Karakterszám: |
2717 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
51 |
Játékhét: |
262 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
374 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. júl. 3. 9h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. júl. 4. |
|
E-mail!
RON KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Locs-Pocs, egy csábító pillantású, karcsú
nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Második Hullám
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bronzmedál, a bölcsesség köpenye,
szivárvány karkötõ, a torony maszkja, lovagi lemezpáncél, suhanó csizma,
a gyõzelem csepp fülbevalója, a teknõs sárgaréz nyaklánca, a gyõzelem kardja,
a Tél aranylánca, a tárgyalás gyûrûje. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat
egymásra.
*** 1. KÖR *** Locs-Pocs lenyel egy fehér italt. Agyar, az orgling szolga
odajön hozzád. Megrohamozod Agyar, az orgling szolgát. Agyar, az orgling
szolga rád támad. Odacsap neked jobb mancsával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Agyar, az orgling szolgát próbálod megsebezni. Tüzet
lehelsz ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(13 sebzés).
Agyar, az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Locs-Pocs máris elõtted terem! Locs-Pocs téged támad. Locs-Pocs
csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(20 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
Locs-Pocst. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(30
ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(16 sebzés).
*** 3. KÖR *** Locs-Pocs elõhív egy életszívás varázslatot.
20 életpontnyit
sebzõdsz. Gyógyítja Locs-Pocst (+20 ép). Locs-Pocst próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(38 ép-t sebeztél).
Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(20 sebzés). Locs-Pocs összerogy.
[A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Locs-Pocs
megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Akadil Tel Kator, egy fekete
testén vörös tüskés férfi. (hírneve 32235.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú,
hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 2.* Locs-Pocs felköltözött a következõ szintre.
*júl. 2.* Arana
felköltözött a következõ szintre.
*júl. 3.* Szellem felköltözött a következõ
szintre.
*júl. 3.* Gork a vadász felköltözött a következõ szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
tps 30 |
30 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 30 TVP-t késõbbi használatra.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
gy 65 0 5 27 |
felt. gyógyítás 65%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 65 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 5 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 27. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+3% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
kf 17785 |
bekészíted a 17785. tárgyat |
Felveszed a bölcsesség köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
be 4 54 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Megmondod, hogy
a kereskedelem képességet szeretnéd itt megtanulni.
A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Bemész
az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete
ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod
a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
be 4 52 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
az auraészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni.
Micsoda badarságot beszélsz itt! Hiszen azt a képességet már ismered! Zavartan
elbúcsúzol.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elõször is megnézed, mi kapható,
és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 42
ap, törpe pikkelyvért (#4) 52 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap,
bõrpáncél (#9) 21 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci
fejsze (#12) 21 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor
szárny (#15) 10 ap, molad púp (#16) 16 ap, kõbalta (#18) 6 ap, mandolin
(#19) 84 ap, mátekel gomba (#21) 42 ap, winropu moha (#22) 42 ap, ragálygomba
(#26) 42 ap, tejfonál (#28) 42 ap, kötél (#128) 21 ap, rozsdás kard (#131)
12 ap, ében láncing (#134) 84 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, khaldoran
öv (#137) 63 ap, nordkristály (#146) 12 ap, húsevõ bibe (#151) 21 ap, pirgamit
(#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, yeti csont (#160) 23 ap, a Tél ezüstlánca
(#170) 84 ap, fekete nadrág (#171) 84 ap, pókcsatos öv (#173) 84 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 630 ap, lemezpáncél (#1000) 105 ap, vas lemezpáncél (#1001)
181 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 269 ap, pikkelyvért (#1015) 42 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 80 ap, láncing (#1030) 84 ap, könnyû láncing (#1031)
148 ap, mellvért (#1045) 73 ap, bõr mellvért (#1046) 131 ap, pajzs (#1060)
21 ap, kerek pajzs (#1061) 47 ap, nagy pajzs (#1062) 100 ap, vaspajzs (#1063)
186 ap, sisak (#1075) 21 ap, vassisak (#1076) 47 ap, szárnyas sisak (#1077)
100 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 30 ap, csontmaszk (#1092)
80 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 30 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 80 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 30 ap, fekete
csizma (#1122) 80 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 25 ap, kék
köpeny (#1137) 73 ap, díszes köpeny (#1138) 151 ap, köntös (#1150) 10 ap,
zöld köntös (#1151) 30 ap, átlátszó köntös (#1152) 80 ap, íj (#1270) 21
ap, könnyû íj (#1271) 47 ap, hosszú íj (#1272) 100 ap, nyílpuska (#1285)
42 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 80 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 143 ap,
tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 30 ap, rövid tõr (#1302) 80 ap, kard
(#1315) 21 ap, görbekard (#1316) 47 ap, hosszúkard (#1317) 100 ap, fogazott
kard (#1318) 186 ap, lándzsa (#1330) 21 ap, barbár lándzsa (#1331) 47 ap,
gyalogos lándzsa (#1332) 100 ap, a pontosság íja (#4420) 126 ap, a titán
köpenye (#5635) 111 ap, a merénylõ köntöse (#11050) 115 ap, a gepárd tõre
(#15700) 115 ap, a sas görbekardja (#16166) 320 ap, a tûz lándzsája (#22480)
73 ap, a villám lándzsája (#23830) 73 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje
(#23966) 216 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 166 ap, a méreg zöld
köntöse (#24101) 166 ap, a méreg rövid tõre (#24252) 315 ap, a regenerálódás
nagy pajzsa (#24462) 335 ap, a sün zöld köntöse (#25001) 166 ap, a yeti
utazóköpenye (#26336) 161 ap, a yeti szimbóluma (#26410) 69 ap, a sav gyûrûje
(#26875) 63 ap, a sav csonttõre (#26951) 166 ap, az elektromosság könnyû
pikkelyvértje (#27116) 216 ap, az elektromosság fejpántja (#27205) 63 ap,
az elektromosság köpenye (#27235) 58 ap, az elektromosság csonttõre (#27401)
166 ap, az angyalok vassisakja (#28076) 183 ap, az angyalok karkötõje (#28240)
63 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 73 ap, az ellenállás maszkja (#28540)
63 ap, a sólyom sisakja (#29425) 73 ap. Eladod a káosz éjfekete karkötõjét
44 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
kf 17785 25091 1000 1061 1091 1150 |
bekészíted a 17785.
tárgyat |
Visszamész a barlangodba. A bölcsesség köpenyét már bekészítetted korábban.
Felveszed a sün malachit karkötõjét. Leveszed az enyészet mellvértjét.
Felveszed a lemezpáncélt. Felveszed a kerek pajzsot. Leveszed az enyészet
halotti maszkját. Felveszed a halotti maszkot. Leveszed a bölcsesség köpenyét.
Felveszed a köntöst.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
kno 54 1 52 1 58 3 |
54. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a kereskedelem szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a kereskedelem szakértelmed 2. szintre nõtt.
Elköltesz 1 képességpontot az auraészlelés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az auraészlelés szakértelmed 2. szintre
nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 4. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
var 27 1 |
27. varázslatra 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot kisebb gyógyítás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb gyógyítás varázslatod ereje 6. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
bb 9 |
több épület meglátogatása |
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egyszercsak
egy díszes köntösbe öltözött figura toppan eléd. Skretya atya! Menekülnél,
de már nincs hová, a fõpap teljesen bekerített.
- Ron, de jó, hogy látlak!
Hallottad, hogy milyen baleset történt a bárddal, aki templomunkban szokott
lanton játszani? - zavartan bámulsz, de õ tovább folytatja. - Szerencsére
itt vagy te, és bizonyára, mióta a jó útra tértél, megtanultál orgonán
játszani. - rémült tekinteteddel nem is foglalkozik a pap. - Örömömre szolgálna,
ha egy rövid ideig be tudnál ugrani, és játszanál a legközelebbi szertartáson!
Jutalmul felajánlok egy ingyenes gyógyítást. Köszönöm, hogy elvállaltad
- vereget vállon, majd sarkon fordul, és elsétál. Szóhoz sem tudsz jutni,
csak döbbenten bámulsz a pap után.
(13. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
k 2 7 9 13 |
kaland elvállalása |
(2. kaland:) Visszatérsz a boltoshoz, és azt mondod neki, elvállalod a feladatot.
A kereskedõ elmosolyodik, és elmagyarázza, ki lenne az áldozat. Hatalmad
tudatában, fölényesen keresed fel a barlangot.
[Csapdaészlelés próba
7-es küszöbre: sikeres]
Hohó, egy vékony zsinór van a bejáratnál keresztbe feszítve! Óvatosan átléped.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Óvatosan beljebb osonsz. Csendben eléred a belsõ barlangot. Ahogy belépsz,
egy rémült galetki pattan eléd.
- Az adósságért jöttem - recseged színtelen
hangon. A galetki szemei kitágulnak, tudja, hogy az életéért kell harcolnia,
hiszen törleszteni nem tud. Elõre lódulsz. Ellenfeled egy adós (#109).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az adós téged céloz, amikor a parittyával lõ. Nem talált.
Az adós felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az adóst. Kitátod a
szádat, és fekete savat köpsz rá!
(28 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(13
sebzés). Az adós halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ, egy parittya,
16 arany és egy hamis arany.
[ld. enc.]
Nos, ezzel megvolnánk! A galetki trófeáját magaddal viszed, hogy bizonyíthasd
a kereskedõnek, a feladatot végrehajtottad. A kereskedõ vállon vereget,
aztán eléd borít egy tucat drágakövet. - Itt a fizetséged, kedves orgyilkosom!
- mondja biztatóan. Most aztán kétszer is meggondolja magát, aki esetleg
nem akar fizetni nekem.
(+1 képességpont.)
(7. kaland:) Felkeresed a kalmárt. Amikor elmondod neki, hogy miért jöttél,
szívélyesen hellyel kínál, de elõrebocsátja: nem engedhet az árból! "Nem
addig van az" gondolod magadban, és megkezdõdik az alkudozás.
[Kereskedelem
próba 7-es küszöbre: sikeres]
Minden kereskedõi tudásodat beveted, elõször is részletesen elmagyarázod,
hogy miért nincs Zimkele Igorlnak egyáltalán szüksége erre a szerencsétlen
fehér gömbre, azután elmondod, hogy milyen kára származna a kalmárnak abból,
ha megtartaná, és milyen óriási elõnye, ha eladná. Szó szót követ, végül
egy óra alkudozás után lementek négyszáz aranyra, de a kalmár nem hajlandó
többet engedni. Elönt a vörös düh - hát hiába fárasztottad magad? Felragadod
a gömböt az asztalról, és usgyi, kifelé!
[Gyorsaság próba 10-es küszöbre:
sikertelen] A kalmár két csápját a lábadra kulcsolja, menten hasraesel,
a gömb kigurul a kezedbõl. A kalmár magából kikelve üvöltözik veled, ahogy
kirugdos a barlangjából.
(9. kaland:) Elmész a helyre, ahol utoljára látták a titokzatos teremtményt.
Nyomok után kutatsz.
[Nyomkeresés próba 6-os küszöbre: sikeres]
Nocsak! Itt van valami érdekes! Apró égésnyomok a földön... Talán a különös
teremtmény nyomai! Követed õket. Jó negyedóra múltán egy nagyobb terembe
érkezel. A terem távolabbi végében valami fényt látsz. Hmmm... Ez lesz
az, amit keresel! Körülnézel: megpillantasz egy apró barlangpatakot. Gyorsan
bekened magadat sárral, hogy álcázd magad.
[Álcázás próba 5-ös küszöbre:
sikeres]
Remélhetõleg tökéletesen bekented magad, csak a szemed látszik ki. Óvatosan
megindulsz.
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Észrevétlenül egész közel kerülsz a különös jelenség felé. Egy apró, lebegõ
lángocskát látsz, ami lassan ide-oda repked. Mi a fene lehet ez?
[Auraészlelés
próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Hosszú ideig tartó, alapos megfigyelésbe kezdesz. A lángocska egyetlen elektromos
szikrával megöl egy nagyobb állatot! Kisebb tûz keletkezik, amelyen probléma
nélkül repül át a lény áldozatához. Mintha táplálkozna? A lángocska auráját
kipuhatolva, meglepõen magas ellenállást érzel mindenfajta elemi támadással
szemben. Ezenkívül a lény hihetetlenül gyors, úgyhogy eltalálni sem lehet
túlzottan egyszerû! Elegendõ információt gyûjtöttél - visszatérsz Vizevil
Roganhoz. Az elöljáró kíváncsian fogad, mire beszámolsz a történtekrõl.
Rogan arca megkönnyebbülten felderül.
- Hiszen ez egy lidércláng! Magasabb
szinten találkozhatsz vele, és annyi biztos, hogy nem az Ellenség ügynöke.
Nagy megkönnyebbülés ez a számunkra! Fogadd elismerésem jeléül ezt a kék
gömböt, és persze a pénzt, amit ígértem: ezzel átnyújt egy erszényt. -
Elköszönsz az elöljárótól, és odakint megvizsgálod az erszény tartalmát:
80 arany.
[ld. enc.]
(+2 hõsiesség pont.)
(+3 képességpont.)
(13. kaland:) Besétálsz a templomba. Skretya atya fogad.
- Á, már itt
is vagy! Erre, erre! - útközben hirtelen megfordul, és meglepetésszerûen
az orrod elé tolja a perselyt. - Gondolom, nem feledkeztél el az adakozásról?
Csak hápogsz. Hiszen te jöttél segíteni!
- Ötven arany. - jegyzi meg
egy árnyalattal hûvösebben Skretya atya.
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Mit lehet ilyenkor tenni? Leszurkolod a pénzt. A pap mosolya visszatér.
Felvezet egy sziklapárkányra, ahonnét az egész templomcsarnokot belátni.
Fenséges látványt nyújt a rengeteg gyertya, sokkal hangulatosabb, mintha
egy halom milgandot raktak volna a falakra. Gyorsan kipróbálod a lantot.
[Zene próba 3-as küszöbre: sikeres]
Megy ez! Csak egy kicsit hamisan szól. Ha igazán lágy hangzást akarsz elérni,
meg kell egy kicsit kenni a húrokat! Hegyszerte erre a szakértõ zenészek
liánvirág nedvét használják. Lássuk, van-e nálad!
[Tárgyhasználat: 1 liánvirág]
Így ni! Most már tökéletes lesz. Hamarosan gyülekezni kezd a tömeg, és kezdetét
veszi a szertartás. Skretya atya hosszasan szónokol, a papok áldozatot
mutatnak be az isteneknek. Te a megfelelõ pillanatban visszhangos lantzenével
kíséred az eseményeket.
[Zene próba 7-es küszöbre: sikeres]
Fantasztikusan szép muzsikát produkálsz. A szertartás végeztével Skretya
atya elismerését fejezi ki, és megkérdezi, lenne-e kedved legközelebb is
eljönni. Visszaemlékezve az ötven arany "adományra", udvariasan elutasítod
a kérést. A fõpap szomorúan bólint, majd a kezét a homlokodra helyezi.
Kellemes melegség áraszt el! (Életpontod maximális lett, mágia tulajdonságod
megnõtt eggyel.) Amikor távozol, a pap még utánad szól: - Ron, ezt a múltkor
ittfelejtetted! - ezzel a kezedbe nyomja a díszes rézkulcsot. Elégedetten
távozol.
(+1 hõsiesség pont.)
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
be 9 |
meglátogatod a 9. épületet |
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. A szolgáltatások
aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 20 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év.
III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás
30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése
100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint,
50 tvp.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
(11. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
[Tudatfaló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy
vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített
szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Megpillantasz egy másik vadászt:
épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette.
Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Útközben észreveszel egy
gyilkos
borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)!
Megfordulsz. Ellenfeled egy mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** A mahomohi feléd mozog. Megindulsz a mahomohi felé. Már ott
is vagy! A mahomohi rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(10 ép-t sebzõdtél). Támadod a mahomohit. Savat lehelsz ellenfeledre.
(31
ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(20 sebzés). A mahomohi hörögve
elterül.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami 22 arany és egy hamis arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
tpf 30 |
30 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 30 TVP-t a korábban félrerakottból. [-30 TVP-t használtál
fel, maradt még 100.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb
kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg
semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél!
Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas
központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ
van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek
között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben
izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása
kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik.
Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében
találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ,
apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy
ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik
fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz
az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a
lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a porontyszint! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
bb 3 4 20 9 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod
meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a
szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden,
korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben
a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható:
tûzfal (#19, IQ-1, 180ap) villámsújtás (#22, IQ2, 180ap) féreg érintése
(#31, IQ-1, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ2, 260ap) mágiatörés (#35, IQ3, 250ap)
parancs (#38, IQ0, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ2, 210ap) szellemkalapács
(#140, IQ3, 200ap) elektromos fal (#143, IQ-1, 180ap) méregsemlegesítés
(#148, IQ0, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ-4, 200ap) esszenciaelnyelés (#160,
IQ3, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ1, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ-1,
250ap) pengefal (#166, IQ-1, 180ap) Egy kék hajú, piros szemû, piszkos
ruhájú alkímista siet eléd.
- Barátom! Egy kék gömb! Micsoda megtiszteltetés!
A kék gömböt viselõk lehetõséget kapnak nálunk, hogy szert tegyenek egy
teljes varázsital elemzõ felszerelésre! Ha szükséged van ilyen apparátusra,
jelentkezz nálam - az én nevem Hektor Urogtar - és a kék gömbödet azonnal
becseréljük. Persze, elõször ki kell állnod néhány, a rátermettségedet
bizonyító próbát.
(15. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten
6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal
sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv,
Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es)
szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. - Ha már erre
jársz, testvér, kérlek segíts egy kicsit - lép oda hozzád egy írnok kinézetû
galetki. Egy szerencsétlen szolga figyelmetlenségbõl összeöntötte négy
zsák tartalmát. Ezekben egymáshoz rendkívül módon hasonlító gyógyfüvek
voltak. Megtennéd, hogy szétválogatod õket?
(8. kaland, összesen 20 TVP-t
igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj
a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is
valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani
tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél
a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni
a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz
egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés)
paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ
öt sárkány fogja megadni: egy kék, egy vörös, egy fekete, egy zöld és
egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz
rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ.
Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan
több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban
a harmadik a megoldás! A kék sárkány a következõt mondja: Az elsõ számjegy
lehet 2, 3, 6 vagy 7. Még flegmán hozzáteszi, hogy hallotta, amikor a fekete
sárkány azt mondta, hogy a zöld sárkány hazudik. A vörös sárkány így szól:
A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb. Még azt is megemlíti,
hogy a zöld sárkány és a fehér sárkány között van igazmondó. Valószínûleg
a fekete sárkány ugyanezt mondaná. A fekete sárkány ezt mondja: A válasz
50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50. Közelebb hajolva elárulja neked,
hogy a fehér sárkány és a kék sárkány között van hazudós. Valószínûleg
a zöld sárkány ugyanezt mondaná. Így hangzik a zöld sárkány segítsége:
A szám nem osztható hárommal. Elárulja még azt is, hogy a kék sárkány
és a vörös sárkány állításai mindig ellentétesek. Így hangzik a fehér sárkány
segítsége: A megoldás két számjegyének különbsége háromnál kevesebb. Még
flegmán hozzáteszi, hogy a vörös sárkány igazat mond. Végül a remete is
segít: A megoldás nem osztható öttel.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni
a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE
20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Droghart atya lép oda hozzád:
- Fiam,
számítunk rád az eretnekek elleni harcban. Káros eszméikkel bomlasztják
a galetkik egységét, az évszázadok alatt kialakult szokásokat bírálják.
Pedig ezek tették lehetõvé, hogy túléljük az elmúlt milleniumot. Sejtjük,
ki a vezetõjük ezen a szinten, de mi szeretnénk az egész társaságot elfogni.
Az eggyel lejjebbi szinten ebben a pillanatban számolják fel az ottani
bomlasztó társaságot. Errõl az itteniek egy darabig nem fognak tudomást
szerezni. A dolgod az lenne, hogy hírvivõként felkeresed ezt a galetkit,
és elmondod, hogy Te is tagja vagy a Társaságnak, és éppen csak úgy tudtál
megmenekülni a letartóztatás elõl, hogy felköltöztél erre a szintre. Reményeink
szerint a hír hallatán azonnal tanácskozást hívnak össze, és akkor le tudunk
rájuk csapni. Természetesen szükséged van megfelelõ jelszavakra, de ezeket
szerencsére már mind ismerjük. És nem árt, ha megpróbálod egy kicsit elváltoztatni
a külsõdet. Jutalmul egy ingyen gyógyítást és egy mágikus tárgyat ígérünk!
(20. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
tpf 100 |
100 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 0 TVP-t a korábban félrerakottból. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 50.]
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Elmész egy sziklaperem mellett,
amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága
lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet,
hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet.
(495. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ
barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Megtalálod és
annak rendje és módja szerint kikerülöd a csapdát.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Lendorien Drako, egy erõs testalkatú,
villámgyors mozgású, vérvörös, macska szemû, ezüstpikkelyes férfi. [aura:
ügyesség: 19.] A Pszionicisták klánjának fókuszáló rangú tagja. A Quinta
Essentia szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: spanyolcsizma,
csontamulett, a tolvaj kerek pajzsa, az elektromosság kék köpenye, a villám
tõre, szivárvány karkötõ, Xantin ezüstöve, az elektromosság fejpántja,
a tárgyalás gyûrûje, az ügyesség gyalogos lándzsája, a remete bronz mellvértje.
Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 hónakkupókot anélkül, hogy felébresztetted
volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi
kaját is sikerült csórni! (+7% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Némi válogatás
után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Nem találsz.
Akkor biztos nincs is. Irány befelé!
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Miss Ábránd, egy apró, illatfelhõbe
burkolózó nõ. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: ében láncing, fogazott kard, a tárgyalás gyûrûje,
Enyészmester, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje,
a tudós sárgaréz nyaklánca, a sebesség utazóköpenye. Ez az! Sikeresen elcsórtál
2 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan
távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+8%
jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen
csapda. A kutatásod eredménytelen. Továbbnyomulsz.
Aludni látszik a lakó,
Gork a vadász, egy fekete bõrû, kopasz, izmos férfi.
A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe
tartozik. A következõket látod nála: a bûz halotti maszkja, bronzmedál,
a bérmágus utazóköpenye, a pontosság amulettje, a kobra könnyû pikkelyvértje,
a pontosság csepp fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje, a lich vándorcsizmája,
az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, a titán öve,
Rogan karkötõje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 drágakövet anélkül, hogy
felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát
is loptál magadnak. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen
csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Benyomulsz.
Aludni látszik a lakó,
Locs-Pocs, egy csábító pillantású, karcsú nõ. A Tudósok
klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe
tartozik. Tárgyai: a Kõ Kardja, bronzmedál, a bölcsesség köpenye, szivárvány
karkötõ, a torony maszkja, lovagi lemezpáncél, suhanó csizma, a gyõzelem
csepp fülbevalója, a teknõs sárgaréz nyaklánca, a Tél aranylánca, a tárgyalás
gyûrûje. Csendben elteszel 3 drágakövet. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan
távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Kirándulásod során
számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Némi válogatás
után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen
meglepetést okozzon egy csapda. Semmit sem találsz. Megindulsz elõre.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Giulty, egy hosszúhajú, tüzesszemû,
feketeruhás nõ. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja.
A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a gepárd sárga öve,
az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, bronz lárvaköpeny, a tökéletesség fekete
csizmája, szivárvány karkötõ, a szakács üstje, a törpék halotti maszkja,
a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 drágakövet
anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha
ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Módszeresen kutatsz más galetkik
barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nocsak,
úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Szerencsére, nincs.
Továbbmész.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Arana, egy tûzvörös hajú, kacér
mosolyú nõ. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A Második Hullám
szövetségbe tartozik. Tárgyai: a légzés kerek pajzsa, bronzmedál, a tárgyalás
gyûrûje, Xantin ezüstöve, csonttõr, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, az
elfek kõamulettje, suhanó csizma, a regenerálódás vassisakja, a mágus köpenye,
Trollagyar. Zsebre raksz 2 drágakövet. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból.
Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+9% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy
reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez
nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik,
a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenó féreg (#418)
és 2 xenó lárva (#416) [aura: IQ: 1.].
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenó féreg feléd rohan. A 2. xenó lárva odajön hozzád.
Az 1. xenó lárva feléd mozog. Az 1. xenó lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A xenó féreg rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(23 ép-t
sebzõdtél). A 2. xenó lárva téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(11 ép-t sebzõdtél). Az 1. xenó lárva rád veti magát.
Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(11 ép-t sebzõdtél).
Támadod az 1. xenó lárvát. Savat lehelsz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(10 sebzés).
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást
tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a
B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +16 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen
263 sebzést okoztál, és 107 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 25 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
247 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Ron, egy vidám mosolyú, szeplõs férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 51. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 1.05 |
[2] IQ: |
7 / 3.68 |
[3] ügyesség: |
8 (10) / 1.05 |
[4] egészség: |
6 (7) / 4.04 |
[5] mágia: |
9 / 1.25 |
[6] gyorsaság: |
5 (0) / 1.85 |
[9] Méret/ép: |
74 / 19 |
Min. méret: |
66 |
Barlangméret: |
74 |
|
|
Varázspont: |
100 / 87 |
Képességpont: |
43 / 9% |
Hõsi pont: |
33 (20) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
40% |
Galetki erõ: |
293 / 131 |
Hírnév : |
783 |
Jóllakottság: |
189% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
33 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (1) |
Torzsz. csaták: |
245 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
219 (2) |
Leölt torzszülött: |
302 (2) |
Pszi csaták: |
2 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
2
(0) |
Ájulások száma: |
23 (0) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: lopakodó (12)
Speciális
képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as ékszerészetet. 2.) Ölj öt nedonkutyát.
3.) Ölj öt harci törpét. [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
9 (11) / 3.83 |
[12] savlehelet: |
15 (20) / 4.11 |
[14] mérg. lehelet: |
1 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 (6) / 0 |
[20] savimmunitás: |
2 / 0 |
[25] bûz: |
12 (14) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
8 (10) / 0.66 |
[47] zárnyitás: |
6 / 2.51 |
[48] mászás: |
7 (9) / 1.26 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0.85 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.25 |
[53] ékszerészet: |
5 / 3.97 |
[54] kereskedelem: |
2 / 0.07 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (5) / 1.10 |
[57] gyógynövények: |
3 / 2.40 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.80 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.05 |
[60] pszi támadás: |
6 / 0.96 |
[61] pszi energia: |
5 / 1.01 |
[62] lopás: |
11 (13) / 5.26 |
[64] átokszórás: |
2 (4) / 0.65 |
[65] álcázás: |
15 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
2 (4) / 0.65 |
[68] zene: |
9 / 0.89 |
[69] tanulás: |
5 / 0.85 |
[72] építés: |
2 / 1.93 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
2 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 2.36 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.22 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 / 1.44 |
[27] kisebb gyógyítás: |
6 / 0.16 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0 |
[171] savpajzs: |
3 / 0.32 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.06 |
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 5 4 8 |
p 4627 |
p 4627 |
p |
p |
pv 6 |
|
2. Makró |
tpf 100 |
gy |
ism 6 |
p |
|
3. Makró |
gy 65 0 5 27 |
v 154 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savpajzs v.var. ha ellenfeled #1900. |
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: fekete hólyag (#38).
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:250% ép:35%;
PV 6;
PSZ 62 46 47 48 66;
BA 17;
L 19 2 30 29 31;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 4939 146 2;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött
orglingok száma: 1.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (4. épület), #15 (3. épület), #20 (9. épület),
#495 (51. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 2945. karakternél van. Jelenleg a 2. szövetségi barlang építésén
dolgozol, eddig 30 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség köpenye (#17785) |
|
1 a kígyó halotti maszkja (#19091)
|
|
1 az enyészet halotti maszkja (#23141) |
|
1 az enyészet mellvértje (#23095) |
* |
1 az enyészet vándorcsizmája (#23171)
|
|
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 fekete nadrág (#171)
|
* |
1 halotti maszk (#1091) |
* |
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv
(#137) |
* |
2 köntös (#1150) |
|
2 köpeny (#1135) |
* |
1 lemezpáncél (#1000) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4)
|
|
2 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a sün malachit karkötõje (#25091) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a tûz malachit karkötõje (#22391) |
|
935 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
72 drágakõ (#2) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
27 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
|
1 sárgaréz nyaklánc
(#1181) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
13 Krónika (#783) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
9 fogazott tõr
(#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
6 harci fejsze (#12)
|
|
10 kerek kõ (#11) |
|
7 kés (#5) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 parittya (#10) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
16 csótányláb (#25) |
|
11 elonotichlan (#31) |
|
5 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 hónakkupók (#30) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
8 mátekel gomba (#21) |
|
6 mézfû (#29) |
|
9 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
4 sötét mák (#23)
|
|
13 tejfonál (#28) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
12 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
2 duzzadt xenópete
(#479) |
|
1 ekinda haj (#147) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161)
|
|
6 mandibula (#157) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
1 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 110 arany (#1), 1 gyilkos boróka
(#27), 4 hamis arany (#809), 21 drágakõ (#2), 1 hónakkupók (#30), 1
õskõ (#8), 1 parittya (#10), 1 kék gömb (#143), 1 díszes rézkulcs (#129).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 liánvirág (#24), 1 a káosz
éjfekete karkötõje (#7554), 1 óriási xenópete (#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ADÓS (109. LÉNY) Ez a szerencsétlen galetki adósságba keveredett, és
most végezned kell vele némi fejpénzért! No igen, nem szép dolog, amit
csinálsz, de legalább jól megfizetnek érte. Hogy viszonyul mindez a Hegy
Törvényéhez, miszerint galetki nem ölhet meg galetkit? Egyszerû: nagyon,
nagyon alaposan, körültekintõen kell eljárnod, nehogy kiderüljön a dolog!
És persze a saját kondícionálásodat is le kell küzdened valahogy. Mondjuk
csata közben ezt mondogatod magadban: "ez egy nyomorult torzszülött, ez
egy nyomorult torzszülött..." Igen, menni fog!
PARITTYA (10. TÁRGY) Némelyik torzszülött bámulatos ügyességgel használja
ezeket a primitív távolsági fegyvereket. A parittyával köveket tud nagy
sebességgel kilõni, amelyek bámulatos fájdalmat tudnak okozni, ha a megfelelõ
helyen találják el az ellenfelet. A parittya 2D4 sebzést okoz, és lõfegyvernek
kell tekinteni. Te még mindig inkább maradj a varázslatoknál...
KÉK GÖMB (143. TÁRGY) A Hatalom Gömbjei tökéletesen simára csiszolt,
kristályból faragott gömbök. Attól függ, hogy mekkora hatalmat jelképeznek,
hogy milyen színû kristályból készültek. A második legkisebb gömb a kék,
a társadalom elismert tagjainak szokták adományozni különleges szolgálataikért.
Csekély mágikus potenciállal is bír, ha ékszerként viseled (KF 143 parancs),
védettségedet növeli 1%-kal.
XENÓ FÉREG (418. LÉNY) A xenó fauna egy igencsak nagyméretû példánya,
ez a két méter hosszú, láb vastag féreg rettenetesen agresszív és félelmetes
ellenfél. Testét a xenók extrém módon ellenálló idegen biológiai struktúrája
építi fel, savas nyála pedig mindent képes egy pillanat alatt teljesen
szétmarni. A galetkik szolgái, még a legnagyobbak is, vinnyogva bújnak
gazdájuk háta mögé, ha megpillantanak egy xenó férget.
FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható
a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet
bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell
észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod
látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb
eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed
arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob,
ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély
5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod
van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3
aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen
túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz
egy új kalandot.
CSAPAT ARÉNA Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket,
amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól
lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez
a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter
a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs,
tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK
és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot,
akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t.
Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében,
meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének
összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl
függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további
szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos
harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor
megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek
néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor
próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz
nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi
a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden
tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban
ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha
másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár.
Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E
felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.