Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 20. 15h:15' EZ A 752. JÁTÉKHETED, 737. FORDULÓD 753. játékheted kezdete: ápr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
vv 224 26 86 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 165 188 443 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot |
v 1 30 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 30 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
vv 57 220 78 | elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: vv 209 178 0 | elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. KP: p 120 0 0 | használod a 120. pszi képességet |
* 6. KP: vv 377 76 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 76. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
tim 2520 4 | titkosírás megfejtése 2520 |
vd | m |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 647 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 4 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 350 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító bal oldalát. (4 támadással 387 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg b.háborító jobb első lábát. (10 támadással 1559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+343 életerő). A mentális roncsolás 54 ép-t sebez. A quwarg b.háborító csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 336 életpontot vesztettél. Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 4 életpont sebzés. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a quwarg b.háborító testét. (2 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 49 sebzést okoz. A quwarg b.háborító megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 268 életpontot vesztettél. Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 3 életpont sebzés. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +113 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 119 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2713, sebződés: 799, gyógyulás: 455, összesen: -344 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 334 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg gigász jobb hátsó lábát. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg gigász nyakát. (9 támadással 1432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+315 életerő). Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Könnyedén félreszökkensz a quwarg gigász csapása elől. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a quwarg gigász testét. (4 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ellenfeled 46 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A quwarg gigász csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 348 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2756, sebződés: 0, gyógyulás: 452, összesen: +452 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 719 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a bársony gyilkos bal lábát. (4 támadással 394 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bársony gyilkos testét. (8 támadással 1254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+276 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (31 ép-t sebezve). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 972 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2398, sebződés: 0, gyógyulás: 280, összesen: +280 ÉP}
(Továbbmész...) [278,59] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy bosszúálló ijesztett meg. {védettsége: 102 szúró, 102 vágó, 102 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
im | imádkozol |
vd | m |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 690 életpontot sebeztél. Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (4 támadással 336 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg széltáncos testét. (10 támadással 1351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+298 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (36 ép-t sebezve). A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg igazgyöngy. 18 694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2413, sebződés: 100, gyógyulás: 302, összesen: +202 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 714 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg lázhozó testét. (4 támadással 392 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó bal lábát. (3 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ellenfeled 35 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A quwarg lázhozó csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 adamantit érme. 9 072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 25, gyógyulás: 110, összesen: +85 ÉP}
(Továbbmész...) [278,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy quwarg ikerbolyt. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bosszúálló. {védettsége: 102 szúró, 102 vágó, 102 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 817 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg lázhozó testét. (4 támadással 397 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó testét. (3 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg lázhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 0, gyógyulás: 109, összesen: +109 ÉP}
(Továbbmész...) [278,56] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas karvaly. {egyik sebzési módja: 1x 20d8+135.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 804 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly bal lábát. (4 támadással 392 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (48 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1566 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. A vérszomjas karvaly feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a vérszomjas karvaly száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 18 216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2804, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 680 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi okerón kiszáradt testét. (4 támadással 404 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sivatagi okerón testét. (7 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. Időben félreugrasz a sivatagi okerón rúgása elől. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod a sivatagi okerón érdes bőrét. (6 támadással 748 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Időben félreugrasz a sivatagi okerón rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 áldott követ. 17 016 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2886, sebződés: 0, gyógyulás: 381, összesen: +381 ÉP}
(Továbbmész...) [278,54] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy káoszdémon. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 339 életpontot sebeztél. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszdémon masszaszerű alakját. (4 támadással 398 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny villámokat lehel! Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (135 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszdémon masszaszerű alakját. (10 támadással 1604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 200 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon masszaszerű alakját. (6 támadással 922 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). A mentális roncsolás 52 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 194 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a káoszdémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 24 422 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2965, sebződés: 529, gyógyulás: 362, összesen: -167 ÉP}
(Továbbmész...) [278,53] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg lázhozó. {max. életpontja: 1501-1600.} Itt csata lesz.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 809 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg lázhozó jobb oldalát. (4 támadással 393 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (23 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó jobb lábát. (3 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ellenfeled 25 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A quwarg lázhozó feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 23, gyógyulás: 110, összesen: +87 ÉP}
vd | m |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 344 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Fürge Maidena muris pocakját. (4 támadással 404 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (33 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Fürge Maidena jobb lábát. (7 támadással 1221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Ellenfeled 58 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A Fürge Maidena karmai majdnem eltalálnak! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Fürge Maidena bal lábát. (9 támadással 1020 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Karmaival a Fürge Maidena megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a Fürge Maidena jobb lábát. (3 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). A Fürge Maidena karma a fejed mellett suhan el! A Fürge Maidena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kyorg vállpánt [kyorg vállpánt ládikóba-> (185,60)-> 480 arany, -2 ÉP]. 26 281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3107, sebződés: 105, gyógyulás: 212, összesen: +107 ÉP}
(Továbbmész...) [278,51] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kémsárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 416 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A manaretesz elnyeli a varázslatot. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kémsárkány jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 424 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány jobb szárnyát. (10 támadással 1610 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 30 sebzést okoz. A kémsárkány karmai majdnem eltalálnak! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a kémsárkány nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 501 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 50 ép-t sebez. Karmaival a kémsárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kémsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 258 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3031, sebződés: 34, gyógyulás: 2, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [278,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. {max. életpontja: 2351-2585.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 719 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló bal vállát. (4 támadással 395 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló testét. (9 támadással 1435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled 45 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az eszement trappoló feléd rúg, de nem talál el. Az eszement trappoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP]. 17 062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2594, sebződés: 2, gyógyulás: 32, összesen: +30 ÉP}
ek 559 281 57 | t. energia kisütése: 559 281 57 |
275 | 276 | 277 | 278 | 279 | |
49 | |
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
[281,57] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Chara-din avatárja lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.
be 132 | bemész a 132. titkos labirintusba |
lm 2 100 100 | mozogsz 2 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 270 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 165 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Nap bírája testét. (4 támadással 402 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-1173 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy! Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +106 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 1338, gyógyulás: 4, összesen: -1334 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. 143 életpontot vesztettél. A lény szigorúan végig mér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Nap bírája jobb lábát. Kritikus ütés! (10 támadással 1730 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a Nap bírája sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 518 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +104 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 22 életpont sebzés. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a Nap bírája testét. (3 támadással 472 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (33 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 349 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Tárgyaid ezúttal megúszták! Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 15 életpont sebzés. A Nap bírája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +113 életerőt. 33 136 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2582, sebződés: 1010, gyógyulás: 176, összesen: -834 ÉP}
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
ef 20 596 | energia fejlesztése 20 |
h 1046 | használod az 1046. tárgyat |
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 399 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kóbor mortag acéltestét. Kritikus ütés! (9 támadással 1575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+347 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. A kóbor mortag fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a kóbor mortag nyakát. (3 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. A kóbor mortag vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
18 974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2547, sebződés: 120, gyógyulás: 459, összesen: +339 ÉP}
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: v 11 0 0 | elmormolod a 11. varázslatot |
* 4. BP: vv 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: szk 443 498 453 | keresed a 443. szörnyet a 498. szörnyet a 453. szörnyet |
* 6. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 501 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió farkát. (10 támadással 1601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+353 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. A vadászskorpió ollója a levegőben csattan. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a vadászskorpió jobb első lábát. (2 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ellenfeled 54 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A vadászskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 skorpiókarmot. 17 843 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2507, sebződés: 0, gyógyulás: 425, összesen: +425 ÉP}
QUWARG BIRTOKHÁBORÍTÓ (850. SZÖRNY) Már azt hitted, hogy egy tengeren való átkeléssel végre sikerült megszabadulnod ezektől a bosszantó rovaroktól, de nem... Sőt! A quwargok itt még nagyobbra nőnek, és még ravaszabbak, mint odahaza. Ez felháborító! A quwarg birtokháborító nappal a föld alatt lapul, és éjszaka indul vadászatra, teheneket ragad el a tanyákról. Tenni ellene nem sokat lehet, hiszen akár egy vasvillával felszerelt paraszt indul ellene, akár egy páncélozott szamuráj, mindkettőt könnyedén kettéroppantja csáprágójával... |
QUWARG GIGÁSZ (7128. SZÖRNY) Minthogy az ikerbolyok hatalmasabbak minden eddig látott quwarg erődítménynél, úgy a gigász sem véletlenül kapta ezt a nevet: minden más fajtársánál nagyobb, és erősebb. Ha szemtől-szembe kerülsz vele, már csak azt döntheted el, vajon a gigász súlyától agyonnyomva szeretnéd-e bevégezni, avagy a csáprágók harapása által? A gigásztól semmilyen fondorlatos trükkre nem kell számítanod, és a mágia minden formája számára egyaránt sebezhető. Már csak temérdek életerejét kell valami módon elapasztanod, és máris tiéd a győzelem, de kőkemény kitinpáncélja ellen vágófegyverrel nem sok esélyed van. |
QUWARG DRAGNIT (1742. TÁRGY) A boly mélyén talált apró kövecskét nem tudni, a quwargok használják-e valamire, mindenesetre neked még jól jöhet, ugyanis ez egy fókuszkristály, amit a FOK paranccsal bármelyik tárgyadhoz hozzárendelhetsz, így az a szokásos módosításokon felül KF esetén még 5-tel növeli a max életpontjaid számát is. |
KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY) A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni. |
Erő: | 94 (121) | Szint: | 55 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 91 (107) | Támadás: | 118 (128) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 90 (111) | Védekezés: | 265 (276) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 92 (119) | Életpont: | 2453/3223 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 92 (111) | Varázspont: | 3502/3502 | Pénz: | 23322 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 94/34 | Pszi pont: | 734/370 | Halhatatlanság: | 24 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/50 | ökölvívás: | 48/43 (+16%) | szúrófegyverek: | 36/63 |
vágófegyverek: | 54/31 | ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | *43/100 (+4%) |
dobófegyverek: | 25/55 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Méniach kardja (#1312) << vámpírölő (#951) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
281,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 370 |
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 2116 időszaki: 1075 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/11 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 177 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 385 586 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 124/14 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 100/94 (+25%) | 3. mászás: | 34/89 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 44/56 | 5. csapdaészlelés: | 60/28 | 6. gyógyítás: | 116/55 |
7. titkosírás: | 17/47 (+6%) | 8. felderítés: | 42/15 | 9. szörnyidomítás: | 24/79 |
10. teológia: | 175/95 (+28%) | 11. taumaturgia: | 90/85 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 17/45 |
13. versengés: | 23/53 | 14. harcművészetek: | 47/39 | 15. zene: | 41/1 |
16. szörnyismeret: | 39/51 | 17. pszi: | 71/15 (+21%) | 18. zárnyitás: | 33/39 |
19. vadászat: | 33/55 | 20. vitalitás: | 9/57 | 21. bányászat: | 55/39 (+4%) |
22. testépítés: | 102/96 | 23. úszás: | 14/85 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 917 | |||
2. támadás bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 6 | 6. regeneráció: 5(6) | 9. gyors fejlődés: 3 |
10. vp regeneráció: 6(8) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 1 darabot, csak egyszer), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 20 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 4 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), nagy aranykulcsot (#246) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod zafír drakónt (#320) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 55 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 39, max: 50) |
kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279), ragadozó (#292), ro'galhal gyóntató (#524), Strissha (#528), lidércherceg (#929) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), Ekhnagorhu (#291), trakuun lidérc (#576), kronoelementál (#287), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579), kreált kopó (#581), ősmorf (#7627), Bropxat (#583), sötét kaszás (#591), halált okozó lények (#9098), éjfattyak (#9096), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), Nap bírája (#711), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | harci induló (#443) | vámpirizáció (#1) (17,0) | áldomás (#6) (13,0) |
pszi-ernyő (#64) | a lélek védelme (#57) | hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tárgyvédelem (#178) |
nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | láthatatlanság (#76) | óriáserő (#53) |
fürkésző szemek (#213) | éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373), tűzeső (#61), fehérál.roncsolása (#248) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontakt. II (#122) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontakt. II (#122) | >> | lidércúr (#252) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 1) |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 132. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 7, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 21, 24, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 42, 43, 46, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 68, az összesen kapott pontszám: 11110. (összesen ölhető: 264 ) |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | kígyópenge (#955) | 4 | kőkés (#6) | |||
1 | * | Méniach kardja (#1312) | 1 | nitmák penge (#837) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 20 | szögletes kő (#17) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | kentaurusz íj (#1568) | 1 | moa stuki (#413) | ||||
Lövedékek | ||||||||
9 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | kerek kő (#19) | 5 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
14 | mihlanil nyíl (#597) | 20 | nyílvessző (#108) | 6 | sallank nyíl (#129) | |||
2 | stukilövedék (#414) | 29 | tüske (#22) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | ében dobónyíl (#849) | 2 | mihlanil dobótőr (#599) | 2 | nehezék (#258) | |||
2 | teriád tőr (#1277) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | yiang hárítópajzs (#1047) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | Kabol irhája (#903) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | * | yiang mellény (#1045) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | Teremtő koronája (#918) | 1 | törp sisak (#897) | |||
1 | * | yiang sapka (#1046) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Rettegés Köpenye (#960) | 1 | yiang köpeny (#1050) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | Bropxat vállvédője (#920) | 1 | * | yiang vállvédő (#1051) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | Buqqe karma (#899) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | yiang kesztyű (#1048) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | medvebőr öv (#1675) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | yiang nadrág (#1053) | ||||||
Csizmák | ||||||||
6 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | * | yiang surranó (#1049) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 3, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | drag'kór fülkarika (#871) | 36 | mópat token (#585) | 1 | * | ősmágus fülbevalója (#608) | |
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 4, felvéve: 4+1) | ||||||||
1 | * | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | Dantor amulettje (#468) | 1 | dramoan talizmán (#968) | ||
2 | gólem talizmán (#811) | 5 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | koponya szimbólum (#139) | 13 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | * | mihlanil medál (#823) | 1 | natharion gömb (#865) | 1 | natharion talizmán (#867) | ||
1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 2 | * | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | szem szimbólum (#142) | |
2 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | 9 | vortex amulettje (#607) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | Hatalom Karkötője (#1210) | 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | rogalhal csuklópánt (#891) | ||
1 | * | teriadan karkötő (#844) | 1 | Thargodan karkötő (#1249) | 1 | * | yiang csuklópánt (#1052) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 4, felvéve: 4) | ||||||||
130 | angyalok gyűrűje (#529) | 8 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | ||
1 | * | Élet gyűrűje (#1166) | 2 | * | Kabol gyűrűje (#904) | 1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | arany morfmedál (#2499) | 1 | * | mind. tűzopálja (#2380) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
70 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 188 csepp tinta (#101), fér még: 512] | ||||||
6 | dentor szüttyő (#590) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0] | ||||||
35 | fűszertartó (#210) | [bennük 61 csepp sáfránypor (#211), fér még: 114] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 41] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
4 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 12 pondróvér (#1232), fér még: 36] | ||||||
12 | sullár hólyag (#168) | [bennük 96 csepp spiritusz (#170), fér még: 144] | ||||||
22 | szent kehely (#257) | [bennük 220 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
13 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 9 korty életvíz (#1500), fér még: 69] | ||||||
9 | toxyl üvegcse (#592) | [bennük 62 csepp toxyl (#591), fér még: 28] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 195 csepp ugh méreg (#166), fér még: 93] | ||||||
15 | vizestömlő (#3) | [bennük 300 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
9 | zöld üveg (#82) | [bennük 180 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 9 | acéltű (#334) | |||
280 | áldott kő (#642) | 2 | amul kulcs (#565) | $4 | aranypikkely ($415) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 52 | aranytű (#272) | 2 | árnyékkulcs (#566) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bo'adhun idol (#745) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 10 | destabilizátor (#1275) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
1 | drachmor kristály (#916) | 1 | drag'kór var.könyv (#869) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
23 | ezüst kulcs (#184) | 12 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fekete immunitáskő (#1362) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 72 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
17 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | 13 | íjászkence (#1225) | |||
52 | kaja (#2) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 4 | kis aranykulcs (#240) | |||
3 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kockagyémánt (#914) | 9 | kötél (#92) | |||
11 | krónika (#1725) | 1 | Krossan párnája (#876) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
4 | kulcsszilánk (#942) | 8 | leviatán hólyag (#2182) | 10 | leviatángumó (#1757) | |||
33 | manakristály (#500) | 4 | márványkulcs (#245) | 41 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa töltő (#525) | 1 | morf esszencia (#2452) | |||
1 | Morgan pálcája (#503) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | |||
10 | nagy bronzkulcs (#185) | 15 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | norgat kulcs (#471) | |||
1 | oldalzsák (#1172) | 3 | ősi rúna (#2520) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
1 | regeneráló totem (#919) | 3 | rézkulcs (#75) | 2 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | 43 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
3 | sáfránykő (#979) | 85 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 9 | shinai gömb (#348) | |||
4 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 14 | szent jogar (#150) | |||
2 | távcső (#42) | 4 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | |||
11 | titanitdukát (#1480) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tleik. törvénykönyv (#963) | |||
1 | tleikan életkő (#1143) | 1 | Tokan esszenciája (#880) | 93 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
1 | zyel katalizátor (#896) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | A Végzet dragnitja (#2307) | 41 | adamantit (#627) | 5 | adamantit érme (#762) | |||
1 | agvari manafókusz (#890) | 69 | álompor (#396) | 30 | amniosz (#203) | |||
6 | artikula bélhólyag (#927) | 4 | arx formázó minta (#298) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
105 | borkonyó bibe (#312) | 4 | bűvölt kristály (#775) | 2 | cápazsír (#932) | |||
1 | cru formázó minta (#300) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 22 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | din formázó minta (#301) | 5 | dlathog kőzet (#829) | 44 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 11 | dramoan kő (#967) | 111 | drótszőr (#37) | |||
20 | ében toboz (#578) | 17 | éjkristály (#958) | 21 | eknozol (#540) | |||
9 | Eldereth szilánk (#512) | 8 | elkarog szőr (#665) | 1 | energiamembrán (#861) | |||
2 | era formázó minta (#418) | 43 | ezüstdarab (#326) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
9 | fülemüle agyar (#267) | 14 | galachmit (#310) | 1 | grifftojás (#179) | |||
3 | gromak bőr (#268) | 64 | gyöngymangó (#135) | 10 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
2 | hro formázó minta (#601) | 10 | iknegurin (#541) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
6 | jégszív (#282) | 33 | kaktuszbogyó (#429) | 67 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | karbin plazma (#199) | 5 | kazmár gyökér (#205) | 27 | kék orchidea (#68) | |||
11 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | kij formázó minta (#717) | 5 | kitintüske (#879) | |||
18 | kőszem (#304) | 4 | kreiton agy (#1142) | 6 | kvazár (#244) | |||
16 | lélekesszencia (#619) | 1 | lélekkő (#1650) | 39 | lidércesszencia (#1074) | |||
5 | lótuszvirág (#447) | 128 | madártoll (#112) | 19 | magszim bél (#103) | |||
60 | mákrózsa virág (#56) | 33 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 7 | mihlanil (#539) | |||
5 | mihlanil érme (#764) | 11 | mithril (#352) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 2 | moa jádekő (#382) | 2 | moa obszidián (#380) | |||
6 | moa smaragd (#377) | 1 | moa üveggömb (#383) | 54 | mocsári penke (#148) | |||
2 | mópat tetem (#584) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
5 | nothar bogyó (#923) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
22 | pular kristály (#239) | 21 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg dragnit (#1742) | |||
81 | quwarg igazgyöngy (#912) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | raaba-gumó (#936) | |||
12 | rakolits por (#669) | 17 | ramit kő (#226) | 1 | rasáth orrkarika (#859) | |||
22 | remák szív (#264) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 11 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 3 | sárkányfog (#617) | 24 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 5 | smirglilevél (#29) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | sziklozug comb (#858) | 4 | szuperkötél (#209) | 14 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
5 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan csont (#1181) | 81 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | törpe ékkő (#1842) | 7 | tükör (#43) | 37 | vasérc (#152) | |||
10 | vörös zselé (#862) | 25 | vörös zyel (#606) | 88 | xirnox szív (#213) | |||
5 | yetifog (#863) | 8 | ytterium kőzet (#965) | |||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
A Végzet dragnitja (#2307) | - a befoglaló tárgy: | nitmák penge (#837) | ||||||
quwarg dragnit (#1742) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 430.19 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (19 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20) | 155 | átlátszó morfplazma (#2451) | 147 | bíbor morfplazma (#2450) | 10 | esszenciakristály (#350) | 147 | fehér morfplazma (#2445) | 163 | fekete morfplazma (#2446) | 116 | gyöngymangó (#135) | 23 | karbin plazma (#199) | 139 | kék morfplazma (#2442) | 92 | kvazár (#244) | 173 | lila morfplazma (#2448) | 26 | mithril (#352) | 125 | narancs morfplazma (#2449) | 142 | purifikátor háj (#269) | 159 | sárga morfplazma (#2447) | 100 | Thargodan esszencia (#328) | 9 | tyrex csont (#280) | 143 | vörös morfplazma (#2443) | 10 | vortexvessző (#2331) | 149 | zöld morfplazma (#2444) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 32 | hollókristály (#1102) | 3085 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | pengepajzs (#425) | 2 | szent kehely (#257) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1093 | csalánvirág (#582) | 7725 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 499 | dűneelf arckendő (#1920) | 1 | fejsze (#1240) | $19 | fenőkő ($1618) | $1623 | fokhagyma ($403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 16219 | kaja (#2) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 2703 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 9400 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3318 | mutáns csont ($331) | 2000 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | 1425 | óndarab (#85) | 180 | orchidea kehely (#1876) | 482 | pirkit (#153) | 10 | pszi kristály (#618) | 180 | purifikátor háj (#269) | 7907 | quwarg tojás (#360) | 210 | rum (#1419) | 726 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10667 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 215 | Thargodan csont (#1181) | 1300 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 16731 | tükör (#43) | 1246 | tűzbimbó (#623) | $200 | vámpírfog ($1221) | 5400 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7163 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2271 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | ősi rúna (#2520) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1096 | arany (#50) | 1 | adamantit érme (#762) | 2 | áldott kő (#642) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 5 | fiatalság itala (#473) | 61 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | madártoll (#112) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | quwarg dragnit (#1742) | |||
1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 1 | skorpiókarom (#911) | 1 | tleik. törvénykönyv (#963) | |||
2 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
280 | 281 | 282 | |
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|