Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 6. 12h:10' EZ A 846. JÁTÉKHETED, 567. FORDULÓD 847. játékheted kezdete: máj. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 39 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4187 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 69 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 10 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. (10 támadással 625 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. {HD:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {HD:} Sárkánypengével súrolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a márvány sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], 7 vasérc, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 31 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1200, sebződés: 215, gyógyulás: 51, összesen: -164 ÉP}
* 1. KP: vv 71 224 247 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 247. varázslatot |
* 2. KP: vv 120 478 182 | elmormolod a 120. varázslatot a 478. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: vv 243 70 78 | elmormolod a 243. varázslatot a 70. varázslatot a 78. varázslatot |
* 4. KP: h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 7. KP: h 916 0 0 | használod a 916. tárgyat |
* 8. KP: le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 9. KP: kf 441 560 1322 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 10. KP: vv 370 0 0 | elmormolod a 370. varázslatot |
v 1 999 100 | elmormolod az 1. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
fog 283 1280 0 | elfogod a 283. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
szm 283 0 0 | megölöd a 283. szörnyet |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 168 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {HD:} Sárkánypengével végigvágod az aranyfecske farkát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. 11 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
hu 277 584 | hulladék: 277 584 |
fl 4 211 | lopsz a 4. fajúaktól a 211. tárgyat |
h 1525 308 389 | használod az 1525. tárgyat |
v 181 310 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
312 | 313 | 314 | |
91 | |
|
|
92 | |
|
|
93 | |
|
|
[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
mak 1 | makró 1 |
fog 283 1280 0 | elfogod a 283. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
szm 283 0 0 | megölöd a 283. szörnyet |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 187 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Vámpírtőrrel többször eltalálod az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {HD:} Sárkánypengével végigvágod az aranyfecske jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. 11 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
ve 92 16 | megveszed a 92. tárgyat 16 |
ve 277 2 | megveszed a 277. tárgyat 2 |
ve 584 4 | megveszed az 584. tárgyat 4 |
m 2 | mozogsz keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 38 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány testét. Kritikus ütés! (10 támadással 700 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Sárkánypengével épp hogy eltalálod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A márvány sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a márvány sárkány a farkával, de elhibázta! A márvány sárkány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 31 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1274, sebződés: 161, gyógyulás: 50, összesen: -111 ÉP}
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
312 | 313 | 314 | |
91 | |
|
|
92 | |
|
|
93 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás III pszi támadást. 184 életpontot sebeztél. Az ellenfél agya átmenetileg lebénult! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (10 támadással 631 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a smaragdgólem bal karját. (7 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Sárkánypengével súrolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 24 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 140, gyógyulás: 91, összesen: -49 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fog 283 1280 0 | elfogod a 283. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
szm 283 0 0 | megölöd a 283. szörnyet |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 177 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Vámpírtőrrel megdöföd az aranyfecske aranyszárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánypengével megvágod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. 11 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
ve 92 16 | megveszed a 92. tárgyat 16 |
ve 584 4 | megveszed az 584. tárgyat 4 |
kt 221 4 | elkészíted a 221. tárgyat (4 darabot) |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
fog 308 940 | elfogod a 308. szörnyet a 940. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány farkát. (10 támadással 649 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (80 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Sárkánypengével kicsit megvágod a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A márvány sárkány feléd harap, de sikertelenül. A márvány sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A márvány sárkány karma a fejed mellett suhan el! A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], 24 arany, 4 vas dobónyíl, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 31 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 156, gyógyulás: 61, összesen: -95 ÉP}
be 493 | bemész a 493. épületbe |
be 493 | bemész a 493. épületbe |
hu 584 92 277 | hulladék: 584 92 277 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok testét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a káoszbajnok bal lábát. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {HD:} Sárkánypengével megvágod a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A káoszbajnok fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a márvány drakón testét. Kritikus ütés! (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {HD:} Sárkánypengével súrolod a márvány drakón testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 12 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 55, gyógyulás: 47, összesen: -8 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró kosfejét. (10 támadással 704 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Használod a Belső időt. {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Notermanthi báró testét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {HD:} Sárkánypengével kicsit megvágod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Notermanthi báró mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Utolsó pillanatban ugrasz félre a Notermanthi báró öklelő szarvai elől. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A Notermanthi báró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 36 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 22 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1050, sebződés: 45, gyógyulás: 27, összesen: -18 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rd'alv lélektipró testét. (10 támadással 705 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és magmatüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (154 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a rd'alv lélektipró testét. (8 támadással 1168 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánypengével megvagdalod a rd'alv lélektipró testét. Kritikus ütés! (10 támadással 1020 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rd'alv lélektipró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 55 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a rd'alv lélektipró testét. (10 támadással 1114 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (10 támadással 804 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rd'alv lélektipró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 53 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel épp hogy eltalálod a rd'alv lélektipró jobb oldalát. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánypengével kicsit megvágod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A rd'alv lélektipró fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 59 életpontot vesztettél.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 45 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5040, sebződés: 807, gyógyulás: 85, összesen: -722 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (10 támadással 700 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a márvány sárkány testét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {HD:} Sárkánypengével kissé megkarcolod a márvány sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A márvány sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A márvány sárkány melléd csap a farkával! Karmaival a márvány sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 31 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 159, gyógyulás: 51, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [314,94] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! (Önanalízis: +1% bányászat.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Thargodan tábort. Délnyugatra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Dl'orkhaugruk lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy végső enyészet varázslatot. 291 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Dl'orkhaugruk testét. Kritikus ütés! (10 támadással 750 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a Dl'orkhaugruk ködlő tömegét. (10 támadással 1146 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánypengével néhányszor megcsapod a Dl'orkhaugruk testét. (10 támadással 867 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A Dl'orkhaugruk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 75 életpontot vesztettél. A Dl'orkhaugruk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-7 erő forduló végéig). A Dl'orkhaugruk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd a Dl'orkhaugruk testét. (8 támadással 893 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Dl'orkhaugruk ködlő tömegét. (10 támadással 839 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Csápjával megérint a Dl'orkhaugruk. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Csápjával megérint a Dl'orkhaugruk. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 69 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-7 erő forduló végéig). A Dl'orkhaugruk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a Dl'orkhaugruk testét. (10 támadással 1076 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánypengével néhányszor megkarcolod a Dl'orkhaugruk testét. Kritikus ütés! (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Csápjával megérint a Dl'orkhaugruk. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Csápjával megérint a Dl'orkhaugruk. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 67 életpontot vesztettél. A Dl'orkhaugruk meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-7 erő forduló végéig). A Dl'orkhaugruk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A Dl'orkhaugruk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Urgol káoszpajzsa (ld. enc.) és 1 dlathog kőzet [dlathog kőzet ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP]. 78 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5773, sebződés: 1741, gyógyulás: 265, összesen: -1476 ÉP}
h 1477 4 5 | használod az 1477. tárgyat |
312 | 313 | 314 | 315 | |
91 | |
|
|
|
92 | |
|
|
|
93 | |
|
|
|
94 | |
|
|
|
95 | |
|
|
|
[314,99] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy gejzírt. Délre nézve látsz egy fekete kaktuszt. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.
m 4 | mozogsz délre |
v 198 364 59 | elmormolod a 198. varázslatot |
313 | 314 | 315 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[364,59] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy árnylord lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord jobb oldalát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. {HD:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az árnylord bal karját. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {HD:} Sárkánypengével végigvágod az árnylord bal karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az árnylord állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 7 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
m 4 3 6 | mozogsz délre, délkeletre, nyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 10 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (10 támadással 657 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {HD:} Sárkánypengével épp hogy megvágod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A smaragd sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A smaragd sárkány karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 11 arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 31 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1293, sebződés: 147, gyógyulás: 57, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [365,61] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kaqxar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz. (Önanalízis: +1% bányászat.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy térkaput. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
(Továbbmész...) [364,61] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | 366 | |
58 | |
|
|
|
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. (Önanalízis: +1% bányászat.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gumifát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy gyilkos csalán van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.
ek 559 161 11 | t. energia kisütése: 559 161 11 |
187 | 188 | 189 | |
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
[161,11] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy holdfű csomót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy smirglibokor van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy quwarg boly van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 182 | bemész a 182. titkos labirintusba |
lm 3 | mozogsz 3 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a mérges pók testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {HD:} Sárkánypengével végigmetszed a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
v 205 3 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 6 7 6 | mozogsz 6 7 6 |
lm 905 8 900 | mozogsz 905 8 900 |
lm 9 3 5 | mozogsz 9 3 5 |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás szőröspók bal oldalát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 26 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 52 arany, -2 ÉP] 3 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a halálelementál testét. (5 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {HD:} Sárkánypengével végigvágod a halálelementál jobb oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A halálelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled negatív csapás varázslatot lő rád. 187 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 213 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 10 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Iniac jobb lábát. (10 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. {HD:} Lovagi karddal végigvagdosod az Iniac karcsú derekát. (10 támadással 715 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Sárkánypengével néhányszor megkarcolod az Iniac testét. (10 támadással 199 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Nem vagy felkészülve az Iniac gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (8 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Ellenfeled negatív csapás varázslatot lő rád. 219 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Lovagi karddal néhányszor megcsapod az Iniac jobb lábát. (10 támadással 657 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánypengével néhányszor megkarcolod az Iniac testét. (10 támadással 181 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Nem vagy felkészülve az Iniac gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 211 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Lovagi karddal végigvagdosod az Iniac testét. (10 támadással 700 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánypengével néhányszor súrolod az Iniac fejét. Kritikus ütés! (10 támadással 233 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bár ügyesen védekezel, az Iniac sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 214 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{HD:} Lovagi karddal néhányszor megcsapod az Iniac karcsú derekát. (10 támadással 713 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánypengével kissé megkarcolgatod az Iniac kecses testét. (7 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az Iniac megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (8 támadástól 361 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Ellenfeled negatív csapás varázslatot lő rád. 216 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Iniac nyaklánca (ld. enc.). 103 938 tapasztalati pontot kaptál. Iniac sikolya még visszhangzik az üvegfalak között, mikor a teste már el is porladt. Teljesen eltűnt, csupán egy kulcs maradt utána. Igen, a következő. Felrémlik előtted egy sziklabőrű óriás, a Gotac nevű démon képe, valamint egy hegységé is... Hol is lehetnek ezek a hegyek? Igen, ezek a Bástyafok szirtek!
{Csatastatisztika; sebzés: 3693, sebződés: 2620, gyógyulás: 290, összesen: -2330 ÉP}
lm 5 205 7 | mozogsz 5 205 7 |
lm 9 3 205 | mozogsz 9 3 205 |
vv 295 | elmormolod a 295. varázslatot |
* 1. BP: vv 189 0 0 | elmormolod a 189. varázslatot |
* 2. BP: le 1322 0 0 | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat |
* 3. BP: kf 511 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 4. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 5. BP: h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 34 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért |
RAKSHALLION HÁLÓ (940. SZÖRNYCSAPDA) Az Esthar Császárság papjai a vadászat nagymesterei voltak. A természet gyanútlan ragadozói, ill. békés növényevői felváltva estek áldozatul beteges rituáléiknak. Amekkora örömet leltek a vadak gyilkolásában, legalább ekkora kihívást jelentett számukra a használható példányok foglyul ejtése. Ha négy dobóhálót KT 940 paranccsal összecsomózol egymással, miután átitattad 2 darab keselyűmirigyből kifacsart váladékkal (ezek elvesznek, a hálókat viszont szét tudod még bontani), az így nyert hálót szinte bármilyen lényre rádobhatod, az mielőtt szétszaggathatná, elájul a bűzkeselyű émelyítő szagától. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a rakshallion hálót nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A kiszemelt szörnyet a FOG <szörny> 940 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
HALADÓ TANÍTVÁNY A kolostorokban élő szerzetesek szigorú napirend, és kőbe vésett szabályok szerint élnek. A mesterek minden tanítványra pontosan ugyanannyi időt szánnak, vallásra, fajra, nemre, és hovatartozásra való tekintet nélkül. Tanítvány és tanítvány között, bizony nincs különbség! Ha azonban kiérdemled a "haladó tanítvány" titulust, a státuszod menten megváltozik. Mostantól a Túlélők Földje kolostorainak bármelyik mestere sokkal több figyelmet hajlandó rád fordítani, komolyan veszi a kérdéseidet, és akár még odáig is eljuthatsz, hogy talán meghallgatja a javaslataid! [Eztán, a BE <kolostor> parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, amiben meghatározhatod, hogy egymás után hányszor kívánod ismételni a BE parancsot. Ez nem vonatkozik a rejtett kolostorra, csupáán azokra az épületekre, ahol harcművészet szakértelmed fejlesztheted.] |
MUO-TIE NYUGALMA Muo-Tie nevét igazán csak azok ismerhetik, akik konyítanak egy kicsit a harcművészet titkos tanaihoz is. A szerény és visszahúzódó, mondhatni csaknem aszketikus életet élő íjászlány szerelmi bánatában vonult vissza a világi élettől, és zárkózott el a rejtett kolostorba, hogy aztán ott, egészen a haláláig tökéletesítse a távfegyver-használat tudományát. Muo-Tie végül olyan háborítatlan lelki békét ért el, hogy sosem tévesztett célt! Miután te is elsajátítod ezt a hihetetlen légzéstechnikát, képes leszel a távfegyver fázisban is harcművész képességek alkalmazására. Ezzel a technikával mostantól minden célt tévesztő lövedékedre harcművészet/5 plusz támadást kapsz majd, így könnyen meglehet, hogy ezek aztán mégsem tévesztenek célt! A képesség 40. szintű harcművészettől sajátítható el, és míg csak ezt ismered a távolharci technikák közül, mindig ezt választod majd. Később leginkább azokban az esetekben választod majd ezt, ha a szörnyet amúgy nehezen találnád el. |
DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY) Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni. |
URGOL KÁOSZPAJZSA (826. TÁRGY) Egy hihetetlenül ősi relikvia, amelyet az első Tl'urlang invázió idején viselt a leghatalmasabb Sötét Herceg, Urgol. Végül gigászi csatában az éjfattyak vezetője, Dl'orkhaugruk elpusztította Urgolt, de annyira meggyengült, hogy távoznia kellett a térkapun át, és így a Thargodan mágusoknak sikerült bezárniuk azt. A pajzs saját öntudattal rendelkezik, amely az irányíthatatlan éjfatty lord után már nagyon áhítozik egy könnyebben irányítható gazdára. A pajzsot hamar megkedveled, ezért semmi pénzért nem adnád oda másnak. Urgol káoszpajzsa a védettségedet 20-szal, a max. lehetséges ÉP-det 150-nel, a szerencsédet 15-tel növeli meg. Ezenkívül kapsz +30 sebzést minden ütésedre. |
ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY) A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas. |
INIAC, A CSÁBÍTÓ (7103. SZÖRNY) Tapasztalt kalandozók állítják, hogy férfiakra nem leselkedhet nagyobb veszedelem, mint egy alattomos, számító, de gyönyörű nő. Elf királynőket megszégyenítő szépsége és árnymanókat felülmúló ravaszsága által Iniac ezen mondás igazolása. Kedvenc állatkája a fekete özvegy, szórakozása pedig a kalandozók elbájolása és ígérgetéssel kelepcébe csalása. |
INIAC NYAKLÁNCA (1723. TÁRGY) A démonnő nyakában más is lógott a kulcs mellett. Egy gyönyörű nyaklánc, melyből szinte sugárzik a mágia. Aki ezt viseli, 3%-kal nagyobb eséllyel találhat kincseket, +20-at kap a szerencséjére és 200-zal növekszik a max. VP-je. Többszemélyes kalandokban pedig minden szakértelemre, amelyet legalább 1-es szinten ismer már, +3 jár. Ezekhez mindössze KF-elni kell, ehhez pedig 50. tapasztalati szint szükséges. |
Erő: | 77 (87) | Szint: | 63 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 84 (101) | Támadás: | 179 (193) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 77 (84) | Védekezés: | 209 (221) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/35 év |
Egészség: | 78 (94) | Életpont: | 2583/2571 | Jellem: | jó (10) | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 80 (133) | Varázspont: | 2576/883 | Pénz: | 26994 arany | Kép. pont: | 90 |
Tudatpont: | 90/42 | Pszi pont: | 1412/1301 | Halhatatlanság: | 26 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23/56 | ökölvívás: | 51/85 (+2%) | szúrófegyverek: | 36/87 (+8%) |
vágófegyverek: | 63/35 (+2%) | ütőfegyverek: | 1/65 | lőfegyverek: | 33/85 (+4%) |
dobófegyverek: | 54/54 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (400%) << ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -79.); esszenciakristály (#350) max. 1 db (80 .); teriád tőr (#1277) (81 -); mihlanil dobótőr (#599) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
161,11 mezőn táborozol, a 182. labirintusban, 1. szinten, 3. ponton |
Kedvenc táborhely: 269,64 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező rizspapír-vért felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 62, 56, 88, 90, 83, 84, 82, 92, 87, 93, 89, 91, 85, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 98 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 808 TVP |
Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 2, 4. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/78 | 2. nyomkövetés: | 182/65 (+13%) | 3. lopás: | 62/66 (+10%) |
4. mászás: | 51/97 (+3%) | 5. hajózás: | 16/20 | 6. csapdakészítés: | 105/21 (+62%) |
7. csapdaészlelés: | 102/47 (+78%) | 8. gyógyítás: | 85/51 | 9. titkosírás: | 14/70 |
10. felderítés: | 45/76 | 11. szörnyidomítás: | 45/95 (+8%) | 12. taumaturgia: | 97/55 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 16/81 (+11%) | 14. versengés: | 25/37 (+12%) | 15. harcművészetek: | 48/63 |
16. zene: | 15/62 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 110/73 (+30%) | 18. pszi: | 136/59 (+37%) |
19. zárnyitás: | 62/60 (+26%) | 20. vadászat: | 24/72 (+11%) | 21. vitalitás: | 12/1 |
22. bányászat: | 40/33 (+7%) | 23. úszás: | 32/88 | 24. főzés: | 37/23 |
25. csapatmunka: | 10/35 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 360 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 3 | 6. regeneráció: 10(11) |
11. kincskeresés: 10 | 14. plusz tp: 10(12) | 15. rezisztencia: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211), a törpéktől (3) sáfrányport (#211), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 37, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), adószedő (#234), bűbájlidérc (#761), Napsörény (#7004) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), bávatag golombár (#165), kronoelementál (#287), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), Ylgoroth (#332), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), Rém (#315), quwargok (#9093), tleikan főbíra (#512), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), szárnyaló halál (#456), Rettegés Ura (#625), trakuun lidérc (#576), élőholt drakolder (#628), Bropxat (#583), bosszúálló (#562), Őrült Montrix (#698), Eruol (#378), vtoeken döntőbíra (#627), Nap bírája (#711), Rüeumöeu szelleme (#712), rothadó borzalom (#633), animált tűzbestia (#709), armageddont lövő lények (#9099), ősöreg taalruherceg (#718) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Igazság Keresői (#9115), Szabad Kompánia (#9161), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | mentálturbó (#478) |
Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
esszenciavédelem 2 (#188) | láthatatlanság (#76) | varázsvédő varázs (#370) | vámpirizáció (#1) (999,100) |
Pörhemór köre (#205) (182,3,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
45. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
az agy kifacsarása (#197) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | fényhozó (#602) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | direkt kontaktus I (#121) | >> | elfajzott enkala (#564) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | |
agybénítás II (#246) | >> | sötét ülnök (#508) | agybénítás II (#246) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
agybénítás II (#246) | >> | quwarg orákulum (#7554) | agybénítás III (#302) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
agybénítás III (#302) | >> | quwarg b.háborító (#850) | agybénítás III (#302) | >> | quwarg ölész (#855) | |
agybénítás III (#302) | >> | quwarg gigász (#7128) | agybénítás III (#302) | >> | baljós árny (#588) | |
agybénítás III (#302) | >> | tl'urlang vadász (#610) | agybénítás III (#302) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
agybénítás III (#302) | >> | végzetes szójer (#631) | agybénítás III (#302) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
agybénítás III (#302) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | agybénítás III (#302) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
agybénítás III (#302) | >> | smaragdgólem (#417) | agybénítás III (#302) | >> | tleikan amazon (#534) | |
agybénítás III (#302) | >> | gnóm szolgáló (#943) | agybénítás II (#246) | >> | káoszdémon (#547) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elmehártya (#301) | >> | pszionikus entitás (#553) | elmehártya (#301) | >> | quwarg agyfürkész (#745) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
tangi óriásféreg (#865) (hátas: 11 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +24 védettség;) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +101 kg teher) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
uchako (#308) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas tolvaja vagy. |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas csapdamestere vagy. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2098, pontszámod: 34 157. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: fog 283 1280, v 84 283, szm 283. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 168 TU szükséges.) |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) OK |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) OK |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
802 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
36 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halgar kulcs (#877) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | keselyűmirigy (#941) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | dobóháló (#221) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 1 | Iniac nyaklánca (#1723) | 1 | jokonbia ág (#1477) | |||
1 | sötét ital (#284) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Urgol káoszpajzsa (#826) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 7 | vasérc (#152) |
160 | 161 | 162 | |
10 | |
|
|
11 | |
|
|
12 | |
|
|