46. forduló, 48. forduló, Run Keledor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. szept. 25. 9h:08'
EZ A 860. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
861. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4367

RUN KELEDOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [13,109] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [20 pontot használtál fel, van még 182.]

m 2 mozogsz keletre
[14,109] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Thord, a Rettenet. Ruházatát egy kaszabolósáska trófea és egy gátvakond trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 172.]

v 7 222 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [3 pontot használtál fel, van még 169.]

d 48 eldobod a 48. tárgyat
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

d 15 eldobod a 15. tárgyat
Elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 mozogsz keletre
[15,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié.

Van itt egy szürke mágustorony (503. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 159.]

d 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 1 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

d 41 2 eldobod a 41. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 grákóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

d 95 2 eldobod a 95. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bakkura bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

d 119 eldobod a 119. tárgyat
Elhajítasz 1 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 2 mozogsz keletre
[16,109] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 147 pontot kell rákölteni.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

d 2 8 eldobod a 2. tárgyat (8 darabot)
Elhajítasz 7 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

d 24 eldobod a 24. tárgyat
Elhajítasz 1 kavadu lebenyt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

d 44 eldobod a 44. tárgyat
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 2 mozogsz keletre
[17,109] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy szárnyas gömböc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

d 63 8 eldobod a 63. tárgyat (8 darabot)
Elhajítasz 8 tigroszlán fogat. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

d 116 eldobod a 116. tárgyat
Elhajítasz 1 móri gyümölcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 2 mozogsz keletre
[18,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drótszőrű pincsi. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a drótszőrű pincsi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

gyk 10 50 gyakorolsz a 10. tárggyal 50 pontért
Célba dobálsz egy hólyagkaktusz virágaira. A találati arány egyre jobb. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 79.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 78.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy acéldarázs. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Oopssz, ez mellément! Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az acéldarázs torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Run Keledor, egy vörös, göndör hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight hűséges követője vagy. Ez a 47. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 8 Merészség: 6/5 Magasság: 120 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 12 (14) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 17 Életpont: 133/133 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 30/10 Pénz: 151 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 98 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 TP-t kaptál. Jelenleg 4 555 TP-d van. A következő szinthez még 2 445 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 4

18,109 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 4
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. gyógyítás: 17
7. felderítés: 5 8. teológia: 2 (+1) 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 4 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 7
13. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 28.33 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95) 1 dárda (#10)
2 grákóbőr (#41) 8 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 láncing (#222) 1 mákrózsa virág (#56)
1 móri gyümölcs (#116) 1 púderkő (#119) 8 tigroszlán fog (#63)
1 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 6 drótszőr (#37)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

12 13 14 15 16 17 18 19
108
109
110
(14,109) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, Thord, a Rettenet (3082. kalandozó)
(15,109) szürke mágustorony (#503), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, Sheran oltár
(16,109) patak, oltár
(17,109) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, szárnyas gömböc (#12)
(18,109) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), drótszőrű pincsi (#22), acéldarázs (#140)

Üzenet küldése a karakternek