TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. febr. 1. 9h:17'
EZ A 103. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
104. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5858
SZÁMLA : XXXX
|
BAZALT KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,18] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
lm 14 14 14 |
mozogsz 14 14 14 |
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Egy szintszívót pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel épp hogy eltalálod a szintszívó bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Egy szintszívót pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kicsit megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megkarcolod a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Egy szintszívót pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kicsit megvágod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kissé megkarcolod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 224.]
lm 14 14 14 |
mozogsz 14 14 14 |
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szintszívó. Itt csata lesz.
Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel épp hogy eltalálod a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kissé megkarcolod a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szintszívó! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kicsit megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kicsit megvágod a szintszívó fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szintszívó. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 209.]
lm 14 14 14 |
mozogsz 14 14 14 |
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szintszívó. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szintszívó! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 194.]
lm 11 10 2 |
mozogsz 11 10 2 |
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT]
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT]
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT]
[20 pontot használtál fel, van még 174.]
Elérted baj nélkül a romváros bejáratát. Kimész.
[5 pontot használtál fel, van még 169.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+39 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 139.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 109.]
lm 2 10 11 |
mozogsz 2 10 11 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
lm 14 14 14 |
mozogsz 14 14 14 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
lm 14 14 14 |
mozogsz 14 14 14 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
lm 14 14 14 |
mozogsz 14 14 14 |
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 106.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 66.]
tf 3 36 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért |
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 7, 11.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 240 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Bazalt , egy fekete, hosszú hajú, barna szemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd sárga. Sheran követője vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.
Erő: |
18 (20) |
Szint: |
11 |
Merészség: |
10/10 |
Magasság: |
254 cm |
IQ: |
21 |
Támadás: |
10 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
484 kg |
Ügyesség: |
11 |
Védekezés: |
12 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
17/17 év |
Egészség: |
15 (17) |
Életpont: |
166/108 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
22 (24) |
Varázspont: |
30/0 |
Pénz: |
505 arany |
Kép. pont: |
4 |
Tudatpont: |
7/1 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 175 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 21304 TP-d van. A következő szinthez még 3696 TP szükséges. Trófeáid:
rőtmanó berzerker,
bibircsók-óriás,
bíbor szulfagor. A 48. fordulódban 666 arany került a bankszámládra. 875 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
16 |
ütőfegyverek: |
2 |
dobófegyverek: |
1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10 |
2. nyomkövetés: |
13 |
3. mászás: |
5 |
4. csapdakészítés: |
7 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
24 (+1) |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
1 |
9. taumaturgia: |
1 |
10. harcművészetek: |
11 |
11. zene: |
4 |
12. szörnyismeret: |
2 |
13. zárnyitás: |
10 |
14. vadászat: |
10 |
15. bányászat: |
6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
Összsúly: 62.18 kg |
Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(71,18) a 36. labirintus bejárata, szintszívó (#96)