezteben eleg komoly kno-eroforrastol esik el...
Kernem hogy legyen egy kis figyelem erre is forditva.
 
Szinte teljes mertekben egyetertek Veled, ertelme nincs ezeknek a csak szolga altal sebezheto lenyeknek, csak egy ujabb dolog a szolgazas amit KOTELEZO csinalni, mert kulonben sehogysenem tudod megolni.

Manaformazas az szerintem kell, ne legyen az hogy vki x-es rezisztel (pl szellemi magus aki kinyom egy 30/60-as szferat ami ugye nem sok kno cuccok miatt lesz durva) semmilyen varazslatot nem kap be.

Meregelnyeles szinten nem kellene sztem amelyik lenynek kell, meg lehet oldani meregimunnal, es kontaktimunnal.

Roncsolhatatlan borokrol mar valahol valamikor leirtam a velemenyem, egy nagyon nagy hiba volt betenni, foleg hogy mar jatekosnal is van ilyen kepesseg. Akkor lehessen olyat is szerezni hogy en megis tudjam roncsolni ezeket ha nagyon akarom, vagy ne hasson ram a tuske, akarmi, pl aukcion lehessen ilyen targyat venni vagy kalandban kapni.

d3 megvan fent, bar nem tul olcso az teny.

Meg annyit hogy ezek mind valoban arra szolgalnak hogy uniformizaljak a karaktereket, holott eppen az lenne a lenyeg hogy mindenki kulonbozo. De ugye manapsag mar mindenkinek kell minden tamformahoz erteni ez sem szerencses szvsz, de ugysem lesz maskepp...

udv
 
Nos, johetnek Miklos/JV stilusban, azaz ez kihivas, oldd meg, vagy nem kotelezo jaccani, de nem teszem. Az 1-es pont meg nem tul nagy gaz, HA nincs a szinten annihilalo szorny es taposak a szolgaid. A 2-es mar necces, mert van ugy, hogy az 50-es stat is csak 50% esely a sikerre es ekkor meg csak a sebzodesnel vagyunk, nem pedig dermesztes vagy halalszo. A fordulo nem attol lesz erdekes, hogy azon parazok olvasas kozben, hogy vajon hany meret durran azert mert bejon a manaforma... 3-as: Annak idejen direkt lehetett para epiteni, azonban 12/13 szinten mar csak nehany esetben lehet ra alapozni, viszont nincs ra energia, hogy leszedjem, szal marad, inkabb az uj vegtagok kepessegeit kell jol meggondolni. 4-es: A roncsolhatatlansag a masik utos atok, foleg ha tuske, mert vagy szintmaxos merettel kibirom (persze furge+tombolas/orjonges mellett), vagy kenytelen vagyok vampirokra cserelni a kepessegeket es fereg erinteni melle, mert anelkul nem hatekony s igy ismet kenyszeritve vagyok, ami rontja a jatekmoralt.
Tippre ilyen trafo nem lesz tobbe, viszont a lehelet ugyeben jo hirrel szolgalhatok, csak gyere fel a legfelso szintre .
Az ellenseges felvetes pedig telleg erdekes.
Osszessegeben elmondhato, hogy ezek a "kihivasok" NAGYON UNIFORMIZALJAKa karaktereket, BESZUKITIK A JATEKTERET es elveszik a karakterek EGYEDISEGET.
Ez pedig pont az ami miatt anno OV-zni kezdtunk...
 
11. szinten ütősként a szint szörnyeinek 26%-át vagyok kénytelen más támadási formával elintézni...
 
Leírom én is, mi zavar a játékban. Nagyjából fontossági sorrendben...

1. Galetki által sebezhetetlen lények!
(Márvány lady, Ében Morf). Márvány ladynél pl az enc szerint valami bűbáj miatt nem bírunk kárt tenni benne, ha így van legyen lehetőség ellenállni, mondjuk magas iq-val, mágiával, mittudomén, de legyen rá lehetőseg! Ez nem a játék szinesítése, hanem vakvágány.

2. Manaformálás!
Legyen inkább bazinagy áttörés, de ezt ÍGY ne.
Megszakításon és hatalomvarázson kívül sehogy sem lehet ellenük védekezni. Aki nem szellemi mágus járjon 50-es alaptulajdonságokkal?

3. Méregelnyelés!
Első nekifutásra, el kell hogy találjam a moncot, utána ott a méregimmunitás... ha mindezen túlvagyok és ESETLEG bejönne a mérgezés, ott a méregelnyelés. Kiváncsi leszek 12-13. szintektől kezdve hány galetkinél látható majd bármiféle mérgező skill...
30-40. szint alatt nem sok értelme van egyik fajta mérgezésnek sem, méregelnyelés mellet meg már mndegy :] És persze olyan moncok kapják ezeket a skilleket, akik nem megölni akarnak bennünket, hanem "csak" minél nagyobb kárt okozni... Gratula. Végülis van trafó, csak sajnálom rá a tvp-t...

4. Roncsolhatatlan tüskés bőr, vastag bőr!
Azt még megérteném ha aurát nem lehetne roncsolni, mert az magából a lényből árad, nem egy fizikai dolog... (legalábbis én így képzelem), de azt lehet. Viszont ez az újítás szintén dühítő. Irc-es válasz vicces volt: "Legalább van értelme, hogy tüskés."... na ez LOL :] Roncsolás meg dísznek van? Végülis nem gond, letrafózom ezt is... csak lassan már ott vagyunk, hogy amiért érdemes volt végtagosnak lenni, azt mind kiszedik a játékosok alól.. nem kevés kno megy ezekbe a "fun" skillekbe.

Remélem lesz olyan licit lehetőség találkozón, hogy végtag szakik, méret trafó, mint annó lőfegyvernél volt... ha lehetne most választani, inkább lehelnék.

No meg kéne majd épületes kaland, ahol ismét meg lehetne szerezni a d3-as lehelletet, mert fene se gondolta volna, hogy egyszer még rászorulunk.

Ilyen analógiával milyen lesz majd az ellenség? Galetki által sebezhetetlen, üthetetlen, lehelhetetlen, mágiára immunis, lesz 100-as méregelnyelése, 100-as manaformálása és ha bejönne az 5%-os találati esély (vagy mennyi), akkor még mellé roncsolhatatlan tüskés- és vastagbőr. A fenti "módosítások" után csak pár lépés idáig eljutni, és így roppant nagy lelkesedéssel folytatja a galetki az utját a hegy csúcsa felé. Ezek nem játéktechnikai fekete lyukak?

Egy meghasonlott játékos?
 
Tök mind1 csak foglalkozzatok a jatekkal többet...a TF-ben havonta van valami újdonság...(pedig innen is elég sok pénz folyik be szerintem)
Ha nincs elég idő vegyetek fel valakit plz

A jatek fan-ja
 
ha csak 2 megszolalassal lejjebb mesz latod hogy ezt mar en is emlitettem bar nem vagyok kontaktos

persze minel tobben mondjak, annal nagyobb a sansz hogy tenyleg valtozik valami
 
Nomeg ugyanigy meregelnyeles helyett is legyen inkabb 100 feletti kontaktimmun.
Pontosabban en ugy vagyok vele, hogy ha a szinten van 1-2 olyan leny, ami meregelnyel, akkor azt meg leolom masodlagossal, de ha mar szinte minden masodik lenynek van ilyen kepessege, akkor mar az elsodleges tamformat ritkabban kellene hasznalnom , mint a masodlagost (mert mellette van meg pl uthetetlen leny is), akkor pedig mar inkabb nem jatszom sehogy...

De ha nem valtozik, az se gond, vegulis 1 karival is tok jol elvagyok
 
Ezzel tokeletesen egyetertek, csak pontosan ilyen kategoria a roncsolhatatlan vastag/tuskes bor is. Nem ertem miert kellenek ezek, ha akartok rakjatok be nekik 100-as vastagot, vagy 100-as attorest, de ha akarom _le tudjam_ roncsolni, vagy tudjam rezisztalni. Ez az en velemenyem...

Misi
 
szerintem most 3 dologgal kene foglalkozni leginkabb:

1. hp parancsok szamanak kitolasa 100++++ra de legalabb valamennyivel...

2. manaformazos lenyek szamanak visszaszoritasa (jelenleg 2 vedelem letezik a szornyek spelljei ellen, mindegyik nagyobb szellemi varazslat. mas iskola mit tehet?) rez felejtheto, szinte minden varazslo lenynek van manaformazasa (25-50) IS, felesleges ra gyurni

3. meregelnyeleses lenyek visszaszoritasa
nem veletlen hogy hirtelen tudok 2 kontaktmerges karaktert aki leallt mert nem lat remenyt :P amig a lenyeknek 25-70 meregelnyelese van addig elegge halott a taktikajuk.

altalaban sem kene eroltetni a fenti 2hoz hasonlo jatekosk altal kivedhetetlen/atuthetetlen dolgokat, ez a jatek ha jol emlexem arrol szol hogy ha jo vagyok akkor ki tudom vedekezni amit a torz csinal illetve le tudom gyozni

az hogy makom van es nem jott be a manaformazasa egyszer sem az nem igenyel gondolkodast :P de legalabb iszonytatoan demoralizalo ha akarmit csinalsz szetszednek a szornyek mert "peched volt"

lasd meg vaszil 170es rezzel amint eppen 3adjara savcsapjak halalra a xenomorfok a k 80ban :P

valahogy a TFen joval kevesebb a szopas, meg ugy is hogy az joval regebb ota megy (azzal ossze se merem hasonlitani amikor OTT 260. fordulosak voltak a karakterek akkor mar volt durva leny ami 1 hpra lesebezte oket fantomharccal es volt 1!!! leny targytoressel, ez volt a top specko szal nem egy kategoria az OVvel), megis egesz jot el tudunk jatszani ott is szerintem nem esszencialis resze a jo jateknak hogy szopjunk .)
 
Idézni magas harci szakikkal elég nehéz, a szöviépülettel pedig nem mindíg lehet idézni. Pl: kaland közben.

Éjfény
 
idezes?
 
Udvoz!

Varazslattal gyogyitottam egeszen addig, amig volt VP-m. Csak utanna jott az az ominozus 43 gyogyitas. Na de leragtt csont, azota massal sziivok.

Kay
 
De hogy az eredeti témahoz szóljak:
Úgy gondolom, hogy talán elsődleges a játék szempontjából, hogy valaki a fejlesztők / behosok oldaláról érdemben játszon ezzel a játékkal. Biztos sok dolgotok van meg minden, de ez egyúttal tesztelés is lenne, akár lementett adabázison, és csak 1 nap lenne hetenete nem több. Ennyit igazán megérne.
Akkor talán átéreznétek a játékosok problémáit és a játék buktatóit.
(Egyéni véleményként kezeljétek, ne beszólásnak. kösz)
 
Na igen az ilyenekért érdemes játszani, meg az átoktárgyakért. :P
De komolyan ezt én soha nem értettem, és azt hiszem soha nem is fogom megérteni, hogy az ilyen szivatásokra mi szükség van. Vagyis, hogy ettől mennyivel lesz jobb a játék? Mert tényleg nagyon megkeserítik az életet a játék élvezetéhez SEMMIT nem ad hozzá, ellenben marhára el tudja venni a kedvét az embernek! Mert hát senki nem azért játszik, hogy bosszankodjon. Inkább, hogy jól érezze magát!
A mesélők persze szoktak örülni, mikor a játékosok szívnak, talán a játékvezetés is kicsit ilyen, csak az a különbség, hogy ezért fizetnek, és a mesélők ettől függetlenül azért vigyázni szoktak a delikvensek életére. A program nem ilyen toleráns. / Bár az tény, hogy meghalni nem lehet. Szép is lenne.
 
Erre majd jon az a valasz hogy gyogyits spellel, itallal, gyogyito kamraval, templommal. Van eleg sok lehetoseg a sima GY parancson kivul. Raadasul ha valaki komolyan GY paranccsal akar gyogyitani, akkor vagy pszi klanos, vagy van egy 50es egeszseggel megy es gyogyit, igy a nyalka AKKORA karokat nem tud okozni.

Megjegyzem eppen a tegnapi forcsimban kaptam egy nyalkat en is VD parancsra, mer ugye elfajzott monsta is lovi ezt a szart es semmi sem tortent, es tortenhetett volna miatta azon kivul hogy ugye kicsit tobbet esett a szolgaim moralja :P
 
Ehez csak csatlakzni tudok. Ime egy nyalka hatasa egy fordulora.

Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele később újra).
(Feltételes gyógyítás 43 alkalommal Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+128 életpont.)
[460 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

Gondolom nemkell ecsetelnem hogy milyen erdekes volt a fordulom hatralevo resze. A kedvem elment egy-ket dologtol.

Kay
 
hi
Remélem jó helyre írok. :-)
Játékfejlesztésnek ajánlanám a következőt.:
A tyrxakotl nyálka, mint varázslat rettenetesen el tudja rontani a fordulót, ha nem figyel az ember. Ha figyel, akkor is gyakran.
Nem lehetne a játékba betenni egy új templomi szolgáltatást, ami megszabadítana a nyálkától? Hasonlóra gondoltam mint a csonkolt végtag visszavarratása, kerülne tvp-be, aranyba ok. De legalább a következő forcsi nem menne biztosan csődbe, és az embernek szivesebben lenne kedve UL-t írni.
A szövetségi arénák előtt még kiszámítható és kerülhető volt a nyálka, de mostanság rengetegszer láttam ezt a tyrxakotl torzat.

Persze tudom, BA paranccsal lehet ellene védekezni, de mégis jobb lenne egy templomi megoldás erre a "problémára". És azthiszem még így is megmaradna a szívatás jellege a dolognak. :-)

Éjfény
 
Talan az is eleg lenne, ha a BE 20-nak lehetne adni egy parametert, es ilyenkor az aktualis TK nem kapna "elvegzett/dobott" statuszt, viszont kapnank helyette ujat.
 
Udv!

Tudom hogy eredetileg ez a topic egy szavazashoz kapcsolodott, de azert megemlitenek egy fejlesztesi otletet.
A tobbszemelyes kalandokrol lenne szo.
Egyre nehezebb tarsakat talalni, foleg azert mert az alsobb szinteken kevesebb a jatekos vagy mert mas kalandot kap a galetki es neha dobnia kell, mert nem talal maga melle senkit.
Akkor a kerdes:
Nem lehetne bevezetni egy parancsot, aminek a segitsegevel a remetenel le lehetne cserelni az aktualis TK-t egy olyanra amit meg nem csinalt meg/dobott el az ember fia?
Aztan ha megcsinalta es ujbol kiadja BE 20-at, megkaphatna azt is amit lecserelt.
Ez nem zavarna bele a jatekba, mindossze azt a lehetetlen helyzetet oldana meg, hogy pl 2 honapokat kell varni egy TK-ra, es meg ennyi ido utan is neha dobni kell, mert aki el meg az adott szinten masikat kapott.
Tudom nem kotelezo megcsinalni a kalandokat, de megis szinesitik a jatekot.
Ez csak egy szemelyes gondolat volt, ha valakinek van hozzaszolasa, szivesen fogadom.

Steve
 
felkarcoltam mar a falra is de mirc-et olzan korulmenyes hasznalni ))
 
Holnap (2004.01.29) este 6kor irc fórum Miklóssal

Szeretettel várunk mindenkit.

k
 
Ne farassz.
Lopasbol talan nem lehet szakertelem probazni?
Akkor lehet rekordot is tartani, nem?
 
ossze biza, mert en a lopakodasommal sem dicsekenek el, meg a megygyozokepessegemmel sem meg az ekszereszettel/kereskedelemmel sem, mert kitiltanank a sarki fuszerestol.
szoval okto tudok talalni szinte barmire! )
 
Nem tudom miert olyan meglepo ez. Egy tolvaj nem dicsekszik el azzal hogy ekkora meg akkora lopasa van, agyon is vernek rogton a szinten
Es most mi lesz, nincs ebbol rekord, osszeomlik a vilag...
 
hat ezt lecci magyaraz mg miert, mert en nem szerepjatszom

ijen alapon sokmindenbol nem lehetne rekord, mert nagyon sokmindenre ki tudok talalni valamit, hogy az szerepjatszasibol miert nem lehet

remelem csak a smile maradt le es nem komolyan gondoltad a valaszt
 
udv!

Ezt nem igazan ertem, marmint hogy ertheto szerepjatekos okokbol.
Most komolyan, ha pl zenebol egy bard elerhet rekordot, akkor egy tolvaj is elerhetne lopasbol, nem?
 
Tudom, hogy nem a bugok bugja, meg nyilvan rajtam kivul nincs senki akkora okor hogy a behohp ul kuldojet hasznalja, de azert megiscsak zavaro hogy nem ismeri meg a targyhelybovites parancsot, es kiirja, hogy a b-nek nincs 2. parametere.
 
Ez, érdekes, hisz ha a szintnek azt adom meg, hogy minden szint, akkor aszerint 23-as a legnaygobb lopás.

(Vagyis a statisztikának ne higgyünk?)
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.