Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 27. 12h:02' EZ A 947. JÁTÉKHETED, 694. FORDULÓD 948. játékheted kezdete: aug. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 70 247 | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 53 78 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 57 188 220 | elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 5. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
bb 396 11 518 | beraksz a bankba a 396. tárgyat (11 darabot) |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
p 195 40 | használod a 195. pszi képességet |
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
hh 1534 1660 | használod az 1534. tárgyat az 1660. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 646 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal oldalát. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és egy rókafarok. 5 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 66, gyógyulás: 4, összesen: -62 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg hósárkány farkát. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (86 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősöreg hósárkány ráncos testét. (8 támadással 1142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ősöreg hósárkány ráncos testét. (6 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (27 ép-t sebezve). Az ősöreg hósárkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az ősöreg hósárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Az ősöreg hósárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Az ősöreg hósárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hósárkánybőr csizma [hósárkánybőr csizma ládikóba-> (183,31)-> 700 arany, -2 ÉP]. 25 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3032, sebződés: 397, gyógyulás: 428, összesen: +31 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 830 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], 36 arany, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 186, gyógyulás: 194, összesen: +8 ÉP}
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 32 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus törékeny testét. (8 támadással 656 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted az élőholt ősmágus törékeny testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. Az élőholt ősmágus lendületes ütése célt téveszt. Az élőholt ősmágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 26 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 333 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1258, sebződés: 78, gyógyulás: 113, összesen: +35 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 832 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 81 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 84 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány fejét. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 825 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány nyakát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 31 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1566, sebződés: 179, gyógyulás: 194, összesen: +15 ÉP}
ff 568 1328 28 | felt. fegyverváltás: 568 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 399 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (8 támadással 634 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áldott okerón testét. (2 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az áldott okerón testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled 33 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 081 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 0, gyógyulás: 78, összesen: +78 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész elmosódó alakját. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét ölész jobb oldalát. (3 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a sötét ölész jobb oldalát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 192 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A sötét ölész karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a sötét ölész megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 033 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 0, gyógyulás: 108, összesen: +108 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr testét. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 72 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 31 arany, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 6 152 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1314, sebződés: 147, gyógyulás: 143, összesen: -4 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár nyakát. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 772 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg testét. (8 támadással 625 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vámpírféreg testét. (4 támadással 537 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a vámpírféreg farkát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 27 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vámpírféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 12 773 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 203, gyógyulás: 6, összesen: -197 ÉP}
Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar böllér testét. (7 támadással 923 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar böllér nyakát. (6 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). A fényaura 20 ép-t sebez. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {HD:} Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar böllér bal lábát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A varkaudar böllér mancsával oldalba lök. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar böllér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 13 319 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1879, sebződés: 304, gyógyulás: 417, összesen: +113 ÉP}
ff 28 1328 568 | felt. fegyverváltás: 28 1328 568 |
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy tompítás varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita harcos sárgás bőrét. (8 támadással 1112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a troglodita harcos sárgás bőrét. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 182 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. A troglodita harcos megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a troglodita harcos bal lábát. (3 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a troglodita harcos napbarnított lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 177 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A troglodita harcos megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A troglodita harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3202, sebződés: 190, gyógyulás: 495, összesen: +305 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy védelem tűz ellen varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich testét. (8 támadással 717 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich testét. (8 támadással 1228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar őslich bal oldalát. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 1168 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-78 varázspont.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich jobb oldalát. (10 támadással 1476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+296 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar őslich rothadó testét. (6 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Fényaurád 19 sebzést okoz. A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A varkaudar őslich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 33 304 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5331, sebződés: 1450, gyógyulás: 867, összesen: -583 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dűneszellem bal oldalát. (8 támadással 715 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűneszellem homoktestét. (10 támadással 1506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+302 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűneszellem testét. (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a dűneszellem homoktestét. (3 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a dűneszellem testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. A manaretesz elnyeli a varázslatot.
A dűneszellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 883 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4115, sebződés: 698, gyógyulás: 641, összesen: -57 ÉP}
ef 66 532 | energia fejlesztése 66 |
szk 556 | keresed az 556. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
ISTENI VÉDELEM (530. TUDATI KÉPESSÉG) Az avatári védelem elsajátításával természetesen nem ért véget a kasztroplanáris sík csodáinak sora. Azt a lehetőséget, hogy elmédet, és lelkedet (egyszóval a személyes esszenciádat) egy szemvillanásnyi idő alatt át tudod lényegíteni a tudati térbe, nem hagyhatod kihasználatlanul! A legtöbb, valamely istentől származó varázslat közvetlenül ezt az esszenciát támadja, ezért ha hátrahagyod a tested, és elmenekíted belőle, ezek a mágiaformák többnyire hatástalanok maradnak. Sajnos halandóságod egyik átka, hogy testedet nem vagy képes átmozgatni más síkokra pusztán az akaratod által (egyelőre), de a részeredmény is eredmény. A tested sérüléseit biztosan meg tudod gyógyítani önerőből is. Az isteni védelem képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt még harc közben is meg tudod cselekedni! [Mostantól minden támadó papi varázslatok ellen extra rezisztenciát kapsz. A rád lőtt teológiás és ősteológiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély teológiás varázslatok esetében max. 20%, ősteológiás varázslatok esetében max. 10% lehet, és a kiszámításánál mindig felfelé kerekítünk)] |
Erő: | 85 (124) | Szint: | 54 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 76 (111) | Támadás: | 116 (126) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 76 (107) | Védekezés: | 205 (215) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 18/15 év |
Egészség: | 76 (109) | Életpont: | 2643/2601 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 91 |
Szerencse: | 76 (131) | Varázspont: | 4400/3446 | Pénz: | 117655 arany | Kép. pont: | 100 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 1693/719 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 48/4 (+3%) | szúrófegyverek: | 36/9 (+8%) |
vágófegyverek: | 26/34 | ütőfegyverek: | 44/51 (+5%) | lőfegyverek: | 22/52 (+6%) |
dobófegyverek: | 48/9 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
288,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 8. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 98 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 387 468 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/49 | 2. nyomkövetés: | 93/49 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 25/53 | 5. hajózás: | 13/8 | 6. csapdakészítés: | 55/97 (+10%) |
7. csapdaészlelés: | 30/63 | 8. gyógyítás: | 8/97 | 9. titkosírás: | 3/50 |
10. felderítés: | 30/88 | 11. szörnyidomítás: | 13/25 | 12. teológia: | 206/63 (+30%) |
13. taumaturgia: | 129/6 (+10%) | 14. szerencsejáték: | 14/80 | 15. versengés: | 28/31 |
16. harcművészetek: | 50/0 | 17. szkanderozás: | 1/0 | 18. zene: | 47/98 (+25%) |
19. szörnyismeret: | 170/90 (+29%) | 20. pszi: | 138/44 (+8%) | 21. zárnyitás: | 32/37 |
22. vadászat: | 20/59 | 23. vitalitás: | 11/31 | 24. bányászat: | 40/94 |
25. testépítés: | 84/9 | 26. úszás: | 11/7 | 27. főzés: | 57/16 (+11%) |
28. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 196 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 2 |
6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (8312,10) | áldomás II (#169) (9503,45) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) |
óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) | a lélek védelme (#57) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | fényaura (#211) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) |
önanalízis III (#303) | Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +24 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! (teljesítve) |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 163, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 230 (limit: 1115), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27602. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | fiatalság itala (#473) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
17 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | varázskő (#305) | 53 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2195 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rakolits por (#669) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vámpírfog (#1221) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|