Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 30. 9h:02' EZ A 624. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD 625. játékheted kezdete: máj. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 296 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 296. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 3. KP: hh 1133 2306 1629 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 4. KP: vv 26 188 24 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: vv 4 222 364 | elmormolod a 4. varázslatot a 222. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: vv 224 78 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 78. varázslatot a 28. varázslatot |
* 7. KP: v 1 999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 297 443 120 | elmormolod a 297. varázslatot a 443. varázslatot a 120. varázslatot |
* 10. KP: vv 182 184 137 | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 137. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
vv 299 299 299 | elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
at 4951 50 | TU-t adsz át a 4951. kalandozónak 50 |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
vv 76 70 185 | elmormolod a 76. varázslatot a 70. varázslatot a 185. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
114 | 115 | 116 | |
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 43 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
v 367 396 | elmormolod a 367. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1589 887 390 | használod az 1589. tárgyat |
be 709 165 147 | bemész a 709. épületbe |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 7800 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 30 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 21-24.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bumeráng. Alaposan megsorozod a hótarantula szőrös lábát. (7 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hótarantula bal csápját. (9 támadással 806 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). {HD:} Agyartőrrel megdöfködöd a hótarantula egyik lábát. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a hótarantula nyakát. (2 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a hótarantula egyik lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A hótarantula most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 14 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 482, gyógyulás: 378, összesen: -104 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 2125 | kézbeveszed/felveszed a 2125. tárgyat |
usz 30 | úszol 30 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix vadász izmos kis testét. Kritikus ütés! (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nem vagy felkészülve a trix vadász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 trix fiola (ld. enc.) és 1 zafír medallion [zafír medallion ládikóba-> (96,108)-> 25 arany, -2 ÉP]. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 87, gyógyulás: 52, összesen: -35 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
usz 30 | úszol 30 pontért |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
v 198 134 46 | elmormolod a 198. varázslatot |
114 | 115 | 116 | |
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[134,46] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 279 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 279 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 707 508 512 | bemész a 707. épületbe |
be 707 506 538 | bemész a 707. épületbe |
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy védelem tűz ellen varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. 66 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bumeráng. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal lábát. (7 támadással 178 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske testét. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 65 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 80, gyógyulás: 104, összesen: +24 ÉP}
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
133 | 134 | 135 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 34 aranyat.
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy csodák kútját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 34 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sötét gnóm került az utadba. {támadása: 14.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 280 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 277 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
133 | 134 | 135 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Észreveszel egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Felfedeztél egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A cirkuszi kitűző látványa megteszi hatását. Nem is akadékoskodik tovább.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A negyedik feladat nagyon kedvedre való, egy korsónyi mézsört kell minél előbb magadba öntened. Tenyeredbe fogod az innivaló mellé készített követ, a magasba hajítod, majd lelkesen a sörre veted magad. Egyetlen csepp sem marad már, mikor az idő leteltét jelző koppanás elhangzik... Az ötödik próba csupán a szerencséden múlik. A jósnőhöz sétálsz, kezében három kártyát látsz. Találomra húzod ki az egyiket, és elmosolyodsz a lapra festett szerencsetalizmán láttán. Fortuna most sem hagyott cserben. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. A sátor előtt újra találkozol az alakváltó fiúval.
- Ügyes vagy. Jutalmul fogadd el a következő tárgyat. - mondja, és valamit a kezedbe nyom. Kíváncsian nézed meg mi az: a hatalom fülbevalója. [hatalom fülbevalója ládikóba-> 200 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +5% versengés.)
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Sötét halál, 1 Vérfürdető magszim, 1 Garokk, 1 Orzag bilincse. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. (Önanalízis: +12% szerencsejáték.) 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 58 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót. (Önanalízis: +5% versengés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. (Önanalízis: +12% vadászat.) Kellemes énekszó tölti be a folyosó légterét. Örömmel hallgatod, de nem hagyod, hogy bűvereje hatása alá kerülj. (Önanalízis: +12% zene.) Egy terembe jutsz, melynek közepén egy fehérruhás alak fekszik, látszólag eszméletlenül. Amikor közelebb sétálsz, meglepve tapasztalod, hogy maga a szirén az. Nem tudod, hogyan segíthetnél rajta gyógyfőzet nélkül, mégis megpróbálkozol a lehetetlennel. Kezedet vérző fejsebére szorítod, majd erősen koncentrálni kezdesz, hogy gyógyító energiáiddal előidézd a seb beforrását. A szirén csodálkozó arckifejezésed kíséretében magához tér. (Önanalízis: +12% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
- Már csak egy dolgot kell megtenned, hogy tied lehessen az ajándékom - mondja neked a szirén. - Egy oltárt kell építened. - Elkeseredve gondolsz arra, hogy egy oltár felépítése mennyi időbe telik, de amikor megpillantod az összehordott kövekből félig kirakott építményt, megnyugodsz. Innen már könnyű dolgod lesz. Fél óra megfeszített munkával a helyére rakod a hiányzó alkotórészeket, majd elégedetten fogadod a szirén méltató szavait. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. A szirén elégedetten rád mosolyog.
- Köszönöm - hebegi, és átnyújtja neked az ajándékát, a szirén köpenyét. Összeszeded tárgyaid a sátor előtt, majd továbbindulsz. [szirén köpenye ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +5% versengés.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 35 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr jobb lábát. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében hadúr testét. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az ében hadúr jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy védelem tűz ellen varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 89 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske testét. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 59 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. 7 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 75, gyógyulás: 84, összesen: +9 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 279 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 273 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,45] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Wassermann Bobó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 280 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 280 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Andezit Tódor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat varázsvédelem II varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 86 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a massza egyik karját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vasércet. 5 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem tűz ellen varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 88 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bumeráng. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany masszariasztó felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 65 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 77, gyógyulás: 103, összesen: +26 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Az érző szívű dromedár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. (Nincs mibe rakni 4 vizet.) 892 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 276 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 280 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 281 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 284 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a noth szellem jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 10 527 | energia fejlesztése 10 |
szk 351 361 781 | keresed a 351. szörnyet a 361. szörnyet a 781. szörnyet |
* 1. BP: bb 811 812 2 | beraksz a bankba a 811. tárgyat (812 darabot) |
* 2. BP: hh 1269 2107 0 | használod az 1269. tárgyat a 2107. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 5. BP: vv 189 295 0 | elmormolod a 189. varázslatot a 295. varázslatot |
* 6. BP: gy 10 0 0 | gyógyítás 10 pontért |
* 7. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 8. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 9. BP: hh 1660 522 1534 | használod az 1660. tárgyat az 522. tárgyat az 1534. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hósárkány bal oldalát. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hósárkány nyakát. (7 támadással 1294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+259 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a hósárkány bal hátsó lábát. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A hósárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1977, sebződés: 370, gyógyulás: 386, összesen: +16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 10. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
DENTOR VÉRT (573. TÁRGY) "Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod. |
ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL) A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is. |
TRIX VADÁSZ (7087. SZÖRNY) A trixek között a vadászok feladata a mindennapi betevő megszerzése. Ennek megfelelően nagyon gyorsan képesek úszni, jól harcolnak fegyverekkel és pusztakézzel egyaránt. Kisebb és nagyobb halakra vadásznak leginkább, de a polip, angolna és kalandozóhús ugyanolyan ínyencségnek számít a köreikben. |
TRIX FIOLA (1705. TÁRGY) A fiola belsejében némi tengervíz lötyög, amelyet akár a szárazföldre is magaddal tudsz vinni. A trixek ezt a tartót a gyógypálcák tárolására használták, de nem azért, mert céljuk lett volna kimerészkedni a tengerből, hanem mert a fiola mintegy konzerválta gyógypálcáik mágikus energiáit. A trix gyógypálcák tárolására neked is szükséged lesz ilyesmire. Egy tartóba öt pálca fér. A trix fiola nem átadható. |
SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY) A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak. |
![]() A tleikanok legfőbb uralkodója! Az elmúlt évezredekben soha senki nem találkozott vele, csupán a legendák említik délceg alakját, dübörgő baritonját, és azt a belső erőt, amellyel egy ilyen erős faj uralkodójává tudott válni. A főbírában a tleikanok összes elképesztő tulajdonsága egyesült: amellett, hogy ügyesen bánik a fegyverrel, a mágia misztikus erőit is a kedve szerint tudja befolyásolni. A vámpirizációra immúnis. A tleikan főbírára támadni merő esztelenség, így ha mégis erre vállalkozol, erősítsd meg elhatározásodat egy direktbe kiadott FT paranccsal. |
![]() A kreitonokról kevés információ maradt fenn a tudósok tekercsein, még a régen élt birodalmak lakói is messze elkerülték idegen építményeiket. Sajnos ez nem mindig sikerült, hiszen a kreiton bűvölők mentális varázserejüket megcsillogtatva bármilyen fajt uralmuk alá tudtak vonni, hogy aztán velük erősítsék tovább amúgy is bevehetetlen lakhelyeiket. A hosszú, vaskos nyúlványokkal rendelkező, amorf alakzattal megáldott szörnyekről minden beszámoló azt állítja, hogy legyőzhetetlenek: ez talán annak a képességének köszönhető, hogy példányaik a D.E.M.-ezéshez hasonló képességgel rendelkeznek. A kyorg mágusok szerint ezt valamilyen tárgy jelenlétével meg lehet akadályozni, de hogy mi az ami erre képes, homály fedi. A kreiton bűvölő félelmetes csápjainak érintését túlélt kalandozók teljes zavarodottságról számolnak be. A bestia messziről megérzi az élő szervezet jelenlétét, így előle BA paranccsal elbújni teljességgel reménytelen. |
KREITON JÓTÜNDÉR (538. SZÖRNY) Bár a kreitonok a kegyetlenségük miatt voltak hírhedtek már az ókori birodalmak virágzásának idején is, ritkán ugyan, de született közöttük néhány fekete (vagy inkább fehér) bárány is. Ezek az üde színfoltok előbb-utóbb renegáttá váltak, hiszen kirívó tulajdonságaik miatt hamar kitaszították őket. Bár a kreiton jótündér (majdnem) mindenben a fajtársainak az ellentéte, ne hidd azt, hogy a vele való találkozás ártalmatlan lesz: nem Ghalla kalandozói azok, akikkel ezek az ősidők óta itt élő lények barátkozni fognak. |
Erő: | 86 (126) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 72 (112) | Támadás: | 89 (94) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 62 (84) | Védekezés: | 117 (127) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 49/54 év |
Egészség: | 61 (83) | Életpont: | 1619/1624 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 65 (104) | Varázspont: | 2908/244 | Pénz: | 44729 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 98/31 | Pszi pont: | 900/1316 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/18 (+14%) | ökölvívás: | 41/69 (+1%) | szúrófegyverek: | 33/77 (+4%) |
vágófegyverek: | 22/36 | ütőfegyverek: | 23/59 | lőfegyverek: | 31/46 |
dobófegyverek: | 36/10 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (900%) << mágusölő (#422) (750%) << biami kvazárlándzsa (#568) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -39.); mérg. vas dobónyíl (#190) (40 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
134,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
Kedvenc táborhely: 134,46 |
Legfeljebb 31 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/36 | 2. nyomkövetés: | 133/15 (+46%) | 3. lopás: | 85/92 (+40%) |
4. mászás: | 27/26 | 5. csapdakészítés: | 48/56 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 170/34 (+32%) |
7. gyógyítás: | 44/5 (+12%) | 8. titkosírás: | 23/70 (+6%) | 9. felderítés: | 38/69 |
10. szörnyidomítás: | 18/68 (+7%) | 11. teológia: | 162/36 (+49%) | 12. taumaturgia: | 128/56 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 22/57 (+12%) | 14. versengés: | 46/9 (+15%) | 15. harcművészetek: | 33/46 |
16. zene: | 69/81 (+49%) | 17. szörnyismeret: | 85/12 | 18. pszi: | 86/83 (+23%) |
19. zárnyitás: | 29/95 | 20. vadászat: | 34/0 (+24%) | 21. vitalitás: | 1/38 |
22. bányászat: | 41/76 (+4%) | 23. testépítés: | 6/69 | 24. úszás: | 7/82 (+20%) |
25. főzés: | 36/29 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/67 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), fekete kaktuszt (#577) (max. 3 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 7 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 5 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), Aritma varázsgömbjét (#2126) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), kardszárnyú pockot (#152) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), Folrang (#331), hattyúkirály (#776), sötét ölész (#314), Rém (#315), bunthar (#396) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
apró lidércfi (#930) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | emléktörlés (#338, 50 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) |
helyreállítás (#398, 240 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) |
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
harci ösztönök (#490, 50 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (992,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | önanalízis (#296) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) | csapdaészlelés (#222) |
tolvajvér (#364) | láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) | pszi-ernyő III (#297) |
harci induló (#443) | nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) | varázsszem (#184) |
szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) | vízlélegzés (#185) | esszenciavédelem (#165) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122), élőholt pozdorja (#134), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), oldás (#372), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467), fegyvertánc (#391), harci ösztönök (#490) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálos morf (#7618) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | harcias morf (#7619) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | lomha morf (#7621) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | védelmező morf (#7622) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | domináns morf (#7624) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | éltető morf (#7625) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | brutális morf (#7620) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Ylgoroth (#332) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | északi tűzsárkány (#219) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +14 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +13 védettség;) státusz: OK |
bunthar (#396) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): új. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 126, 128, 129, 130, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 497 (limit: 520), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65075. |
Az első Végzet Vermében 43 szintet teljesítettél. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: fl, fl 1, fl 2, fl 3, fl 4, fl 5, fl 6, fl 7, fl 8, fl 9. |
2. makró parancsai: be 560 1, be 560 2, be 560 3, be 560 4, be 560 5, be 560 6, be 560 7, be 560 8, be 560 9, be 560 10. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | halcsont (#390) | 38 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mithril (#352) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | 1 | varányszem (#30) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
754 | arany (#50) | 12 | bomló esszencia (#2367) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fenőkő (#1618) | 1 | gernim balzsam (#1894) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | lidércesszencia (#1074) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rakolits por (#669) | 3 | sáfránypor (#211) | 9 | spiritusz (#170) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tarantulakarom (#887) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | trix fiola (#1705) | 10 | ugh méreg (#166) | 3 | vasérc (#152) |
133 | 134 | 135 | 136 | |
43 | |
|
|
|
44 | |
|
|
|
45 | |
|
|
|
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|