Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 6. 9h:12' EZ A 656. JÁTÉKHETED, 467. FORDULÓD 657. játékheted kezdete: máj. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
fkt 176 10 1 | felt. készítesz a 176. tárgyat (10 darabot) |
tv 111 | támadó/véd. varázslat a 111. varázslatot |
ef 21 | energia fejlesztése 21 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
v 15 135 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió jobb középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sziklaskorpió bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [378,88] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A messzeségben füstoszlopot látsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy nanda. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 211-220.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a nanda testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöföd a nanda testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [378,89] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Longnower lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 321-440.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a küklopsz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 166, gyógyulás: 17, összesen: -149 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
v 84 208 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a Notermanthi testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranytű és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. 1800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 50, gyógyulás: 28, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [380,88] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sárkányfajzat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat bal vállát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat bal vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 142, gyógyulás: 30, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [381,88] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drakolich közeledik. {támadása: 32.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich bal hátsó lábát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a drakolich testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a drakolich testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a drakolich testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 64, gyógyulás: 8, összesen: -56 ÉP}
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 180 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [383,88] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy küklopsz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 321-440.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a küklopsz testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (82 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a küklopsz testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 125, gyógyulás: 9, összesen: -116 ÉP}
(Továbbmész...) [382,89] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában.
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 97 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 88.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 76 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
* 10. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
Erő: | 47 (49) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 47 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 49 | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/41 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 461/461 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 | Varázspont: | 791/0 | Pénz: | 946 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/7 | Pszi pont: | 200/12 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 25/53 (+10%) |
vágófegyverek: | 27/42 (+1%) | ütőfegyverek: | 25/33 (+2%) | lőfegyverek: | 28/94 (+5%) |
dobófegyverek: | 11/72 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/52 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 99/44 (+37%) | 3. mászás: | 18/34 |
4. csapdakészítés: | 30/81 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/15 | 6. gyógyítás: | 73/64 (+46%) |
7. titkosírás: | 13/34 | 8. felderítés: | 53/59 | 9. szörnyidomítás: | 17/24 |
10. teológia: | 46/75 (+16%) | 11. taumaturgia: | 38/8 (+1%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 92/9 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 28/65 | 15. pszi: | 17/21 (+19%) |
16. zárnyitás: | 6/75 | 17. vadászat: | 30/95 | 18. bányászat: | 36/7 (+25%) |
19. úszás: | 15/34 | 20. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | mithril (#352) |