Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 24. 12h:26' EZ A 761. JÁTÉKHETED, 455. FORDULÓD 762. játékheted kezdete: márc. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 3. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
* 6. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 7. KP: vv 72 64 182 | elmormolod a 72. varázslatot a 64. varázslatot a 182. varázslatot |
in 2298 287 1105 | leírod a 2298. kalandozónak a 287. szörnyet az 1105. tárgyat |
hu 1561 322 15 | hulladék: 1561 322 15 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 227 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (109 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 3 manifeszt.nyúlvány, rókafarok, 2 pular kristály. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszszellem szellemtestét. (8 támadással 455 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a káoszszellem szellemtestét. (8 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 214 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 50 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 652, gyógyulás: 0, összesen: -652 ÉP}
188 | 189 | 190 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[188,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősdentor. {támadása: 53.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 51 életpontot vesztettél. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ősdentor bal lábát. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor fejét. (8 támadással 225 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 61 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 152, gyógyulás: 8, összesen: -144 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
187 | 188 | 189 | |
44 | |
|
|
45 | |
|
|
46 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt.
be 497 8 4 | bemész a 497. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor bal lábát. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor tüskés hátát. (8 támadással 238 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 156, gyógyulás: 8, összesen: -148 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 56 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az ében hadúr bal lábát. (7 támadással 203 életpontot sebezve.) Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ében hadúr nyakát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az ében hadúr fejét. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 94, gyógyulás: 4, összesen: -90 ÉP}
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [187,44] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gólem nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gólem testét. (8 támadással 230 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a ryuku gólem mellkasát. (8 támadással 110 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gólem fémes combját. (8 támadással 223 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a ryuku gólem bal vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A ryuku gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. 4 410 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 140, gyógyulás: 29, összesen: -111 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya lila testét. (8 támadással 215 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Törpe szekercével megvagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya jobb lábát. (8 támadással 224 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Törpe szekercével végigvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a pszi őselementál farkát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc jobb vállát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc jobb lábát. (8 támadással 115 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [186,43] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {támadása: 19.}
Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével végigmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a csontváz lord fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz lord megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (8 támadással 204 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Törpe szekercével kissé megkarcolod a q. rohamosztagos bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a q. rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az 1 q. rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
v 198 170 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
42 | |
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
[170,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath jobb oldalát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 35, gyógyulás: 5, összesen: -30 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi őselementál fejét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya bal oldalát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb oldalát. (8 támadással 214 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Törpe szekercével végigvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod az Orkhan Thai jobb oldalát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 127, gyógyulás: 6, összesen: -121 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [170,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy alanori csatamén lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hidra lehet. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 4d6+19.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a hidra egyik fejét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a hidra bal első lábát. (8 támadással 190 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 3 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [169,7] Belemész a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Az idő ideális strandolásra. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet.
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia egyik csápját. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A kacagó szépia csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken óriási csápját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A diuretikus kráken állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 18 20 26 | mozogsz 18 20 26 |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya egyik csápját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az opati polip. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [169,9] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Szárnyak nélkül repül, félelem nélkül zuhan,
De ha meleg kezekbe kerül, gyorsan eltűnik.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [15 pontot használtál fel, van még 48.]
ek 503 189 101 | t. energia kisütése: 503 189 101 |
168 | 169 | 170 | 171 | |
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
[189,101] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Killer irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod]
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 18: 2. térkép 1. pont 19: 2. térkép 11. pont 37: 2. térkép 24. pont 39: 2. térkép 12. pont 40: 2. térkép 42. pont 59: 2. térkép 43. pont 60: 2. térkép 47. pont 78: 2. térkép 48. pont 79: 2. térkép 63. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 18. pont 11: 1. térkép 19. pont 12: 1. térkép 39. pont 24: 1. térkép 37. pont 42: 1. térkép 40. pont 43: 1. térkép 59. pont 47: 1. térkép 60. pont 48: 1. térkép 78. pont 63: 1. térkép 79. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 38.]
ef 10 523 | energia fejlesztése 10 |
szk 243 | keresed a 243. szörnyet |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY) Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is. |
VARKAUDAR PUSZTÍTÓ (7134. SZÖRNY) A hegyek mélyi városokban régóta készülhetett már valami. Ennek ékes bizonyítéka az a harcos, akivel szembekerültél. Páncélzata vastag, fegyverzete kiváló minőségű, ráadásul egy hasznosnak tűnő mutáció miatt iszonyatosan nagyra nőtt és kettő helyett négy fegyverforgató karja van! Ez a páncélba burkolt, négykarú veszedelem minden offenzív hadvezér álma, kiválóan alkalmazható egyedül és támadó ékben egyaránt. Nem retten meg semmitől, remekül harcol, ráadásul sok varázslatra még immúnis is. |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY) A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá. |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
Erő: | 46 (56) | Szint: | 40 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 52 (56) | Támadás: | 38 (42) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 80 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 74/386 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 622/622 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 43 (55) | Varázspont: | 1447/379 | Pénz: | 8209 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 90/23 | Pszi pont: | 283/367 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/90 (+150%) | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 33/87 (+19%) | ütőfegyverek: | *46/100 (+2%) | lőfegyverek: | 27/2 (+2%) |
dobófegyverek: | 27/31 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -35.); jégpasztilla (#1566) (36 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,101 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 169,9 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/29 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 87/39 (+16%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 20/84 | 5. csapdakészítés: | 31/4 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 21/47 (+6%) |
7. gyógyítás: | 62/34 | 8. titkosírás: | 31/74 | 9. felderítés: | 35/56 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 15/5 | 11. teológia: | 59/25 (+19%) | 12. taumaturgia: | 69/14 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 34/10 (+4%) |
16. szörnyismeret: | 58/83 (+20%) | 17. pszi: | 31/97 (+1%) | 18. zárnyitás: | 13/68 (+6%) |
19. vadászat: | 23/2 | 20. vitalitás: | 8/88 | 21. bányászat: | 51/46 |
22. úszás: | 14/18 | 23. főzés: | 17/25 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), fiatalság italát (#473) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) | esszenciavédelem (#165) | mentális pajzs (#72) |
pszi-ernyő (#64) | Symulf rúnája (#182) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 81, 121, 122, 123, 124, 130, 134, 189, 190, 191, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 34, 44, 49. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1241, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 177064. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 96 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 81 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | din formázó minta (#301) | 4 | fokhagyma (#403) | 34 | hattyútoll (#1222) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 9664 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | ryuku mellvért (#689) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 26 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | 500 | csillezsályalevél (#1253) | 985 | csontkulcs (#74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 1400 | dözmöng szív (#122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2451 | gyógykenőcs (#313) | 891 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 310 | Huddens elixírje (#830) | 410 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2301 | kábító nyilacska (#1590) | 2390 | kaja (#2) | 3044 | madártoll (#112) | $668 | mákrózsa virág ($56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | $1202 | nyílvessző ($108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1371 | pirkit (#153) | $2096 | purifikátor háj ($269) | 10301 | quwarg tojás (#360) | 421 | rókafarok (#124) | 586 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 197 | sötét ital (#284) | $589 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1832 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1073 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | galachmit (#310) | 3 | gyöngymangó (#135) | 6 | halcsont (#390) | |||
38 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 27 | polip szívóka (#391) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
4 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | 1 | szigony (#389) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) | 7 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | víz (#27) |