486. forduló, 492. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. máj. 2. 10h:25'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: máj. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: -1

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [146,4] koordinátán.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Yuin Huff és Gyümölcsevő Oszó. Yuin Huff a legmegbízhatóbb köztetek, ezért ő lesz a vezetőtök. Már ha egyáltalán mentek valahová, mert a mesterharcos egyelőre még sehol... Mindenki türelmetlennek tűnik. Aztán a tiltott teleport ózonillata árad szét a natali kő tövében, és az elf előlép a semmiből. Vezetőtök köszönti őt, és megtárgyalják a részleteket. Jaj, gyerünk már! Minden porcikád a vízre és a titokra vágyik. Sajnos az elf először vizsgáztatni akar benneteket, a vízifegyvereteket kell bemutatnotok neki. Számítottál erre a próbatételre, és előkapsz zsákodból egy kampós acélszigonyt. Yuin Huff egy barracuda szigonyt, Gyümölcsevő Oszó egy barracuda szigonyt kap elő hátizsákjából. Az elf alaposan megszemléli a fegyvereket. Az egyiket még kézbe is veszi, és megtapogatja. Hm, precíz fickó, az biztos!
- No, és most hadd lássak egy ölelőkarból szabadulást. Gyerünk, gyerünk! - parancsolja. Ölelőkar? Aham! Neked bezzeg rögtön beugrik egy emlékkép egy polippal vívott csatádból! Hanyatt a fövenyre veted magad, és fegyvereddel döfő, majd csavaró mozdulatot teszel. - Ez az, pont így kell csinálni! - lelkendezik az elf. - Most pedig mindenki olvassa magára a vízlégzést, és máris indulunk! Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alámerültök, és próbáljátok tartani a tempót az úszómesterrel. Persze jócskán lemaradtok. Mikor már-már elveszítenétek a szemetek elől, ő mindig visszatér hozzátok, és mutatja az irányt. Egy hatalmas korallszirt állja az utatokat. Olyan, mint egy fal. Nincs rajta egyetlen rés sem, és egészen a felszínig emelkedik. Nincs más út, meg kell kerülnötök. Az elf megint eltűnik valahol, és pont a legrosszabbkor! Egy csomó tengeri szörny lendül felétek a zavaros mélyvízből! Kampós acélszigonyt forgatsz majd a harcban. Nem vagy túl szerencsés, két sellő őrszem lesz az ellenfeled.

Röpke számítás után konstatálod, hogy első sellő őrszem van a legközelebb, őt támadod először.
[első sellő őrszem:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [második sellő őrszem:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás!
{FM:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Az első sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [második sellő őrszem:] A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. [első sellő őrszem:] Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül. Következő áldozatnak második sellő őrszemet választod.
{FM:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) [második sellő őrszem:] Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) [második sellő őrszem:] Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
[első sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] [második sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}


Yuin Huff két sellő őrszem, Gyümölcsevő Oszó egy sellő őrszem életét vette az elmúlt percekben. Mire az elf előkerül, végeztetek a támadókkal. Kissé nehezteltek a vezetőtökre, de itt és most ezt nem lehet megtárgyalni. Tovább haladtok egyre mélyebbre ereszkedve a sötétbe. Az orrotokig sem láttok, hiába a homlokotokon elhelyezett varázsfény. Ajjaj! Megint támadókkal kell szembenéznetek! Kampós acélszigonyt forgatsz majd a harcban. Az ellenfelekből neked két sellő őrszem jut.

Elsőnek első sellő őrszemet fogod támadni.
[első sellő őrszem:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. [második sellő őrszem:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
{FM:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem jobb oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Az első sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) [második sellő őrszem:] A második sellő őrszem gyenge döfése nem tudott megsebezni. [első sellő őrszem:] Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! Szembefordulsz a következő ellenféllel, második sellő őrszem lesz az.
{HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) [második sellő őrszem:] Hárításod megcsúszik, a második sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [második sellő őrszem:] Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
[első sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] [második sellő őrszem:] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] {Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}


Yuin Huff egy sellő őrszem, Gyümölcsevő Oszó egy hidra életével végzett. Szerencsére, mielőtt végleg elveszítenétek a tájékozódó képességeteket, az elf előkerül ismét, és látjátok, hogy őt is alaposan megtépte valami mélytengeri szörnyeteg. Nincs idő tanakodni, utána úsztok. Hamarosan egy átjáróra bukkantok, aztán egy hosszú alagútra. Vigyázva végighaladtok benne. Folyamatosan emelkedik. Olyan, mint egy titkos, vészkijárat. Mikor kibukkantok a túloldalon, egy gyönyörűséges víz alatti város tárul a szemetek elé!

11 16
5 7 13
6
12
4 3 8
14 17
2 9
1 10 18 15
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
16: 2. térkép 1. pont
17: 2. térkép 22. pont
1 2 4 5
3 6
9 8
17
16 18 11
22 15 7
10
14 13
19 12
21 20
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 16. pont
20: 3. térkép 21. pont
21: 3. térkép 1. pont
22: 1. térkép 17. pont
1 21
19 18
23 2 20
8 10
3 11 12 17
7
4 9
15
5 6 13 14
22
16
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 21. pont
21: 2. térkép 20. pont
22: 4. térkép 28. pont
23: 4. térkép 1. pont
26 10
25 27 11 2 1
6
16 12
7
22 21 20 13 3
17 8
14
5
23 24 18 15 9 4
28
19
lépcsõk hova visznek:
1: 3. térkép 23. pont
28: 3. térkép 22. pont

Ez a 167. labirintus térképe. A bejárat innét északra 3 mérföldre található.

Sajnos a várost őrszemek vigyázzák, sokkal nagyobb számban, mint amennyivel az imént találkoztatok, és túlságosan legyengültetek már az eddigi úton. Jobb, ha most nem kockáztatjátok meg a behatolást. Egymásra néztek, és amerről érkeztetek, visszaértek a felszínre. Egy óra múlva már a történteket tárgyaljátok odafenn. Az elf nyomatékosan felhívja a figyelmeteket rá, hogy a felfedezés titkos, és senkinek ne mutassátok meg a város helyét. Azt ő akarja felderíteni. No hiszen! Csak széledjen szét a társaság - tűnődsz, kaján vigyorral, s akkor majd visszatérhetsz. 34800 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 767.]
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+830 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+6 kaja.) A lottó 918. hetének nyerőszámai: 8, 13, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 791.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 787.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 781.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 779.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 777.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
Lecsatolod a ryuku derékszíjat, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 777.]

* 5. KP: makró 1

vv 127 59 224 elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 775.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 773.]

hh 1133 504 1760 használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 752.]
[0 pontot használtál fel, van még 752.]
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+0 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 748.]

ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 738.]

le 511 853 956 leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 738.]
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

kf 707 813 1322 kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 738.]
Leveszed a mihlanil medált, majd a nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 738.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

* 6. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 736.]
Beizzik a turbómágia. Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 736.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734.]

* 7. KP: leveszed/lerakod a 823. tárgyat a 969. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Lehúzod az ujjadról a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat az 529. tárggyal
Leveszed a halálhozó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a jégisten amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

* 9. KP: elmormolod a 222. varázslatot a 279. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+6 csapdaészlelés) [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 728.]

vv 188 363 elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 726.]
Szupersebesen mormolsz. Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [16 pontot használtál fel, van még 710.]

h 1602 83 35 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 32 ragasztót dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 32 rézdarabot kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 707.]

hh 1535 1225 használod az 1535. tárgyat az 1225. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Felhasználsz egy adag íjászkencét. Már kenegetés közben érzed a hatást, ahogy a profi íjászok magabiztossága szétárad tagjaidban. (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [6 pontot használtál fel, van még 701.]

le 1653 leveszed/lerakod az 1653. tárgyat
Leveszed a bátorság medálját. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

kf 813 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

ba 165 nem támadod a 165. szörnyet
BA 165 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

v 181 185 31 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,31] Lakott területre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívői építették. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 691.]

be 630 1 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Felmutatod a kiképzői érdemérmedet. Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 176 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [45 pontot használtál fel, van még 646.]

be 630 5 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Felmutatod a kiképzői érdemérmedet. Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 158 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [45 pontot használtál fel, van még 601.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[186,32] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1665 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 20) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy purifikátor császár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {HD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4202 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy natali kő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz Cshi-Cshi a Cicával. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy bozontfonatot, egy Bropxat vállvédőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kiképzői érdemérmet, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi kígyóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy quwarg b.háborító trófea, egy quwarg bölcs trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy hósárkány pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy élőholt sullár! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [147,5] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kputtyintó csalán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2872 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 91) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. [Rahn ékkő:] 567 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 573.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 1419 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 572.]

kno 8 3 képesség-növelés 8
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
[0 pontot használtál fel, van még 572.]

kno 14 1 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 572.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[148,6] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy ryuku futárbérenc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku futárbérenc csapása csak a levegőt találja. A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1284 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 57) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [149,7] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg királynő torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1416 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 55) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [150,8] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronokukac került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2038 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 98) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 548.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[151,9] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kputtyintó csalán lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2872 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 80) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}


(Továbbmész...) [152,9] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó kocsonyás testét. (9 támadással 703 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megvagdalod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 9655 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 10) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 907, sebződés: 33, gyógyulás: 13, összesen: -20 ÉP}


Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kétfejű troll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejű troll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-15 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 75) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kardszárnyú pocok. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kardszárnyú pocok farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 524.]

v 198 201 34 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(146,4) purifikátor császár (#393), nekrofun (#173), Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó)
(147,5) kputtyintó csalán (#247), 21. jellempróba, oltár
(148,6) ryuku futárbérenc (#765)
(149,7) Elenios rúnaköve, quwarg királynők (#153)
(150,8) kronokukac (#285)
(151,9) 35. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(152,9) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 21. jellempróba, kék rothasztó (#421), kétfejű trollok (#163), kardszárnyú pocok (#152)

[201,34] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 kék orchidea. Elteszed őket.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 514.]

m 3 mozogsz délkeletre
[202,35] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szánalmas pondró. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szánalmas pondró fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szánalmas pondró csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4765 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 34) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}


Találkozol egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy felleggyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy gránit szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kristályrendet, egy kyorg övcsatot, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tükörpáncélt, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy Dl'orkhaugruk trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy md'blatherat trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy élőholt sullár! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lord Night. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz Gronkh-kal. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sodét, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Rettegés Ura trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kronopók trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy hósárkány pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 506.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

le 813 707 1322 leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt.
Leveszed a smaragd karkötőt.
Kiveszed a füledből a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 506.]
[A parancs tárolásra került.]

tk 19 2228 többszemélyes kaland 19 2228
Nézzük, hányan érkeztek már meg: Lord Night, Gronkh. Közösen megválasztott vezetőtök, Dolores érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 506.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még 497.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 7. BP: leveszed/lerakod az 1087. tárgyat az 529. tárgyat
Leveszed a jégisten amulettet.
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 969. tárggyal
A nyakadba akasztod a mihlanil medált. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 9. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 477.]

* 10. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 491. játékheted és a 487. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 437.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 397.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 253 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 357.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 213 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 317.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 173 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 4 37 fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 26.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-3 életerő.) Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól isteni hatalmú kalandozó helyett 40. szintű mesterkalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +47 max. varázspont, +14 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 628 pontot. A következő körben tehát 828 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 487. fordulód.

Erő: 61 (85) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 57 (93) Támadás: 54 (58) Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 65 (92) Védekezés: 174 (182) Menekülés: 30 % Életkor: 41/43 év
Egészség: 54 (77) Életpont: 935/977 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 10
Szerencse: 59 (87) Varázspont: 2175/795 Pénz: 42786 arany Kép. pont: 52
Tudatpont: 49/33 Pszi pont: 235/312 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4616 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34971 TP-t kaptál. Jelenleg 8171556 TP-d van. A következő szinthez még 628444 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, rothadó lián, zafír sárkány. A 360. fordulódban 5554 arany került a bankszámládra. 9080 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 12 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/44 ökölvívás: 39/3 (+3%) vágófegyverek: 28/44 (+4%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: 35/4 (+4%) dobófegyverek: 5/56

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/11 2. nyomkövetés: 81/5 (+13%) 3. mászás: 29/43
4. csapdakészítés: 40/6 (+6%) 5. csapdaészlelés: 29/34 6. gyógyítás: 65/56
7. titkosírás: 7/83 8. felderítés: 32/77 (+300%) 9. szörnyidomítás: 14/79
10. teológia: 76/95 (+118%) 11. taumaturgia: 78/58 (+125%) 12. szerencsejáték: 8/93
13. versengés: 26/53 (+4%) 14. harcművészetek: 43/47 (+100%) 15. zene: 56/16 (+23%)
16. szörnyismeret: 65/66 17. pszi: 27/40 (+3%) 18. zárnyitás: 2/13
19. vadászat: 26/56 20. vitalitás: 2/5 21. bányászat: 34/77
22. úszás: 24/34 23. főzés: 22/6 (+10%) 24. csapatmunka: 7/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), szubreális vámpír (#223), tesh alligátor (#353), degradátor (#210), noth szellem (#250), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), ősi szellem (#422) (csak egyszer), Lady Amélia (#966)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
istenítélet (#284, 50 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás III (#217) méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) papi aura (#377)
fürkésző szemek (#213) láth. észlelése (#78) csapdaészlelés (#222) jégmágia (#279)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem 2 (#188) Morgan rúnája (#363) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> társak oldalán harcolva (#986) méregfelhő III (#229) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
gömbvillám (#176) >> ezerszemű bestia (#288) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) istenítélet (#284) >> 41. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> hidra (#780) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> tollaskígyó (#635)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294)
oldás (#372) >> taalru (#249) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant hadúr (#178) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
elektromos pajzs (#51) >> ezerszemű bestia (#288) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
életpajzs (#142) >> Droma Shelagoru (#973) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
varázsvédelem (#34) >> kísértetvarázsló (#424) varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974)
tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083) varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212)
varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 166 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 73 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
617 arany (#50) 1 íjászkence (#1225) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 6 kaktusztüske (#114) 1 madártoll (#112)
1 quwarg tojás (#360) 18 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 tükör (#43) 2 tüske (#22)
10 víz (#27) 1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 3 kék orchidea (#68)
4 pirkit (#153) 5 pondróvér (#1232) 3 purifikátor háj (#269)
32 rézdarab (#70) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 sáfránypor (#211)
6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(201,34) művészi porolit (#720), 24. jellempróba
(202,35) szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Sheran oltár, 49. jellempróba, szánalmas pondró (#792), Lord Night (1874. kalandozó), Gronkh (4280. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek