Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 14. 9h:15' EZ A 104. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 105. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5858 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 273 6 5 | t. energia kisütése: 273 6 5 |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [95,15] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [94,15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
ep 146 100 | építed a 146. tárgyat 100 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [92,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel eltalálod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni... Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén. A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor. Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik... |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 12 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 484 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 176/103 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 23 (25) | Varázspont: | 67/4 | Pénz: | 283 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/7 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 8 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 26 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 7 |
10. versengés: | 1 | 11. harcművészetek: | 13 | 12. zene: | 7 |
13. szörnyismeret: | 3 (+1) | 14. zárnyitás: | 10 | 15. vadászat: | 10 |
16. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
Összsúly: 61.86 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | madártoll (#112) | 3 | sünmedve tüske (#14) | 3 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | ubuk dobónyíl (#138) |