58. forduló, 60. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. júl. 14. 9h:21'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

KÖMÖRC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,14] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+10 TVP).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 229.]

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ba 150 146 7010 nem támadod a 150. szörnyet a 146. szörnyet a 7010. szörnyet
BA 150 parancs tárolva. BA 146 parancs tárolva. BA 7010 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ba 9089 66 71 nem támadod a 9089. kalandozót a 66. szörnyet a 71. szörnyet
BA 9089 parancs tárolva. BA 66 parancs tárolva. BA 71 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy kardfogú fülemüle, megtámadod! Ez az ellenfél most túl erős neked. Inkább a menekülés mellett döntesz, és gyorsan eltűnsz a színről. [12 pontot használtál fel, van még 217.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[63,13] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy proteinfecske nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske jobb szárnyát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy harcias morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [62,13] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy halálmadár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy éltető morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,13] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy kardfogú fülemüle. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy mágiamorfáló. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [30 pontot használtál fel, van még 187.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy sírlidérc, megtámadod!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sírlidérc testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy karmos tankány.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Ez mellément. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a karmos tankány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy köpködő bruhatag. (ld. enc.)

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Nincs időd félrehajolni. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner ryuku gárdista trófeát, és kinyersz egy alkalmas köpködő bruhatag trófeát. 1 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+37 életerő.) Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [42 pontot használtál fel, van még 145.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[60,12] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a zoloboo testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a zoloboo fekete testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zoloboo karmai majdnem eltalálnak! A zoloboo összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy éltető morf volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) Van itt egy cseréptetős torony (553. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 135.]

be 553 bemész az 553. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Röviden mesélsz kalandjaidról. A ház népe nagy örömmel üdvözöl. Te rögvest beszámolsz róla, hogy mi történt legutóbbi találkozásotok óta. [210 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 láncing. (ld. enc.)] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

kf 222 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat
Lecsatolod a bronzpáncélt, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[61,12] A terep továbbra is ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy khór darázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy éltető morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,12] Még mindig az erdőben vagy. Ez az óriási, misztikus rengeteg a Szürke Erdő. Sokak szerint direkt kapcsolata van az itt élő lényeknek az innét keletre magasodó, rejtélyes és hatalmas Szürke hegyekkel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy khór darázs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a khór darázs testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a khór darázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 darázsfarok. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy mágiamorfáló. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [63,11] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy domináns morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 100.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A bibircsók-óriás nem tudott meglepni.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy nukleáris cickány.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+40 életerő.) Még van egy utolsó ellenfeled, egy karmos tankány!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a karmos tankány testét. Kritikus ütés! (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [42 pontot használtál fel, van még 58.]

m 2 mozogsz keletre
[64,11] Síkság, továbbra is csak síkság.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy harcias morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 46.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy bibircsók-óriás, megtámadod!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+37 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy nukleáris cickány.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a nukleáris cickány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy kardfogú fülemüle, és hozzáláthatsz a munkához! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Pikoló! Hú, most egy kicsit túlvállaltad magad. Villámgyorsan futsz el a csatából. Ellenfeled még követ egy ideig, de aztán feladja a dolgot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [42 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 15 501 energia fejlesztése 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 10 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 2.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 0.]

e 2 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 2 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-11 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 75 arany fejpénzt kaptál. A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (25). Ez az 59. fordulód.

Erő: 16 Szint: 15 Merészség: 4/1 Magasság: 113 cm
IQ: 11 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 Életpont: 233/99 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 11
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 672 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 50/50
Eddig összesen 348 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 958 TP-t kaptál. Jelenleg 76 754 TP-d van. A következő szinthez még 43 246 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, nukleáris cickány, köpködő bruhatag.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/11 ütőfegyverek: 19/91 (+25%) dobófegyverek: 13/55 (+44%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 (+90%) 2. nyomkövetés: 2/87 (+2%) 3. mászás: 4/39
4. csapdakészítés: 8/6 (+11%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 27/18 (+90%)
7. titkosírás: 3/44 8. felderítés: 1/97 9. szörnyidomítás: 3/24
10. szerencsejáték: 1/89 11. versengés: 3/7 12. zene: 1/88
13. szörnyismeret: 10/23 (+30%) 14. zárnyitás: 3/25 15. vadászat: 3/49 (+4%)
16. bányászat: 10/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), inváziós ellenfelek (#9089), vízionár (#66), fabontó szójer (#71)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 31, 32, 41, 42, 50, 51.

HŐSTETTEID
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 100
A második morf invázióban megölt morfjaid száma: 1, az összesen kapott pontszám: 100.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 13. Szerzett pont: 1336. Beállított erő: 0 Összpont: 1336

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1195 TU szükséges.)
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bronzpáncél (#90) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 4 * tankány karom (#237) 1 * tépett lobogó (#1864)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 2 * bumeráng (#249) 1 csontkés (#11)
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
12 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany éjmedál (#2438) $1 aranygyűrű ($193) 1 Élet gyűrűje (#1166)
$2 ezüst gyűrű ($180) 1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 * koponya gyűrű (#1733) $3 nodonrod kitűző ($1533) 1 réz emlékérem (#2738)
1 * réz morférem (#2711)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
6 deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kötél (#92) 1 moa antigrav (#2204)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 53]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
2 vizestömlő (#3) [bennük 10 korty víz (#27), fér még: 30]
4 zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 1 argumérc (#2632)
1 aurach bőr (#658) 6 aurach fog (#657) 1 bíbor morfplazma (#2450)
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 darázsfarok (#654) 2 darázsszárny (#652)
1 dözmöng szív (#122) 5 drótszőr (#37) 4 főnixtoll (#563)
1 gyöngymangó (#135) 3 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
5 madártoll (#112) 1 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85)
12 pirkit (#153) 10 rézdarab (#70) 1 sámán erszény (#650)
3 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 1 tükör (#43) 4 varányszem (#30)
6 vasérc (#152)

Összsúly: 44.75 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 darázsfarok (#654)
2 darázsszárny (#652) 5 drótszőr (#37) 2 főnixtoll (#563)
1 láncing (#222) 3 madártoll (#112) 4 pirkit (#153)
2 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

59 60 61 62 63 64 65
10
11
12
13
14
15
(60,12) zoloboo (#77), cseréptetős torony (#553)
(61,12) Raia rúnaköve, khór darázs (#348)
(61,13) kardfogú fülemüle (#146), sírlidérc (#172), karmos tankány (#137), köpködő bruhatag (#773)
(62,12) khór darázs (#348)
(62,13) halálmadár (#351)
(63,11) bibircsók-óriás (#120), nukleáris cickány (#155), karmos tankány (#137)
(63,13) proteinfecske (#139)
(64,11) 34. jellempróba, bibircsók-óriás (#120), nukleáris cickány (#155)
(64,14) drótszőrű pincsi (#22)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.07.14 09:21 Változások a számládon! Zseton levonás: 75 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Jelenléti bónusz)
˙

Üzenet küldése a karakternek