47. forduló, 49. forduló, Run Keledor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. okt. 3. 9h:20'
EZ A 861. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
862. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4367

RUN KELEDOR KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [18,109] koordinátán.
A táborozás 7. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy evaporőr trófea és egy bo-skorpió trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Johanna. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

kf 78 kézbeveszed/felveszed a 78. tárgyat
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a mászókarmot. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [20 pontot használtál fel, van még 197.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[17,110] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval eltalálod a púpos burástya fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Szöges bunkóval eltalálod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 187.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[16,111] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy húsevő magszim. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a húsevő magszim testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Felfedeztél egy móricserjét. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 móri gyümölcsöt.

(Továbbmész...) [15,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bolhakutya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolhakutya bal hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bolhakutya jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bolhakutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [15,113] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szárnyas gömböc lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). [42 pontot használtál fel, van még 140.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 100.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[15,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy garokk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a garokk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [15,115] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 208 pontot kell rákölteni.) A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba).

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [15,116] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ez a kellemes, óceáni éghajlatú vidék nagyon közel van a tengerhez. Régen, amikor még voltak errefelé sirályok, nyilván egész mélyen berepültek néha a szárazföld felé, ezért is hívják ezt Sirály Síkságnak.

[30 pontot használtál fel, van még 70.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csontlepke. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 30.]

m 4 mozogsz délre
[15,117] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). [10 pontot használtál fel, van még 20.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

KARAKTERLAP

Run Keledor, egy vörös, göndör hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight hűséges követője vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 12 (14) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 17 Életpont: 134/134 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 30/5 Pénz: 151 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 103 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 320 TP-t kaptál. Jelenleg 4 875 TP-d van. A következő szinthez még 2 125 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 4

15,117 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 4
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. gyógyítás: 17
7. felderítés: 5 8. teológia: 2 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 4 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 7
13. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 29.09 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 magszim bél (#103) 3 móri gyümölcs (#116)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17 18 19
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
(15,112) mély kút (#93), Sheran oltár, bolhakutyák (#17)
(15,113) szárnyas gömböc (#12), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 25. jellempróba
(15,114) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), garokk (#73)
(15,115) oltár, 3. jellempróba
(15,116) csontlepke (#746)
(15,117) mély kút (#93), 11. jellempróba
(16,111) húsevő magszim (#67), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(17,110) 21. jellempróba, púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek