Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. ápr. 21. 13h:53' EZ A 1066. JÁTÉKHETED, 7. FORDULÓD 1067. játékheted kezdete: ápr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4655 SZÁMLA : XXXX |
t 38 | támadod a 38. szörnyet |
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a gorombilla testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kőevő testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elhajolsz a kőevő ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [48,99] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az evaporőr bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az evaporőr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a kavadu jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kavadu fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 36 3 | elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot) |
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kőevő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a kőevő kőtestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a kőevő kőtestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. A kőevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ásót, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes gyilkos tetű trófeát. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,99] Lakott területre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,99] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az útonálló bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 757 | bemész a 757. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
ea 4 3 | eladod a 4. tárgyat 3 |
ea 8 1 | eladod a 8. tárgyat 1 |
ea 33 10 | eladod a 33. tárgyat 10 |
ea 128 6 | eladod a 128. tárgyat 6 |
ea 15 1 | eladod a 15. tárgyat 1 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 13.]
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért |
szk 74 | keresed a 74. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
TÁRGYAK ELREJTÉSE Ha eldobsz egy tárgyat valahol a szabadban, akkor minden arrajáró kalandozónak és szörnynek van esélye rá, hogy megtalálja. Ha viszont alaposan elrejted, akkor szinte bizonyosan csak az fogja megtalálni, aki tudja, hol van. Ehhez egy tetszőleges kétjegyű "számkódot" kell megadnod a D parancs harmadik paramétereként. (Az első számjegy ne legyen 0, tehát ne írj 08-at.) Ez jelképezi a rejtekhelyet. Pl. D 6 1 38 elrejt egy kőkést az adott helyszínen. Az így elrejtett tárgyat egy másik játékos az FV (felvesz) paranccsal gyűjtheti be. Paraméterei megegyeznek a dob parancséval: először a tárgy sorszámát, majd a mennyiséget, végül a rejtőkódot kell megadni. Az imént elrejtett kőkést tehát a FV 6 1 38 paranccsal lehet megtalálni és felszedni. Mivel a kódot Te találod ki, valószínűtlen, hogy az így elrejtett tárgyat valaki megtalálja, hacsak nem úgy, hogy módszeresen átkutatja az adott mezőt. Egy mezőn, egy kódra maximum 255 darab tárgy rejthető el ugyanabból a fajtából. Ez a parancs 4 pontba kerül. Ha a D parancsnak van 3. paramétere, akkor nem 0, hanem 6 TVP-be kerül. Egy mezőn maximum 8 különböző fajta tárgyat lehet eldobni/elrejteni. Ha valaki simán eldob egy tárgyat, 60% esély van rá, hogy örökre elveszett (pl. elvitte egy szörny). Egyébként minden alkalommal, amikor egy játékos az adott mezőre lép, van 10% esélye rá, hogy belebotlik, és automatikusan felszedi. A KUT (kutatás) paranccsal ez az esély növelhető. Paramétere, hogy hány TVP-t költesz a kutatásra. Ez a parancs alaposan átkutatja azt a mezőt, ahol állsz, eldobott és elrejtett tárgyak után, minél több TVP-t költesz, annál alaposabban. Maximum 50 TVP-t költhetsz rá. Előfordulhat, hogy nem akarod nyakra-főre gyűjtögetni a mások által elhajigált szemetet. A feltételes gyűjtés (GYJ) paranccsal megadhatod, hogy mit akarsz összeszedni, és mit nem. Három paramétere van. Az első egy olyan tárgy sorszáma lehet, amely nálad van. Ez azt jelenti, hogy ebből a tárgyból már nem akarsz többet felszedni. Ilyenkor a tárgy száma mellett egy ">" jel jelenik meg. Ha újból kiadod ezt a parancsot, vagy már nincs nálad egy ilyen tárgy, akkor ez a korlátozás törlődik. Ha csak a 2. vagy 3. paramétert kívánod változtatni, ide 0-t írj. A második paraméter egy megterheltség korlátozás. Ha a tárgy felvételével a megterheltséged e fölé a százalék fölé emelkedne, nem veszed fel. 300-at írj ide ha nem félsz a túlterheltségtől. A harmadik paraméter egy érték-korlát: ezentúl csak az ennél értékesebb tárgyakat fogod felvenni. Az érték aranyban van megadva (ami most talán még nem sokat jelent). Ha nem akarsz korlátozást, ide -1-et írj (ugyanis a 0 olyan, mintha nem írtál volna semmit, vagyis nem változtatnád), ha nem akarsz minden szemetet (botot, bunkót, stb.) felszedni, 1-t. Pl. Van két vizestömlő nálad. GYJ 3 90 2 hatására nem fogsz újabb vizestömlőket felvenni, és nem veszel föl olyan tárgyakat, amelyek a megterheltségedet 90% fölé vinnék, vagy értékük 2 aranynál kevesebb. GYJ 4 hatására nem veszel fel több botot. Megjegyzés: A GYJ parancs a KUT parancs működését befolyásolja, valamint azt, hogy mit veszel el egy leölt, tárgyakkal rendelkező ellenféltől. Szörnykomponens-kinyerésnél, ládák felnyitásánál, a KT és FV parancsnál nincs befolyása. A GYJ harmadikként megadott érték-paraméter még egy dologra jó: szabályozza lopásnál, hogy mennyire értékes cuccok közül próbálsz válogatni. |
Erő: | 10 (15) | Szint: | 8 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 17 (19) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 10 (12) | Életpont: | 143/137 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 13 (18) | Varázspont: | 50/50 | Pénz: | 113 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 7 (+1) | lőfegyverek: | 3 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); nyílvessző (#108) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
45,97 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. szörnyismeret: | 1 |
7. vadászat: | 4 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
tazunkaróka (#81) (csak egyszer) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
Összsúly: 69.70 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 9 | lapockacsont (#33) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
113 | arany (#50) | 1 | evaporőr háj (#105) | 3 | fáklya (#36) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
33 | víz (#27) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
96 | |
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|