Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 15. 10h:16' EZ A 6. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD 7. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat legkorábbana 7. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4398 SZÁMLA : XXXX |
d 7 1 | eldobod a 7. tárgyat (1 darabot) |
d 5 1 | eldobod az 5. tárgyat (1 darabot) |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
m 4 | mozogsz délre |
kt 71 1 | elkészíted a 71. tárgyat (1 darabot) |
kf 71 | kézbeveszed/felveszed a 71. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a móleon jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a móleon testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a móleon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a móleon sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. Elhajítod a vacak kaszabolósáska trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes móleon trófeát. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőszáli disznó jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőszáli disznó testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kőszáli disznó. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [21,-27] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy óriás patkány közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az óriás patkány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás patkány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [22,-26] Továbbra is síkságon vagy.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [24,-26] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy sakál. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [25,-26] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
be 507 | bemész az 507. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 138 pontot. A következő körben tehát 140 pontot költhetsz el.
Erő: | 15 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 83/23 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 8/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. harcművészetek: | 3 |
7. pszi: | 1 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 2 |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
Összsúly: 36.60 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bunkó (#5) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
8 | rézdarab (#70) | 2 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fémrúd (#104) | 1 | rézpáncél (#71) |