Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 28. 9h:07' EZ A 590. JÁTÉKHETED, 457. FORDULÓD 591. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 72 247 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 247. varázslatot |
* 2. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 3. KP: hh 1133 2306 1629 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 4. KP: vv 26 188 24 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: vv 4 222 364 | elmormolod a 4. varázslatot a 222. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: vv 224 78 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 78. varázslatot a 28. varázslatot |
* 7. KP: v 1 999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 64 443 120 | elmormolod a 64. varázslatot a 443. varázslatot a 120. varázslatot |
* 10. KP: vv 182 184 137 | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 137. varázslatot |
fog 152 217 | elfogod a 152. szörnyet a 217. tárggyal |
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
kb 352 12 | kiveszel a bankból a 352. tárgyat (12 darabot) |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
v 367 776 | elmormolod a 367. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. 81 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske testét. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fejsze felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 60 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 77, gyógyulás: 102, összesen: +25 ÉP}
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
108 | 109 | 110 | |
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó fejét. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 58 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 51 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 13 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 332, gyógyulás: 190, összesen: -142 ÉP}
be 709 165 147 | bemész a 709. épületbe |
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. Szereztél 13 aranyat. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 776 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A hattyúkirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 42 28 | elmormolod a 96. varázslatot |
108 | 109 | 110 | |
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[42,28] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 26 aranyat.
mak 1 | makró 1 |
fl 0 0 0 | lopsz parancsok törlése |
fl 1 0 0 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 2 0 0 | lopsz a 2. fajúaktól |
fl 3 0 0 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 0 0 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 0 0 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 0 0 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 0 0 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 0 0 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 0 0 | lopsz a 9. fajúaktól |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 811 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi jobb lábát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (96,108)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 269 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 10 aranyat. 3 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 270 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a viharóriás villámló testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás testét. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a viharóriás villámló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 9 228 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 184, gyógyulás: 112, összesen: -72 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 21, gyógyulás: 101, összesen: +80 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a zafír drakón jobb oldalát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón pikkelyes testét. (3 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 30, gyógyulás: 79, összesen: +49 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró fejét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró kosfejét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 81 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (96,108)-> 28 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy vas dobónyíl. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 14 437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 143, gyógyulás: 149, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hh 2210 392 | használod a 2210. tárgyat a 392. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 22, gyógyulás: 101, összesen: +79 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón bal vállát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón fejét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {HD:} Agyartőrrel megérinted a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 29, gyógyulás: 81, összesen: +52 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP], 4 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (94,53)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (96,108)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 10 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 251, gyógyulás: 135, összesen: -116 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 265 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 269 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 7 aranyat. 2 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón testét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a márvány drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 43, gyógyulás: 103, összesen: +60 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem sav ellen varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány bal vállát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében sárkány testét. (9 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). {HD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ében sárkány testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Az ében sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 19 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 294, gyógyulás: 248, összesen: -46 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 3 aranyat. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
v 198 140 116 | elmormolod a 198. varázslatot |
108 | 109 | 110 | 111 | |
125 | |
|
|
|
126 | |
|
|
|
127 | |
|
|
|
[140,116] Tovább barangolsz a fák között. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Látsz egy Chara-din monolitját.
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a massza testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
m 6 8 6 | mozogsz nyugatra, északra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 266 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,115] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. {támadása: 34.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (tompítás védelmez.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (36 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [138,115] A terep továbbra is ritka erdő.
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza bal első lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 8 arany, 2 vasérc, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 óndarabot. 4 862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 765 360 351 | keresed a 765. szörnyet a 360. szörnyet a 351. szörnyet |
bb 811 812 16 | beraksz a bankba a 811. tárgyat (812 darabot) |
* 1. BP: hh 1269 2107 0 | használod az 1269. tárgyat a 2107. tárgyat |
* 2. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: vv 189 73 73 | elmormolod a 189. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: gy 10 0 0 | gyógyítás 4 pontért |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 4 pontért |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: hh 1660 522 1534 | használod az 1660. tárgyat az 522. tárgyat az 1534. tárgyat |
* 9. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
SIKAMLÓS BÚVÁRRUHA (1123. TÁRGY) Ha egy víz alatti labirintus feltárásán ügyködsz, pont egy ilyen búvárruhára lesz szükséged ahhoz, hogy mozgásod a tengerek és tavak hatalmas ragadozóinak kecses hajlongására hasonlíthasson. Ehhez szükséged lesz néhány csupasz és sima bőrre, mely áramvonalas burkot képezhet tested köré. Fogj egy hibátlan cetbőrt, és alakítsd ki a búvárruha alap szabásmintáját. Különösen ügyelj a legapróbb részletekre is, hiszen az elnagyoltan megmunkált felületek jelentősen csökkenthetik a kész ruha minőségét. A testedre szabáshoz tehát ollót használj. Ez után még két üreges cetuszonyra lesz szükséged, melybe majd a karjaidat dughatod, és ezeket egy aranytűvel tudod majd a cetruha vázához illeszteni. Az elkészítés 50 TVP-nyi időt vesz igénybe. A sikamlós búvárruhát automatikusan fogod használni, ha víz alatti labirintusba látogatsz. Ilyenkor a mozgás -1 TVP-be fog kerülni, valamint +10 védettséget és -5 erőt kapsz. A víz alatt köpenyként KF-eled, vagyis akár a krapixlon fürdőruhád fölé is húzhatod. A búvárruha nem átadható. |
![]() Ezt a vékony, szinte átlátszó selyemköpenyt valamikor pókfonálból szőtték. Igen sérülékeny, átsüt rajta a nap, keresztülfújja a szél, mégis igen sokan kedvelik. Hogy miért? Mert a minták közé mágikus szálakkal rúnákat szőttek, aminek következtében a köpeny egy igen hasznos tulajdonsággal bír: ha felveszed a KF 441 paranccsal, vagy használod a H 441 paranccsal (úgy, hogy már rajtad van a köpeny, azaz be van KF-elve) és elköltesz 7 VP-t, láthatatlanná válsz egészen a következő köröd elejéig. Ha már van rajtad láthatatlanság, a varázslat természetesen nem fog kisülni. Hogy ez miért is jó? Jobban tudsz lopni, tőled nem tudnak lopni, jobb lesz a védettséged, és a kalandozók nem látnak - de megtámadni sem tudod őket. A köpeny használatához min. 5-ös taumaturgia szükséges. |
Erő: | 78 (117) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 66 (106) | Támadás: | 90 (95) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 61 (83) | Védekezés: | 116 (126) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 48/55 év |
Egészség: | 60 (82) | Életpont: | 1594/1895 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 63 (102) | Varázspont: | 2740/107 | Pénz: | 13155 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 98/77 | Pszi pont: | 772/3422 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 39/94 (+5%) | szúrófegyverek: | 32/6 (+1%) |
vágófegyverek: | 22/16 | ütőfegyverek: | 22/49 | lőfegyverek: | 31/46 |
dobófegyverek: | *33/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (900%) << mágusölő (#422) (750%) << biami kvazárlándzsa (#568) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -39.); mérg. vas dobónyíl (#190) (40 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
138,115 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 49. szinten jársz. Ebben a hónapban 10 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 124,105 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/36 | 2. nyomkövetés: | 121/61 (+43%) | 3. lopás: | 74/96 (+35%) |
4. mászás: | 22/99 (+20%) | 5. csapdakészítés: | 46/52 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 161/8 (+28%) |
7. gyógyítás: | 40/41 (+12%) | 8. titkosírás: | 22/20 (+12%) | 9. felderítés: | 36/85 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 16/61 | 11. teológia: | 141/84 (+82%) | 12. taumaturgia: | 117/30 (+55%) |
13. szerencsejáték: | 19/70 (+12%) | 14. versengés: | 42/34 (+20%) | 15. harcművészetek: | 33/46 |
16. zene: | 61/15 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 79/37 (+22%) | 18. pszi: | 76/30 (+4%) |
19. zárnyitás: | 28/66 | 20. vadászat: | 28/5 (+17%) | 21. vitalitás: | 1/38 |
22. bányászat: | 40/5 (+7%) | 23. testépítés: | 6/69 | 24. úszás: | 7/50 |
25. főzés: | 33/21 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/67 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), fekete kaktuszt (#577) (max. 3 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 7 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 5 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), Aritma varázsgömbjét (#2126) (max. 1 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), kardszárnyú pockot (#152) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), Folrang (#331), hattyúkirály (#776) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
apró lidércfi (#930) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | emléktörlés (#338, 50 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | helyreállítás (#398, 240 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) |
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (988,20) | áldomás (#6) (32,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
Techiulan aurája (#261) | a lélek védelme (#57) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hadiszerencse II (#24) | csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) | láth. észlelése (#78) |
csupasz izom (#28) | pszi-ernyő (#64) | harci induló (#443) | nagyobb agypajzs (#120) |
Symulf rúnája (#182) | varázsszem (#184) | szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), Chara-din lesújt (#223), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), oldás (#372), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálos morf (#7618) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | harcias morf (#7619) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | lomha morf (#7621) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | védelmező morf (#7622) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | domináns morf (#7624) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | éltető morf (#7625) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | brutális morf (#7620) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Ylgoroth (#332) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | északi tűzsárkány (#219) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | mágiamorfáló (#7623) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ekharion bébi (#768) (építő: +66% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +12 védettség;) státusz: OK |
hattyúkirály (#776) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
2.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0) |
3.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 126, 128, 129, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 355 (limit: 355), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42887. |
Az első Végzet Vermében 43 szintet teljesítettél. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: fl, fl 1, fl 2, fl 3, fl 4, fl 5, fl 6, fl 7, fl 8, fl 9. |
2. makró parancsai: be 560 1, be 560 2, be 560 3, be 560 4, be 560 5, be 560 6, be 560 7, be 560 8, be 560 9, be 560 10. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1374 | arany (#50) | 5 | bomló esszencia (#2367) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | hattyútoll (#1222) | 1 | hro formázó minta (#601) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 3 | jégkristály (#593) | 15 | kaja (#2) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
10 | mithril (#352) | 1 | óndarab (#85) | 1 | pular kristály (#239) | |||
3 | sárkányfog (#617) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | tüske (#22) | 4 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) | 15 | víz (#27) |
137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
114 | |
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|