Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 8. 9h:07' EZ A 669. JÁTÉKHETED, 471. FORDULÓD 670. játékheted kezdete: aug. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 500 30 |
* 2. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével végigvagdosod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megvágod a törpemammut ormányát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
* 4. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 360 5230 1 | átadod a 360. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
aa 352 352 352 | átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat |
aa 153 153 153 | átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat |
aa 444 444 444 | átadod a 444. tárgyat a 444. tárgyat a 444. tárgyat |
aa 299 299 299 | átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat |
a 309 1850 1 | átadod a 309. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a küklopsz testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a küklopsz testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a küklopsz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) A küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 193, gyógyulás: 72, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [379,86] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Észreveszel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan tábort. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy taalru közeledik. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a taalru bal vállát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a taalru nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru tigristestét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a taalru bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [380,85] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy legyengült manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 82, gyógyulás: 27, összesen: -55 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál lord testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál lord párolgó héját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A pszi elementál lord csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál lord párolgó héját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pszi elementál lord bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A pszi elementál lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy pular kristály, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 43, gyógyulás: 8, összesen: -35 ÉP}
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru tigristestét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a taalru testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a taalru testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a taalru testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a taalru nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], egy pular kristály, 3 arany és egy gyöngymangó. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 72, gyógyulás: 16, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [382,87] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy ében halálhajcsár ijesztett meg. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [383,88] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kronokukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 40.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kronokukac fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
v 84 208 | elmormolod a 84. varázslatot |
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [381,90] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Észreveszel egy kátránygödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sziklaskorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 261-330.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a sziklaskorpió ollójával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Őstroll agyalóval eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [380,91] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz.
v 84 208 | elmormolod a 84. varázslatot |
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 314.]
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 19 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért |
Erő: | 47 | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 48 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 49 | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/41 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 465/442 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (59) | Varázspont: | 791/0 | Pénz: | 1240 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/-3 | Pszi pont: | 200/25 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 25/69 (+6%) |
vágófegyverek: | 27/57 (+3%) | ütőfegyverek: | 25/51 (+4%) | lőfegyverek: | *28/100 |
dobófegyverek: | 11/76 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/72 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 100/68 (+30%) | 3. mászás: | 18/34 |
4. csapdakészítés: | 31/5 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/15 | 6. gyógyítás: | 74/79 (+46%) |
7. titkosírás: | 13/34 | 8. felderítés: | 53/66 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 17/24 |
10. teológia: | 47/40 (+16%) | 11. taumaturgia: | 38/11 (+1%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 93/29 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 28/65 | 15. pszi: | 17/98 (+21%) |
16. zárnyitás: | 6/75 | 17. vadászat: | 30/95 | 18. bányászat: | 36/95 (+28%) |
19. úszás: | 15/34 | 20. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 12040. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 644. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 4 | arkog kő (#632) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 51 | pirkit (#153) | |||
48 | mithril (#352) | 3 | gór formázó minta (#444) | 13 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
241 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 2 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
3 | pular kristály (#239) | 4 | ramit kő (#226) | 1 | sáfránypor (#211) |