Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 29. 9h:11' EZ A 642. JÁTÉKHETED, 466. FORDULÓD 643. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut ormányát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
ef 24 | energia fejlesztése 24 |
tno 5 10 | növeled az 5. tulajdonságodat |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkányfajzat testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat jobb oldalát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sárkányfajzat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 105, gyógyulás: 22, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [378,88] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Látsz egy viharóriás barlangot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy Banyapók. {támadása: 50.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [378,87] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy küklopsz. {támadása: 45.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a küklopsz bal lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (83 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a küklopsz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 182, gyógyulás: 21, összesen: -161 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a taalru tigristestét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a taalru nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-3 varázspont.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru bal karját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru tigristestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, 34 arany és egy fekete gyöngy. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 78, gyógyulás: 19, összesen: -59 ÉP}
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 49, gyógyulás: 6, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [380,89] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sárkányfajzat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkányfajzat jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sárkányfajzat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 123, gyógyulás: 26, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [381,90] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kátránygödröt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sziklaskorpió. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 81, gyógyulás: 18, összesen: -63 ÉP}
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
v 84 208 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [380,88] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs.
(Továbbmész...) [379,87] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Észreveszel egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Thargodan mágus volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál lord fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a pszi elementál lord bal vállát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi elementál lord párolgó héját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) A pszi elementál lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 15 arany és egy fekete gyöngy. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 43, gyógyulás: 8, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 495.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
* 10. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni. |
Erő: | 47 (49) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 46 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 49 | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/41 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 460/310 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 | Varázspont: | 791/0 | Pénz: | 901 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/-2 | Pszi pont: | 200/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 25/43 (+4%) |
vágófegyverek: | 27/41 (+4%) | ütőfegyverek: | 25/31 (+6%) | lőfegyverek: | 28/89 (+4%) |
dobófegyverek: | 11/72 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/42 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 99/7 (+37%) | 3. mászás: | 18/34 |
4. csapdakészítés: | 30/75 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/15 | 6. gyógyítás: | 73/18 (+23%) |
7. titkosírás: | 13/34 | 8. felderítés: | 53/59 | 9. szörnyidomítás: | 17/24 |
10. teológia: | 46/59 (+15%) | 11. taumaturgia: | 38/7 (+1%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 91/79 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 28/65 | 15. pszi: | 17/2 (+22%) |
16. zárnyitás: | 6/75 | 17. vadászat: | 30/95 | 18. bányászat: | 35/82 (+18%) |
19. úszás: | 15/34 | 20. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | vasérc (#152) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | pirkit (#153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
182 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mithril (#352) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |