Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. júl. 14. 9h:11' EZ A 669. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD 670. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5920 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: le 2438 0 0 | leveszed/lerakod a 2438. tárgyat |
d 123 | eldobod a 123. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Göcsörtös bunkóval eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzpáncél felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Göcsörtös bunkóval megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a nukleáris cickány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Messze hajítod a vacak kis dombi yeti trófeát, és kiszedsz egy nukleáris cickány trófeát. 1 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriáspók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját az óriáspók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a bíbor szulfagor nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a sírlidérc jobb vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. Kritikus ütés! (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. Kritikus ütés! (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod az északi aurach bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer jobb középső lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a fémbontó szójer testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vassisak felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ork sámán bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az ork sámán jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [67,15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [66,14] A bozótost dombság váltja fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Pikoló tollpihés hasát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [64,14] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
h 233 1 | használod a 233. tárgyat |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
ext | visszadátumozás kérelem |
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 13 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért |
MANARETESZ II. (571. TUDATI KÉPESSÉG) Orvosolni szeretnéd azt a problémát, hogy amikor az esszenciádat a manaretesz segítségével elzárod a kasztroplanáris térben, a tested továbbra is sebezhető. A teljes immunitást nem sikerül elérned, de némi haladást azonban elérsz. Mostantól a rezisztencia FNO-s képességed képességszintenként 3% helyett 3,5%-kal csökkenti a rád lőtt varázslatok sebzését. |
YAURRI BÁNYÁSZVERSENY A Vashegyekből származó törpe bányászok eddig sosem látott ércfajtára bukkantak tárnáik mélyén. A gnóm kutatóállomások asztrológusai szerint a síkok konstellációja miatt bukkant fel ez a különleges érc a világunkban. A konstelláció csak rövid ideig, kb. a Bíborhold két ciklusáig tart. Sajnálatos mellékhatás, hogy a szörnyek is érzik az új érc kisugárzását, így gyakran zavarják meg a békés bányászokat. A Királyi Bányászati Konzorcium éppen ezért jutalmazza azon kalandozókat, akik eme szörnyek pusztításával védik a bányászokat. (Játéktechnikai információk: Minden terepen lehet bányászni, ahol eddig is lehetett, így a síkokon is, kivéve a Víz síkját és a Levegő síkjának levegő mezőit. Síkokon csak elementáris csákánnyal lehet majd bányászni. H és HH bányászóeszköz parancsra 3 szörnyet generál a program. Ez a parancs fixen 12 TVP-be kerül, minden eszközzel, minden módosító nélkül. A Feltételes ásással (FAS) továbbra is lehet bányászni normál TVP költséggel (azaz számít az eszköz, az idomított állat stb.), de erre nem generál szörnyet a program. Minden ásásnál megtörténik a normál ásás rutin, azaz találhatsz fémet, vagy bármi mást, amit eddig is találhattál bányászásnál, de van egy speciális érc, amit csak az esemény alatt bányászható. A szörnyeknél ugyan nem lesz eventes kincs, de az esemény során lehet majd kincsesládát bányászni bizonyos feltétellel, amiből esnek kincsek is. 600 megölt szörnynél, és 80.000 pontnál ugyanaz a jutalom lesz, mint minden eseményben. 600 megölt szörny után nem jön szörny a bányászásra, és ércet/kincset sem lehet találni már. A minieventek során használható az ERO {szörnyerősség} parancs. Ahol a szörnyerősségre 0-300 közötti érték állítható be, de legfeljebb feleannyi, mint ahány szörnyet a karaktert megölt az aktuális minieventben. A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
RÉZ EMLÉKÉREM (2738. TÁRGY) A réz emlékérmet azok kapták jutalmul, akik résztvettek az első Kalandozók Versenyében, de az összesítés alapján nem értek el kimagasló eredményt. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, aminek a hatásai a következők: +1 támadás, +1 védettség és +10 max. ÉP. Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY) A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
ARGUMÉRC (2632. TÁRGY) Az agrumérc egy nagyon speciális, vöröses színű érc. Ghallán csak nagyon ritkán lehet bányászni, csakis akkor, amikor a Bíborhold teljes fényében tündököl. Ez nem a teliholdat jelenti, hiszen akkor minden hónapban lehetne egyszer, hanem azt, hogy a Bíborholdnak van egy évezredekben mérhető ciklusa is. Egy ideig egyre nagyobb lesz, eleinte csak kis mértékben, de aztán 1-2 évezred múlva hirtelen nagyra nő. 1-2 hónap után újra csökkenni kezd, az elején gyors ütemben, majd egyre lassulva. A tudósok máig keresik a jelenség okát, de vélhetően a Bíborhold mostani tetőzése összefüggésben van azzal, hogy az argum nevű speciális ércet is csak most találták meg a törpe bányászok. Az igen ritka érc a hírek szerint nem csak Ghallán, de a síkokon is fellelhető, és várhatóan csak rövid ideig lehet hozzájutni annak, aki nem fél a kemény munkától, és kitartóan kutat utána. Vajon mi a titka a megmunkálásnak, és mit lehet belőle készíteni? |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY) Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
AURACH BŐR (658. TÁRGY) Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra. |
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
Erő: | 16 | Szint: | 14 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 113 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 224/210 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 638 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 50/45 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/11 | ütőfegyverek: | 19/66 (+22%) | dobófegyverek: | 13/11 (+40%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
79,108 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 671 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/59 (+70%) | 2. nyomkövetés: | 2/85 | 3. mászás: | 4/39 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 7/95 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 1/74 | 6. gyógyítás: | 26/28 |
7. titkosírás: | 3/44 | 8. felderítés: | 1/97 | 9. szörnyidomítás: | 3/24 |
10. szerencsejáték: | 1/89 | 11. versengés: | 3/7 | 12. zene: | 1/88 (+1%) |
13. szörnyismeret: | 9/93 | 14. zárnyitás: | 3/25 | 15. vadászat: | 3/45 (+4%) |
16. bányászat: | 10/61 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), halálos morf (#7618), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 31, 32, 41, 42, 50, 51. |
HŐSTETTEID | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 100 | ||
A második morf invázióban megölt morfjaid száma: 1, az összesen kapott pontszám: 100. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 5. Szerzett pont: 504. Beállított erő: 0 Összpont: 504 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1195 TU szükséges.) |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | mászókarom (#78) | |
2 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | tépett lobogó (#1864) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | * | bumeráng (#249) | 1 | csontkés (#11) | ||
1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |
12 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany éjmedál (#2438) | $1 | aranygyűrű ($193) | 1 | Élet gyűrűje (#1166) | |||
$2 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | $3 | nodonrod kitűző ($1533) | 1 | réz emlékérem (#2738) | ||
1 | * | réz morférem (#2711) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
6 | deus ex machina (#1) | 5 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | kötél (#92) | 1 | moa antigrav (#2204) | ||
1 | orvosságos zacskó (#682) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 53] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 13 korty víz (#27), fér még: 27] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 76] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 1 | argumérc (#2632) | |||
1 | aurach bőr (#658) | 6 | aurach fog (#657) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | főnixtoll (#563) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | óndarab (#85) | 8 | pirkit (#153) | |||
10 | rézdarab (#70) | 1 | sámán erszény (#650) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
11 | sünmedve tüske (#14) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) | 6 | vasérc (#152) |
Összsúly: 41.20 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranygyűrű (#193) | 6 | bumeráng (#249) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
2 | kaja (#2) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | arany (#50) | 1 | argumérc (#2632) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
3 | aurach fog (#657) | 2 | pirkit (#153) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) |
63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|