Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 8. 10h:07' EZ A 505. JÁTÉKHETED, 497. FORDULÓD 506. játékheted kezdete: aug. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára.
Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1749 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Szépséges Ma'yia delfinbőrét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz.
Ököllel néhányszor súrolod a Szépséges Ma'yia testét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 353 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp).
Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel többször eltalálod a Szépséges Ma'yia jobb oldalát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Te 55 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 380 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Elszámoltad magad, az ellenfél erősebb, mint gondoltad. Futásnak indulsz az ellenkező irányba. {Csatastatisztika; sebzés: 2730, sebződés: 783, gyógyulás: 210, összesen: -573 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1216 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ez mellément. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül.
Ököllel néhányszor megcsapod a P. Vlagyimir jobb oldalát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a P. Vlagyimir bal oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.)
A P. Vlagyimir támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 479 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 55 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször eltalálod a P. Vlagyimir bal hátsó lábát. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Te 48 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a P. Vlagyimir testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A P. Vlagyimir végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (3 támadástól 396 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 2026, sebződés: 1125, gyógyulás: 232, összesen: -893 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Szépséges Ma'yia testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját.
Ököllel néhányszor megcsapod a Szépséges Ma'yia bal oldalát. (6 támadással 462 életpontot sebezve.)
A Szépséges Ma'yia hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 351 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp).
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a Szépséges Ma'yia testét. (7 támadással 507 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 409 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Látva esélytelenséged, inkább megfutamodsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 1200, sebződés: 760, gyógyulás: 161, összesen: -599 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 5. KP: | makró 1 |
vv 127 59 224 | elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1133 504 1760 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 956 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat |
kf 707 813 1322 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | leveszed/lerakod a 823. tárgyat a 969. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat az 529. tárggyal |
* 9. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 279. varázslatot a 72. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot a 69. varázslatot |
h 1602 37 35 | használod az 1602. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hh 1618 1225 1534 | használod az 1618. tárgyat az 1225. tárgyat az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 162 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quwargamanga rücskös torát. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Quwargamanga rücskös torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. A Quwargamanga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics. 4165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
tv 108 142 | támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot a 142. varázslatot |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja nyakát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel eltalálod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A Raia szent lovagja fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2969 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [187,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vezérfarkas. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vezérfarkas bal lábát. (5 támadással 587 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vezérfarkas testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vezérfarkas karma a fejed mellett suhan el! A vezérfarkas állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A vezérfarkas karmai majdnem eltalálnak! A vezérfarkas állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A vezérfarkas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
kt 36 10 | elkészíted a 36. tárgyat (10 darabot) |
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,105] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány óriási karmát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (88 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ében sárkány jobb első lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Az ében sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ében sárkány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ében sárkány testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Az ében sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ében sárkány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ében sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], 13 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1384, sebződés: 392, gyógyulás: 146, összesen: -246 ÉP}
m 7 6 4 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a rothadó lián testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a rothadó lián jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápol, de mindhiába. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 gyöngymangót. 9261 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász ragyás masszáját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mópat gigász gigászi lábát. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a mópat gigász gigászi lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Időben félreugrasz a mópat gigász rúgása elől. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a mópat gigász testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a mópat gigász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Időben félreugrasz a mópat gigász rúgása elől. A mópat gigász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1151, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...) [362,66] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Délre nézve látsz egy életsziklát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy vámpírféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg bal vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírféreg véres fejét. (8 támadással 683 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vámpírféreg testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a vámpírféreg véres fejét. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1284, sebződés: 469, gyógyulás: 27, összesen: -442 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy életsziklát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vámpírféreg. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg farkát. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a vámpírféreg véres fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (4 támadással 472 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 470, gyógyulás: 30, összesen: -440 ÉP}
al 135 20 | áldozol: a 135. tárgyat a 20. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy életpajzs mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 132 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia angyala fejét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala bal szárnyát. (8 támadással 679 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+67 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Raia angyala testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A Raia angyala vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11734 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 159, gyógyulás: 84, összesen: -75 ÉP}
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
kf 511 853 533 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat |
ef 20 505 | energia fejlesztése 20 |
im 0 3 | imádkozol |
szk 635 | keresed a 635. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal |
* 7. BP: | leveszed/lerakod az 1087. tárgyat az 529. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 969. tárggyal |
* 9. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 10. BP: | visszadátumozás kérelem |
SZÉPSÉGES MA'YIA (614. LÉNY) Amikor egy wayazamund szirén kiemelkedik a lágyan fodrozódó habokból, ha férfi vagy, ha nő vagy, biztos, hogy elakad a lélegzeted. Hát még ha a szirének legszebbike jelenik meg előtted; ahogy a tökéletesen selymes és bársonyos testfelületén végigcsorognak a tenger türkizkék vízcseppjei, hajlamos leszel elfelejteni, milyen ádáz gonoszság és vadság lakozik a csillogó bőr mögött. A szerződés, amely az árnytündérekkel köttetett, majd ugyanolyan gyorsan fel is bomlott, átstrukturálta az addig békés lények életét. Szépséges Ma'yiával az élen a wayazamund szirének hadat üzentek az árnytündéreknek... az erőviszonyokról talán elárul valamit az, hogy az átkozott faj tagjait azóta nem sűrűn látni a tengerpartokon. |
P. VLAGYIMIR (570. SZÖRNY) P. Vlagyimir a kyorg földre elsőként érkezett, szerencsét próbálni áhítozó kalandozók egyike. Amikor a kyorg átok beteljesült, és ő társaival együtt a kísértetvándorok egyhangú életére kényszerült, a P. új jelentést nyert nevében; többen csak úgy emlegetik: a Póruljárt. Bár kalandozásai során kivívott hírneve a múlt feneketlen ködébe veszett, a Sötét Földön edzett kardforgató tudása továbbra is a régi. T. Vlagyimir nyilatkozta róla egyszer: "Egy méltó névrokon!" |
BŰZÖLGŐ CSIZMA (898. TÁRGY) Ritka nagy rondaság ez a lábbeli, gondolod, mikor először megpillantod. Amikor azonban letörlöd a rászáradt sárréteget, bársonytapintású, ügyesen kidolgozott csizmára bukkansz. Egyetlen gond van vele: orrfacsaró bűzt áraszt magából. Talán idővel elmúlik, ha megtartom, gondolod, ugyanis megtartani igenis érdemes a tulajdonságai miatt: védettségedet 4-gyel növeli, miközben a harc során leadott támadásaiddal 4-gyel többet tudsz sebezni. Ennek a szúrós szagú holminak a viselésénél csak egy dolog van, ami képtelenebb: másik játékosnak ajándékozni. Épp ezért ezt a beléd nevelt jótulajdonságaid miatt nem fogod megtenni. |
TÖRP SISAK (897. TÁRGY) A szélein vastag pántokkal rögzített, adamantitkeménységű sisak a múltban széles körben használt viselet volt. Legalábbis azok körében, akik tényleg megérdemelték, ugyanis a törp sisakot csak úgy lehetett megszerezni, ha a nagyobb városok helytartói hivatalai méltónak találták erre az illetőt. Ezt pedig a hű szolgálattal lehetett elérni. Többek között a múlt legendás hőse, P. Vlagyimir is így tett szert erre a gyönyörű példányra. A törp sisak védettségedet 6-tal, max. ÉP-d 20-szal növeli, támadásod 2-vel jobb lesz, valamint 2-vel többet tudsz sebezni a harc során, ha viseled. Na persze a tárgy mérete miatt viselni csak törpe, gnóm vagy árnymanó kalandozók képesek, a belé oltott hírnévvizsgáló varázs miatt azok közül is csak azok, akik már legalább a 30. szinten járnak. |
MÁGIKUS GYERTYA (1600. TÁRGY) A nagyobb hatalmú, bonyolultabb pentagrammák, idézőkörök, és egyéb mágikus rajzolatok működtetéséhez általában nem elegendő a rúnák megidézése, szükséges azok hatásának időleges stabilizálása is. Nos, erre való ez a gyertya. A hozzávalók: 3 nektoraf faggyú, 1 sáfránypor, 1 álompor, 1 Thargodan esszencia, a varázstárgykészítés varázslat és 50 TVP. Persze a gyertya önmagában, a varázsrúnák ismerete nélkül semmire sem jó, ezért nem kell (és mivel értelmetlenség lenne, ezért nem is fogod) a H paranccsal használni. Ne aggódj, amikor szükséged lesz erre az alkarnyi, vaskos, és nehéz mágia fókuszra, automatikusan elő fogod venni! |
NATHARION OPÁL (747. TÁRGY) Ezt a művészien csiszolt opálkövet egy mesterien kidolgozott, arany keretbe foglalták, amely két, egymás farkába harapó sárkányt ábrázol. Ez az ősi Natharion papi rend szimbóluma. |
MIHLANIL CSIZMA (602. TÁRGY) A mihlanilból készült csizma nem túl kényelmes, ámde hihetetlenül ellenálló. Elkészítéséhez hat mihlanil rög, hat csepp kátrány és egy Hro formázó minta szükséges. Ezenkívül persze elengedhetetlen, hogy felkeress egy lávatavat, ahol elég meleg van a mihlanil formázásához. A mihlanil csizma elkészítése 50 TVP-be kerül, de megéri: a védettségedet 6-tal növeli, és a max. életpontod is megnő 10-zel. Sajnos, az elkészítéséhez minimum 18-as bányászat szükséges, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
ŐSI SZAPORÍTÁS (238. VARÁZSLAT) A Sötét Földön termő növények ősi, idegen életforma maradványai. Nem csoda, hogy a Ghallán tanult szaporítással nem vagy képes továbbnemesíteni őket. Szerencsére, Földanya megtanított neked egy varázslatot, amellyel ugyan nehézkesen és lassabban, mégis képes leszel ehhez a másik életformához tartozó növényeket szaporítani. Az ősi szaporítással körönként egy darab Sötét Föld növényt termelhetsz, a V 238 <tárgy> paranccsal, 5 TVP és 25 VP árán. Ha papi rangod legalább félisten hatalmú szolga, körönként kettőt ősi szaporíthatsz (a 3. paraméter lehet mennyiség). |
NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY) A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához. |
Erő: | 68 (92) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 57 (91) | Támadás: | 59 (63) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 68 (95) | Védekezés: | 181 (189) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 57 (80) | Életpont: | 1038/820 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 63 (91) | Varázspont: | 2350/173 | Pénz: | 53700 arany | Kép. pont: | 53 |
Tudatpont: | 49/16 | Pszi pont: | 235/372 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/56 | ökölvívás: | 39/71 (+8%) | vágófegyverek: | 28/97 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 35/83 (+8%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/97 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 81/99 (+14%) | 3. mászás: | 29/97 |
4. csapdakészítés: | 40/66 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 29/82 | 6. gyógyítás: | 65/56 |
7. titkosírás: | 7/83 | 8. felderítés: | 36/11 | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 79/83 (+23%) | 11. taumaturgia: | 89/22 (+824%) | 12. szerencsejáték: | 8/93 |
13. versengés: | 26/75 | 14. harcművészetek: | 43/47 | 15. zene: | 57/77 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 66/88 | 17. pszi: | 27/89 (+3%) | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 26/56 | 20. vitalitás: | 2/5 | 21. bányászat: | 35/36 |
22. úszás: | 24/58 | 23. főzés: | 22/86 (+10%) | 24. csapatmunka: | 9/51 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) | fürkésző szemek (#213) | láth. észlelése (#78) |
csapdaészlelés (#222) | jégmágia (#279) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Morgan rúnája (#363) | kí koncentráció (#69) | feltámadás (#168) | éber vadászkutya (#62) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agybénítás (#114) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | jégoszlop (#231) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
gömbvillám (#176) | >> | ezerszemű bestia (#288) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | |
energiatüskék (#29) | >> | Lady Amélia (#966) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | oldás (#372) | >> | taalru (#249) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 2) |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 271 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csalánvirág (#582) | 2 | dentor bőr (#551) | 32 | drótszőr (#37) | |||
2 | fekete bőrcsizma (#247) | 10 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | |||
30 | pirkit (#153) | 7 | pondróvér (#1232) | 7 | púderkő (#119) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
15 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
188 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | fáklya (#36) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kaja (#2) | 20 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mópat token (#585) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 4 | vámpírfog (#1221) |