Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 4. 12h:06' EZ A 638. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD 639. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru póklábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a taalru egyik lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru jobb vállát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a taalru jobb vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 83, gyógyulás: 19, összesen: -64 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
ef 24 | energia fejlesztése 24 |
kno 3 10 | képesség-növelés 3 |
a 309 4718 1 | átadod a 309. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 248 4718 10 | átadod a 248. tárgyat a 4718. kalandozónak (10 darabot) |
m 5 8 8 | mozogsz délnyugatra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [381,89] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sárkányfajzat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat jobb első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat bal szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sárkányfajzat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 118, gyógyulás: 25, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [381,88] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sárkányfajzat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 45.} Itt csata lesz.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 119, gyógyulás: 25, összesen: -94 ÉP}
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 138, gyógyulás: 29, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [381,86] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a küklopsz jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (91 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a küklopsz testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a küklopsz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a küklopsz testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 206, gyógyulás: 24, összesen: -182 ÉP}
(Továbbmész...) [380,86] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Thargodan tábor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ében halálhajcsár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
v 84 208 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [380,88] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.
(Továbbmész...) [380,89] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága.
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [17 pontot használtál fel, van még 476.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
* 10. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 21 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért |
Erő: | 47 (49) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 46 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 49 | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/41 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 459/459 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 57 | Varázspont: | 791/0 | Pénz: | 719 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/-1 | Pszi pont: | 187/11 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 25/39 (+6%) |
vágófegyverek: | 27/37 (+6%) | ütőfegyverek: | 25/25 (+2%) | lőfegyverek: | 28/85 (+4%) |
dobófegyverek: | 11/72 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/9 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 98/70 (+40%) | 3. mászás: | 18/34 (+100%) |
4. csapdakészítés: | 30/69 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/15 | 6. gyógyítás: | 72/95 (+46%) |
7. titkosírás: | 13/34 | 8. felderítés: | 53/59 | 9. szörnyidomítás: | 17/24 |
10. teológia: | 46/44 (+12%) | 11. taumaturgia: | 38/6 (+2%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 91/49 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 28/65 | 15. pszi: | 16/80 (+20%) |
16. zárnyitás: | 6/75 | 17. vadászat: | 30/95 | 18. bányászat: | 35/64 (+20%) |
19. úszás: | 15/34 | 20. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | víz (#27) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | pular kristály (#239) | 3 | ramit kő (#226) |