Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 14. 15h:03' EZ A 104. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD 105. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5858 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
fog 31 219 | elfogod a 31. szörnyet a 219. tárggyal |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 4 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel megütöd a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [94,15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Elszántan a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: -1, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ep 146 140 | építed a 146. tárgyat 140 pontért |
im | imádkozol |
szk 31 | keresed a 31. szörnyet |
* 1. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
ILLÚZIÓ TRÓFEA (137. TUDATI KÉPESSÉG) A TRO <trófea1> <trófea2> <trófea3> parancs kiadásával, 10 TVP és 1 TU árán megváltoztathatod a trófeáidat egy illúzió segítségével: azaz, rajtad kívül mindenki ezt az ál-trófeát fogja látni, az igazi helyett. Csak olyan illúziótrófeát hordhatsz, amelyik enciklopédiáját már megkaptad. Ha valamelyik trófeádat változatlanul akarod hagyni, illetve az arra vonatkozó illúziót törölni szeretnéd, oda paraméterként 0-t írj. Így, értelemszerűen, az üres TRO parancs az összes illúziót törli. Ez is 1 TU-ba kerül. Példa: TRO 10 11 12 parancs hatására trófeáid vadász tatu, lila brekk, szárnyas gömböc lesznek. Ha ezután kiadsz egy TRO 13 parancsot, akkor a vadász tatu helyett gonyolék lesz az első illúziótrófeád, a másik két illúziótrófeád pedig törlődik. |
FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA) Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk. |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 12 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 484 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 177/53 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 23 (25) | Varázspont: | 71/0 | Pénz: | 263 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/6 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 8 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 26 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 8 (+1) |
10. versengés: | 1 | 11. harcművészetek: | 13 | 12. zene: | 7 |
13. szörnyismeret: | 3 | 14. zárnyitás: | 10 | 15. vadászat: | 10 |
16. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
Összsúly: 62.76 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | madártoll (#112) | 3 | óndarab (#85) |