Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 24. 15h:10' EZ A 101. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 102. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5858 SZÁMLA : XXXX |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [70,16] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [69,16] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy vízionár. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vízionár puha bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [67,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
(Továbbmész...) [66,14] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriás patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
szk 69 | keresed a 69. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 24 | gyógyítás 24 pontért |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 10 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 484 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 153/138 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 17 (19) | Varázspont: | 20/20 | Pénz: | 418 arany | Kép. pont: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. gyógyítás: | 20 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. harcművészetek: | 11 | 9. zene: | 4 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 10 (+1) | 12. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) |
Összsúly: 55.87 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | óndarab (#85) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
királygyík (#26) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | pattanóböde (#145) | fémbontó szójer (#150) | quwarg királynő (#153) | karmazsin huhogó (#185) |
szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) |
khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | rőtmanó berzerker (#369) |
yeti poronty (#638) | ulkor jéglény (#641) | csontlepke (#746) | alattomos manó (#756) | ork bérgyilász (#781) |
Mallon (#960) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | arany (#50) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | fekete gyöngy (#99) |
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | vapár cserje (#109) |
vapár ág (#110) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) |
rókafarok (#124) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vasvért (#164) |
sziklafészek (#167) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | mínosz-kúp (#178) |
ezüst gyűrű (#180) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) |
tankány karom (#237) | bumeráng (#249) | templom (#256) | kvazár sisak (#266) | aranytű (#272) |
bíbor erőöv (#291) | kőszem (#304) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) |
varkaudar csizma (#317) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
Vlagyimir szobra (#433) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | aurach fog (#657) | szulfagor agyar (#677) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | csodabazár (#1404) | esélynövelő (#1409) | monstrum vállvédő (#1577) |
Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől |