5. forduló, 7. forduló, Shyna Ran Alaeina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 15. 10h:16'
EZ A 6. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD
7. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat legkorábbana 7. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4398
SZÁMLA : XXXX

SHYNA RAN ALAEINA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [20,-30] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+3 pszi pont.)

d 7 1 eldobod a 7. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

d 5 1 eldobod az 5. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

m 4 mozogsz délre
[20,-29] Még mindig dombos terepen vagy. A Mirdau-hegység lábainál jársz. A kopott, szürke szikák vonulata egészen a tengerpartig húzódik északkeleti irányba.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 125.]

kt 71 1 elkészíted a 71. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 rézpáncélt. [40 pontot használtál fel, van még 85.]

kf 71 kézbeveszed/felveszed a 71. tárgyat
Magadra öltöd a rézpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

m 6 mozogsz nyugatra
[19,-29] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy móleon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a móleon jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a móleon testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a móleon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a móleon sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. Elhajítod a vacak kaszabolósáska trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes móleon trófeát. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kőszáli disznó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőszáli disznó jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőszáli disznó testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kőszáli disznó. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 75.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 67.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[20,-28] A hegyvidéket síkság váltja fel.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [21,-27] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy óriás patkány közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az óriás patkány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás patkány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy mély kutat.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Ruházatát egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Norrec'Vizharan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [22,-26] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 37.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[23,-26] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy bo-skorpió volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [24,-26] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy sakál. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-26] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Egy farmot látsz meg, itt, a pusztában! A több épületből álló tanyát gondozott földek, kertek veszik körül, és a határát kerítés jelöli. A legelőn néhány tehenet látsz. (507. épület.)
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy bőrpáncélt visel. Ruházatát egy kaszabolósáska trófea és egy tazunkaróka trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gótikus Gothár. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [30 pontot használtál fel, van még 7.]

be 507 bemész az 507. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát.
- Mit akarsz errefelé? - szólít meg. Üres tenyereidet mutatod neki, jelezve békés szándékodat. A gazda megenyhül. Mesélsz neki a kalandjairól. ő motyog valamit arról, hogy mennyire vigyázni kell manapság a vándorokkal, aztán meghív a házába. A meghívást örömmel elfogadod. A háziasszony enni és innivalót hoz, amit jóízűen elfogyasztasz. Ebéd után a gazda elkomorodva beszélni kezd.
- Hetek óta fosztogatja néhány goblin a tyúkólat. Boldogok lennénk, ha valaki megszabadítana tőlük. - bólintasz, megjegyezve, hogy mindez semmiség. A gazda szeme felcsillan, és mosolyogva átadja a térképet, amely a goblinok pontos rejtőzködési helyét jelöli. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 1 jóságpont jár.]

2
5
4 3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 3. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, délre 12 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 138 pontot. A következő körben tehát 140 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shyna Ran Alaeina, egy göndör aranyhajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 6. fordulód.

Erő: 15 Szint: 4 Merészség: 5/5 Magasság: 132 cm
IQ: 16 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 83/23 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 8/5
Eddig összesen 15 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 126 TP-t kaptál. Jelenleg 486 TP-d van. A következő szinthez még 14 TP szükséges. Trófeád: móleon.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 1 6. harcművészetek: 3
7. pszi: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 2

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 36.60 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bunkó (#5) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
8 rézdarab (#70) 2 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 rézpáncél (#71)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(19,-29) móleon (#68), kőszáli disznó (#34)
(20,-29) az 1. labirintus bejárata, oltár, olvasztókemence (#86)
(21,-27) óriás patkány (#42), mély kút (#93), Norrec'Vizharan (4661. kalandozó)
(22,-26) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(23,-26) oltár, 13. jellempróba, bo-skorpió (#54)
(24,-26) oltár, 24. jellempróba, sakál (#28)
(25,-26) tanya (#507), oltár, Gótikus Gothár (1175. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek