Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 3. 9h:21' EZ A 694. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 695. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1164 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | beraksz a bankba az 56. tárgyat (99 darabot) |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból az 1530. tárgyat (692 darabot) |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat az 1530. tárggyal a 229. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
bb 480 1 | beraksz a bankba a 480. tárgyat (1 darabot) |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 7 14 7 | t. energia kisütése: 7 14 7 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Méregfoggal megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a vércápa uszonyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Méregfoggal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Méregfoggal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Méregfoggal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | beraksz a bankba az 1530. tárgyat (1113 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 692. tárggyal a 687. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY) Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye. |
FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY) Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver. |
BÜNTETŐ PRAGLONC (125. LÉNY) A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni. |
MORBID (127. ELLENFÉL) Morbid, a gonosz varázsló Irthanonnál, Dornodon egyik kiképzőtisztjénél tanulta a mágia tudományát. A háború utáni zűrzavarban nekikezdett, hogy megszervezze saját birodalmát, és ehhez erős támogatásra lelt a vezetőt kereső varkaudarokban. Bár tapasztalt a varázstudományban, egy jó fegyverforgató könnyedén legyőzheti, ha a közelébe tud férkőzni. |
VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY) Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás. |
ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY) Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellőin lebegve közlekedő árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott. |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY) Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY) A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első. |
SMARAGD KULCS (241. TÁRGY) Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni. |
REGENERÁLÓ GYŰRŰ (254. TÁRGY) Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyűrű. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erő, amelyet viselőjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyűrű van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik. |
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY) Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül. |
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY) Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs). |
TÁVCSŐ (42. TÁRGY) A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak. |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
Erő: | 20 | Szint: | 16 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 313/265 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 360/103 | Pénz: | 1309 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 22/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/26 (+108%) | ökölvívás: | 6/49 | szúrófegyverek: | 21/70 |
ütőfegyverek: | 1/60 | dobófegyverek: | 18/7 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/109 | 2. nyomkövetés: | 18/71 | 3. lopás: | 1/103 |
4. mászás: | 2/44 | 5. csapdakészítés: | 4/95 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 1/39 |
7. gyógyítás: | 7/10 | 8. felderítés: | 10/28 | 9. teológia: | 3/10 (+9%) |
10. taumaturgia: | 19/16 | 11. versengés: | 2/41 | 12. szörnyismeret: | 4/58 (+20%) |
13. vadászat: | 1/63 | 14. úszás: | 9/26 (+30%) | 15. főzés: | 5/97 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ) |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
autentikus vámpír (#154) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | |||
8 | sáfránypor (#211) | 14 | víz (#27) | 1 | mákrózsa virág (#56) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |